eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Otwock › Przygotowanie do zasiedlenia 8 lokali mieszkalnych administrowanych przez Zarząd Gospodarki Mieszkaniowej w Otwocku w ramach zadania budżetowego pn. Remont pustostanów będących własnością gminy Otwock.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-06-29

Otwock: Przygotowanie do zasiedlenia 8 lokali mieszkalnych administrowanych przez Zarząd Gospodarki Mieszkaniowej w Otwocku w ramach zadania budżetowego pn. Remont pustostanów będących własnością gminy Otwock.
Numer ogłoszenia: 110051 - 2016; data zamieszczenia: 29.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Otwock , ul. Armii Krajowej 5, 05-400 Otwock, woj. mazowieckie, tel. 022 7792001, faks 022 7794225.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.otwock.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie do zasiedlenia 8 lokali mieszkalnych administrowanych przez Zarząd Gospodarki Mieszkaniowej w Otwocku w ramach zadania budżetowego pn. Remont pustostanów będących własnością gminy Otwock..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji załączonej do przetargu mających na celu przygotowanie do zasiedlenia lokali mieszkalnych: 4.1.Lokal mieszkalny na ulicy Żeromskiego 36 m. 12. Zakres prac: roboty rozbiórkowe, malowanie ścian i sufitów, wymiana stolarki otworowej, wymiana instalacji elektrycznej i sanitarnej, remont pomieszczeń przynależnych. 4.2.Lokal mieszkalny na ulicy Kościuszki 32 m. 1. Zakres prac: roboty rozbiórkowe, malowanie ścian i sufitów, wymiana podłogi, renowacja stolarki otworowej, wymiana instalacji elektrycznej i sanitarnej. 4.3.Lokal mieszkalny na ulicy Andriollego 18 m. 2. Zakres prac: roboty rozbiórkowe, malowanie ścian i sufitów, wymiana stolarki drzwiowej, renowacja podłogi, wymiana instalacji elektrycznej i sanitarnej. 4.4.Lokal mieszkalny na ulicy Sosnowej 8 m. 12. Zakres prac: roboty rozbiórkowe, malowanie sufitów i ścian, wymiana stolarki drzwiowej, wymiana podłogi, wymiana instalacji elektrycznej, sanitarnej oraz gazowej. 4.5.Lokal mieszkalny na ulicy Wierchowej 9 m. 6. Zakres prac: wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, malowanie sufitów i ścian, wymiana podłogi, montaż kuchni, wymiana instalacji elektrycznej i sanitarnej. 4.6.Lokal mieszkalny na ulicy Piłsudskiego 22 m. 1. Zakres prac: roboty rozbiórkowe, malowanie sufitów i ścian, remont stolarki okiennej i drzwiowej, wymiana podłogi, montaż pieca, wymiana instalacji elektrycznej i sanitarnej. 4.7.Lokal mieszkalny na ulicy Stefana Batorego 38C m. 5. Zakres prac: roboty rozbiórkowe, malowanie sufitów i ścian, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, wymiana podłogi, wymiana instalacji elektrycznej i sanitarnej. 4.8.Lokal mieszkalny na ulicy Karczewskiej 12A m. 1. Zakres prac: roboty rozbiórkowe, malowanie sufitów i ścian, wymiana stolarki drzwiowej, wymiana podłogi, wymiana instalacji elektrycznej i sanitarnej..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.21.13.41-1, 45.30.00.00-0, 45.42.00.00-7, 45.41.00.00-4, 31.00.00.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada wiedzę i doświadczenie umożliwiającą realizację zamówienia tj: w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył 2 roboty budowlane na kwotę nie niższą niż 5 000,00 zł brutto każda obejmujące w szczególności roboty elektryczne, sanitarne i ogólnobudowlane. Wykonawca załączy dowody potwierdzające, że ww. roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, że zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden z Wykonawców)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia na stanowisku kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej wydane na podstawie przepisów ustawy z dnia 7 lipa 1994 r Prawo budowlane lub wydane wcześniej odpowiadające im uprawnienia budowlane, (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    w wykazie należy przedstawić zrealizowane co najmniej dwie roboty budowlane, wraz z poświadczeniami, o wartości co najmniej 5.000,00 PLN brutto każda w zakres których (każdej) zawierało się wykonanie robót : elektrycznych, sanitarnych, ogólnobudowlanych, wykonane w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie.;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

-Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. -W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik (dotyczy również Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), do oferty musi zostać załączone pełnomocnictwo, określające jego zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Czas wykonania zamówienia (od dnia podpisania umowy) - 20

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem ust. 2. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian (w tym zmiany terminu zakończenia prac) umowy, w następujących warunkach: 1) wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, 2) wystąpienia opóźnień wynikających z okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, 3) wystąpienia braku możliwości prowadzenia robót na skutek obiektywnych warunków klimatycznych, 4) w związku z działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego, 5) w przypadku wstrzymania prac przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, 6)wystąpienia konieczności wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, a wynikających z konieczności dostosowania zakresu zadania do powszechnie obowiązujących przepisów prawa 7) wystąpienia konieczności wykonania zamówień dodatkowych/zamiennych. 3. Zmiany umowy wymagają pisemnej formy w postaci aneksu podpisanego przez Strony pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.otwock.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać nieodpłatnie w siedzibie Zamawiającego budynek B pok. 9 w godzinach 9.00-15.00..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.07.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Otwocka ul. Armii Krajowej 5 budynek B, pokój nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 4.1.Lokal mieszkalny na ulicy Żeromskiego 36 m. 12.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac: roboty rozbiórkowe, malowanie ścian i sufitów, wymiana stolarki otworowej, wymiana instalacji elektrycznej i sanitarnej, remont pomieszczeń przynależnych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.21.13.41-1, 45.30.00.00-0, 45.42.00.00-7, 45.41.00.00-4, 31.00.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Czas wykonania zamówienia (od dnia podpisania umowy) - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: 4.2.Lokal mieszkalny na ulicy Kościuszki 32 m. 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac: roboty rozbiórkowe, malowanie ścian i sufitów, wymiana podłogi, renowacja stolarki otworowej, wymiana instalacji elektrycznej i sanitarnej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.21.13.41-1, 45.30.00.00-0, 45.42.00.00-7, 45.41.00.00-4, 31.00.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Czas wykonania zamówienia (od dnia podpisania umowy) - 20

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: 4.3.Lokal mieszkalny na ulicy Andriollego 18 m. 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac: roboty rozbiórkowe, malowanie ścian i sufitów, wymiana stolarki drzwiowej, renowacja podłogi, wymiana instalacji elektrycznej i sanitarnej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.21.12.41-1, 45.30.00.00-0, 45.42.00.00-7, 45.41.00.00-4, 31.00.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Czas wykonania zamówienia (od dnia podpisania umowy) - 20

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: 4.4.Lokal mieszkalny na ulicy Sosnowej 8 m. 12.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac: roboty rozbiórkowe, malowanie sufitów i ścian, wymiana stolarki drzwiowej, wymiana podłogi, wymiana instalacji elektrycznej, sanitarnej oraz gazowej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.21.13.41-1, 45.30.00.00-0, 45.42.00.00-7, 45.41.00.00-4, 31.00.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Czas wykonania zamówienia (od dnia podpisania umowy) - 20

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: 4.5.Lokal mieszkalny na ulicy Wierchowej 9 m. 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac: wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, malowanie sufitów i ścian, wymiana podłogi, montaż kuchni, wymiana instalacji elektrycznej i sanitarnej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.21.13.41-1, 45.30.00.00-0, 45.42.00.00-7, 45.41.00.00-4, 31.00.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Czas wykonania zamówienia (od dnia podpisania umowy) - 20

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: 4.6.Lokal mieszkalny na ulicy Piłsudskiego 22 m. 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac: roboty rozbiórkowe, malowanie sufitów i ścian, remont stolarki okiennej i drzwiowej, wymiana podłogi, montaż pieca, wymiana instalacji elektrycznej i sanitarnej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.21.13.41-1, 45.30.00.00-0, 45.42.00.00-7, 45.41.00.00-4, 31.00.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Czas wykonania zamówienia (od dnia podpisania umowy) - 20

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: 4.7.Lokal mieszkalny na ulicy Stefana Batorego 38C m. 5..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac: roboty rozbiórkowe, malowanie sufitów i ścian, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, wymiana podłogi, wymiana instalacji elektrycznej i sanitarnej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.21.13.41-1, 45.30.00.00-0, 45.42.00.00-7, 45.41.00.00-4, 31.00.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Czas wykonania zamówienia (od dnia podpisania umowy) - 20

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: 4.8.Lokal mieszkalny na ulicy Karczewskiej 12A m. 1..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac: roboty rozbiórkowe, malowanie sufitów i ścian, wymiana stolarki drzwiowej, wymiana podłogi, wymiana instalacji elektrycznej i sanitarnej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.21.13.41-1, 45.30.00.00-0, 45.42.00.00-7, 45.41.00.00-4, 31.00.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Czas wykonania zamówienia (od dnia podpisania umowy) - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.