eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przasnysz › Pełnienie nadzoru inwestorskiego i przyrodniczego nad realizacją inwestycji pn. Uzbrojenie Przasnyskiej Strefy Gospodarczej- Podstrefa Chorzele 1 (etap I)

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-07-23

Przasnysz: Pełnienie nadzoru inwestorskiego i przyrodniczego nad realizacją inwestycji pn. Uzbrojenie Przasnyskiej Strefy Gospodarczej- Podstrefa Chorzele 1 (etap I)
Numer ogłoszenia: 109803 - 2015; data zamieszczenia: 23.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Przasnyski - Powiatowy Zarząd Dróg , ul. Gdańska 4, 06-300 Przasnysz, woj. mazowieckie, tel. 029 752-27-28, faks 029 752-27-28.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiat-przasnysz.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego i przyrodniczego nad realizacją inwestycji pn. Uzbrojenie Przasnyskiej Strefy Gospodarczej- Podstrefa Chorzele 1 (etap I).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego (branży drogowej, kolejowej, sanitarnej, elektrycznej i telekomunikacyjnej) oraz przyrodniczego dla zadania pn. Uzbrojenie Przasnyskiej Strefy Gospodarczej- Podstrefa Chorzele 1 (etap I) Ze względu na złożony zakres, zamówienie zostało podzielone na 2 części: 1) Część 1 zamówienia stanowi nadzór inwestorski realizowany przez Zespół Inspektorów Nadzoru w składzie: a) Inżynier Kontraktu- Inspektor nadzoru w zakresie branży drogowej pełniący funkcję kierownika zespołu b) Inspektor Nadzoru w zakresie branży drogowej- członek zespołu c) Inspektor Nadzoru w zakresie branży kolejowej- członek zespołu d) Inspektor Nadzoru w zakresie branży sanitarnej- członek zespołu e) Inspektor Nadzoru w zakresie branży elektrycznej- członek zespołu f) Inspektor Nadzoru w zakresie branży telekomunikacyjnej- członek zespołu; Część 1 prowadzona będzie dwuetapowo. a) Etap I obejmuje nadzór inwestorski w zakresie branży drogowej, sanitarnej, elektrycznej, telekomunikacyjnej, kolejowej przed, oraz w terminie prowadzenia Robót Budowlanych, b) Etap II obejmuje nadzór inwestorski w zakresie branży drogowej, sanitarnej, elektrycznej, telekomunikacyjnej, kolejowej w okresie gwarancyjnym Robót Budowlanych. 2) Część 2 zamówienia stanowi pełnienie nadzoru przyrodniczego przez Inspektora Nadzoru Przyrodniczego. UWAGA: Szczegółowo zakres zamówienia dla każdej z części został opisany w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia, który stanowi Część III SIWZ..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9, 79.42.11.00-2, 71.31.30.00-5, 71.50.00.00-3, 71.63.13.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2020.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę w wadium. Wysokość wadium dla części 1 Zamówienia ustala się w kwocie 1.600,00 zł (słownie: tysiąc sześćset złotych). Wysokość wadium dla części 2 Zamówienia ustala się w kwocie 560 zł (słownie: pięćset sześćdziesiąt złotych). W przypadku złożenia oferty częściowej Wykonawca jest obowiązany wnieść wadium w kwocie określonej dla danej części, a w przypadku złożenia ofert na obydwie części kwota wadium stanowi sumę wadiów ustalonych dla poszczególnych części zamówienia.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) Wykonawca w części 1 Zamówienia w zakresie nadzoru inwestorskiego realizowanego przez Zespół Inspektorów Nadzoru winien wykazać, że posiada wiedzę i doświadczenie w zakresie usług odpowiadających przedmiotowi zamówienia, tj. wykonywał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie niżej wymienione usługi: a) co najmniej jedną usługę polegającą na sprawowaniu nadzoru inwestorskiego nad robotami związanymi z budową lub/i przebudową lub/i rozbudową drogi o nawierzchni bitumicznej o powierzchni, co najmniej 10 000 m2, b) co najmniej jedną usługę polegającą na sprawowaniu nadzoru inwestorskiego nad robotami związanymi z budową lub/i przebudową lub/i remontem obiektów kolejowych (np. linie kolejowe, bocznice kolejowe) o długości, co najmniej 500 m, c) co najmniej jedną usługę polegającą na sprawowaniu nadzoru inwestorskiego nad robotami związanymi z budową lub/i przebudową lub/i rozbudową kanalizacji sanitarnej/kanalizacji deszczowej/sieci wodociągowej o długości sieci, co najmniej 1000 m, d) co najmniej jedną usługę polegającą na sprawowaniu nadzoru inwestorskiego nad robotami związanymi z budową lub/i przebudową lub/i rozbudową w specjalności elektrycznej o długości linii, co najmniej 700 m, e) co najmniej jedną usługę polegającą na sprawowaniu nadzoru inwestorskiego nad robotami związanymi z budową lub/i przebudową lub/i rozbudową w specjalności telekomunikacyjnej o długości linii, co najmniej 800 m, Wykonawca może spełnić warunek oddzielnie dla każdej z branż lub łącznie w ramach jednego zadania lub roboty budowlanej. 2) Wykonawca w części 2 Zamówienia- pełnienia nadzoru przyrodniczego winien wykazać, że posiada wiedzę i doświadczenie w zakresie wykonania usług odpowiadających przedmiotowi zamówienia, tj. wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie niżej wymienioną usługę: a) co najmniej jedną usługę polegającą na nadzorze środowiskowym obejmującym oddziaływanie na środowisko przyrodnicze, prowadzonym dla potrzeb inwestycji infrastrukturalnej związanej z budową lub/i przebudową lub/i rozbudową drogi o nawierzchni bitumicznej lub/i linii kolejowej lub/i sieci sanitarnej lub/i linii telekomunikacyjnej, wymaganym decyzją lub postanowieniem Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska lub innego organu administracji rządowej w celu zapewnienia spełnienia wszystkich wymagań środowiskowych związanych z realizacją inwestycji lub/i opracował raport o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięć z lub opracował inwentaryzację przyrodniczą w pełnym lub ograniczonym zakresie dla wymienionego powyżej charakteru robót. Przez świadczenie usług rozumie się świadczenie czynności polegających na nadzorowaniu w imieniu inwestora wykonania robót budowlanych, w wyniku, których doprowadzono co najmniej do wystawienia Świadectwa Przejęcia dla kontraktów realizowanych zgodnie z warunkami FIDIC lub końcowego protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu w przypadku zamówień, w których nie wystawiano Świadectwa Przejęcia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że dysponuje/będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, odpowiedzialnych za świadczenie usługi, legitymującymi się kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem i wykształceniem odpowiednim do funkcji, jakie zostaną im powierzone, tj.: 1. W części 1 Zamówienia w zakresie nadzoru inwestorskiego realizowanego przez Zespół Inspektorów Nadzoru: 1) Inspektor Nadzoru w zakresie branży drogowej (2 osoby) posiadający: a) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, lub nadzorowania robót budowlanych, w specjalności inżynieryjnej drogowej wydane na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia według przepisów kraju ich uzyskania, uprawniające do pełnienia funkcji kierownika budowy w zakresie robót drogowych objętych niniejszym zamówieniem. b) co najmniej 3-letnie doświadczenie w kierowaniu lub nadzorowaniu robót budowlanych w zakresie branży drogowej. Uwaga: Jeden z Inspektorów Nadzoru branży drogowej pełnić ma funkcję Inżyniera Kontraktu, którego szczegółowe zadania wynikają z niniejszej SIWZ. 2) Inspektor Nadzoru w zakresie branży kolejowej (1 osoba) posiadający: a) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, lub nadzorowania robót budowlanych, w specjalności inżynieryjnej kolejowej wydane na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia według przepisów kraju ich uzyskania, uprawniające do pełnienia funkcji kierownika robót kolejowych objętych niniejszym zamówieniem. b) co najmniej 3-letnie doświadczenie na stanowisku kierownika robót lub inspektora nadzoru robót budowlanych w zakresie branży kolejowej. 3) Inspektor Nadzoru w zakresie branży sanitarnej (1 osoba) posiadający: a) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, lub nadzorowania robót budowlanych, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń wydane na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia według przepisów kraju ich uzyskania, uprawniające do pełnienia funkcji kierownika robót sanitarnych objętych niniejszym zamówieniem. b) co najmniej 3-letnie doświadczenie w kierowaniu lub nadzorowaniu robót budowlanych w zakresie branży sanitarnej. 4) Inspektor Nadzoru w zakresie branży elektrycznej (1 osoba) posiadający: a) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, lub nadzorowania robót budowlanych, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń wydane na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia według przepisów kraju ich uzyskania, uprawniające do pełnienia funkcji kierownika robót elektrycznych objętych niniejszym zamówieniem; b) co najmniej 3-letnie doświadczenie w kierowaniu lub nadzorowaniu robót budowlanych w zakresie branży elektroenergetycznej. 5) Inspektor Nadzoru w zakresie branży telekomunikacyjnej (1 osoba) posiadający: a) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w telekomunikacji w specjalnościach instalacyjnych w telekomunikacji przewodowejwraz z infrastrukturą towarzyszącą w zakresie linii, instalacji i urządzeń liniowych, wydane na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia według przepisów kraju ich uzyskania, uprawniające do pełnienia funkcji kierownika robót telekomunikacyjnych objętych niniejszym zamówieniem. b) co najmniej 3-letnie doświadczenie w kierowaniu lub nadzorowaniu robót budowlanych w zakresie branży telekomunikacyjnej. UWAGA 1: Inspektorzy, o których mowa wyżej, powinni posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2013, poz.1409 ze zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. (tj. Dz. U. Nr 83, poz. 578 ze zm.) w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniejszych obowiązujących przepisów prawa. Zamawiający określając wymogi dla osób w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza, odpowiadające im kwalifikacje zawodowe uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w danej specjalności nabyte w państwach członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej oraz w państwach Europejskiego Obszaru Gospodarczego, stosownie do przepisu art.12a ustawy Prawo Budowlane oraz przepisów ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tj. Dz. U. z 2008 r. Nr 63, poz.394). UWAGA 2: Każdy z wymienionych powyżej Inspektorów musi posiadać dobrą znajomość języka polskiego w mowie i w piśmie lub Wykonawca musi zapewnić tłumacza (lub odpowiednią liczbę tłumaczy). 2. W zakresie części 2 Zamówienia- pełnienie nadzoru przyrodniczego: 1) Inspektor Nadzoru Przyrodniczego (1 osoba) posiadający: b) co najmniej jedną usługę polegającą na nadzorze środowiskowym obejmującym oddziaływanie na środowisko przyrodnicze, prowadzonym dla potrzeb inwestycji infrastrukturalnej związanej z budową lub/i przebudową lub/i rozbudową drogi o nawierzchni bitumicznej lub/i linii kolejowej lub/i sieci sanitarnej lub/i linii telekomunikacyjnej, wymaganym decyzją lub postanowieniem Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska lub innego organu administracji rządowej w celu zapewnienia spełnienia wszystkich wymagań środowiskowych związanych z realizacją inwestycji lub/i opracował raport o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięć z lub opracował inwentaryzację przyrodniczą w pełnym lub ograniczonym zakresie dla wymienionego powyżej charakteru robót.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) W części 1 Zamówienia: Wykonawca winien wykazać, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem zamówienia, na sumę ubezpieczenia w kwocie nie mniejszej niż 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych). 2) W części 2 Zamówienia: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Określenie usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń: 1) Wykonawca w części 1 Zamówienia w zakresie nadzoru inwestorskiego realizowanego przez Zespół Inspektorów Nadzoru, winien wykazać, że posiada wiedzę i doświadczenie w zakresie usług odpowiadających przedmiotowi zamówienia, tj. wykonywał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie niżej wymienione usługi: a) co najmniej jedną usługę polegającą na sprawowaniu nadzoru inwestorskiego nad robotami związanymi z budową lub/i przebudową lub/i rozbudową drogi o nawierzchni bitumicznej o powierzchni, co najmniej 10 000 m2, b) co najmniej jedną usługę polegającą na sprawowaniu nadzoru inwestorskiego nad robotami związanymi z budową lub przebudową lub/i remontem obiektów kolejowych (np. linie kolejowe, bocznice kolejowe) o długości, co najmniej 500 m, c) co najmniej jedną usługę polegającą na sprawowaniu nadzoru inwestorskiego nad robotami związanymi z budową lub/i przebudową lub/i rozbudową kanalizacji sanitarnej/kanalizacji deszczowej/sieci wodociągowej o długości sieci, co najmniej 1000m, d) co najmniej jedną usługę polegającą na sprawowaniu nadzoru inwestorskiego nad robotami związanymi z budową lub/i przebudową lub/i rozbudową w specjalności elektrycznej o długości linii, co najmniej 700 m, e) co najmniej jedną usługę polegającą na sprawowaniu nadzoru inwestorskiego nad robotami związanymi z budową lub/i przebudową lub/i rozbudową w specjalności telekomunikacyjnej o długości linii co najmniej 800 m, 2) Wykonawca w części 2 Zamówienia- pełnienie nadzoru przyrodniczego, winien wykazać, że posiada wiedzę i doświadczenie w zakresie wykonania usług odpowiadających przedmiotowi zamówienia, tj. wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, niżej wymienioną usługę: c) co najmniej jedną usługę polegającą na nadzorze środowiskowym obejmującym oddziaływanie na środowisko przyrodnicze, prowadzonym dla potrzeb inwestycji infrastrukturalnej związanej z budową lub/i przebudową lub/i rozbudową drogi o nawierzchni bitumicznej lub/i linii kolejowej lub/i sieci sanitarnej lub/i linii telekomunikacyjnej, wymaganym decyzją lub postanowieniem Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska lub innego organu administracji rządowej w celu zapewnienia spełnienia wszystkich wymagań środowiskowych związanych z realizacją inwestycji lub/i opracował raport o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięć z lub opracował inwentaryzację przyrodniczą w pełnym lub ograniczonym zakresie dla wymienionego powyżej charakteru robót. Przez świadczenie usług rozumie się świadczenie czynności polegających na nadzorowaniu w imieniu inwestora wykonania robót budowlanych, w wyniku, których doprowadzono, co najmniej do wystawienia Świadectwa Przejęcia dla kontraktów realizowanych zgodnie z warunkami FIDIC lub końcowego protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu w przypadku zamówień, w których nie wystawiano Świadectwa Przejęcia. Dowodami, o których mowa powyżej, są: 1) poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2) Oświadczenie wykonawcy, - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt 1. W przypadku, gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz, którego usługi wskazane w wykazie usług, zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów. W razie konieczności, szczególnie, gdy wykaz lub dowody, o których mowa wyżej, budzą wątpliwości Zamawiającego lub gdy z poświadczenia albo innego dokumentu wynika, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, Zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz, którego usługi były lub miały zostać wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio zamawiającemu.;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca oprócz dokumentów określonych wcześniej zobowiązany jest złożyć z ofertą: a) Formularz Oferty, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, b) Wzór Tabeli Wynagrodzenia Ryczałtowego Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego- załącznik nr 7 do SIWZ , c) Wzór Tabeli Wynagrodzenia Ryczałtowego Inspektora Nadzoru Przyrodniczego- załącznik nr 7a do SIWZ, d) Stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego. e) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. f) Dokument potwierdzający wniesienie wadium. Zgodnie z art. 26 ust. 2 b ustawy pzp Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca, w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów (tj. w formie oryginału, podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania podmiotu, lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania podmiotu) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, lub inne dokumenty określające zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia, charakter stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Pobyt - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany Umowy 1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy, wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Niedopuszczalna jest zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem poniższych przypadków: a) Wprowadzenia zmian w dokumentacji technicznej wykonania Robót pociągających za sobą konieczność zmiany Umowy, spowodowanych zmianami w przepisach prawa, normach i standardach lub zmianami w wiedzy technicznej lub b) Konieczność wprowadzenia zmian w sposobie realizacji Umowy spowodowanych zmianami w przepisach prawa, norm i standardów lub zmianami w wiedzy technicznej; c) Zmiany terminu realizacji Robót powodujących konieczność analogicznej zmiany terminu realizacji Umowy; d) Zmiany terminu realizacji Robót dla robót koniecznych, zamiennych czy dodatkowych; e) Zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT dla przedmiotu Umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.powiat-przasnysz.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Przasnyszu Ul. Gdańska 4 06-300 Przasnysz e-mail : pzd@interia.pl, tel./fax 29-752-27-28 godziny urzędowania : 7 :00 - 15 :00.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2015 godzina 14:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg, ul. Gdańska 4, 06-300 Przasnysz, I piętro, pokój nr 10.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie Pełnienie nadzoru inwestorskiego i przyrodniczego nad realizacją inwestycji pn. Uzbrojenie Przasnyskiej Strefy Gospodarczej- Podstrefa Chorzele 1 (etap I) realizowane jest w ramach projektu DYFUZJA PROCESÓW ROZWOJOWYCH NA TERENIE PÓŁNOCNEGO MAZOWSZA POPRZEZ KOMPLEKSOWE UZBROJENIE TERENÓW INWESTYCYJNYCH W PÓŁNOCNEJ CZĘŚCI POWIATU PRZASNYSKIEGO - ETAP I z indykatywnego wykazu indywidualnych projektów kluczowych współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach PRIORYTETU i Tworzenie warunków dla rozwoju potencjału innowacyjnego i przedsiębiorczości na Mazowszu, Działania 1.3 Kompleksowe przygotowanie terenów pod działalność gospodarczą Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013 i w części 1- Etapie I Zamówienia, oraz części 2 Zamówienia współfinansowane ze środków Unii Europejskiej. Etap II części 1 Zamówienia będzie finansowany ze środków własnych Zamawiającego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn. Uzbrojenie Przasnyskiej Strefy Gospodarczej- Podstrefa Chorzele 1 (etap I).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Część 1 zamówienia stanowi nadzór inwestorski realizowany przez Zespół Inspektorów Nadzoru w składzie: a) Inżynier Kontraktu- Inspektor nadzoru w zakresie branży drogowej pełniący funkcję kierownika zespołu b) Inspektor Nadzoru w zakresie branży drogowej- członek zespołu c) Inspektor Nadzoru w zakresie branży kolejowej- członek zespołu d) Inspektor Nadzoru w zakresie branży sanitarnej- członek zespołu e) Inspektor Nadzoru w zakresie branży elektrycznej- członek zespołu f) Inspektor Nadzoru w zakresie branży telekomunikacyjnej- członek zespołu; Część 1 prowadzona będzie dwuetapowo. a) Etap I obejmuje nadzór inwestorski w zakresie branży drogowej, sanitarnej, elektrycznej, telekomunikacyjnej, kolejowej przed, oraz w terminie prowadzenia Robót Budowlanych, b) Etap II obejmuje nadzór inwestorski w zakresie branży drogowej, sanitarnej, elektrycznej, telekomunikacyjnej, kolejowej w okresie gwarancyjnym Robót Budowlanych. Zamawiający obliguje Wykonawcę do wykonania niniejszego zamówienia w terminach niżej określonych: -Dla części 1, etap I- do dnia 30.11.2015 roku; -Dla części 1, etap II- po odbiorze Robót Budowlanych w okresie 60 miesięcy od zakończenia etapu I. Termin przewiduje się do dnia 30.11.2020 roku..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9, 71.50.00.00-3, 71.63.13.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Pobyt - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pełnienie nadzoru przyrodniczego nad realizacją inwestycji pn. Uzbrojenie Przasnyskiej Strefy Gospodarczej- Podstrefa Chorzele 1 (etap I).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 2 zamówienia stanowi pełnienie nadzoru przyrodniczego przez Inspektora Nadzoru Przyrodniczego. UWAGA: Szczegółowo zakres zamówienia dla każdej z części został opisany w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia, który stanowi Część III SIWZ. Zamawiający obliguje Wykonawcę do wykonania niniejszego zamówienia w terminach niżej określonych: -dla części 2- do dnia 30.11.2015 roku..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9, 79.42.11.00-5, 79.42.11.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2020.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Pobyt - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.