To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-21
Ogłoszenie nr 110891 - 2017 z dnia 2017-07-21 r.
Gdańsk: Świadczenie usług z zakresu konserwacji i pielęgnacji sztucznej nawierzchni w roku 2017 na boiskach sportowych zlokalizowanych na terenie placówek oświatowych prowadzonych przez Gminę Miasta Gdańska
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 542082-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Gdańsk Urząd Miejski w Gdańsku, krajowy numer identyfikacyjny
59846300000, ul.
Nowe Ogrody
8/12,
80-803
Gdańsk, państwo
Polska, woj.
pomorskie, tel.
583 236 129, faks
583 236 529, e-mail
bzp@gdansk.gda.pl
Adres strony internetowej (URL): www.um.gdansk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług z zakresu konserwacji i pielęgnacji sztucznej nawierzchni w roku 2017 na boiskach sportowych zlokalizowanych na terenie placówek oświatowych prowadzonych przez Gminę Miasta Gdańska
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):BZP.271.037.2017.KB
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług z zakresu konserwacji i pielęgnacji sztucznej nawierzchni (wykonanej ze sztucznej trawy oraz poliuretanu) w roku 2017 na boiskach sportowych zlokalizowanych na terenie szkół i placówek oświatowych prowadzonych przez Gminę Miasta Gdańska. 2. Przedmiot zamówienia podzielono na trzy części: 1) Część 1 - boiska zlokalizowane na terenie placówek wymienionych w Załączniku Nr 4a* do Umowy; 2) Część 2 - boiska zlokalizowane na terenie placówek wymienionych w Załączniku Nr 4b* do Umowy; 3) Część 3 - boiska zlokalizowane na terenie placówek wymienionych w Załączniku Nr 4c* do Umowy
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
77320000-9
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: 1. W związku z otrzymaną od firmy Serwisorlik.pl w dniu 20.07.2017 roku informacją, dotyczącą błędnego podania w Załączniku Nr 4c do umowy, ilości metrów powierzchni sztucznej trawy oraz powierzchni poliuretanowej podlegającej konserwacji Komisja wnioskuje o unieważnienie przedmiotowego postępowania w Części 3 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych. Uzasadnienie Zamawiający w Załączniku Nr 4c do umowy "Wykaz placówek z boiskami o sztucznej nawierzchni w kolumnie 3 Powierzchnia sztucznej trawy w m2 w podsumowaniu podał ilość 36 138, natomiast po zsumowaniu wszystkich pozycji suma metrów wynosi 39 904. Podobnie w kolumnie 4 Powierzchnia poliuretanu w m2 Zamawiający podał 25 935, natomiast po zsumowaniu wszystkich pozycji suma metrów wynosi 27 613. Biorąc pod uwagę fakt, że zgodnie z art. 87 ust. 1 zabronione jest dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w treści oferty, oraz nie ma możliwości jej poprawienia w trybie art. 87 ust. 2, Komisja stwierdza, że Część 3 postępowania obarczona jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa kaset z opaskami termicznymi służącymi do identyfikacji pacjentów dla UCK
- Dostawa krzeseł dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego w Gdańsku
- Świadczenie usług cateringowych dla osób przebywających na pobytach wypoczynkowych w OSW "Koszarka" w Przebrnie k. Krynicy Morskiej, w okresie od 17.06.2024 r. do 08.09.2024 r.
- Przygotowanie projektu, wykonanie zabudowy i udostępnienie stoiska wystawienniczego podczas targów ILA Berlin Air Show a także wyposażenie go w niezbędne elementy
- Przebudowa dachu w budynku Urzędu Statystycznego w Gdańsku
- Zagospodarowanie terenów zieleni- 4 zadania
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.