Olkusz: Wykonanie prac geodezyjnych w zakresie: wstępnych projektów podziału, podziału działek, wznowienia znaków granicznych/wyznaczenia punktów granicznych, rozgraniczenia
Numer ogłoszenia: 10993 - 2015; data zamieszczenia: 27.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Olkusz , ul. Rynek 1, 32-300 Olkusz, woj. małopolskie, tel. 32 626 01 00 w.311, 626 01 61, faks 32 626 01 03, 626 02 34.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.umig.olkusz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac geodezyjnych w zakresie: wstępnych projektów podziału, podziału działek, wznowienia znaków granicznych/wyznaczenia punktów granicznych, rozgraniczenia.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia dotyczy prac geodezyjnych w zakresie wykonania: wstępnych projektów podziału, podziału działek, wznowienia znaków granicznych/wyznaczenia punktów granicznych oraz rozgraniczenia wraz z ich przyjęciem przez Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Olkuszu, ul. Adama Mickiewicza 2 W przypadku prac geodezyjnych dotyczących podziałów działek, wznowienia znaków granicznych/wyznaczenia punktów granicznych oraz rozgraniczenia, Zamawiający wymaga utrwalania punktów granicznych trwałymi znakami (słupkami betonowymi lub trzpieniami w terenach utwardzonych) oraz podpisania protokołu wyniesienia i utrwalenia pkt. granicznych - PODGiK w Olkuszu. Materiały wynikowe: 1) wstępny projekt podziału (4 egz. map /wstępnego projektu podziału/, 1 egz. mapy do celów informacyjnych, 1 egz. mapy ewidencyjnej, wypis z rejestru gruntów dla działek nie mających księgi wieczystej), 2) podziały (7 egz. map /projektu podziału/, 2 egz. protokołu przyjęcia granic nieruchomości, 2 egz. szkicu podstawowego i polowego, w przypadku podziału bez wstępnego projektu podziału w sytuacji wymienionych w art. 95 pkt. 3,4,6 i 8 w zw. z art. 97 ust. 4 GospNierU - 1 egz. mapy ewidencyjnej, wypis z rejestru gruntów dla osób nie mających księgi wieczystej, wniosek podpisany przez strony z podziału działki/ek/ o ujawnienie zmian w ewid. gruntów i budynku oraz wyniesienie i utrwalenie nowo wyznaczonych punktów granicznych trwałymi znakami - słupami betonowymi lub trzpieniami w te-renach utwardzonych - protokół z utrwalenia nowo wyznaczonych znaków/punktów), 3) wznowienia znaków granicznych/wyznaczenie punktów granicznych (protokół wznowienia znaków granicznych/wyznaczenia punktów granicznych), 4) rozgraniczenia (operat rozgraniczeniowy zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji oraz Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej z dn. 14.04.1999r. w sprawie rozgraniczenia nieruchomości). Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi, a w szczególności ustawą o gospodarce nieruchomościami, ustawą - Prawo geodezyjne i kartograficzne wraz z rozporządzeniami do tych ustaw. Zakres zamówienia obejmuje: 1) wstępny projekt podziału: - działki, w ilości min 20 max 25 działek, - następnej działki w kompleksie, w ilości min 28 max 32 działek. 2) podział: - działki, w ilości min 31 max 51 działek, - następnej działki w kompleksie, w ilości min 49 max 77 działek. 3) wznowienie znaków/punktów granicznych w ilości: - do 4 pkt działki głównej, w ilości min 10 max 12 działek, - następne pkt działki głównej, w ilości min 50 max 60 pkt. 4) rozgraniczenia: - do 4 pkt działki, w ilości min 1 max 15 x - następne pkt działki, w ilości min 2 max 6 x Zamówienie ma charakter sukcesywny oznacza to, że Zamawiający będzie zlecał wykonanie prac geodezyjnych w miarę pojawiających się potrzeb w danym zakresie. Zamawiający gwarantuje zlecenie minimalnych ilości usług. Jeżeli nastąpi konieczność zlecenia usług powyżej ilości minimalnej i nie przekraczającej ilości maksymalnej zostaną one rozliczone z Wykonawcą po cenach jednostkowych z oferty. Do wyceny należy przyjąć wartości minimalne..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.10.00.00 - Usługi w zakresie obsługi nieruchomości własnych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 i 4 ustawy PZP
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga w szczególności aby Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał min. po 3 usługi w następującym zakresie: 1. podział działek, 2. rozgraniczenia działek.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga w szczególności: dysponowania co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia zawodowe w zakresie Rozgraniczenia i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 i 4 ustawy PZP
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
zestawienie cen jednostkowych; pełnomocnictwo do podpisania oferty - jeśli dotyczy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 0.95
- 2 - Termin płatności - 0.05
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Wprowadzenie zmian treści umowy wymaga sporządzenia pod rygorem nieważności pisemnego aneksu, a potrzeba ich wprowadzenia może wynikać jedynie z następujących okoliczności: a) w sytuacji wyrażenia przez Zamawiającego zgody na przedłużenie terminu wykonania usługi na skutek zaistnienia okoliczności niezawinionych przez Wykonawcę, b) w przypadku konieczności zwiększenia ilości zlecanych usług powyżej ilości minimalnej nastąpi zwiększenie wynagrodzenia wynikające z rozliczenia ilości usług oraz cen jednostkowych zlecanych usług
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.malopolska.pl/umigolkusz/Article/id,240778.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w UMiG Olkusz w pokoju nr 311 lub pobrać ze strony internetowej.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.02.2015 godzina 09:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy w Olkuszu, Rynek 1, 32-300 Olkusz w punkcie informacyjno-podawczym.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OLKUSZA
więcej: przetargi w Olkuszu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.