eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnowiec › PRZEBUDOWA W ZWIĄZKU ZE ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA BUDYNKU GARAŻOWEGO NA POTRZEBY SCHRONISKA DLA BEZDOMNYCH ZWIERZĄT WRAZ Z ROZBUDOWĄ, NADBUDOWĄ I ZMIANĄ KONSTRUKCJI DACHU ORAZ WEWNĘTRZNĄ INSTALACJĄ GAZU - ETAP 1

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-07-27

Sosnowiec: PRZEBUDOWA W ZWIĄZKU ZE ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA BUDYNKU GARAŻOWEGO NA POTRZEBY SCHRONISKA DLA BEZDOMNYCH ZWIERZĄT WRAZ Z ROZBUDOWĄ, NADBUDOWĄ I ZMIANĄ KONSTRUKCJI DACHU ORAZ WEWNĘTRZNĄ INSTALACJĄ GAZU - ETAP 1
Numer ogłoszenia: 111079 - 2015; data zamieszczenia: 27.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Usług Komunalnych , ul. 3-go Maja 11, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 032 2666297, 2664476.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA W ZWIĄZKU ZE ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA BUDYNKU GARAŻOWEGO NA POTRZEBY SCHRONISKA DLA BEZDOMNYCH ZWIERZĄT WRAZ Z ROZBUDOWĄ, NADBUDOWĄ I ZMIANĄ KONSTRUKCJI DACHU ORAZ WEWNĘTRZNĄ INSTALACJĄ GAZU - ETAP 1.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: PRZEBUDOWA W ZWIĄZKU ZE ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA BUDYNKU GARAŻOWEGO NA POTRZEBY CHRONISKA DLA BEZDOMNYCH ZWIERZĄT WRAZ Z ROZBUDOWĄ, NADBUDOWĄ I ZMIANĄ KONSTRUKCJI DACHU ORAZ WEWNĘTRZNĄ INSTALACJĄ GAZU - ETAP 1 obejmujący następujący zakres robót: 1. rozbiórka dachu, 2. rozbiórka ścian, 3. wykonanie otworów: okna, drzwi, korytarz, 4. wykonanie fundamentu pod ścianę północną oraz ściany wewnętrzne, 5. wykonanie ściany fundamentowej (ściana północna), 6. niezbędne uzupełnienia posadzek, 7. izolacje elementów - fundamenty i ściana fundamentowa - ściana północna, 8. izolacje elementów - fundamenty i ściana fundamentowa - ściana zachodnia 9. docieplenie części podziemnej - ściana północna i zachodnia, 10. wymurowanie ścian nośnych i działowych, 11. wykonanie elementów żelbetowych (nadproży, wieńców, belek), 12. wykonanie konstrukcji dachu, 13. wykonanie pełnego deskowania oraz pokrycia dachu warstwą papy podkładowej, 14. odbicie tynków wewnętrznych, 15. zabezpieczenie deskami otworów okien i drzwi, 16. zabezpieczenie murów od góry papą podkładową 17. wywiezienie odpadów, ziemi, gruzu, złomu itp. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa opracowana przez jednostkę projektową: EM-PROJEKT PRACOWNIA PROJEKTOWA Tomasz Moskalewicz (ul. Łącząca 53, 41-300 Dąbrowa Górnicza, tel. 512 173 040), zawierająca specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót i stanowiąca załącznik do niniejszej SIWZ oraz POZWOLENIE NA BUDOWĘ: Decyzja nr 534/15 (WAB.6740.1.542.2015.IM; T-17182) z dnia 07.07.2015r. w zakresie dotyczącym I etapu. W ramach niniejszego zadania należy również wykonać wszelkie czynności związane z koordynacją wszystkich, poszczególnych robót na placu budowy..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Sprawdzenie spełnienia warunków określonych w SIWZ oraz warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 24 ust. 1 PZP zostanie dokonane na podstawie dołączonych do oferty właściwych oświadczeń i dokumentów wymienionych w SIWZ, według zasady spełnia - nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować odpowiednio wykwalifikowanymi osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w odpowiednich specjalnościach dla obsadzenia stanowisk w szczególności: Kierownika Budowy posiadającego wykształcenie wyższe i co najmniej 5 - letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej na stanowisku kierownika budowy, lub kierownika robót, gdzie był odpowiedzialny w szczególności za wykonywanie robót budowlanych dotyczących obiektów szpitalnych oraz posiadającego uprawnienia konstrukcyjno-budowlane bez ograniczeń, a także wpisanego na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w danym kraju. Sprawdzenie spełnienia warunków określonych w SIWZ oraz warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 24 ust. 1 PZP zostanie dokonane na podstawie dołączonych do oferty właściwych oświadczeń i dokumentów wymienionych w SIWZ, według zasady spełnia - nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Sprawdzenie spełnienia warunków określonych w SIWZ oraz warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 24 ust. 1 PZP zostanie dokonane na podstawie dołączonych do oferty właściwych oświadczeń i dokumentów wymienionych w SIWZ, według zasady spełnia - nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować odpowiednio wykwalifikowanymi osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w odpowiednich specjalnościach dla obsadzenia stanowisk w szczególności: Kierownika Budowy posiadającego wykształcenie wyższe i co najmniej 5 - letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej na stanowisku kierownika budowy, lub kierownika robót, gdzie był odpowiedzialny w szczególności za wykonywanie robót budowlanych dotyczących obiektów szpitalnych oraz posiadającego uprawnienia konstrukcyjno-budowlane bez ograniczeń, a także wpisanego na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w danym kraju. Sprawdzenie spełnienia warunków określonych w SIWZ oraz warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 24 ust. 1 PZP zostanie dokonane na podstawie dołączonych do oferty właściwych oświadczeń i dokumentów wymienionych w SIWZ, według zasady spełnia - nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których sytuacja ekonomiczna i finansowa pozwoli na wykonanie zamówienia przy założeniu iż płatność nastąpi po odbiorze końcowym, w szczególności o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. dysponują, lub będą dysponować środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji przedmiotu zamówienia, 2. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Sprawdzenie spełnienia warunków określonych w SIWZ oraz warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 24 ust. 1 PZP zostanie dokonane na podstawie dołączonych do oferty właściwych oświadczeń i dokumentów wymienionych w SIWZ, według zasady spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru, W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, Pożądane przez Zamawiającego jest złożenie w ofercie spisu treści z wyszczególnieniem ilości stron wchodzących w skład oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 98
  • 2 - długość udzielonej gwarancji (min 3 lata) - 2

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzuk.sosnowiec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 41-200 Sosnowiec, ul. Plonów 22/I - w korespondencji pocztowej lub osobiście oraz drogą elektroniczną: zamowienia.publiczne@mzuk.sosnowiec.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.08.2015 godzina 12:45, miejsce: 41-200 Sosnowiec, ul. Plonów 22/I, I piętro, sekretariat - pokój nr 20.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.