To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-20
Ogłoszenie nr 110492 - 2017 z dnia 2017-07-20 r.
Rybnik: Roboty remontowe z podziałem na zadania:
zadanie 1) Zespół Szkół Technicznych w dzielnicy Śródmieście - roboty remontowe ogólnobudowlane posadzkarskie i malarskie
zadanie 2) Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 14 w dzielnicy Popielów - wymiana wykładzin PVC na korytarzach budynku Szkoły Podstawowej nr 24
zadanie 3) Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 12 w dzielnicy Zebrzydowice - wymiana nawierzchni boiska wraz z robotami towarzyszącymi
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 521231-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Rybnik, krajowy numer identyfikacyjny
276255430, ul.
Bolesława Chrobrego
2,
44-200
Rybnik, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
+48324392302, faks
+48324224124, e-mail
zam_pub@um.rybnik.pl
Adres strony internetowej (URL): www.rybnik.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Roboty remontowe z podziałem na zadania: zadanie 1) Zespół Szkół Technicznych w dzielnicy Śródmieście - roboty remontowe ogólnobudowlane posadzkarskie i malarskie zadanie 2) Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 14 w dzielnicy Popielów - wymiana wykładzin PVC na korytarzach budynku Szkoły Podstawowej nr 24 zadanie 3) Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 12 w dzielnicy Zebrzydowice - wymiana nawierzchni boiska wraz z robotami towarzyszącymi
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.271.68.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 1. Zespół Szkół Technicznych w dzielnicy Śródmieście - roboty remontowe ogólnobudowlane posadzkarskie i malarskie. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia: 1) roboty posadzkowe malarskie - prace uzupełniające, 2) roboty rozbiórkowe i przygotowawcze: a) skucie istniejącej posadzki lastrykowej na korytarzach i schodach, b) skucie cokolików cementowych, c) przygotowanie podłoża dla ułożenia płyt granitowych, d) frezowanie, naprawa pęknięć rys, e) wykonanie warstwy wylewki samopoziomującej, 3) wykonanie posadzki granitowej: a) posadzka - płyty 60x60x2cm, b) stopnice z pasami antypoślizgowymi - 30x2cm, c) czoła stopnic - 15x2cm, d) cokoliki - 8x2cm, e) kolorystyka, struktura posadzki analogiczna jak istniejąca, f) ułożenie płyt granitowych dostosować do istniejącego układu, 4) malowanie pomieszczeń w których wymieniano posadzkę: a) przygotowanie powierzchni ścian i sufitów b) oczyszczenie z ewentualnego pyłu po pracach posadzkarskich c) szpachlowanie lamperii d) malowanie ścian i sufitów farbami lateksowymi e) malowanie lamperii farbami olejnymi Uwaga: przed zakupem farb kolorystykę należy uzgodnić z dyrekcją placówki (kolory mają być w miarę możliwości odtworzone). Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy PZP, Zamawiający poniżej określa czynności w zakresie realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę: - roboty posadzkarskie, - roboty malarskie. Zadanie 2. Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 14 w dzielnicy Popielów - wymiana wykładzin PVC na korytarzach budynku Szkoły Podstawowej nr 24 Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia: Wymiana zużytej wykładziny podłogowej z płytek PCV na homogeniczną wykładzinę rulonową PCV gr. 2,0 mm z naprawą podłoża na korytarzach parteru i I piętra (w zakresie opisanym w przedmiarze robót), Zakres robót: 1) zerwanie zużytej posadzki z płytek PCV, 2) naprawa istniejącego podłoża cementowego z uzupełnieniem ubytków i z oczyszczeniem (przeszlifowaniem), 3) wyrównanie podłoża wylewką samopoziomującą, 4) ułożenie nowej posadzki z wykładziny rulonowej PCV - homogenicznej (jednowarstwowej) gr. 2mm z wywinięciem na ściany (10cm) i wyokrągleniem profilem przypodłogowym, 5) zabezpieczenie styków nowej wykładziny z posadzką istniejącą (w tym w otworach drzwiowych) listwą dociskową metalową; 6) odmalowanie pasa nad cokolikiem. UWAGA: 1. Zakres oferowanych przez Wykonawcę robót obejmować winien całość prac opisanych w przedmiarze, a także prace towarzyszące - nieopisane w przedmiarze, lecz wynikające z zaoferowanej przez Wykonawcę technologii robót, których koszt winien być ujęty w kosztach ogólnych (pośrednich) wyceny ofertowej. 2. Przed zakupem wykładzin PCV kolorystykę wykładziny danej kondygnacji należy uzgodnić z dyrekcją placówki - należy przedstawić co najmniej 3 kolory (kolory mają być jaśniejsze od koloru zastosowanego na II piętrze). 3. Wykładzina PVC musi posiadać minimum 10-letnią gwarancję producenta, świadectwo dopuszczenia do obiektów użyteczności publicznej, i potwierdzenie odporności ogniowej. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy PZP, Zamawiający poniżej określa czynności w zakresie realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę: - roboty posadzkarskie, - układanie wykładzin, - roboty malarskie. Zadanie 3. Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 12 w dzielnicy Zebrzydowice - wymiana nawierzchni boiska wraz z robotami towarzyszącymi. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia: 1. Wymiana nawierzchni z trawy sztucznej na nawierzchnię warstwową EPDM / SBR / ET wraz z wykonaniem obwodowej opaski zabezpieczającej nawierzchnię: 1) usunięcie istniejącej nawierzchni z trawy sztucznej, 2) wywóz i utylizacja zdemontowanej nawierzchni, 3) mechaniczne i ręczne wykonanie koryta na gł. 10cm, 4) wywiezienie urobku z terenu rozbiórki wraz z jego utylizacją, 5) profilowanie i zagęszczenie podłoża w dnie koryta, 6) przełożenie części istniejących obrzeży betonowych 8x30x100cm na ławie betonowej z oporem w celu uzyskania jednolitego poziomu, 7) ułożenie warstw podbudowy tłuczniowej z kruszywa kamiennego o frakcji 2-8mm o gr. 5cm, 8) montaż tulei słupków do gier zespołowych wraz z osadzeniem w stopach betonowych zgodnie z wybraną technologią, z wykonaniem wykopu, ułożeniem mieszanki betonowej i ustawieniem. Słupki wyposażyć w pokrywy zabezpieczające przygotowane dla zastosowanej nawierzchni. Rozstaw słupków zgodny z wymaganiami rozstawu słupków dla tenisa ziemnego. W standardowych siatkach do siatkówki należy wymienić linki napinające na dłuższe. 2. Wykonanie renowacji istniejących bramek do piłki ręcznej. 3. Ręczne wykonanie koryta wraz z zagęszczeniem i profilowaniem dna wykopu dla opaski boiska o szer. 50cm. 4. Ułożenie obrzeży betonowych 6x20x100cm na podsypce piaskowej wokół opaski boiska. 5. Ułożenie warstwy podbudowy tłuczniowej o frakcji 0-31,5mm pod kostkę betonową opaski boiska. 6. Ułożenie nawierzchni z kostki betonowej gr.6cm w zakresie opaski boiska. 7. Wykonanie nawierzchni warstwowej, składającej się z Warstwy dolnej z mieszanki płukanego żwiru, granulatu SBR z recyklingu i kleju poliuretanowego gr 3,5cm, warstwy amortyzującej z granulatu SBR połączonego klejem poliuretanowym o gr. 8mm i warstwy wierzchniej z granulatu EPDM z produkcji pierwotnej połączonego klejem poliuretanowym o gr. 7mm. Warstwę wierzchnią wyprowadzić na obrzeża. W zakresie wykonania nawierzchni wchodzi wymalowanie linii dla gier zespołowych zgodnie z zaleceniami Zamawiającego. 8. Wykonanie piłkochwytów: 1) wykonanie wykopów pod stopy fundamentowe 0,5x0,5x1,25m, 2) wywiezienie urobku wraz z jego utylizacją, 3) ustawienie w wykonanych wykopach przygotowanych słupów stalowych ocynkowanych i malowanych proszkowo na kolor zielony o przekroju 80x80x4mm wraz z wykonaniem stóp fundamentowych o wymiarach 0,5x0,5x1,25m, 4) montaż kompletnej siatki piłkochwytu o oczkach max 10x10cm, gr. splotu min 4mm, od dołu obciążona linką ołowianą o gramaturze min 400g/m. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy PZP, Zamawiający poniżej określa czynności w zakresie realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę: - roboty brukarskie, - roboty ślusarskie. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Zespół Szkół Technicznych w dzielnicy Śródmieście - roboty remontowe ogólnobudowlane posadzkarskie i malarskie. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie unieważniono na podstawie art.93 ust.1 pkt1 ustawy Pzp, ponieważ nie została złożona żadna oferta. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT78426.71 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 14 w dzielnicy Popielów - wymiana wykładzin PVC na korytarzach budynku Szkoły Podstawowej nr 24 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT65039.31 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert5 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 61264.96 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 12 w dzielnicy Zebrzydowice - wymiana nawierzchni boiska wraz z robotami towarzyszącymi. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT162599.91 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 196678.45 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Poprawa błędnej geometrii działek ewidencyjnych składających się z rozłącznych wielokątów, poprzez nadanie im indywidualnych oznaczeń, obliczenie ich powierzchni i sporządzenie map do celów prawnych
- SP 21 dz. Niedobczyce - modernizacja sanitariatów realizowana na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego w systemie "zaprojektuj i wybuduj".
- Osuszenie piwnic budynku Pedagogicznej Biblioteki Wojewódzkiej Regionalnego Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli i Informacji Pedagogicznej "WOM" w Rybniku.
- Dostawa kruszarki szczękowej do gruzu betonowego
- Kierowca samochodu uprzywilejowanego
- Termomodernizacja budynku wraz ze zmianą sposobu ogrzewania przy ul. Plac Pokoju 3 w Rybniku
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.