eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzków › Projekt kompleksowego zagospodarowania terenów wokół zbiornika wodnego w Gorzkowie-Osadzie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-05-12

Gorzków: Projekt kompleksowego zagospodarowania terenów wokół zbiornika wodnego w Gorzkowie-Osadzie
Numer ogłoszenia: 110642 - 2015; data zamieszczenia: 12.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gorzków , ul. Główna 9, 22-315 Gorzków, woj. lubelskie, tel. 084 6838156, faks 084 6838111.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://uggorzkow.bip.e-zeto.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Projekt kompleksowego zagospodarowania terenów wokół zbiornika wodnego w Gorzkowie-Osadzie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej kompleksowego zagospodarowania terenów wokół zbiornika wodnego w Gorzkowie-Osadzie na działkach nr 489/3, 563 i 564 o powierzchni ok. 13 ha. Aktualnie na obiekcie są prowadzone roboty budowlane, których celem jest przebudowa zbiornika polegająca na rozbudowie istniejących wysp, umocnieniu biologicznym skarp, uporządkowaniu dna zbiornika z odtworzeniem rowów dennych. Zakończenie prac przewidziane jest do dnia 30.06.2015 r. Celem opracowania jest rozwój turystyki i aktywnych form wypoczynku wokół zbiornika wodnego w Gorzkowie-Osadzie oraz uaktywnienie gospodarcze społeczności lokalnej. Dokumentacja projektowa powinna uwzględniać szereg uwarunkowań, takich jak: występowanie walorów i atrakcji turystycznych: (walory przyrodnicze, walory kulturowe, atrakcje turystyczne), występowanie, budowa infrastruktury turystycznej, uwarunkowania społeczno-gospodarcze, istniejące oraz potencjalne produkty turystyczne, świadczenie usług turystycznych. Oczekiwania społeczności wobec funkcji istniejącego zbiornika zostały wyrażone w dokumencie: Raport z przeprowadzonych konsultacji społecznych w Gminie Gorzków w ramach projektu: Wzmocnienie spójności społecznej, gospodarczej i terytorialnej w Obszarze Funkcjonalnym Szlaku Jana III Sobieskiego w województwie lubelskim i Wykonawca jest zobowiązany sugerować się wynikami raportu przy opracowywaniu koncepcji projektu. Problematyka prac projektowych powinna obejmować następujące elementy: Strefa A: Budowa infrastruktury sportowej i rekreacyjnej typu: boisko do piłki plażowej (siatkówki o wymiarach min. 16x8m), Plac zabaw wraz z ogrodzeniem, nawiązujący do motywów żeglarskich np. statek piracki jako element dominujący (ok. 400 m2), Elementy małej architektury: kosze na śmieci, ławki, tablice informacyjne, stojaki na rowery itp., Zaprojektowanie utwardzonego wjazdu od strony drogi wojewódzkiej nr 842 wraz utwardzonymi miejscami parkingowymi (min. 20 miejsc postojowych) - płyty chodnikowe, bruk, Budowa oświetlenia wykorzystującego źródła energii odnawialnej oświetlenie uliczne, wysokie, oraz oświetlenie niskie solarne, Budowa molo na słupach betonowych (ok. 90 m2), elementy oświetlenia solarnego, Budowa kontenerowego sanitariatu z przyłączem do istniejącej sieci kanalizacyjnej i nawierzchnią utwardzoną płytami, przystosowanego dla osób niepełnosprawnych. Strefa B Budowa utwardzonej ścieżki pieszo-rekreacyjnej wokół zbiornika wodnego w śladzie drogi technologicznej, długość ok. 1500 mb, szerokość ok. 2 mb, Siedziska wędkarskie (ławki) ok. 30, na skarpie nad wodą, Nasadzenia zieleni (drzew i krzewów, roślinność wodna), Budowa kontenerowego sanitariatu z przyłączem do istniejącej sieci kanalizacyjnej i nawierzchnią utwardzoną płytami w pobliżu strefy C, Ławki i kosze na śmieci ok. 20 kpl., Stworzenie bazy do uprawiania sportów wodnych np. przystań kajakowa, rowery wodne, pontony, Strefa C Budowa pomostów łączących dwie wyspy z nawierzchnią drewnianą na słupach betonowych, Dojście na wyspę, utwardzona kruszywem promenada, Budowa małej architektury na jednej z wysp typu altana z grillem (min. 30 osób) z nawierzchnią z kostki brukowej, Utwardzenie terenu, ławki, siedziska, elementy grodzenia, tablice informacyjne, kosze na śmieci, Budowa oświetlenia wykorzystującego źródła energii odnawialnej oświetlenie uliczne, wysokie, oraz oświetlenie solarne niskie, Budowa plaży o powierzchni ok. 3000 m2 (nawierzchnia z piasku), Nasadzenia zieleni (drzew i krzewów, roślinność wodna), Dopuszcza się zmiany w usytuowaniu poszczególnych elementów i odstępstwa, zmiany w zakresie rzeczowym w całościowej koncepcji opracowanej przez Wykonawcę. Przedstawione propozycje mają charakter orientacyjny. Dokumentację projektową należy opracować na aktualnej mapie zasadniczej do celów projektowych w skali 1: 500, której koszty powinny być uwzględnione przez Wykonawcę w cenie oferty. Wykonawca jest również zobowiązany poddać analizie geodezyjno prawnej mapę inwestycji i przeprowadzić jej ewentualną weryfikację, korektę. Podstawą opracowania dokumentacji projektowej jest architektoniczna koncepcja zagospodarowania terenu, która Wykonawca jest zobowiązany uzgodnić z Zamawiającym i uzyskać jego pisemną akceptację w terminie do dnia 31.07.2015 r. Koncepcja powinna zawierać rozwiązania funkcjonalne przedstawione w formie map i prezentacji multimedialnej - wizualizacje 2D i 3D oraz uzasadnienie przyjętych rozwiązań i szacunkowe zestawieniem kosztów. Kompletna Dokumentacja projektowo-kosztorysowa będzie składać się z następujących elementów: a)Projekt koncepcyjny zagospodarowania terenu - 2 egz. oraz w wersji elektronicznej na płycie CD w formacie umożliwiającym jej przeglądanie przy użyciu ogólnie dostępnych programów komputerowych (zalecane PDF.), b)Projekt budowlany w wersji drukowanej - 5 egz. oraz w wersji elektronicznej na płycie CD w formacie umożliwiającym jej przeglądanie przy użyciu ogólnie dostępnych programów komputerowych(zalecane PDF.), c)Projekt wykonawczy w wersji drukowanej - 5 egz. oraz w wersji elektronicznej na płycie CD w formacie umożliwiającym jej przeglądanie przy użyciu ogólnie dostępnych programów komputerowych(zalecane PDF.), d)Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (STWiOR) w wersji drukowanej - 2 egz. oraz w wersji elektronicznej na płycie CD w formacie umożliwiającym jej przeglądanie przy użyciu ogólnie dostępnych programów komputerowych(zalecane PDF.), e)Przedmiary robót odrębnie dla każdej branży wraz z kosztorysem inwestorskim - 2 egz. oraz w wersji elektronicznej w formacie umożliwiającym jej przeglądanie przy użyciu ogólnie dostępnych programów komputerowych (zalecane PDF.)..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.20.00.00 - Usługi architektoniczne i podobne 71.22.10.03 - 71.22.10.03 71.22.20.00 - Usługi architektoniczne w zakresie przestrzeni .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat od upływu terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie wykonał, co najmniej dwie usługi podobne do przedmiotu zamówienia. Za usługi podobne Zamawiający uzna usługi polegające na projektowaniu przestrzeni publicznej z elementami małej infrastruktury, obiektów rekreacji, oświetlenia i zieleni o powierzchni min. 3 ha. każda.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje, co najmniej: a)Osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności architektonicznej lub konstrukcyjno-budowlanej oraz min. 3 lata doświadczenia w danej branży, b)Osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności inżynieryjnej hydrotechnicznej oraz min. 3 lata doświadczenia w danej branży. c)Osoba posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz min. 3 lata doświadczenia w danej branży. Uprawnienia powinny być wydane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r., poz. 1278). Zamawiający dopuszcza równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz uprawnienia wydane przez inne niż Rzeczpospolita Polska państwa Unii Europejskiej, Konfederację Szwajcarską, państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, na podstawie ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. nr 63 poz. 394) oraz art. 20a ust 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządzie architektów, inżynierów budownictwa i urbanistów (Dz. U. z 2014 r., poz.1946 ).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Na podstawie § 1 ust. 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r.( Dz.U. 2013 nr 0 poz. 231) Zamawiający określa obowiązek wskazania przez Wykonawcę w wykazie do min. 2 usług wraz z załączeniem dowodów (poświadczeń), że zostały wykonane należycie. W odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw lub usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 94
  • 2 - Gwarancja - 4
  • 3 - Jakość wartości dodatkowej - 2

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

a)Zmiana wynagrodzenia, gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na cenę oferty (np. zmiana stawki podatku VAT). Cena netto zostaje bez zmian. b)Zmiana terminu realizacji w przypadku zajścia okoliczności, których strony nie mogły przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w szczególności w skutek wystąpienia siły wyższej czy potrzeby wykonania dodatkowych uzgodnień, ekspertyz, badań, bez których niemożliwe jest zakończenie prac nad dokumentacją projektową. c)Zmiana w zakresie personelu Wykonawcy, za uprzednią zgodą Zamawiającego wyrażoną na piśmie, akceptującą kandydata na kluczowe stanowisko projektowe wykazane w ofercie, pod warunkiem, że proponowany kandydat będzie posiadał uprawnienia i kwalifikacje wymagane w SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://uggorzkow.bip.e-zeto.eu/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Gorzków, ul. Główna 9, 22-315 Gorzków-Osada.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.05.2015 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Gorzków, ul. Główna 9, 22-315 Gorzków-Osada.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany z funduszy EOG, pochodzących z Islandii, Liechtensteinu i Norwegii oraz środków krajowych.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.