eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › Koszenie nieużytków miejskich na terenie miasta Rybnika

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-20

Ogłoszenie nr 110059 - 2017 z dnia 2017-07-20 r.

Rybnik: Koszenie nieużytków miejskich na terenie miasta Rybnika
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 532735-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Zieleni Miejskiej, krajowy numer identyfikacyjny 27150551400000, ul. ul. Pod Lasem 64, 44-210 Rybnik, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 32 4248838, faks 32 4249326, e-mail zamowienia.publiczne@zielen.rybnik.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Koszenie nieużytków miejskich na terenie miasta Rybnika

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.261.10.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dwukrotne koszenie (mulczowanie) nieużytków miejskich bez zbierania i wywozu skoszonej trawy. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania usługi na całym terenie przedstawionym na załączniku mapowym. Podane ilości powierzchni do skoszenia są orientacyjne i mogą odbiegać od faktycznych powierzchni terenu wynikających z map z uwagi na ukształtowanie i rodzaj terenu. Zadanie realizowane będzie w dwóch etapach: a)pierwszy etap - I koszenie w terminie od dnia podpisania umowy do 10.08.2017 r., b)drugi etap - II koszenie w terminie od 01.10.2017 r. do 31.10.2017 r. Zakres zamówienia obejmuje następujące tereny: 1. Koszenie nieużytku znajdującego się przy ulicy Kolejowej w dzielnicy Meksyk obejmuje tereny w całości, zgodnie z załączoną mapą i numerami ewidencyjnych działek geodezyjnych: - 4349/216, 4346/207, 4351/216, 4352/216, 4099/216 , 4755/207; - przybliżona ogólna powierzchnia powyższych terenów przeznaczonych do koszenia wynosi około 8 097 m2.. 2. Koszenie nieużytku znajdującego się przy ulicy Chłodnej w dzielnicy Kłokocin obejmuje tereny w całości,zgodnie z załączoną mapą i numerami ewidencyjnych działek geodezyjnych: - 1074/261, 1076/261; - przybliżona ogólna powierzchnia powyższych terenów przeznaczonych do koszenia wynosi około 7 907 m2. 3. Koszenie nieużytku znajdującego się przy ulicy Sportowej w dzielnicy Niewiadom obejmuje tereny w całości,zgodnie z załączoną mapą i numerami ewidencyjnych działek geodezyjnych: - 111/22, 16, 237/45, 14, 229/11, 60/11, 228/11, 61/45, 236/45, 64/12, 63/12, 13, 15; - przybliżona ogólna powierzchnia powyższych terenów przeznaczonych do koszenia wynosi około 18 809 m2.. 4. Koszenie nieużytku znajdującego się przy ulicy Jasnej w dzielnicy Boguszowice Stare obejmuje tereny w całości, zgodnie z załączoną mapą i numerami ewidencyjnych działek geodezyjnych: - 1931/110, 1928/110, 1932/110, 1520/110, 1519/110, 1525/110, 1523/110, 1524/110, 1555/113,1529/110, 1554/113, 1530/110, 1534/110, 1921/113; - przybliżona ogólna powierzchnia powyższych terenów przeznaczonych do koszenia wynosi około 3 591 m2.. 5. Koszenie nieużytku znajdującego się przy ulicy Braci Nalazków w dzielnicy Boguszowice Stare obejmuje tereny w całości, zgodnie z załączoną mapą i numerami ewidencyjnych działek geodezyjnych: - 661/21, 805/21, 1317/110, 1320/14, 1319/14, 806/21, 1318/10, 1327/14, 2290/45, 1710/45; - przybliżona ogólna powierzchnia powyższych terenów przeznaczonych do koszenia wynosi około 17 151 m2.. 6. Koszenie nieużytku znajdującego się przy ulicy Oskara Kolberga w dzielnicy Boguszowice Stare obejmuje tereny w całości, zgodnie z załączoną mapą i numerami ewidencyjnych działek geodezyjnych: - 1387/19, 2144/19, 2143/19, 2146/19, 2145/19, 886/19, 313/10, 1757/18, 1758/18, 1392/12, 881/15, 305/17, 1393/12, 1394/12, 1395/12; - przybliżona ogólna powierzchnia powyższych terenów przeznaczonych do koszenia wynosi około 36 929 m2.. Szczegóły dotyczące przedmiotu zamówienia zawarto w SIWZ dostępnej na stronie Zamawiającego. UWAGA: Wykonawca winien zapoznać się z terenami, na których ma być wykonywana usługa, dokonując wizji lokalnej w terenie bądź zapoznając się z załącznikami mapowymi udostępnionymi na stronie internetowej Zamawiającego i pod adresem: rsip.rybnik.eu.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 77314100-5
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT32540.67
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert6
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Firma Handlowo-Usługowa KONSUM Anna Zimierska, annzim@wp.pl, Prząsław 63A, 28-300, Jędrzejów, kraj/woj. świętokrzyskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 31444.56
Oferta z najniższą ceną/kosztem 25895.52
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 49941.36
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.