To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-20
Ogłoszenie nr 110071 - 2017 z dnia 2017-07-20 r.
Turawa: Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Turawa
w roku szkolnym 2017/2018 wraz z najmem autobusu szkolnego oraz dowóz uczniów niepełnosprawnych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 545448-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500002909-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Turawa, krajowy numer identyfikacyjny
55213600000, ul.
ul. Opolska
,
46045
Turawa, państwo
Polska, woj.
opolskie, tel.
774 212 012, faks
774 212 073, e-mail
zp@turawa.pl
Adres strony internetowej (URL): www.turawa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Turawa w roku szkolnym 2017/2018 wraz z najmem autobusu szkolnego oraz dowóz uczniów niepełnosprawnych
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):BU.III.271.8.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres zamówienia obejmuje 1.Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Turawa: 1)Dowóz uczniów ma się odbywać w dni nauki szkolnej na czterech trasach zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 10 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; 2)Wykonawca jest zobowiązany zapewnić punktualny i bezpieczny dowóz uczniów do szkół; 3)Ilość przewożonych uczniów została określona w tabeli stanowiącej załącznik nr 9 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; 4)Na trasie nr 4 dowozy mają być wykonywane autobusem stanowiącym własność Urzędu Gminy Turawa; 5)Szczegółowe godziny przejazdów autobusów (dojazd i powrót), zostaną przekazane wybranemu Wykonawcy po podpisaniu umowy; 6)Ilość i wielkość pojazdów na danym odcinku dostosować należy do ilości przewożonych uczniów; 7)Długość tras może ulec zmianie po przeprowadzeniu wizji lokalnej przed sporządzeniem oferty; 8)W uzgodnieniu z dyrekcją szkoły Wykonawcy zapewniają bezpłatny przejazd wyznaczonym opiekunom na danej trasie; 9)Miejsce realizacji zamówienia: Gmina Turawa - miejscowości: Bierdzany, Ligota Turawska, Kadłub Turawski, Zakrzów Turawski, Rzędów, Turawa, Turawa - Marszałki, Kotórz Mały, Kotórz Wielki, Węgry, Osowiec, Osowiec - Trzęsina, Zawada oraz Jełowa (Gmina Łubniany); 10)Wizja lokalna: Każdy Wykonawca winien przeprowadzić wizję lokalną trasy - w celu uzyskania wszelkich informacji koniecznych do przygotowania oferty, szczególnie należy sprawdzić ilość kilometrów na poszczególnych trasach oraz ilość dojeżdżających uczniów i dostosować je do posiadanego taboru, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszty wizji lokalnej ponosi Wykonawca; 11)Szacunkowa średnia ilość km do przejechania przez 6 autobusów w ciągu jednego dnia wynosi około 500 km - dane na podstawie wykonanych przewozów w roku szkolnym 2016/2017; 12)Kilometry dojazdowe Wykonawcy na miejsce wykonywania usługi nie będą podlegać fakturowaniu. 2.Najem autobusu szkolnego od Zamawiającego przez Wykonawcę: Zamawiający przekazuje w najem - autobus szkolny o ilości miejsc siedzących 41, jednym miejscu dla kierowcy i jednym miejscu na wózek inwalidzki, marki AUTOSAN A0909L, numer rejestracyjny OPO 85 TN, numer podwozia SUASW3RAP5S680616, numer silnika 83MO683550, pojemność silnika 4,116 dm3, kolor pomarańczowy, posiadający ubezpieczenie OC, AC, NW do przewozu dzieci i młodzieży. Przedmiot najmu pozostaje własnością Zamawiającego przez cały okres trwania najmu. 3.Dowóz uczniów niepełnosprawnych do szkół specjalnych i placówek 1)Dowóz uczniów niepełnosprawnych (8 uczniów) ma się odbywać w dni nauki szkolnej dwoma busami 8 - osobowym przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych na trasie Turawa, Turawa - Marszałki, Węgry, Zawada, Osowiec, Bierdzany, Zakrzów Turawski - szkoły specjalne i placówki opiekuńczo - wychowawcze w Opolu i Kup; 2)Rozkład jazdy busów stanowi załącznik nr 11 do niniejszej Specyfikacji Istotnych warunków Zamówienia; 3)Wykonawca jest zobowiązany zapewnić punktualny i bezpieczny dowóz uczniów niepełnosprawnych do szkół specjalnych i placówek opiekuńczo - wychowawczych w Opolu i Kup; 4)Szacunkowa ogólna ilość km do przejechania w ciągu jednego dnia wynosi około 200 km; 5)Wykonawca musi dysponować jednym busem min. 12 - osobowym lub dwoma busami min. 8 - osobowymi przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
60100000-9
Dodatkowe kody CPV:
60130000-8,
60140000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT472994.44 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 510834.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI TURAWA
więcej: przetargi TURAWA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.