Opole: Organizacja trzydniowej wycieczki dla pracowników Opolskiego Centrum Rozwoju Gospodarki do Puszczy Białowieskiej
Numer ogłoszenia: 109780 - 2016; data zamieszczenia: 02.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Opolskie Centrum Rozwoju Gospodarki , ul. Krakowska 38, 45-075 Opole, woj. opolskie, tel. 77 40 33 600, faks 77 40 33 609.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://ocrg.opolskie.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja trzydniowej wycieczki dla pracowników Opolskiego Centrum Rozwoju Gospodarki do Puszczy Białowieskiej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Nazwa zamówienia: Organizacja trzydniowej wycieczki dla pracowników Opolskiego Centrum Rozwoju Gospodarki do Puszczy Białowieskiej. Liczba uczestników: 30 - 35. 1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie trzydniowej wycieczki do Puszczy Białowieskiej dla pracowników Opolskiego Centrum Rozwoju Gospodarki w Opolu w terminie 10-12 czerwca 2016 r. dla maksymalnie 35 osób (ostateczna lista uczestników zostanie przesłana Wykonawcy na 5 dni roboczych przed datą wyjazdu, liczba uczestników wyjazdu będzie nie mniejsza niż 30 osób). Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany terminu zorganizowania wycieczki w przypadku przedłużającej się procedury przetargowej i niemożliwości dotrzymania terminu określonego powyżej. Wycena: -dla grupy maksimum 35 osób. 2. Proponowany program wycieczki: 1) 1 dzień: wyjazd w godzinach rannych z Warszawy z Dworca Centralnego i przejazd do Białowieży. Ok. godz. 13:30 zakwaterowanie w obiekcie hotelarskim i obiad. 15.00 - 19:00 - wypożyczenie rowerów, wycieczka rowerowa ścieżką turystyczną Puszczańskie Drzewa do Rezerwatu Pokazowego Żubrów, zwiedzanie Rezerwatu Pokazowego Żubrów, przejazd drogą narewkowską przez Puszczę, zwiedzanie Szlaku Dębów Królewskich, powrót do Białowieży. 20.00 - 01.00 uroczysta kolacja bankietowa z oprawą muzyczną DJ. 2) 2 dzień: 8:00 - 9:00 śniadanie: bufet szwedzki. Przejazd do Narewki. 10:00 - 13:00 spływ kajakowy rzeką Narewka na trasie Narewka - Lewkowo Stare (ok. 10,00 km). Ok. godz. 14:00 powrót do Białowieży i obiad. 16:00-17:30 przejazd do Carskiego Dworca Towarowego, zwiedzanie oraz wycieczka drezynami napędzanymi siłą mięśni uczestników po Puszczy Białowieskiej. O 18:30 wyjazd na miejsce ogniskowe w Puszczy Białowieskiej na Biesiadę przy ognisku. Do dyspozycji grupy zadaszone wiaty z miejscami do siedzenia. Menu podczas Biesiady przy ognisku: kiełbaski ogniskowe, bigos myśliwski, mix grillowy (kiełbaski grillowe, karkówka, boczek, regionalna kiszka ziemniaczana), dwa rodzaje sałatek, kawa, herbata, woda mineralna, napoje zimne, pieczywo, keczup, musztarda, dodatki. Podczas biesiady turniej rzutu belką drwala, przeciąganie liny. Ok. 23:00 powrót do miejsca zakwaterowania. 3) 3 dzień: 8:00 - 9:00 śniadanie: bufet szwedzki. Wykwaterowanie. 9:00 - 13:00 spotkanie z dwoma przewodnikami przy wejściu do Muzeum Przyrodniczo-Leśnego, wycieczka piesza do Rezerwatu Ścisłego oraz zwiedzanie Parku Pałacowego oraz Muzeum Przyrodniczego - Leśnego (ekspozycja multimedialna, wieża widokowa, wystawy czasowe). 13:00 obiad i wyjazd w drogę powrotną do Warszawy. Przyjazd do Warszawy do godz. 17:30. 3. Obowiązki Wykonawcy: 1) Organizator zapewnia transport osobom biorącym udział w wycieczce pracowniczej bezpiecznym i odpowiednio do tego celu przystosowanym środkiem transportu (autokar klasy Lux: klimatyzacja, wc, DVD, sprawny technicznie)) na całej trasie podróży. 2) Wszystkie koszty związane z wynajmem autokaru/autokarów, ubezpieczeniem oraz noclegiem i wyżywieniem kierowcy/kierowców oraz innymi opłatami wynikłymi podczas jazdy autokarem (m.in. opłata za miejsca parkingowe, autostradę itp.) ponosi Wykonawca. 3) W przypadku awarii pojazdu Wykonawca zapewni w ciągu 3 godzin pojazd zastępczy nie gorszy niż pojazd, w którym rozpoczęto podróż. Koszty zapewnienia transportu zastępczego ponosi Wykonawca. 4) W przypadku nagłej choroby kierowcy wykonującego przewóz bądź wystąpienia innych przyczyn powodujących niemożność prowadzenia pojazdu Wykonawca zapewni w ciągu 3 godzin - kierowcę zastępczego. Koszty zapewnienia kierowcy zastępczego ponosi Wykonawca. 5) Wykonawca gwarantuje dowiezienie uczestników wycieczki z Białowieży do Warszawy do Dworca Centralnego w dniu 12.06.2016 r. do godz. 17:30. W przypadku nie dowiezienia uczestników wycieczki do w/w godziny z winy Wykonawcy, Wykonawca zapewni transport uczestników wycieczki do Opola. 6) Organizator zapewnia 2 noclegi w tym samym obiekcie hotelarskim o standardzie co najmniej 3 gwiazdkowym lub równoważnym, w pokojach 2, 3 osobowych z łazienkami z pełnym węzłem sanitarnym. W odniesieniu do miejsca noclegu, wszyscy uczestnicy wycieczki muszą zostać zakwaterowani w tym samym obiekcie hotelarskim. Miejsce noclegu (obiekt hotelarski) musi posiadać zaplecze gastronomiczne i znajdować się w Białowieży lub oddalone od Białowieży maksymalnie 20 km. 7) Organizator zapewnienia wyżywienie dla uczestników:2 śniadania w formie bufetu szwedzkiego; -3 obiady dwudaniowe - I danie (sztuka mięsa, dodatek skrobiowy oraz warzywa) II danie (deser: ciasto lub lody). Do obiadu należy doliczyć 1 napój zimny. Preferowane będą dania kuchni regionalnej. Jeżeli wśród uczestników wyjazdu będą wegetarianie należy podać danie jarskie; -1 kolację bankietową: na ciepło bogracz lub strogonow lub gulasz węgierski, a dla wegetarian zupa krem warzywna, zimna płyta tj. platery wędlin, mięs pieczonych, serów, dwa rodzaje śledzi, jajka faszerowane, pikle, dwa rodzaje sałatek, pieczywo mieszane, masło itp. oraz kawa, herbata, woda mineralna, soki; -1 kolację w formie biesiady przy ognisku: kiełbaski ogniskowe, bigos myśliwski, mix grillowy ( kiełbaski grillowe, karkówka, boczek, regionalna kiszka ziemniaczana), dwa rodzaje sałatek, kawa, herbata, woda mineralna, napoje zimne, pieczywo, keczup, musztarda, dodatki. 8) Organizator zapewni opiekę pilota podczas trwania całej wycieczki oraz dwóch przewodników w Białowieży po Muzeum Przyrodniczym, Parku Pałacowym i Rezerwacie Ścisłym. Wszystkie koszty związane z udziałem opiekuna i przewodników, ubezpieczeniem oraz noclegiem i wyżywieniem ponosi Wykonawca. 9) Organizator zapewni i opłaci: a) wypożyczenie rowerów na wycieczkę rowerową; b) spływ kajakowy rzeką Narewką (wypożyczenie i transport kajaków, kapoki, opiekę ratowników); c) wypożyczenie drezyn na wycieczkę po Puszczy Białowieskiej; d) bilety wstępu niezbędne do realizacji programu wycieczki tj. opłata za wjazd rowerami do Rezerwatu Pokazowego Żubrów, wstęp do Rezerwatu Ścisłego, Parku pałacowego, Muzeum Przyrodniczo-Leśnego e) DJ w trakcie kolacji bankietowej; f) przygotowanie ogniska, opał, obsługę konsumpcji, rywalizacje. 10) Organizator ubezpieczy od następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW) wszystkich uczestników na czas przejazdu i pobytu na kwotę min. 20.000,00 zł na osobę. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest ubezpieczyć bagaż każdego z uczestników wycieczki na kwotę co najmniej 2.000,00 zł. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w zał. nr 1A do SIWZ..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.00.00.00 - Usługi dodatkowe i pomocnicze w zakresie transportu, usługi biur podróży 55.32.00.00 - Usługi podawania posiłków 55.10.00.00 - Usługi hotelarskie .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 12.06.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia (wg wzoru w zał. nr 2 do SIWZ)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali należycie min. jedną usługę turystyczną obejmującą łącznie swoim zakresem usługę transportową, hotelową i cateringową na łączną kwotę tej usługi nie mniejszą niż 28000 zł netto (wg wzoru w zał. nr 6 do SIWZ)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia (wg wzoru w zał. nr 2 do SIWZ)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia (wg wzoru w zał. nr 2 do SIWZ)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia (wg wzoru w zał. nr 2 do SIWZ)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego wzoru -zał. nr 1), 2. pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Doświadczenie Wykonawcy - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Strony dopuszczają możliwość zmiany terminu zorganizowania wycieczki w przypadku przedłużającej się procedury przetargowej i niemożliwości dotrzymania terminu określonego w § 1 ust. 1.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.ocrg.opolskie.pl/zamówienia publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zamawiający - Opolskie Centrum Rozwoju Gospodarki Sprawę prowadzi: Dział Organizacyjno - Administracyjny Adres: ul. Krakowska 38, 45-075 Opole, IV piętro sekretariat.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.05.2016 godzina 09:00, miejsce: Zamawiający - Opolskie Centrum Rozwoju Gospodarki Sprawę prowadzi: Dział Organizacyjno - Administracyjny Adres: ul. Krakowska 38, 45-075 Opole, IV piętro sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- PSP-2 Remont instalacji elektrycznych w budynku szkoły
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego do Zespołu Gruntów i Geotechniki Wydziału Technologii - Laboratorium Drogowego GDDKiA Oddziału w Opolu ( 3 części )
- Świadczenie usług prania bielizny szpitalnej dla SP ZOZ MSWiA w Opolu
- Zakup wraz z dostawą produktów uroginekologicznych (z podziałem na 3 zadania)
- Budowa zadaszenia nad istniejącym boiskiem wielofunkcyjnym przy PLO nr 9 w Opolu
- Zakup i dostawa bezprzewodowych stymulatorów serca dla Pracowni Elektrofizjologii.
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów dla uczestników polsko-niemieckiego projektu pn. Zaufanie dzięki językowi dofinansowanego z Programu Współpracy INTERREG VI A BB-PL 2021-2027
- Obsługa dwóch wyjazdów zagranicznych uczniów, opiekunów i nauczycieli ze szkół dla których organem prowadzącym jest Powiat Sokólski w ramach programu ERASMUS+
- Sukcesywne świadczenie usług hotelarskich i gastronomicznych na potrzeby słuchaczy studiów podyplomowych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
- Wykonywanie usług z zakresu obsługi Ośrodka Szkoleniowo - Wypoczynkowego "Bażyna" w Pogorzelicy w latach 2024 - 2025 - II postępowanie
- Świadczenie usług hotelarskich w pokojach jedno- i dwuosobowych na rzecz Opery Krakowskiej: maj 2024 - wrzesień 2024
- świadczenie usług cateringowych realizowanych na potrzeby premier spektakli i innych wydarzeń organizowanych lub współorganizowanych przez Teatr Śląski im. Stanisława Wyspiańskiego w Katowicach
więcej: Usługi hotelarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.