eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Druk materiałów promocyjno-informacyjnych dla Muzeum Śląskiego w Katowicach, druk wielkoformatowych materiałów promocyjno-informacyjnych. Numer postępowaniaMŚ-ZP-EG-333-11/16

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-05-02

Katowice: Druk materiałów promocyjno-informacyjnych dla Muzeum Śląskiego w Katowicach, druk wielkoformatowych materiałów promocyjno-informacyjnych. Numer postępowania: MŚ-ZP-EG-333-11/16
Numer ogłoszenia: 109840 - 2016; data zamieszczenia: 02.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Śląskie , ul. Tadeusza Dobrowolskiego 1, 40-205 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2585661-3; 3503672, faks 032 2599804.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.muzeumslaskie.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Druk materiałów promocyjno-informacyjnych dla Muzeum Śląskiego w Katowicach, druk wielkoformatowych materiałów promocyjno-informacyjnych. Numer postępowania: MŚ-ZP-EG-333-11/16.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie dla Muzeum Śląskiego przy ul. T. Dobrowolskiego 1 w Katowicach, usług w zakresie druku wielkoformatowych materiałów promocyjno-informacyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zwany dalej OPZ) zawiera załącznik do niniejszej SIWZ oznaczony: Załącznik Nr 2 - Opis przedmiotu zamówienia. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie z wzorem umowy, który stanowi Załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia nie żąda wnoszenia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustala warunku w tym zakresie poprzez sporządzenie opisu dokonywania oceny jego spełnienia. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale IV ust. 1 pkt 1) SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał w sposób należyty: co najmniej jedną usługę wielkoformatowego drukowana na papierze posterowym/ i lub na folii samoprzylepnej monomerycznej/ i lub bezpośrednio na płycie PCV/ i lub na dzianinie poliestrowej w rozdzielczości 1440 x 1440 dpi, usługę świadczoną sukcesywnie na podstawie jednej umowy, przez okres co najmniej czterech miesięcy, o wartości co najmniej 20.000,00 zł. łącznie z po-datkiem od towarów i usług (VAT). Stwierdzenie (...) drukowanie bezpośrednio na płycie PCV (...) oznacza takie drukowanie, które wyklucza drukowanie na folii a następnie naklejenie na płytę PCV. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu na podstawie treści zawartej w oświadczeniu Wykonawcy, o którym mowa w rozdziale IV ust. 1 punkt 1) SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustala powyższego warunku poprzez sporządzenie opisu sposobu dokonywania oceny jego spełniania.Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale IV ust. 1 pkt 1) SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustala powyższego warunku poprzez sporządzenie opisu sposobu dokonywania oceny jego spełniania.Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale IV ust. 1 pkt 1) SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustanawia warunku w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej poprzez sporządzenie opisu sposobu dokonywania oceny jego spełniania. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale IV ust. 1 pkt 1) SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Wykaz dokumentów potwierdzających, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego. 1) Wypełniony formularz obliczenia ceny oferty zgodny z wzorem załączonym do SIWZ Załącznik Nr 5.Wypełniony formularz obliczenia ceny oferty stanowi integralną część oferty. 2) W celu dokonania oceny ofert w kryterium Jakość Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest złożyć po jednej sztuce przykładowych wydruków o parametrach technicznych jak najbardziej zbliżonych do parametrów zamieszczonych w opisie przedmiotu zamówienia - wydruki wielko-formatowe wykonane z pliku przygotowanego przez Zamawiającego - Załącznik Nr 4 do niniejszej SIWZ: 1) Wydruk na tkaninie banerowej frontlit o gramaturze 500 do 510 g/m2 w formacie A4 (210 mm x 297 mm), druk wysokiej jakości (z odpowiednim odwzorowaniem koloru zgodnym z przesłanym plikiem; wykonany w technologii z wyraźnymi, nie-rozmazanymi liniami i krawędziami) o rozdzielczości 720 x 720 dpi, kolor 4 + 0; 2. Wydruk na folii samoprzylepnej monomerycznej, w formacie A4 (210 mm x 297 mm), druk wysokiej jakości o rozdzielczości 1440 x 1440 dpi, tzw. druk fotograficzny, (z odpowiednim odwzorowaniem koloru zgodnym z przesłanym plikiem z wyraźnymi ,nierozmazanymi liniami i krawędziami), kolor 4 + 0; 3) Wydruk na papierze posterowym o gramaturze 140 do 150 g/m2 w formacie A4 (210 mm x 297 mm), druk wysokiej jakości o rozdzielczości 1440 x 1440 dpi, tzw. druk fotograficzny, (z odpowiednim odwzorowaniem koloru zgodnym z przesłanym plikiem z wyraźnymi ,nierozmazanymi liniami i krawędziami)kolor 4 + 0; 4) Wydruk na płycie z PCV spienionego w kolorze białym o grubości 3 mm, w forma-cie A4 (210 mm x 297 mm), druk wysokiej jakości o rozdzielczości 1440 x 1440 dpi, tzw. druk fotograficzny, (z odpowiednim odwzorowaniem koloru zgodnym z przesłanym plikiem z wyraźnymi ,nierozmazanymi liniami i krawędziami) kolor 4 + 0; 5) Wydruk na materiale flagowym - dzianina, 100% poliester o gęstości 110 - 124 g/m2, w formacie A4 (210 mm x 297 mm), obszyta podwójnym szwem na każdej krawędzi, wydruk sublimacyjny cyfrowy o jakości minimum 720 x 1080 dpi lub na ploterze solwentowym o jakości nie gorszej niż 720 x 1080 dpi, (z odpowiednim odwzorowaniem koloru zgodnym z przesłanym plikiem; wykonany w technologii z wyraźnymi, nierozmazanymi liniami i krawędziami) kolor 4 + 0;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia - wymagane, jeżeli w celu wykazania spełnienia warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp. Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie, o którym mowa powyżej. Wzór zobowiązania stanowi Załącznik Nr 8 do SIWZ. Pełnomocnictwo - wymagane jeżeli oferta jest podpisana przez pełnomocnika (z wyłączeniem prokurenta), nawet jeżeli jest on ujawniony w dokumencie rejestrowym. W razie wątpliwości co do ważności lub zakresu posiadanego pełnomocnictwa Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania potwierdzenia pełnomocnictwa przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 40
  • 2 - JAKOŚĆ - 60

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy - zgodnie z art.144 ust.1 ustawy Pzp, za zgodą obu stron. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionej poniżej, z uwzględnieniem warunków ich wprowadzenia: 1) zmian przepisów powszechnie obowiązujących mających wpływ na realizację umowy - w takim przypadku zmiany umowy zostaną ograniczone do zmian koniecznych do dostosowania przedmiotu umowy i dokumentacji do stanu zgodnego z prawem; 2) działania siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie umowy w określonym pierwotnie terminie - termin wykonania usługi przedłuża się o czas trwania siły wyższej; 3) inne niż siła wyższa zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia i do zapobieżenia uniemożliwiające wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z umową - termin wykonania usługi przedłuża się o czas trwania zdarzenie zewnętrznego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.muzeumslaskie.pl/kategoria_8.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Śląskie, ul. T. Dobrowolskiego 1, 40-205 Katowice, budynek administracyjny, piętro 3, Sekretariat.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.05.2016 godzina 14:15, miejsce: Muzeum Śląskie, ul. T. Dobrowolskiego 1, 40-205 Katowice, budynek administracyjny, piętro 3, Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.