eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › Roboty remontowe z podziałem na zadaniazadanie 1) Zespół Szkół Technicznych w dzielnicy Śródmieście - roboty remontowe ogólnobudowlane posadzkarskie i malarskie zadanie 2) Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 14 w dzielnicy Popielów - wymiana wykładzin PVC na korytarzach budynku Szkoły Podstawowej nr 24 zadanie 3) Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 12 w dzielnicy Zebrzydowice - wymiana nawierzchni boiska wraz z robotami towarzyszącymi

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-20

Ogłoszenie nr 110492 - 2017 z dnia 2017-07-20 r.

Rybnik: Roboty remontowe z podziałem na zadania: zadanie 1) Zespół Szkół Technicznych w dzielnicy Śródmieście - roboty remontowe ogólnobudowlane posadzkarskie i malarskie zadanie 2) Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 14 w dzielnicy Popielów - wymiana wykładzin PVC na korytarzach budynku Szkoły Podstawowej nr 24 zadanie 3) Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 12 w dzielnicy Zebrzydowice - wymiana nawierzchni boiska wraz z robotami towarzyszącymi
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 521231-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Rybnik, krajowy numer identyfikacyjny 276255430, ul. Bolesława Chrobrego 2, 44-200 Rybnik, państwo Polska, woj. śląskie, tel. +48324392302, faks +48324224124, e-mail zam_pub@um.rybnik.pl
Adres strony internetowej (URL): www.rybnik.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Roboty remontowe z podziałem na zadania: zadanie 1) Zespół Szkół Technicznych w dzielnicy Śródmieście - roboty remontowe ogólnobudowlane posadzkarskie i malarskie zadanie 2) Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 14 w dzielnicy Popielów - wymiana wykładzin PVC na korytarzach budynku Szkoły Podstawowej nr 24 zadanie 3) Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 12 w dzielnicy Zebrzydowice - wymiana nawierzchni boiska wraz z robotami towarzyszącymi

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.271.68.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zadanie 1. Zespół Szkół Technicznych w dzielnicy Śródmieście - roboty remontowe ogólnobudowlane posadzkarskie i malarskie. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia: 1) roboty posadzkowe malarskie - prace uzupełniające, 2) roboty rozbiórkowe i przygotowawcze: a) skucie istniejącej posadzki lastrykowej na korytarzach i schodach, b) skucie cokolików cementowych, c) przygotowanie podłoża dla ułożenia płyt granitowych, d) frezowanie, naprawa pęknięć rys, e) wykonanie warstwy wylewki samopoziomującej, 3) wykonanie posadzki granitowej: a) posadzka - płyty 60x60x2cm, b) stopnice z pasami antypoślizgowymi - 30x2cm, c) czoła stopnic - 15x2cm, d) cokoliki - 8x2cm, e) kolorystyka, struktura posadzki analogiczna jak istniejąca, f) ułożenie płyt granitowych dostosować do istniejącego układu, 4) malowanie pomieszczeń w których wymieniano posadzkę: a) przygotowanie powierzchni ścian i sufitów b) oczyszczenie z ewentualnego pyłu po pracach posadzkarskich c) szpachlowanie lamperii d) malowanie ścian i sufitów farbami lateksowymi e) malowanie lamperii farbami olejnymi Uwaga: przed zakupem farb kolorystykę należy uzgodnić z dyrekcją placówki (kolory mają być w miarę możliwości odtworzone). Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy PZP, Zamawiający poniżej określa czynności w zakresie realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę: - roboty posadzkarskie, - roboty malarskie. Zadanie 2. Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 14 w dzielnicy Popielów - wymiana wykładzin PVC na korytarzach budynku Szkoły Podstawowej nr 24 Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia: Wymiana zużytej wykładziny podłogowej z płytek PCV na homogeniczną wykładzinę rulonową PCV gr. 2,0 mm z naprawą podłoża na korytarzach parteru i I piętra (w zakresie opisanym w przedmiarze robót), Zakres robót: 1) zerwanie zużytej posadzki z płytek PCV, 2) naprawa istniejącego podłoża cementowego z uzupełnieniem ubytków i z oczyszczeniem (przeszlifowaniem), 3) wyrównanie podłoża wylewką samopoziomującą, 4) ułożenie nowej posadzki z wykładziny rulonowej PCV - homogenicznej (jednowarstwowej) gr. 2mm z wywinięciem na ściany (10cm) i wyokrągleniem profilem przypodłogowym, 5) zabezpieczenie styków nowej wykładziny z posadzką istniejącą (w tym w otworach drzwiowych) listwą dociskową metalową; 6) odmalowanie pasa nad cokolikiem. UWAGA: 1. Zakres oferowanych przez Wykonawcę robót obejmować winien całość prac opisanych w przedmiarze, a także prace towarzyszące - nieopisane w przedmiarze, lecz wynikające z zaoferowanej przez Wykonawcę technologii robót, których koszt winien być ujęty w kosztach ogólnych (pośrednich) wyceny ofertowej. 2. Przed zakupem wykładzin PCV kolorystykę wykładziny danej kondygnacji należy uzgodnić z dyrekcją placówki - należy przedstawić co najmniej 3 kolory (kolory mają być jaśniejsze od koloru zastosowanego na II piętrze). 3. Wykładzina PVC musi posiadać minimum 10-letnią gwarancję producenta, świadectwo dopuszczenia do obiektów użyteczności publicznej, i potwierdzenie odporności ogniowej. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy PZP, Zamawiający poniżej określa czynności w zakresie realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę: - roboty posadzkarskie, - układanie wykładzin, - roboty malarskie. Zadanie 3. Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 12 w dzielnicy Zebrzydowice - wymiana nawierzchni boiska wraz z robotami towarzyszącymi. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia: 1. Wymiana nawierzchni z trawy sztucznej na nawierzchnię warstwową EPDM / SBR / ET wraz z wykonaniem obwodowej opaski zabezpieczającej nawierzchnię: 1) usunięcie istniejącej nawierzchni z trawy sztucznej, 2) wywóz i utylizacja zdemontowanej nawierzchni, 3) mechaniczne i ręczne wykonanie koryta na gł. 10cm, 4) wywiezienie urobku z terenu rozbiórki wraz z jego utylizacją, 5) profilowanie i zagęszczenie podłoża w dnie koryta, 6) przełożenie części istniejących obrzeży betonowych 8x30x100cm na ławie betonowej z oporem w celu uzyskania jednolitego poziomu, 7) ułożenie warstw podbudowy tłuczniowej z kruszywa kamiennego o frakcji 2-8mm o gr. 5cm, 8) montaż tulei słupków do gier zespołowych wraz z osadzeniem w stopach betonowych zgodnie z wybraną technologią, z wykonaniem wykopu, ułożeniem mieszanki betonowej i ustawieniem. Słupki wyposażyć w pokrywy zabezpieczające przygotowane dla zastosowanej nawierzchni. Rozstaw słupków zgodny z wymaganiami rozstawu słupków dla tenisa ziemnego. W standardowych siatkach do siatkówki należy wymienić linki napinające na dłuższe. 2. Wykonanie renowacji istniejących bramek do piłki ręcznej. 3. Ręczne wykonanie koryta wraz z zagęszczeniem i profilowaniem dna wykopu dla opaski boiska o szer. 50cm. 4. Ułożenie obrzeży betonowych 6x20x100cm na podsypce piaskowej wokół opaski boiska. 5. Ułożenie warstwy podbudowy tłuczniowej o frakcji 0-31,5mm pod kostkę betonową opaski boiska. 6. Ułożenie nawierzchni z kostki betonowej gr.6cm w zakresie opaski boiska. 7. Wykonanie nawierzchni warstwowej, składającej się z Warstwy dolnej z mieszanki płukanego żwiru, granulatu SBR z recyklingu i kleju poliuretanowego gr 3,5cm, warstwy amortyzującej z granulatu SBR połączonego klejem poliuretanowym o gr. 8mm i warstwy wierzchniej z granulatu EPDM z produkcji pierwotnej połączonego klejem poliuretanowym o gr. 7mm. Warstwę wierzchnią wyprowadzić na obrzeża. W zakresie wykonania nawierzchni wchodzi wymalowanie linii dla gier zespołowych zgodnie z zaleceniami Zamawiającego. 8. Wykonanie piłkochwytów: 1) wykonanie wykopów pod stopy fundamentowe 0,5x0,5x1,25m, 2) wywiezienie urobku wraz z jego utylizacją, 3) ustawienie w wykonanych wykopach przygotowanych słupów stalowych ocynkowanych i malowanych proszkowo na kolor zielony o przekroju 80x80x4mm wraz z wykonaniem stóp fundamentowych o wymiarach 0,5x0,5x1,25m, 4) montaż kompletnej siatki piłkochwytu o oczkach max 10x10cm, gr. splotu min 4mm, od dołu obciążona linką ołowianą o gramaturze min 400g/m. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy PZP, Zamawiający poniżej określa czynności w zakresie realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę: - roboty brukarskie, - roboty ślusarskie. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zespół Szkół Technicznych w dzielnicy Śródmieście - roboty remontowe ogólnobudowlane posadzkarskie i malarskie.
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Postępowanie unieważniono na podstawie art.93 ust.1 pkt1 ustawy Pzp, ponieważ nie została złożona żadna oferta.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT78426.71
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
, , , , , kraj/woj. Polska
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 14 w dzielnicy Popielów - wymiana wykładzin PVC na korytarzach budynku Szkoły Podstawowej nr 24
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT65039.31
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert5
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Firma Handlowo Usługowa "HURT-POL" Małgorzata Kluź, hurtpol@radom.com.pl, ul. Tartaczna 16/18b, 26-600, Radom, kraj/woj. małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 61264.96
Oferta z najniższą ceną/kosztem 53874.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 120462.71
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 12 w dzielnicy Zebrzydowice - wymiana nawierzchni boiska wraz z robotami towarzyszącymi.
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT162599.91
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Rolnicza Spółdzielnia Produkcyjna, rsp-biuro@o2.pl, ul. Majątkowa 42, 44-207, Rybnik, kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 196678.45
Oferta z najniższą ceną/kosztem 187987.06
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 196678.45
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.