eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Eksploatacja budowli piętrzących urządzeń melioracji podstawowych przewidzianych do prowadzenia nawodnień rolniczych w 2016 r. na terenie WZM i UW Oddział Chełm, Biała Podlaska i Lublin .

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2016-05-04

Lublin: Eksploatacja budowli piętrzących urządzeń melioracji podstawowych przewidzianych do prowadzenia nawodnień rolniczych w 2016 r. na terenie WZM i UW Oddział Chełm, Biała Podlaska i Lublin .
Numer ogłoszenia: 110886 - 2016; data zamieszczenia: 04.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych , ul. Karłowicza 4, 20-027 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 5310322, faks 081 5310301.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzmiuw.bip.lubelskie.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Eksploatacja budowli piętrzących urządzeń melioracji podstawowych przewidzianych do prowadzenia nawodnień rolniczych w 2016 r. na terenie WZM i UW Oddział Chełm, Biała Podlaska i Lublin ..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie eksploatacji budowli piętrzących urządzeń melioracji podstawowych przewidzianych do prowadzenia nawodnień rolniczych w 2016 r. na terenie Wojewódzkiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych Oddział Chełm,Biała Podlaska i Lublin.. Zamawiający dopuszcza możliwość składnia ofert częściowych na następujący zakres zamówienia: I cześć zamówienia: Eksploatacja urządzeń piętrzących melioracji wodnych podstawowych przewidzianych do nawodnień rolniczych w 2016 r. na terenie WZMiUW O/Chełm pow. Chełm - 11 sztuk budowli piętrzących w tym 1 szt. budowli wałowych. II część zamówienia: Eksploatacja urządzeń piętrzących melioracji wodnych podstawowych przewidzianych do nawodnień rolniczych w 2016 r. na terenie WZMiUW O/Chełm pow. Włodawa - 20 sztuk budowli piętrzących w tym 3 szt. budowli wałowych. III część zamówienia:Eksploatacja urządzeń piętrzących melioracji wodnych podstawowych przewidzianych do nawodnień rolniczych w 2016 r. na terenie WZMiUW O/Biała Podlaska pow. Biała Podlaska - 49 sztuk budowli piętrzących. IV.część zamówienia: Eksploatacja urządzeń piętrzących melioracji wodnych podsta wowych przewidzianych do nawodnień rolniczych w 2016 r. na terenie WZMiUW O/Biała Podlaska pow. Radzyń Podlaski - 23 sztuki budowli piętrzących. V część zamówienia: Eksploatacja urządzeń piętrzących melioracji wodnych podsta wowych przewidzianych do nawodnień rolniczych w 2016 r. na terenie WZMiUW O/Biała Podlaska pow. Parczew - 38 sztuk budowli piętrzących VI część zamówienia: Eksploatacja urządzeń piętrzących melioracji wodnych podstawowych przewidzianych do nawodnień rolniczych w 2016r. na terenie WZMiUW O/Lublin pow. Janów Lubelski - 14 sztuk budowli piętrzących. VII część zamówienia: Eksploatacja urządzeń piętrzących melioracji wodnych podstawowych przewidzianych do nawodnień rolniczych w 2016r. na terenie WZMiUW O/Lublin pow. Krasnik - 1 sztuk budowli piętrzących. VIII część zamówienia:Eksploatacja urządzeń piętrzących melioracji wodnych podstawowych przewidzianych do nawodnień rolniczych w 2016 r. na terenie WZMiUW O/Lublin pow. Lubartów i Łęczna - 11 sztuk budowli piętrzących. IX część zamówienia: Eksploatacja urządzeń piętrzących melioracji wodnych podstawowych przewidzianych do nawodnień rolniczych w 2016 r. na terenie WZMiUW O/Lublin pow. Łuków - 19 sztuk budowli piętrzących. X część zamówienia: Eksploatacja urządzeń piętrzących melioracji wodnych podstawowych przewidzianych do nawodnień rolniczych w 2016 r. na terenie WZMiUW O/Lublin pow. Opole Lubelskie - 14 sztuk budowli piętrzących. XI część zamówienia: Eksploatacja urządzeń piętrzących melioracji wodnych podstawowych przewidzianych do nawodnień rolniczych w 2016 r. na terenie WZMiUW O/Lublin pow. Puławy - 26 sztuk budowli piętrzących. XII część zamówienia: Eksploatacja urządzeń piętrzących melioracji wodnych podstawowych przewidzianych do nawodnień rolniczych w 2016 r. na terenie WZMiUW O/Lublin pow. Ryki - 7 sztuk budowli piętrzących: Zakres czynności przy prowadzeniu nawodnień (na 1 budowlę piętrzącą). I. Przygotowanie budowli do nawodnienia i konserwacja w czasie nawodnienia. 1. Wykoszenie porostów ze skarp rzeki w obrębie budowli piętrzącej na powierzchni 50 m2 wraz z ich wygrabieniem i złożeniem w stosy wzdłuż górnej krawędzi skarpy - koszenie na długości 5 m powyżej i poniżej budowli - dwukrotnie. 2. Wykoszenie porostów roślinnych z dna cieku powyżej i poniżej budowli na powierzchni łącznie 20 m2 - wraz z ich wygrabieniem i ułożeniem w stosy - dwukrotnie. 3. Usuwanie namułu z dna cieku i skarp betonowych przy grubości namułu 10 cm i szerokości dna rzeki 1,2 m na długości 10 m - po 5 m powyżej i poniżej budowli piętrzącej - dwukrotnie. 4. Usuwanie zanieczyszczeń w obrębie budowli. II. Roboty eksploatacyjne. 1. Składowanie szandorów, kozłów w okresie nie prowadzenia piętrzenia. 2. Konserwacja mechanizmów wyciągowych, w okresie prowadzenia nawodnień i po jego zakończeniu (smarowanie towotem i uzupełnienie oleju przekładniowego itp.). 3. Transport szandorów i kozłów z miejsca składowania do budowli, założenie i ewentualne przycięcie tarcicy, zdjęcie i transport do miejsca składowania - dotyczy tylko budowli piętrzonych przy pomocy szandorów. 4. Wykonanie szandorów, jeśli wskazano w wykazie budowli. 5. Bieżąca kontrola poziomu wody spiętrzonej i regulacja poziomu zgodnie z potrzebami i pozwoleniem wodnoprawnym (nie wolno przekraczać maksymalnego poziomu piętrzenia oznaczonego na budowli). 6. Pisemne informowanie właściciela budowli o kradzieżach i uszkodzeniach budowli uniemożliwiających jej eksploatację. 7. Wykonywanie drobnych napraw mechanizmów wyciągowych lub budowli nie wymagających materiałów i użycia specjalistycznego sprzętu. 8. Usuwanie gałęzi, traw i innych zanieczyszczeń z powierzchni koryta spiętrzonej wody. 9. Informowanie właściciela budowli o stwierdzonych przesiąkach, podpiętrzeniach i innych nieprawidłowościach występujących w czasie piętrzenia wody. Zakres czynniości przy prowadzeniu eksploatacji (na 1 budowlę wałową). Roboty eksploatacyjne budowli wałowych 1. Wykoszenie porostów ze skarp rzeki w obrębie budowli wałowej na powierzchni 20 m2 wraz z ich wygrabieniem i złożeniem w stosy wzdłuż górnej krawędzi skarpy - koszenie na długości 2 m powyżej i poniżej budowli. - co miesiąc 2. Wykoszenie porostów roślinnych z dna cieku na powierzchni 10 m2 - na długości po 2,5 m powyżej i poniżej budowli - wraz z ich wygrabieniem i ułożeniem w stosy. - co miesiąc 3. Usuwanie namułu z dna cieku i skarp betonowych przy grubości namułu 10 cm i szerokości dna rzeki 2 m na długości 2,00 m - po 1 m powyżej i poniżej budowli. - co miesiąc. 4. Usuwanie zanieczyszczeń w obrębie budowli. 5. Konserwacja elementów mechanicznych, w okresie eksploatacji i po jego zakończeniu (smarowanie towotem). 6. Pisemne informowanie właściciela budowli o kradzieżach i uszkodzeniach budowli uniemożliwiających jej eksploatację. 7. Wykonywanie drobnych napraw mechanizmów wyciągowych lub budowli nie wymagających materiałów i użycia specjalistycznego sprzętu. 8. Informowanie właściciela budowli o stwierdzonych przesiąkach, podpiętrzeniach i innych nieprawidłowościach występujących w czasie eksploatacji budowli. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zestawienie budowli piętrzących na poszczególnych zadaniach podano w SIWZ ..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.72.18.00 - Usługi ochrony przed naturalnym ryzykiem lub zagrożeniami 71.33.00.00 - Różne usługi inżynieryjne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.11.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium dla niżej wymienionych części zamówienia w wysokości : Część 1 zamówienia : 240,00 zł ( dwieście czterdzieści złotych ); Część 2 zamówienia : 490,00 zł (czterysta dziewięćdziesiąt złotych); Część 3 zamówienia : 1 230,00 zł ( jeden tysiąc dwieście trzydzieści złotych ); Część 4 zamówienia : 580,00 zł ( pięćset osiemdziesiąt złotych); Część 5 zamówienia : 840,00 zł ( osiemset czterdzieści złotych); Część 6 zamówienia : 300,00 zł (trzysta złotych ); Część 7 zamówienia : 20,00 zł (dwadzieścia złotych ); Część 8 zamówienia : 500,00 zł (pięćset złotych ); Część 9 zamówienia : 540,00 zł (pięćset czterdzieści złotych); Część 10 zamówienia : 580,00 zł (pięćset osiemdziesiat złotych); Część 11 zamówienia : 500,00 zł (pięćset złotych ); Część 12 zamówiena : 190,00 zł ( sto dziewięćdziesiąt złotych ).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których wiedza i doświadczenie pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia.Wykonawca musi udokumentować wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , co najmniej jednego zadania o podobnym rodzaju usług polegających na utrzymaniu i obsłudze budowli piętrzących urządzeń melioracji podstawowych. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty dołączone do oferty.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których potencjał techniczny pozwoli na prawidłowe i terminowe wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których potencjał osobowy pozwoli na prawidłowe i terminowe wykonanie zamówienia. Wykonawca winien dysponować co najmniej jedną osobą posiadającą minimum roczne doświadczenie zawodowe w kierowaniu usługami odpowiadającymi przedmiotowi zamówienia. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty dołączone do oferty.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których sytuacja ekonomiczna i finansowa pozwoli na prawidłowe i terminowe wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Usługi, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń to usługi niezbędne do wykazania spełniania warunku dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia określonego w pkt. III.3.2;;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W przypadku, gdy Wykonawca zamierza polegać na wiedzy, doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Zobowiązanie danego podmiotu ma dokładnie określać zasób jaki zobowiązuje się oddać do dyspozycji Wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin płatności faktury - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zakres i warunki dopuszczalnych zmian postanowień umowy określono w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzmiuw.bip.lubelskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego,Lublin, ul. Karłowicza 4, pok. 602 (VI p.).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.05.2016 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Lublinie, ul.Karłowicza 4 - sekretariat , pok.608.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.