eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › przystosowanie pawilonu D-13 do aktualnych przepisów przeciwpożarowych - etap I - na terenie AGH w Krakowie - KC-zp.272-338/17

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-20

Ogłoszenie nr 110268 - 2017 z dnia 2017-07-20 r.

Kraków: przystosowanie pawilonu D-13 do aktualnych przepisów przeciwpożarowych - etap I - na terenie AGH w Krakowie - KC-zp.272-338/17
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 527625-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 500000620-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica, krajowy numer identyfikacyjny 157700000, ul. Al. Mickiewicza 30, 30-059 Kraków, państwo Polska, woj. małopolskie, tel. (12)6173595, faks (12)6173595, e-mail dzp@agh.edu.pl
Adres strony internetowej (URL): www.dzp.agh.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Uczelnia publiczna

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

przystosowanie pawilonu D-13 do aktualnych przepisów przeciwpożarowych - etap I - na terenie AGH w Krakowie - KC-zp.272-338/17

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

KC-zp.272-338/17

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót obejmujących w szczególności: Roboty budowlane Klatki schodowe /3 szt./: o Demontaż istniejących balustrad, o Demontaż istniejących obudów ścian klatek od środka / pod wykonanie SW1 i SZ1/ o Demontaż drzwi wydzielających klatki o Wykonanie obudów ścian do wymaganej odporności pożarowej EI 60 (ściany wewnętrzne od klatek schodowych- ściany murowane i okładziny na konstrukcji stalowej-SW1 i SZ1), o Montaż nowych balustrad o wymaganej wysokości 1,1m w duszy schodów i przy oknach o Montaż pochwytów na ścianach, o Montaż barierki wymykającej zejście do piwnicy o Wykonanie nowej nawierzchni z wykładziny PCV na stopniach i spocznikach / trudno zapalna:Bfl-s1, na stopnie schodowe z wbudowanymi noskami i fałdami antypoślizgowymi/, po zerwaniu starej wykładziny i wyrównaniu powierzchni, o Montaż nowych drzwi stalowych przeszklonych o wymaganej odporności pożarowej EI 30 S i płaszczowych EI30 i EI60 wydzielających klatki schodowe na wszystkich kondygnacjach. o Wykonanie ścianek murowanych z silikatów pod montaż drzwi EI30, EI 60 w piwnicy (SW2) o Wymiana okien na przeciwpożarowe EI 60. o Wymiana drzwi do szachtów elektrycznych na drzwi EI60 o Wymiana drzwi stalowych płaszczowych i drewnianych EI30S, EI60S /piwnice, parter, I piętro/ z klatek do pomieszczeń o Wykonanie prac malarskich ścian i sufitów (przygotowanie powierzchnie poprzez położenie gładzi na ściana i sufitach , zagruntowanie i dwukrotnie malowanie) o Montaż tabliczki ostrzegawczej przy wejściu na klatkę środkową o Wywóz gruzu i materiałów z ich utylizacją Korytarze: II piętra , I piętra , parteru oraz hole na parterze o Demontaż drzwi dzielących korytarze o Demontaż desek odbojowych i innych elementów znajdujących się na ścianach o Obudowa nowych pionów i podejść hydrantowych oraz skrzynek hydrantowych (systemowa g-k), o Wykonanie obudowy ścian korytarzy do wymaganej odporności pożarowej - EI 30-korytarze , EI 60 - hole na parterze, (systemowa g-k na profilach stalowych) z zachowaniem liniowości, pionowości i płaszczyznowości o Ułożenie dodatkowych korytek na korytarzach o Obudowa korytek przebiegających wzdłuż i w poprzek korytarzy do klasy EI30 wraz z drzwiczkami rewizyjnymi EI 30 o Wymiana drzwi stalowych i drewnianych EI 30S o Montaż samozamykaczy w drzwiach do pomieszczeń o Wymiana warstw posadzki z położeniem wykładziny PCV - trudno zapalna - Bfl-s1 o Wymiana sufitów w holach na parterze na systemowe EI 60. o Wymiana w sufitach kratek wentylacyjnych EI 30. o Wykonanie prac malarskich ścian (przygotować powierzchnie poprzez położenie gładzi na ścianach - wyszpachlować, zagruntować i pomalować dwukrotnie), w tym w pomieszczeniach w miejscach obudowy instalacji hydrantowej o Wywóz gruzu i materiałów z ich utylizacją Pozostałe korytarze i pomieszczenia o Obudowa pionów i podejść hydrantowych oraz skrzynek hydrantowych (okładzina g-k na konstrukcji stalowej) o Malowanie z przygotowaniem powierzchni obudowy instalacji hydrantowej o Wymiana drzwi stalowych i klap EI 30S i EI 60S z korytarza w piwnicy o Wywóz gruzu i materiałów z ich utylizacją Instalacje elektryczne o Demontaż osprzętu elektrycznego ze ścian i sufitu przed wykonaniem obudowy ścian korytarzy i klatek, holi o Montaż zdemontowanego osprzętu elektrycznego na ścianach i sufitach po wykonaniu nowej obudowy i ich pomiary o Rozbudowa instalacji elektrotrzymaczy / podłączenie drugiego skrzydła drzwi/ o Montaż elektrotrzymaczy i ich wysterowanie o Zasilenie zaworu elektromagnetycznego pierwszeństwa dla instalacji hydrantowej Instalacja hydrantowa o Demontaż starej instalacji hydrantowej o Wykonanie przepustów i przejść, wyburzeń dla nowej instalacji oraz skrzynek hydrantowych o Montaż instalacji hydrantowej o Montaż zaworów hydrantowych i skrzynek hydrantowych z wyposażeniem/1 nowa, 10 przekładanych/ o Uszczelnienie przejść pożarowych instalacji przez strop parteru klasy EI 60/EI 120 o Wywóz gruzu i materiałów z ich utylizacją. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z poźn. zm.), osób wykonujących czynności polegające na wykonaniu: - robót demontażowych i rozbiórkowych; - robót murarskich; - robót tynkarskich; - robót malarskich; - robót ślusarskich; - montażu ślusarki ppoż; - montażu instalacji, osprzętu i urządzeń elektrycznych i teletechnicznych; - montażu instalacji i urządzeń sanitarnych; - montażu okładzin G-K; - montażu wykładzin PCV, objętych przedmiotem zamówienia. Wyżej określony wymóg dotyczy również podwykonawców wykonujących wskazane powyżej prace.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45214400-4
Dodatkowe kody CPV: 45111300-1, 45262300-4, 45262500-6, 45400000-1, 45410000-4, 45421152-4, 45262400-5, 45430000-0, 45442100-8, 45421100-5, 45332200-5, 45332000-3, 45310000-3, 45311000-0, 45312100-8, 45315600-4,

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT975096.07
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
TOMBUDOS Zakład Budowlano - Ślusarski Kazimierz Tomczyk Gdów, , Zręczyce 60, 32-420, Gdów, kraj/woj. małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1217600,79
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1217600,79
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1217600,79
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.