To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-19
Ogłoszenie nr 109893 - 2017 z dnia 2017-07-19 r.
Pawłów: Usuwanie wyrobów i odpadów zawierających azbest z terenu gminy Pawłów w 2017r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 503491-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pawłów, krajowy numer identyfikacyjny
29101058200000, ul.
Pawłów 56a
,
27225
Pawłów, państwo
Polska, woj.
świętokrzyskie, tel.
412 721 670, faks
412 721 679, e-mail
sekretarz@gmina-pawlow.pl
Adres strony internetowej (URL): https://pawlow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usuwanie wyrobów i odpadów zawierających azbest z terenu gminy Pawłów w 2017r.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na: a. rozbiórce pokryć dachów wykonanych z płyt azbestowo - cementowych z budynków mieszkalnych, gospodarczych i pomocniczych: ok. 1 123 m2 (ok. 12,4 Mg). b. załadunku, transporcie odpadów zawierających azbest zdeponowanych na terenie nieruchomości ok. 31 153 m2 (ok. 342,7 Mg). Zakres prac obejmuje również usunięcie płyt azbestowych, które są rozdrobnione. Łączna ilość odpadów podlegających załadunkowi i transporcie odpadów zawierających azbest i zdeponowanie ich na przystosowanym do tego celu składowisku odpadów: ok. 32 276 m2 (ok. 355,1 MG). Liczba 32 276 m2 obejmuje transport i utylizację azbestu zarówno podlegającego rozbiórce jak i zdeponowanego na pryzmach u właścicieli nieruchomości. Zamawiający zastrzega, że podana powyżej ilość jest ilością szacunkową. Ilość ta może ulec zmianie (zwiększeniu lub zmniejszeniu) uwzględniając fakt, że podstawą do jej określenia są wnioski właścicieli nieruchomości, w których właściciele określili powierzchnię wyrobów zawierających azbest wyrażoną w m2. W przypadku, gdy ilość odpadów azbestowych będzie inna (mniejsza bądź większa) niż określona w SIWZ Wykonawca nie będzie miał żadnych roszczeń wobec Zamawiającego z tego tytułu, w tym także roszczeń odszkodowawczych. Rzeczywista wartość umowy zostanie ustalona po zakończeniu prac przewidzianych niniejszą umową, na podstawie protokołów odbioru odpadów zawierających azbest z terenu gminy Pawłów (kart przekazania odpadów na składowisko). Wykaz nieruchomości, z których w 2017 roku planowane jest usunięcie wyborów zawierających azbest opracowano na podstawie wniosków złożonych przez zainteresowanych właścicieli. Wykaz miejscowości z podaną orientacyjną ilością azbestu do usunięcia stanowić będzie załącznik do umowy. Przekazanie odpadów zawierających azbest musi nastąpić do składowiska odpadów posiadającego odpowiednie pozwolenie na unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, m.in.: o ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2016 r. poz. 1987 z późn. zm.); o rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004 r. Nr 71, poz. 649 z późn. zm.); o rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 13 grudnia 2010 r. w sprawie wymagań w zakresie wykorzystywania wyrobów zawierających azbest oraz wykorzystywania i oczyszczania instalacji lub urządzeń, w których były lub są wykorzystywane wyroby zawierające azbest (Dz. U. z 2011 r. Nr 8 poz. 31 z późn. zm.). Wykonawca w ramach ceny ofertowej m.in. winien zapewnić: o organizację i zabezpieczenie placu robót, o uporządkowanie terenu po zakończeniu robót oraz ewentualną wypłatę odszkodowań z tytułu zniszczeń powstałych w wyniku prowadzenia robót lub w związku z nimi. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wypadkową, a także za zniszczenia własności prywatnej i osób prawnych spowodowane swoim działaniem lub niedopatrzeniem związanym z realizacją niniejszego zamówienia. Uwaga! Stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia (przez cały czas jego realizacji) obejmujące demontaż oraz załadunek odpadów i wyrobów zawierających azbest były wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
90650000-8
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Gmina Pawłów złożyła wniosek o dofinansowanie zadania usuwania wyrobów i odpadów zawierających azbest z Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska w Warszawie (NFOŚiGW) oraz Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Kielcach (WFOŚiGW). Na chwilę unieważnienia postępowania Gmina nie posiadała informacji czy dofinansowanie zostanie jej udzielone. Brak również informacji na temat terminu rozstrzygnięcia przedmiotowej kwestii w okresie związania ofertą w niniejszym postępowaniu. Gmina nie zabezpieczyła w budżecie środków na sfinansowanie całości inwestycji. Wobec powyższej sytuacji Zamawiający w dniu 07.07.2017r. zdecydował o unieważnieniu przedmiotowego postępowania na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm.). O powyższej czynności Zamawiający poinformował wszystkich Wykonawców. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT103170.04 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert5 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.