eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tomaszów Mazowiecki › Przyjazne oddziały przedszkolne w Gminie Tomaszów Mazowiecki

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-07-24

Tomaszów Mazowiecki: Przyjazne oddziały przedszkolne w Gminie Tomaszów Mazowiecki
Numer ogłoszenia: 110485 - 2015; data zamieszczenia: 24.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 79695 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Tomaszów Mazowiecki, ul. Prezydenta Ignacego Mościckiego 4, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie, tel. (044) 724 55 73, faks (044) 723 50 33.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przyjazne oddziały przedszkolne w Gminie Tomaszów Mazowiecki.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przyjazne oddziały przedszkolne w Gminie Tomaszów Mazowiecki Realizacja projektu jest dofinansowywana z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, w ramach działania 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Głównym celem projektu jest podniesienie jakości pracy 8 oddziałów przedszkolnych (3 oddz. w Szkole Podstawowej w Wiadernie, 3 oddz. w Szkole Podstawowej w Chorzęcinie i 2 oddz. w Szkole Podstawowej w Komorowie) poprzez ich doposażenie oraz organizację placów zabaw w celu dostosowania do potrzeb dzieci w wieku od 3 do 4 lat. 2. Zamówienie obejmuje V odrębnych części. Część I: Organizacja placów zabaw dla dzieci 1) Wykonanie bezpiecznej nawierzchni z poliuretanu na istniejącym placu zabaw w SP Wiaderno (pow. 200 m2 w ramach projektu, pozostała pow. 24 m2 ze środków gminy). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na zał. Nr 1a do SIWZ 2) Wykonanie bezpiecznej nawierzchni na placu zabaw w SP Chorzęcin (z poliuretanu o pow. 132 m2 w ramach projektu oraz trawiastej o pow. 68 m2 w ramach projektu, pozostała pow. 124 m2 ze środków gminy) oraz zakup i montaż urządzeń zabawowych (zestaw zabawowy - 1: m.in. wieża z dachem, zjeżdżalnia, pomosty, drabinki oraz huśtawka podwójna - 1, karuzela z kierownicą - 1, pociąg - 1, huśtawka bocianie gniazdo - 1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w dokumencie - zał. Nr 8 do SIWZ Uwaga: Zamówienie dla SP Chorzęcin nie obejmuje montażu sprężynowców (samochodzik i konik) - są one już zamontowane na terenie szkoły. Część II: Dostosowanie pomieszczeń i wyposażenie (do utrzymania czystości w pomieszczeniach oraz doposażenie kuchni): 1) Dostosowanie toalet do potrzeb dzieci w SP Wiaderno, SP Chorzęcin, SP Komorów Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w dokumencie - zał. Nr 8 do SIWZ 2) Modernizacja toalet dla personelu w SP Wiaderno, SP Komorów Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w dokumencie - zał. Nr 8 do SIWZ 3) Zakup wyposażenia do utrzymania czystości w pomieszczeniach w SP Wiaderno, SP Chorzęcin, SP Komorów Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w dokumencie - zał. Nr 8 do SIWZ 4) Doposażenie kuchni w SP Wiaderno, SP Chorzęcin, SP Komorów Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w dokumencie - zał. Nr 8 do SIWZ Część III: Wyposażenie (meble i wyposażenie) 1) Zakup oraz montaż mebli i wyposażenia dla SP Wiaderno, SP Chorzęcin, SP Komorów Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w dokumencie - zał. Nr 8 do SIWZ Część IV: Wyposażenie (wypoczynkowe, zabawki i pomoce dydaktyczne, pomoce dydaktyczne, artykuły plastyczne, wyposażenie zapewn. bezp. warunki opieki) 1) Zakup wyposażenia wypoczynkowego dla SP Wiaderno, SP Chorzęcin, SP Komorów Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w dokumencie - zał. Nr 8 do SIWZ 2) Zakup pomocy i zabawek dydaktycznych dla SP Wiaderno, SP Chorzęcin, SP Komorów Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w dokumencie - zał. Nr 8 do SIWZ 3) Zakup pomocy dydaktycznych potrzebnych do realizacji zajęć dla SP Wiaderno, SP Chorzęcin, SP Komorów Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w dokumencie - zał. Nr 8 do SIWZ 4) Zakup artykułów plastycznych dla SP Wiaderno, SP Chorzęcin, SP Komorów Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w dokumencie - zał. Nr 8 do SIWZ 5) Zakup wyposażenia zapewniającego bezpieczne warunki opieki nad dziećmi dla SP Wiaderno, SP Chorzęcin, SP Komorów Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w dokumencie - zał. Nr 8 do SIWZ Część V: Zakup sprzętu (ICT, audiowizualnego, tablic interaktywnych, kserokopiarek) 1) Zakup sprzętu ICT dla SP Wiaderno, SP Chorzęcin, SP Komorów 2) Zakup sprzętu audiowizualnego dla SP Wiaderno, SP Chorzęcin, SP Komorów 3) Zakup tablic interaktywnych dla SP Wiaderno, SP Chorzęcin, SP Komorów 4) Zakup kserokopiarek dla SP Chorzęcin, SP Komorów Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w dokumencie - zał. Nr 8 do SIWZ 3.Wymagania ogólne dotyczące dostaw: Zamawiający wymaga, aby zaoferowane elementy dostawy były fabrycznie nowe i kompletne oraz cechowały się wysoką jakością wykonania. Podane w opisach elementów dostawy, zamieszczone w załącznikach do SIWZ wzory i nazwy własne dla materiałów czy wyrobów - mają charakter przykładowy, wskazujący oczekiwany standard zamawianych rzeczy. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej. Produkty równoważne muszą posiadać parametry takie same lub lepsze od wskazanych w opisach Zamawiającego. W przypadku składania oferty równoważnej, Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że zaoferowany element dostawy spełnia wymagania i parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia lub posiada parametry lepsze. Niezbędne wymogi bhp dla sprzętu, mebli, pomocy, wyposażenia i zabawek dostarczanych do przedszkoli/szkół. 1) Wymogi zawarte w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach ( Dz. U. z 2003 r. nr 6, poz. 69 ze zm.) W tym § 9 ust.3 Szkoły i placówki nabywają wyposażenie posiadające odpowiednie atesty lub certyfikaty 2) Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 5 kwietnia 2011 r. w sprawie zasadniczych wymogów dla zabawek (Dz. U. Nr 83, poz. 454 ze zm.) Zabawki dostarczane do przedszkoli muszą być oznakowane znakiem CE. 3) Wymagania dotyczące mebli szkolnych meble szkolne i przedszkolne oraz sprzęt powinny posiadać certyfikaty - na znak zgodności z normami. Certyfikacja mebli szkolnych obejmuje certyfikaty zgodności z wymaganiami, określonymi w polskich normach. Normy te dotyczą wymiarów funkcjonalnych oraz wymagań bezpieczeństwa i metod badań. - PN-EN 1729-1: październik 2007 - Meble. Krzesła i stoły dla instytucji edukacyjnych. Część 1 Wymiary funkcjonalne - PN-EN 1729-2: październik 2007, Meble. Krzesła i stoły dla instytucji edukacyjnych. Część 2 Wymagania bezpieczeństwa i metody badań Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji na dostarczane w ramach dostawy rzeczy zgodnie z zapisami umowy. 4. Wymagania ogólne dotyczące robót budowlanych Realizacja robót związanych z niniejszą inwestycją musi zawsze odpowiadać wszystkim przepisom techniczno-budowlanym oraz prawnym na dzień realizacji zadania inwestycyjnego, zarówno dotyczących całości inwestycji, jak i samych technologii wykonywania prac. Szczególną uwagę należy zwrócić na przepisy dotyczące bezpieczeństwa i higieny pracy, ochrony środowiska oraz ochrony przeciwpożarowej. Wykonawca na własny koszt zobowiązany jest do przestrzegania obowiązujących przepisów oraz wymogów władz samorządowych i administracyjnych. Inne wymagania odnośnie wykonania przedmiotu zamówienia - wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP, przy maksymalnym ograniczeniu uciążliwości prowadzenia robót na rzecz Zamawiającego. Wykonawca gwarantuje także wykonanie przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. - Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na roboty budowlane objęte zamówieniem na okres minimum 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania protokołu odbioru końcowego. Deklarowany okres gwarancji obejmuje wszelkie roboty, materiały i urządzenia użyte do realizacji zamówienia niezależnie od okresu udzielanego przez producenta. - Wykonawca przez cały okres realizacji umowy zobowiązany będzie do posiadania polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. - Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty związane z należytą realizacją przedmiotu zamówienia wynikające z dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiaru i obmiaru robót, wizji lokalnej na miejscu przyszłej budowy, jak również wszystkie pozostałe koszty, bez których nie można wykonać przedmiotowego zamówienia. Wykonawca musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które zmierzają do prawidłowego i należytego wykonania przedmiotu zamówienia oraz które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. W przypadku zaoferowania materiałów lub urządzeń równoważnych, Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty opis materiałów lub urządzeń, jeżeli przewiduje ich zastosowanie i wskazać, jakie materiały lub urządzenia zostaną zamienione. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności. Wszystkie materiały użyte do realizacji niniejszego zamówienia muszą spełniać wymogi techniczne i jakościowe dla wyrobów budowlanych zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z późniejszymi zmianami), a w szczególności art. 4 i art. 5 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2014 r., poz. 883 z późniejszymi zmianami)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 37.53.52.00 - Wyposażenie placów zabaw 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw 39.16.10.00 - Meble przedszkolne 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 37.52.00.00 - Zabawki 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 38.65.21.00 - Projektory 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 32.32.00.00 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny 30.21.31.00 - Komputery przenośne 39.70.00.00 - Sprzęt gospodarstwa domowego 33.14.16.23 - Zestawy pierwszej pomocy .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Realizacja projektu jest dofinansowywana z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, w ramach działania 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Numer konkursu: POKL/I/9.1.1/ST/15..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Część I: Organizacja placów zabaw dla dzieci.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Regionalne JORDAN Jolanta Pędzisz, ul. K. Szymanowskiego 15/3, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 166501,11 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 212130,21

  • Oferta z najniższą ceną: 144100,18 / Oferta z najwyższą ceną: 264660,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Część II: Dostosowanie pomieszczeń i wyposażenie (do utrzymania czystości w pomieszczeniach oraz doposażenie kuchni).

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe EL HYDRO s.c. Zawierucha, Ogłoza, Suchowola 6, 26-020 Chmielnik, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 42758,54 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 44177,00

  • Oferta z najniższą ceną: 43728,96 / Oferta z najwyższą ceną: 77742,15

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Część III: Wyposażenie (meble i wyposażenie).

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Moje Bambino Sp. z o.o., Sp. k., ul. Graniczna 46, 93-428 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 23966,67 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 34802,10

  • Oferta z najniższą ceną: 29489,74 / Oferta z najwyższą ceną: 38383,78

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Część IV: Wyposażenie (wypoczynkowe, zabawki i pomoce dydaktyczne, pomoce dydaktyczne, artykuły plastyczne, wyposażenie zapewniającego bezpieczne warunki opieki).

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • REMI s.c. Jacek Łyżwiński, Renata Toepler-Łyżwińska, ul. Szafarzy 71, 04-445 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 131660,98 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 137230,00

  • Oferta z najniższą ceną: 73923,00 / Oferta z najwyższą ceną: 138566,05

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Część V: Zakup sprzętu (ICT, audiowizualnego, tablic interaktywnych, kserokopiarek).

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SYNAPIA Systemy Nauczania i Prezentacji Interaktywnych, ul. Gdańska 80, 90-613 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 53192,68 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 64935,76

  • Oferta z najniższą ceną: 64935,76 / Oferta z najwyższą ceną: 86838,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.