eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zagnańsk › Remont dróg leśnych o nr inw. 220/603 w Leśnictwie Występa, o nr inw. 220/564 w Leśnictwie Długojów, o nr inw. 220/171 w Leśnictwie Ćmińsk, o nr inw. 220/169 w Leśnictwie Serbinów

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-05-04

Zagnańsk: Remont dróg leśnych o nr inw. 220/603 w Leśnictwie Występa, o nr inw. 220/564 w Leśnictwie Długojów, o nr inw. 220/171 w Leśnictwie Ćmińsk, o nr inw. 220/169 w Leśnictwie Serbinów
Numer ogłoszenia: 111098 - 2016; data zamieszczenia: 04.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Zagnańsk , ul. Przemysłowa 10A, 26-050 Zagnańsk, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3001044-46, faks 041 3001044-46.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zagnansk.radom.lasy.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Jednostka Organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dróg leśnych o nr inw. 220/603 w Leśnictwie Występa, o nr inw. 220/564 w Leśnictwie Długojów, o nr inw. 220/171 w Leśnictwie Ćmińsk, o nr inw. 220/169 w Leśnictwie Serbinów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont dróg leśnych o nr inw. 220/603 w Leśnictwie Występa, o nr inw. 220/564 w Leśnictwie Długojów, o nr inw. 220/171 w Leśnictwie Ćmińsk, o nr inw. 220/169 w Leśnictwie Serbinów. Remont drogi leśnej o nr inw. 220/171. Remont drogi polega na odtworzeniu nawierzchni uszkodzonej w wyniku ulewnych deszczy na odcinku drogi leśnej o dł ok. 3,5 km. Droga o całkowitej długości 4,1 km wykonana jest z kruszywa łamanego. Częściowo posiada powierzchniowe utrwalenie. W ramach projektowanego przedsięwzięcia, w celu odtworzenia elementów drogi, planuje się powierzchniowe utrwalenie w powstałych koleinach, na odcinkach pokrytych tą nawierzchnią. Głębsze koleiny należy przed wykonaniem warstwy powierzchniowego utrwalenia uzupełnić kruszywem. Górną warstwę nawierzchni należy wykonać z tłucznia kamiennego, warstwą z kruszywa o uziarnieniu 0/31,5mm, grubość warstwy po zagęszczeniu 7cm. Odcinki dróg wykonane tylko z kruszywa należy uzupełnić kruszywem łamanym 0/31,5 mm grubości po zagęszczeniu 7 -10 cm. W miejscach gdzie koleina sięga warstwy dolnej koleiny należy uzupełnić najpierw kruszywem 31,5/63 mm. Szczegółowy zakres robót zawiera dokumentacja projektowa. Remont drogi leśnej o nr inw. 220/169. W ramach projektowanego przedsięwzięcia, planuje się wykonanie remontu drogi uszkodzonej przez ulewne deszcze, o długości ok. 2,2 km.Zakres prac obejmuje uzupełnienie dolnej oraz górnej warstwy nawierzchni w koleinach oraz odtworzenie powierzchniowego utrwalenia. Dolną warstwę nawierzchni należy wykonać z tłucznia kamiennego o uziarnieniu 31,5/63,0mm, gr. warstwy po zagęszczeniu 10cm, warstwa górna z kruszywa o uziarnieniu 0/31,5mm, gr. warstwy po zagęszczeniu 7cm,wykonanie powierzchniowego utrwalenia emulsją asfaltową kruszywem naturalnym frakcji 8-12 w ilości 10,0 dm3/m2,W ramach zadania należy również wykonać oczyszczenie, profilowanie i odmulenie rowu w km 0+914,00 na długości 6m oraz w km 1+256,00 na długości 85m - w miejscach gdzie przepływ wody jest utrudniony przewidziano oczyszczenie rowów z roślinności i wyprofilowanie oraz, gdzie to konieczne oczyszczenie z namułu o grubości do 30 cm. Z rowów przydrożnych należy wybrać namuł naniesiony przez wodę, wyprofilować dno i skarpy rowu. Szerokość dna powinna wynosić 0,40m, pochylenie skarp 1:1,5 do 1:2. Spadki podłużne dostosować do stanu pierwotnego. Szczegółowy zakres robót zawiera dokumentacja projektowa. Remont drogi leśnej o nr inw. 220/564. Remont drogi polega na odtworzeniu nawierzchni uszkodzonej w wyniku ulewnych deszczy na odcinku drogi leśnej o dł ok. 1,8 km. W ramach zadania planowane jest odtworzenie dolnej i górnej warstwy nawierzchni oraz poboczy, oczyszczenie i profilowanie rowów, odmulenie rowów oraz odmulenie przepustu w miejscach uszkodzeń przez ulewne deszcze. Dolną warstwę nawierzchni należy odtworzyć z tłucznia kamiennego, o uziarnieniu 31,5/63,0mm, gr. warstwy po zagęszczeniu od 10 do 20cm, warstwa górna z kruszywa o uziarnieniu 0/31,5mm, gr. warstwy po zagęszczeniu 7cm, z uprzednim mechanicznym wyprofilowaniem nawierzchni. W km 0+939, 1+029 należy naprawić pobocze dowiezionym gruntem piaszczysto - gliniastym na dł 4 m szer 0,5 oraz dł. 4 szer 0,5m (grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm). W km 1+388 należy naprawić pobocze dowiezionym gruntem piaszczysto - gliniastym na dł 4 m szer 0,5 oraz dł. 4 szer 1,5m (grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm). W km 1+703 należy odmulić przepust fi 80cm, L=7,0m. Wloty i wyloty należy oczyścić z roślinności, liści lub innych zanieczyszczeń utrudniających spływ wody. Planowana jest również naprawa pobocza dowiezionym gruntem piaszczysto - gliniastym na dł 4 m szer 0,5 oraz dł. 4 szer 1,7 (grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm) oraz oczyszczenie przy przepuście rowów z namułów na dł 20m. Szczegółowy zakres robót zawiera dokumentacja projektowa. Remont drogi leśnej o nr inw. 220/603. W ramach projektowanego przedsięwzięcia zaplanowano odtworzenie górnej warstwy nawierzchni drogi uszkodzonej przez ulewne deszcze na odcinku ok. 1,9 km. Remont obejmuje naprawę górnej warstwy nawierzchni z tłucznia kamiennego, w koleinach, warstwą z kruszywa o uziarnieniu 0/31,5mm, grubość warstwy po zagęszczeniu 7cm. Koleiny mają szerokość 0,6 do 1m. Ponadto należy wykonać profilowanie nawierzchni drogi szer 3 m na odcinkach o łącznej długości ok 105 m. Na odcinku ok 300 m uzupełnienie górnej warstwy należy wykonać na szerokości ok 3 m. Szczegółowy zakres robót zawiera dokumentacja projektowa. W przypadkach gdy Zamawiający wskazał w opisie przedmiotu zamówienia nazwy produktów, znaków towarowych, patentów lub pochodzenie, to należy rozumieć, iż dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych, które spełnią minimalne standardy jakościowe, parametry techniczne, warunki docelowego przeznaczenia, oraz funkcji i walorów użytkowych produktu wskazanego w specyfikacji.

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających o których mowa art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164.) w wysokości nie przekraczającej 50% wartości zamówienia podstawowego i polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia. Załączona dokumentacja projektowa i STWIOR określa rodzaj możliwych zamówień uzupełniających.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.11.12.40 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu 45.11.21.00 - Roboty w zakresie kopania rowów .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 3500.00 PLN (słownie: trzy tysiące pięćset złotych 00/100 PLN). Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2016-05-23 do godz. 09:30. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BGŻ o. Kielce: 28 2030 0045 1110 0000 0027 4790; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. 2016., poz. 359). Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164.). Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164.), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3ustawy Prawo zamówień publicznych, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5ustawy Prawo zamówień publicznych, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3ustawy Prawo zamówień publicznych, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę, jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia tj. wykonania minimum 1 roboty budowlanej o wartości min. 80 000,00 zł brutto polegającej na budowie, przebudowie lub remoncie drogi w ostatnich pięciu latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Wymagania minimalne to: 1 koparka kołowa, 1 równiarka, 1 walec, 1 skrapiarka do emulsji. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. jednym kierownikiem robót budowlanych posiadającym uprawnienia do kierowania robotami o specjalności drogowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony formularz oferty, parafowany wzór umowy, kosztorysy ofertowe, propozycje zlecenia części zamówienia podwykonawcą.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Okres gwarancji - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmian umowy w następującym zakresie i na określonych poniżej warunkach: 1. Wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy. 2.Wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony. 3.Wystąpienia konieczności zmiany osób wskazanych w ofercie (śmierć, choroba, ustania stosunku pracy lub inne zdarzenia losowe lub inne przyczyny niezależne od wykonawcy), przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy. Przedmiotowa zmiana generuje konieczność zaproponowania innych osób, spełniających na dzień składania ofert, warunki określone przez Zamawiającego w specyfikacji. 4.Zmiany Podwykonawcy, który - zgodnie z art. 26 ust. 2b prawa zamówień publicznych - będzie podmiotem udostępniającym zasoby niezbędne do realizacji zamówienia. W takim przypadku Wykonawca, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, jest zobowiązany wykazać, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany. 5. Zmiany podwykonawcy z zastrzeżeniem ust. 4, pod warunkiem spełnienia warunków określonych w § 5 wzoru umowy. 6.Wystąpienia konieczności zmian osób Wykonawcy, w przypadku gdy Zamawiający uzna, że osoby te nie wykonują należycie swoich obowiązków. Wykonawca obowiązany jest dokonać zmiany tych osób na inne spełniające na dzień składania ofert warunki określone w specyfikacji w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty złożenia wniosku Zamawiającego. 7.Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, np. wystąpienia zwłoki w wydaniu przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń. 8. Wystąpienia konieczności wprowadzenia zmian spowodowanych następującymi okolicznościami: 1) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie ze szczegółowym opisem. Przez okoliczność siły wyższej strony rozumieją zdarzenie zewnętrzne o charakterze nadzwyczajnym, którego nie można było przewidzieć ani jemu zapobiec, które uniemożliwia jednej ze stron wypełnienie w całości lub w części zobowiązań wynikających z niniejszej umowy. 2) Za okoliczności siły wyższej strony nie uznają sezonowości pór roku i związanych z tym zmian warunków atmosferycznych. 3) Jeżeli w skutek okoliczności siły wyższej strona nie będzie mogła wykonywać swoich obowiązków umownych w całości lub w części, niezwłocznie powiadomi o tym drugą stronę, a w takim przypadku uzgodniony zostanie sposób i zasady dalszego postępowania.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_radom/nadl_zagnansk
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Zagnańsk ul. Przemysłowa10A 26-050 Zagnańsk.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.05.2016 godzina 09:30, miejsce: Nadleśnictwo Zagnańsk ul. Przemysłowa10A 26-050 Zagnańsk pokój nr 11 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.