eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Przygotowanie i wydawanie gorących posiłków dla osób uprawnionych przez Zamawiającego, w lokalu gastronomicznym będącym w dyspozycji Wykonawcy znajdującym się w granicach administracyjnych Dzielnicy Wola

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-02-01

Warszawa: Przygotowanie i wydawanie gorących posiłków dla osób uprawnionych przez Zamawiającego, w lokalu gastronomicznym będącym w dyspozycji Wykonawcy znajdującym się w granicach administracyjnych Dzielnicy Wola
Numer ogłoszenia: 11069 - 2016; data zamieszczenia: 01.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Wola m.st. Warszawy , ul. Gen. J. Bema 91, 01-233 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 571 50 30, faks 22 571 50 50.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ops-wola.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie i wydawanie gorących posiłków dla osób uprawnionych przez Zamawiającego, w lokalu gastronomicznym będącym w dyspozycji Wykonawcy znajdującym się w granicach administracyjnych Dzielnicy Wola.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i wydawanie gorących posiłków [zwanych dalej obiadami], dla osób uprawnionych przez Zamawiającego, w lokalu gastronomicznym będącym w dyspozycji Wykonawcy znajdującym się w granicach administracyjnych Dzielnicy Wola. Dopuszcza się składanie ofert częściowych. Zamówienie zostało podzielone na 2 części. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dwie części: CZĘŚĆ 1: przygotowanie i wydawanie obiadów w lokalu gastronomicznym będącym w dyspozycji Wykonawcy znajdującym się w granicach administracyjnych Dzielnicy Wola w rejonie ulic na zachód od linii kolejowej biegnącej z południa na północ dzielnicy CZĘŚĆ 2: przygotowanie i wydawanie obiadów w lokalu gastronomicznym będącym w dyspozycji Wykonawcy znajdującym się w granicach administracyjnych Dzielnicy Wola w rejonie ulic na wschód od linii kolejowej biegnącej z południa na północ dzielnicy. Zamawiający wymaga, aby obiady były wydawane przez 5 dni w tygodniu, od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. Około 15% ogólnej liczby osób uprawnionych Zamawiający przyzna obiady również na soboty i/lub niedziele. Osobom tym będą przysługiwały w piątek dwa lub trzy obiady, jeden do spożycia na miejscu i jeden lub dwa do zabrania do domu w zamkniętych naczyniach jednorazowych Wykonawcy. Na dni ustawowo wolne od pracy Wykonawca zobowiązany będzie przygotować obiady do zabrania do domu dla wszystkich osób uprawnionych w zamkniętych naczyniach jednorazowych. Obiady te mogą być przygotowane z produktów lub z półproduktów, z terminem przydatności do spożycia ważnym przez cały okres. Wykonawca zobowiązany będzie do wydawania obiadów przygotowanych z pełnowartościowych produktów z uwzględnieniem świeżych warzyw sezonowych. Obiady muszą być gorące, przygotowane w dniu ich wydawania. Zestaw obiadowy winien składać się z potraw tradycyjnych: zupy z pieczywem, drugiego dania i napoju, z zachowaniem następujących zasad: raz w tygodniu powinna być ryba, raz w tygodniu powinno być danie bezmięsne lub półmięsne, w pozostałe dni tygodnia powinny być dania z mięsem, w tym raz na dwa tygodnie może być danie z podrobów. Obiady muszą być urozmaicone, ten same potrawy nie mogą powtarzać się częściej niż raz na 10 dni. Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić obiady dietetyczne na życzenie osób uprawnionych, w szczególności takie jak: lekkostrawne, cukrzycowe, bezmięsne. Ich liczba w skali całego zamówienia jest niewielka i uzależniona jest od rzeczywistych potrzeb zgłaszanych przez osoby uprawnione, które ze względów zdrowotnych lub innych nie mogą jeść potraw tradycyjnych. Wykonawca zobowiązany będzie realizować zamówienie zgodnie z przepisami określonymi w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2010r. Nr 136, poz. 914 tekst jednolity ze zmianami) i rozporządzeń wykonawczych wydanych na podstawie tej ustawy. Lokal gastronomiczny/lokale gastronomiczne, w których będą przygotowywane i wydawane obiady muszą posiadać decyzję powiatowego inspektora sanitarnego zatwierdzającą zakład do prowadzenia działalności gastronomicznej objętej przedmiotem zamówienia. Czas wydawania obiadów powinien być nie krótszy niż 3 godziny dziennie, optymalnie w przedziale czasowym 12: 00 - 16:00. Zamówienie będzie realizowane w okresie od 01.03 - 30.11.2016r. Jeżeli umowa nie zostanie podpisana przed tym terminem, rozpoczęcie realizacji nastąpi w terminie próżniejszym, uzgodnionym między stronami..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego, stanowiącego nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego, zgodnie z art. 67 ust 1 pkt 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Zamówienie uzupełniające zostanie udzielone na podstawie odrębnej umowy lub umów zawartych z Wykonawcą w trybie zamówienia z wolnej ręki. Zamówienie uzupełniające będzie polegało na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia tj. na przygotowaniu i wydawaniu gorących posiłków dla osób uprawnionych przez Zamawiającego, w lokalu gastronomicznym będącym w dyspozycji Wykonawcy w rejonie wskazanym przez zamawiającego w granicach administracyjnych Dzielnicy Wola w Warszawie. Ilość obiadów zleconych w ramach zamówienia uzupełniającego będzie uzależniona od bieżących potrzeb Zamawiającego w ramach wartości stanowiącej nie więcej niż 50% zamówienia podstawowego. Zamówienie może być udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu wykonawcy, również w trakcie realizacji zamówienia podstawowego jeśli zajdzie taka konieczność.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00-3, 55.32.10.00-6, 55.32.20.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) należycie usługi przygotowania, gotowania i podawania lub dowożenia i wydawania gorących posiłków, a wartość zrealizowanych usług jest: nie mniejsza niż 80 000,00 zł brutto - jeśli oferta składana jest na jedną część, nie mniejsza niż 160 000,00 zł brutto - jeśli oferta jest składana na dwie części

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lokalem/lokalami gastronomicznymi, w którym/których będzie wydawał obiady, odpowiadającymi opisowi zawartemu w ust. 10 i 11 w Rozdziale 1 SIWZ Opisu przedmiotu zamówienia: jeśli Wykonawca składa ofertę na Część 1 - lokal/lokale muszą się znajdować w granicach administracyjnych Dzielnicy Wola w rejonie ulic na zachód od linii kolejowej biegnącej z południa na północ dzielnicy, jeśli Wykonawca składa ofertę na Część 2 - lokal/lokale muszą się znajdować w granicach administracyjnych Dzielnicy Wola w rejonie ulic na wschód od linii kolejowej biegnącej z południa na północ dzielnicy, jeśli Wykonawca składa ofertę na dwie części - powyższe warunki muszą być spełnione łącznie. Jeśli obiady będą przygotowywane w innym miejscu niż to, w którym będą wydawane, Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lokalem, w którym będą przygotowywane obiady - jego lokalizacja nie musi znajdować się w granicach administracyjnych Dzielnicy Wola. Ww. lokal/lokale muszą być zatwierdzone decyzją powiatowego inspektora sanitarnego do prowadzenia działalności gastronomicznej objętej przedmiotem zamówienia. Tytuł prawny do ww. lokali musi obejmować cały okres realizacji umowy.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Za główne usługi uznaje się usługi niezbędne do wykazania spełniania warunku określonego w Rozdziale 3 ust I pkt 2 tj. usługi przygotowania, gotowania i podawania lub dowożenia i wydawania gorących posiłków, a wartość zrealizowanych usług jest: nie mniejsza niż 80 000,00 zł brutto - jeśli oferta składana jest na jedną część, nie mniejsza niż 160 000,00 zł brutto - jeśli oferta jest składana na dwie części;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1). Pełnomocnictwo, jeżeli osoba (osoby) podpisująca ofertę (reprezentująca Wykonawcę lub Wykonawców występujących wspólnie) działa na podstawie pełnomocnictwa, które musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty, w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 2). Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów - składa w szczególności pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 3). Jeżeli Wykonawca powierza wykonanie części zamówienia podwykonawcom, informację o tym składa na Formularzu oferty - str. 2 ust. 5. 4). Informacje do oceny w kryteriach: aspekty społeczne i aspekty innowacyjne - o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 7 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - aspekty społeczne - 10
  • 3 - aspekty innowacyjne - 20

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ops-wola.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Wola Miasta Stołecznego Warszawy ul. Gen. J. Bema 91 01-233 Warszawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.02.2016 godzina 11:00, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Wola Miasta Stołecznego Warszawy ul. Gen. J. Bema 91 01-233 Warszawa - sekretariat I piętro..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dodatkowe wymagania związane z realizacją zamówienia dot. klauzul społecznych: 1 Zamawiający określa wymagania związane z realizacją zamówienia stosownie do postanowień art. 29 ust 4 pkt 4 i art. 36 ust 2 pkt 9 ustawy - Prawo zamówień publicznych, dotyczących klauzul społecznych. 2 Wykonawca przyjmując do realizacji zamówienie zobowiązany będzie zatrudnić do wydawania obiadów w lokalu/lokalach Wykonawcy 1 osobę - jeśli oferta jest składana na jedną część lub 2 osoby - jeśli oferta jest składana na dwie części, na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku - Kodeks Pracy (Dz. U. z 2014r., poz. 1502 tekst jednolity ze zmianami), w wymiarze co najmniej 4 godzin dziennie. 3 Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji zamówienia zobowiązany będzie przedłożyć Zamawiającemu do wglądu kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę z osobami, o których mowa w ust. 2. W tym celu Wykonawca zobowiązany będzie do uzyskania od pracownika/pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. 4 Zatrudnienie osób, o których mowa w ust. 2, winno trwać przez cały okres realizacji zamówienia z zastrzeżeniem ust. 5 i 9. Wykonawca zobowiązany będzie prowadzić ewidencję czasu pracy tych osób dokumentującą świadczenie pracy w celu realizacji przedmiotu zamówienia, ze wskazaniem liczby godzin przepracowanych każdego dnia danego miesiąca i wykonywanych czynności. 5 W przypadku rozwiązania stosunku pracy przez osobę zatrudnioną lub przez pracodawcę przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca będzie zobowiązany do zatrudnienia na to miejsce innej osoby spełniającej kryteria, o których mowa w ust. 2 oraz dostarczenia dokumentów wymienionych w ust. 3. 6 Zamawiający ma prawo na każdym etapie realizacji zamówienia zwrócić się do Wykonawcy o przedstawienie dokumentacji świadczącej o zatrudnieniu osób, o których mowa w ust 2, wraz z dowodami potwierdzającymi odprowadzanie składek na ubezpieczenie społeczne oraz ewidencją czasu pracy, natomiast Wykonawca ma obowiązek przedstawić je niezwłocznie Zamawiającemu. 7 W przypadku niezatrudniania przy realizacji zamówienia osoby/osób, o których mowa w ust. 2, Wykonawca zobowiązany będzie do zapłacenia kary umownej w wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę, o którym mowa w art. 2 ust. 1 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2002r. Nr 200, poz. 1679 z późniejszymi zmianami), obowiązującego na dzień dokonania naruszenia. Kara umowna będzie naliczana za każdy miesiąc, w którym ta osoba nie była zatrudniona, chyba że okoliczność, o której mowa wystąpiła z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy i na zwolnionym stanowisku została niezwłocznie zatrudniona inna osoba spełniająca warunki, o których mowa w ust. 2. 8 Obowiązek wykazania okoliczności, o których mowa w ust. 7, usprawiedliwiających niezatrudnienie osoby/osób, o których mowa w ust. 2, będzie spoczywał na Wykonawcy. 9 W przypadku gdy Zamawiający udzieli Wykonawcy zamówienia uzupełniającego, o którym mowa w Rozdziale 19 SIWZ, po zakończeniu realizacji zamówienia podstawowego, do realizacji zamówienia uzupełniającego będą miały zastosowanie zasady dotyczące zatrudnienia osób, o których mowa w ust. 2. 10 Zamawiający ma prawo w każdym momencie realizacji zamówienia do kontroli sposobu wykonywania zamówienia. Kontrola odbywać się będzie w miejscach realizacji zamówienia i ma na celu weryfikację rzeczywistych warunków jego wykonywania, w szczególności weryfikację udziału wskazanych przez Wykonawcę osób przy wykonywaniu zamówienia. Informacje dot. otwarcia ofert: otwarcie ofert odbędzie się 09.02.2016r. o godz 11:30 w sali konferencyjnej w siedzibie zamawiającego pod adresem: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Wola Miasta Stołecznego Warszawy ul. Gen. J. Bema 91 01-233 Warszawa.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: przygotowanie i wydawanie obiadów w lokalu gastronomicznym będącym w dyspozycji Wykonawcy znajdującym się w granicach administracyjnych Dzielnicy Wola w rejonie ulic na zachód od linii kolejowej biegnącej z południa na północ dzielnicy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ogólna liczba obiadów Części 1 zamówienia wyniesie maksymalnie: 13 860 obiadów, średnia liczba osób uprawnionych do korzystania z obiadów w skali miesiąca: 70 osób, średnia liczba obiadów dla jednej osoby w skali miesiąca: 22 obiady, średnia liczba obiadów w skali miesiąca: 1 540 obiadów,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00-3, 55.32.10.00-6, 55.32.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. aspekty społeczne - 10
    • 3. aspekty innowacyjne - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: przygotowanie i wydawanie obiadów w lokalu gastronomicznym będącym w dyspozycji Wykonawcy znajdującym się w granicach administracyjnych Dzielnicy Wola w rejonie ulic na wschód od linii kolejowej biegnącej z południa na północ dzielnicy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ogólna liczba obiadów Części 2 zamówienia wyniesie maksymalnie: 13 860 obiadów, średnia liczba osób uprawnionych do korzystania z obiadów w skali miesiąca: 70 osób, średnia liczba obiadów dla jednej osoby w skali miesiąca: 22 obiady, średnia liczba obiadów w skali miesiąca: 1 540 obiadów,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00-3, 55.32.10.00-6, 55.32.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. aspekty społeczne - 10
    • 3. aspekty innowacyjne - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.