eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gostynin › MODERNIZACJA I CYFRYZACJA KINA WARSZAWA W GOSTYNINIE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-05-12

Gostynin: MODERNIZACJA I CYFRYZACJA KINA WARSZAWA W GOSTYNINIE
Numer ogłoszenia: 110130 - 2015; data zamieszczenia: 12.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Centrum Kultury , ul. 18 Stycznia 2, 09-500 Gostynin, woj. mazowieckie, tel. 24 235 34 47, faks 24 235 34 47.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: MODERNIZACJA I CYFRYZACJA KINA WARSZAWA W GOSTYNINIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja i cyfryzacja kina Warszawa mieszczącego się w siedzibie Miejskiego Centrum Kultury w Gostyninie, przy ul. 18 Stycznia 2, z podziałem na dwa zadania: 1) zadanie I pn. Modernizacja kina Warszawa w Gostyninie W ramach zadania I Wykonawca zobowiązany jest do dostawy, montażu i regulacji fabrycznie nowego kinowego wyposażenia w kinie Warszawa w Gostyninie, a także przeprowadzenia szkolenia dwóch kinooperatorów. Wyposażenie kina obejmuje: 1. Procesor kinowy dźwięku - 1 szt. 2. Monitor kontrolny - 1 szt. 3. Ekran kinowy 9,5 m x 4,0 m - 1 szt. 4. Automat kurtynowy, kurtyna formatowa - 1 szt. 5. Okno projekcyjne - 1 szt. Przedmiotem szkolenia dwóch kinooperatorów wskazanych przez Zamawiającego będzie obsługa dostarczonego wyposażenia - w liczbie 6 do 8 godzin. 2) zadanie II pn. Cyfryzacja kina Warszawa w Gostyninie W ramach zadania I Wykonawca zobowiązany jest do dostawy, montażu i zestrojenia fabrycznie nowego kinowego sprzętu cyfrowego zgodnego ze standardami DCI z zestawem do projekcji trójwymiarowej (3D) w kinie Warszawa w Gostyninie, a także przeprowadzenia szkolenia dwóch kinooperatorów. Sprzęt kinowy obejmuje: 1.Kinowy projektor cyfrowy 2K lub 4K - 1 szt. 2.Serwer kina cyfrowego - 1 szt. 3.Procesor wizyjny (skaler) - 1 szt. 4.Obiektyw projekcyjny - 1 szt. 5.Panel (komputer do obsługi) - 1 szt. 6.Lampa - 1 szt. 7.Układ do projekcji 3D - 1 szt. 8.Okulary do projekcji 3D - 390 szt. 9. Odpowiedni stolik pod zestaw cyfrowy - 1 szt. Przedmiotem szkolenia dwóch kinooperatorów wskazanych przez Zamawiającego będzie obsługa dostarczonego sprzętu - w liczbie 6 do 8 godzin. Wyposażenie i sprzęt oferowane w ramach zadania I i II muszą być ze sobą kompatybilne. Obydwa zadania uzyskały pozytywną decyzję o dofinansowaniu przedsięwzięcia w ramach Programów Operacyjnych Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej: Rozwój kin - Modernizacja kin oraz Rozwój kin - Cyfryzacja kin.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.20.00 - Projektory filmowe 32.34.24.00 - Sprzęt nagłaśniający 38.65.34.00 - Ekrany projekcyjne 51.50.00.00 - Usługi instalowania maszyn i urządzeń 80.51.10.00 - Usługi szkolenia personelu 38.60.00.00 - Przyrządy optyczne 31.51.70.00 - Lampy łukowe 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 48.82.00.00 - Serwery 51.11.00.00 - Usługi instalowania sprzętu elektrycznego 48.90.00.00 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże: dla zadania I, że wykonał lub wykonuje co najmniej dwie dostawy wraz z montażem ekranu projekcyjnego z automatem kurtynowym o wartości nie mniejszej niż 80 tysięcy zł netto każda; dla zadania II, że wykonał lub wykonuje co najmniej dwie dostawy wraz z montażem kinowego sprzętu cyfrowego z zestawem 3D zgodnego ze standardami DCI o wartości nie mniejszej niż 200 tysięcy zł netto każda

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże dysponowanie autoryzowanym zespołem serwisowym w zakresie obsługi i napraw projektorów cyfrowych oraz osobą posiadającą certyfikat z zakresu diagnostyki i serwisowania projektorów cyfrowych wystawionym przez producenta kinowych projektorów cyfrowych

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Zgodnie z SIWZ pozostałe dokumenty składające się na ofertę: 1) formularz oferty; 2) oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia w zakresie art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy, tj. dot. podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej (zgodnie z zał. Nr 7 do SIWZ); 3) ewentualnie listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w przypadku przynależności do grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy - o ochronie konkurencji i konsumentów; 4) ewentualne zobowiązanie do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów (zgodnie z zał. Nr 6 do SIWZ); 5) ewentualnie pełnomocnictwo

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - okres gwarancji - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zgodnie z art. 144 ustawy, Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do umowy w przypadku, gdy: 1) nastąpi ustawowa zmiana stawki podatku VAT; 2) nastąpią zmiany treści przepisów prawa dot. realizowanego przedmiotu zamówienia, mające wpływ na jego realizację; 3) wystąpią niemożliwe do przewidzenia okoliczności związane z działaniem siły wyższej; 4) wystąpią okoliczności uniemożliwiającą terminową realizację przedmiotu umowy z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego. 2. Powyższe zmiany treści umowy dla swej ważności wymagają formy pisemnej w postaci aneksu podpisanego przez obie strony umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mck-gostynin.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskie Centrum Kultury ul. 18 Stycznia 2, 09-500 Gostynin, pok. 210, lub za zaliczeniem pocztowym (tel/fax. (24) 235 34 47, e-mail: sekretariat@mck-gostynin.pl) oraz bezpłatnie www.mck-gostynin.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.05.2015 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta Gostynina - Rynek 26, 09-500 Gostynin, pok. 208 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.