eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Filipów › Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Filipów w 2016 roku.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-05-02

Filipów: Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Filipów w 2016 roku.
Numer ogłoszenia: 109706 - 2016; data zamieszczenia: 02.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Filipów , ul. Garbaska 2, 16-424 Filipów, woj. podlaskie, tel. 087 5696081, faks 087 5696081.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.filipow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Filipów w 2016 roku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym jest usługa pn. Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Filipów w 2016 roku i obejmuje następujące miejscowości: Czarne, Filipów, Filipów Drugi, Filipów Czwarty, Huta, Jemieliste, Mieruniszki, Nowe Motule, Olszanka, Piecki, Smolenka, Supienie, Stara Dębszczyzna, Stare Motule, Zusno. Wykonawca wykona usługę zgodnie ze szczegółowym zakresem rzeczowym prac i obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. Szczegółowy zakres prac obejmuje:1.Odbiór, transport i unieszkodliwienie wyrobów zawierających azbest zdemontowanych z pokrycia dachowego wykonanego z płyt eternitowych falistych i płaskich z terenu gminy Filipów w ilości około 79,81 Mg. W ramach zadania wykonane zostaną następujące prace: pakowanie, załadunek, transport odpadu niebezpiecznego z miejsca odbioru do miejsca unieszkodliwiania, rozładunek i zdeponowanie. 2.1) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.2) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.3) Nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej.4) Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w polskich złotych (PLN). Nie przewiduje się rozliczeń w walutach obcych.5)Nie przewiduje się wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej, o której mowa w art. 91a ust. 1 Pzp.6)Wymaga się, aby Wykonawca zdobył wszystkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty.7) Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w terminie i miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego.8) Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.9) Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.10.Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 3.Wykaz nieruchomości określający lokalizację i dane właścicieli posesji, z których należy usunąć wyroby zawierające azbest oraz przybliżony termin wykonania prac Wykonawca otrzyma po podpisaniu umowy na realizację zadania wraz z umową powierzenia danych osobowych. Zakres prac i termin wykonania każdorazowo powinien być ustalany z właścicielami nieruchomości. 4. Wykonawca jest zobowiązany do realizacji zamówienia zgodnie z wykonanym i złożonym u Zamawiającego harmonogramem pracy. Odstępstwa od harmonogramu Wykonawca powinien niezwłocznie zgłaszać do Zamawiającego. Akceptowana będzie zmiana harmonogramu przez Zamawiającego opisana w zawartej umowie. 5. Wykonawca w ramach ceny ofertowej winien zapewnić: 1)sporządzenie planu pracy i planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia przed przystąpieniem do wykonania przedmiotu umowy,2)nadzór osoby odpowiedzialnej za organizację wykonywanych robót i zabezpieczenie zdemontowanych wyrobów zawierających azbest, bezpieczny transport i zdeponowanie.3)uporządkowanie terenu po zakończeniu robót oraz ewentualną wypłatę odszkodowań z tytułu zniszczeń powstałych w wyniku prowadzenia robót lub prac związanych z nimi.6.Koszty ważenia wyrobów zawierających azbest ponosi Wykonawca. Ważenie odbieranych odpadów zawierających azbest powinno odbywać się w obecności właściciela nieruchomości. Wykonawca dokonuje ważenia i z tej czynności sporządza protokół odbioru zawierający co najmniej następujące informacje: imię i nazwisko właściciela nieruchomości, od którego odbierane są odpady zawierające azbest, adres nieruchomości, z której następuje odbiór odpadów, datę odbioru, ilość odebranych odpadów w m2, potwierdzenie prawidłowego wykonania usługi. Planowany efekt ekologiczny wyliczono przy zastosowaniu przelicznika 1 m2-13,5 kg.7.Wykonawca dostarczy Zamawiającemu potwierdzenie przyjęcia odpadu od właściciela nieruchomości (karta ewidencji odpadu) oraz dokumenty potwierdzające przyjęcie odpadów na składowisko posiadające zezwolenie na przyjmowanie odpadów zawierających azbest - miejsce unieszkodliwienia (karta przekazania odpadu). 8.Szczegółowy wykaz nieruchomości zostanie przekazany wykonawcy przed rozpoczęciem realizacji zadania. Ilość wyrobów zawierających azbest objętych przedmiotem zamówienia została określona szacunkowo na podstawie indywidualnych zgłoszeń. Dokładna ilość będzie wiadoma w czasie realizacji zadania przy odbiorze, po zważaniu. Ilości mogą ulec zmianie (zmniejszyć lub zwiększyć) kalkulując w kwocie dofinansowania przyznanego na realizację zadania na skutek wykonania dokładnych pomiarów. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia zakresu zleconych do wykonania usług zgodnie z wykazem nieruchomości. 9.Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z aktualnie obowiązującymi normami i przepisami..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.65.00.00 - Usługi usuwania azbestu 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości 5 000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych).2. Wadium może być wniesione w następujących formach przewidzianych w art. 45 ustawy Pzp.:1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych,4)gwarancjach ubezpieczeniowych,5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, októrych mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 20000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przdsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm)3. Dokument potwierdzający wniesienie wadium w formie niepieniężnej należy dołączyć do oferty.4. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne zażądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy Pzp.5. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowaną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.6.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek Zamawiającego : Bank Spółdzielczy Rutka Tartak O/Filipów Nr 65 9367 0007 0020 0000 0156 0003 z dopiskiem: Wadium - Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Filipów w 2016 roku. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu zamawiający uzna wadium, które w oznaczonym terminie (najpóźniej do upływu terminu na składanie ofert) znajdzie się na rachunku Zamawiającego. 7.Okoliczności i zasady zwrotu wadium oraz zasady jego zaliczania na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa art. 46 ustawy Pzp.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Pzp Zamawiający uzna za spełnione, w oparciu o złożone oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2) :1) Warunek dotyczący posiadania uprawnień do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli oceni zdolność Wykonawcy do wykonania na podstawie aktualnych dokumentów potwierdzających zezwolenie na transport wyrobów zawierających azbest oraz przedłoży oświadczenie, iż posiada umowę z firmą, w której zostaną unieszkodliwione odpady zawierające azbest.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 2) Warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi wykaz (załącznik nr 3) wykonanych usług, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz, których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane, lub są wykonywane należycie. W wykazie wykonanych usług musi znajdować się co najmniej jedno zamówienie obejmujące wykonanie usługi/usług porównywalnej do będącej przedmiotem zamówienia o wartości minimum 50.000 zł brutto.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 3) Warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym - Zamawiający nie określił szczegółowego warunku w zakresie dysponowania potencjałem technicznym. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia złożonego przez Wnioskodawcę o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień publicznych według kryterium spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 4) Warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży wykaz osób(załącznik nr 7), które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, a w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, w tym co najmniej 1 osobę do kierowania i nadzorowania nad prowadzonymi pracami, a także przedłoży zakres wykonywanych przez nich czynności, oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami oraz oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (załącznik nr 8).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 5) Za spełnienie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający uzna, posiadanie przez Wykonawcę opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 50.000 zł brutto.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin płatności faktury - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia dołączony jest wzór umowy stanowiącej jej integralną część. Zawarte w nim zapisy dotyczą obowiązków Wykonawcy i są wiążące. 1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zawarł umowę na warunkach określonych w Projekcie umowy- załącznik nr 10 do SIWZ2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy zgodnie z art. 144 Pzp. w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadkach:1) zmiany terminów wykonania prac i płatności- gdy zmiana taka stanie się konieczna ze względu na okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili składania ofert:- dopuszcza się wydłużenie terminu realizacji prac w stosunku do terminu umownego w przypadku zaistniałych warunków pogodowych uniemożliwiających terminowe zrealizowanie zamówienia - wystąpią istotne zmiany w zakresie usług,-wystąpienia zmian w czasie realizacji zadania -ilości mogą ulec zmianie (zmniejszyć lub zwiększyć) kalkulując wyłącznie w kwocie dofinansowania przyznanego na realizację tego zadania od instytucji współfinansującej przedmiot umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.filipow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Filipów, ul. Garbaska 2, 16-424 Filipów..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.05.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Filipów, ul. Garbaska 2, 16-424 Filipów (pokój nr 1).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Realizacja zamówienia będzie finansowana przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Białymstoku.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.