Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-06-29
Dąbrowa Tarnowska: ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ ŚRODKÓW, MATERIAŁÓW, SPRZĘTU DO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI, ORAZ WORKÓW FOLIOWYCH
Numer ogłoszenia: 110441 - 2016; data zamieszczenia: 29.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. Szpitalna 1, 33-200 Dąbrowa Tarnowska, woj. małopolskie.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozdt.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ ŚRODKÓW, MATERIAŁÓW, SPRZĘTU DO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI, ORAZ WORKÓW FOLIOWYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ ŚRODKÓW, MATERIAŁÓW, SPRZĘTU DO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI, ORAZ WORKÓW FOLIOWYCH Zamówienie swoim zakresem obejmuje: Pakiet I: Środki do mycia, czyszczenia i zabezpieczenia powierzchni Pakiet II: Specjalistyczny sprzęt do sprzątania Pakiet III : Środki gospodarstwa domowego Pakiet IV : Ręczniki papierowe, papier toaletowy Pakiet V: Środki do maszynowego mycia naczyń Pakiet VI : Worki z folii polietylenowej Pakiet VII : Pojemniki i ręczniki papierowe Pakiet VIII: Pojemniki na zużyty sprzęt medyczny Pakiet IX: Wózek do sprzątania w systemie kuwetowym Pakiet X: Preparat do zamgławiania.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, należy złożyć: Pakiet 1 pozycja od 1 do 6 oraz Pakiet 3 pozycje od 1 do 8 oraz od 10 do 12, Pakiet 5 cały - Wykonawca winien dołączyć do oferty: - aktualne karty charakterystyki - ulotki informacyjne z podanym składem, zalecanym stężeniem roboczym i sposobem użytkowania preparatu. Pakiet 2 poz. 1 ulotki informacyjne dotyczące minimum ilości prań jaką wytrzymuje mop, temperatura prania. Pakiet 2 poz. od 2 do 4 - ulotki informacyjne dotyczące trwałości ścierki, rodzaju materiału oraz temperatury prania. Pakiet 3 pozycja 7 - Wykonawca winien dołączyć do oferty wyniki badań potwierdzające zawartość suchej substancji organicznej oraz zdolności emulgowania tłuszczu. Pakiet 6 pozycja 1, 2, 4, 5 - Zamawiający wymaga złożenia próbek asortymentu dla wyżej wymienionych pozycji po 3 szt., celem sprawdzenia zgodności oferowanego produktu z opisem przedmiotu zamówienia. Próbki nie podlegają zwrotowi ze względu na ich wykorzystanie przy testowaniu. Okazanie próbki o cechach niezgodnych z opisem przedmiotu zamówienia i wymogami podanymi w SIWZ spowoduje odrzucenie oferty. W przypadku niedostarczenia próbek wymaganych do złożenia na dzień i godzinę składania ofert lub dostarczenia ich w mniejszej ilości -Zamawiający skieruje do Wykonawcy dodatkowe wezwanie o uzupełnienie próbek we wskazanym terminie, kierowanym zgodnie z dyspozycją art. 26 ust. 3 ustawy Pzp. Pakiet 8 - ulotki, foldery, opisówki, fotografie o danym asortymencie winne być złożone do każdej pozycji z pakietu. Pakiet 9 pozycja 1 - foldery zdjęcia przedstawiające kompletny, zabudowany wózek kuwetowy wraz z wyposażeniem, -dokument ulotka określający wymiary wózka długość i szerokość podstawy wózka, wysokość wózka, rozmiary kółek - dokument - certyfikat stwierdzający, że podstawa wózka wykonana jest z tworzywa ABS lub polipropylenu i włókna szklanego wymagany handlowy opis nazwy tworzywa. Pakiet 9 pozycja 2 - dokument ulotka producenta określający temperaturę prania mopów oraz ilość cykli prania jaką wytrzymuje mop, a także powierzchnię jaką myje jednorazowo spreparowany mop. Pakiet 10 - Wykonawca winien dołączyć do oferty: - aktualne karty charakterystyki - ulotki informacyjne Oświadczenie w sprawie pozwoleń dopuszczeń - stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Termin płatności (w dniach) - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozdt.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Opieki Zdrowotnej ul. Szpitalna 1, 33-200 Dąbrowa Tarnowska
Budynek Pogotowia Ratunkowego I piętro- Dział Zamówień Publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.07.2016 godzina 10:00, miejsce: Zespół Opieki Zdrowotnej ul. Szpitalna 1, 33-200 Dąbrowa Tarnowska - Sekretariat Dyrekcji.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Środki do mycia, czyszczenia i zabezpieczenia powierzchni.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki do mycia, czyszczenia i zabezpieczenia powierzchni.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności (w dniach) - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Specjalistyczny sprzęt do sprzątania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Specjalistyczny sprzęt do sprzątania.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.40.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności (w dniach) - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Środki gospodarstwa domowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki gospodarstwa domowego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.40.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności (w dniach) - 5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Ręczniki papierowe, papier toaletowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ręczniki papierowe, papier toaletowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.76.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności (w dniach) - 5
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Środki do maszynowego mycia naczyń.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki do maszynowego mycia naczyń.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.40.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności (w dniach) - 5
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Worki z folii polietylenowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Worki z folii polietylenowej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.93.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności (w dniach) - 5
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Worki z folii polietylenowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Worki z folii polietylenowej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.76.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności (w dniach) - 5
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pojemniki na zużyty sprzęt medyczny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pojemniki na zużyty sprzęt medyczny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.61.38.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności (w dniach) - 5
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Wózek do sprzątania w systemie kuwetowym.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wózek do sprzątania w systemie kuwetowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.91.11.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności (w dniach) - 5
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Preparat do zamgławiania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat do zamgławiania.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności (w dniach) - 5
INNE PRZETARGI Z DĄBROWY TARNOWSKIEJ
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawy środków dezynfekcyjnych
- Dostawa upominków dla respondentów badań statystycznych
- Sukcesywne dostawy materiałów służących utrzymaniu czystości
- Dostawa środków dezynfekcyjnych i myjących
- Środki czystości
- Sukcesywna dostawa środków dezynfekcyjnych i antyseptycznych
więcej: Worki i torby »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.