Warszawa: Wykonanie składu i druku 2 000 egzemplarzy Suplementu 2016 Farmakopei Polskiej wydanie X oraz wersji elektronicznej kumulatywnego wydania X Farmakopei Polskiej na płytach DVD, a także druku 450 dwutomowych egzemplarzy Farmakopei Polskiej wydanie X
Numer ogłoszenia: 110568 - 2016; data zamieszczenia: 04.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych , Al. Jerozolimskie 181C, 02-222 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 4921134, 4921135, faks 22 4921149.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.urpl.gov.pl/pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie składu i druku 2 000 egzemplarzy Suplementu 2016 Farmakopei Polskiej wydanie X oraz wersji elektronicznej kumulatywnego wydania X Farmakopei Polskiej na płytach DVD, a także druku 450 dwutomowych egzemplarzy Farmakopei Polskiej wydanie X.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 1. obejmuje wykonanie składu i druku książki stanowiącej Suplement 2016 Farmakopei Polskiej wydanie X (dalej PUBLIKACJA lub Suplement 2016 FP X) z materiału tekstowego opracowanego i dostarczonego przez zamawiającego; Suplement 2016 FP X stanowi polskojęzyczną wersję materiałów Suplementów 8.6-8.8 Farmakopei Europejskiej i jest uzupełnieniem części podstawowej Farmakopei Polskiej wydanie X (FP X 2014), a także wykonanie wersji elektronicznej (na płytach DVD) kumulatywnego wydania X Farmakopei Polskiej (FP X), na które składa się część podstawowa FP X 2014 i Suplementu 2015 FP X z materiałów dostarczonych przez zamawiającego na DVD oraz Suplement 2016 FP X z materiałów przygotowanych przez wykonawcę w ramach tej części zamówienia w formie pojedynczych plików PDF dla każdej monografii (dalej WERSJA ELEKTRONICZNA); ZADANIE 2. obejmuje wykonanie druku 450 dwutomowych egzemplarzy Farmakopei Polskiej wydanie X (dalej DZIEŁO), w szczególności wykonanie makiety, przygotowalni i druku DZIEŁA, z materiału w formie plików na CtP udostępnionych wykonawcy przez zamawiającego wraz z zawarciem umowy.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.11.00.00-4, 79.80.00.00-2, 30.23.44.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
prowadzenie zarejestrowanej działalności w zakresie dostaw/usług objętych przedmiotem zamówienia; ocena spełniania tego warunku - na podstawie dokumentów określonych w pkt 3.4 specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) w przypadku wykonawcy oferującego wykonanie tylko ZADANIA 1. oraz wykonawcy oferującego wykonanie ZADANIA 1. i 2. - należyte wykonanie w okresie od 15 maja 2013 r. do 15 maja 2016 r. co najmniej 2 (dwóch) dostaw/usług obejmujących skład i druk (wraz z oprawą introligatorską) książek (wydawnictw zwartych) o charakterze encyklopedycznym lub specjalistycznym z dziedziny nauk przyrodniczych, każda dostawa/usługa dla nakładu minimum 1 000 egzemplarzy o objętości co najmniej 150 kartek w egzemplarzu; b) w przypadku wykonawcy oferującego wykonanie tylko ZADANIA 2. - należyte wykonanie w okresie od 15 maja 2013 r. do 15 maja 2016 r. co najmniej 2 (dwóch) dostaw obejmujących druk (wraz z oprawą introligatorską) książek (wydawnictw zwartych) o charakterze encyklopedycznym, każda dostawa dla nakładu minimum 200 egzemplarzy o objętości co najmniej 150 kartek w egzemplarzu; ocena spełniania każdego z ww. warunków dokonana będzie na podstawie dostaw/usług wykazanych w dokumentacji ofertowej (załącznik nr 3 do SIWZ) oraz dokumentów (dowodów), które wykonawca załączył do WYKAZU GŁÓWNYCH DOSTAW/USŁUG, potwierdzających, że te dostawy/usługi zostały wykonane należycie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia ww. zasobów odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.urpl.gov.pl/pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych 02-222 Warszawa, Al. Jerozolimskie 181C.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.05.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych 02-222 Warszawa, Al. Jerozolimskie 181C, Kancelaria Główna (pok. 08).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W ZADANIU 1. oceny ofert w kryteriach 2-5 określonych w ZAŁĄCZNIKU do tego ogłoszenia będą dokonane na podstawie złożonej przez wykonawcę próbki określonej w pkt 3.1 SIWZ w odniesieniu do wzorcowych plików udostępnionych przez zamawiajacego, przy uwzględnieniu wskazówek zawartych w załączniku nr 5 do SIWZ.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE 1..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie składu i druku książki stanowiącej Suplement 2016 Farmakopei Polskiej wydanie X w liczbie 2 000 jednotomowych egzemplarzy (PUBLIKACJA), z materiału tekstowego opracowanego i dostarczonego przez zamawiającego, a także wykonanie wersji elektronicznej (na płytach DVD w liczbie 5 000 egzemplarzy) kumulatywnego wydania X Farmakopei Polskiej (FP X), na które składa się część podstawowa FP X 2014 i Suplementu 2015 FP X z materiałów dostarczonych przez zamawiającego na DVD oraz Suplement 2016 FP X z materiałów przygotowanych przez wykonawcę w ramach tej części zamówienia w formie pojedynczych plików PDF dla każdej monografii. Wykonawca zobowiązany jest uzyskać dla PUBLIKACJI oraz WERSJI ELEKTRONICZNEJ numer lub numery ISBN.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.11.00.00-4, 79.80.00.00-2, 30.23.44.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.11.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80.00
- 2. Układ tekstu - 5.00
- 3. Prawidłowość wykreślenia rycin, wzorów matematycznych - 5.00
- 4. Prawidłowość wykreślenia wzorów strukturalnych - 5.00
- 5. Zgodność tekstu w pliku CtP z tekstem w formacie MS-WORD - 5.00
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE 2..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie druku 450 dwutomowych egzemplarzy Farmakopei Polskiej wydanie X (DZIEŁO), w szczególności wykonanie makiety, przygotowalni i druku DZIEŁA, z materiału w formie plików na CtP udostępnionych wykonawcy przez zamawiającego wraz z zawarciem umowy. DZIEŁO posiada ISBN: 978-83-63724-47-4 (całość), 978-83-63724-46-7 (tom I), 978-83-63724-45-0 (tom II).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.11.00.00-4, 79.80.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 24.05.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90.00
- 2. Termin wykonania, nie dłuższy niż 70 dni od dnia zawarcia umowy - 10.00
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- 344/2024 Usługi w zakresie sprzątania terenów zielonych przy budynkach ul. Walcownicza 2, Powojowa 2,Błękitna 32 w Warszawie, znajdujących się w zarządzaniu ZGN w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.
- Dostęp online do systemu informacji prawnej
- Przeglądy techniczne i konserwacja sprzętu medycznego
- DZP.261.10.2024 Świadczenie usługi cateringowej na potrzeby Fundacji Rozwoju Systemu Edukacji.
- Wykonanie inwentaryzacji architektoniczno - budowlanej pomieszczeń oraz ich wyposażenia w siedmiu budynkach Urzędu m.st. Warszawy (space plany)
- Dostawa materiałów medycznych jednorazowych, w podziale na 5 (pięć) pakietów, w tym ustniki do spirometru, cewniki, pierścienie, papierki, strzykawki, igły, sztance, ostrza, igły medyczne
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup i dostawa pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć na potrzeby Szkoły Podstawowej w Tuszowie"
- "Zakup i dostawa pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć na potrzeby Szkoły Podstawowej w Skrzynicach"
- Dostawa książek i publikacji na potrzeby promocji województwa warmińsko-mazurskiego
- "Outsorcing druku"
- Dostawa papieru kserograficznego, artykułów biurowych oraz płyt CD/DVD wraz z kopertami
- Wydanie monografii naukowych
więcej: Drukowane książki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.