eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Wykonywanie usług ochrony osób i mienia.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-26

Białystok: Wykonywanie usług ochrony osób i mienia.
Numer ogłoszenia: 109570 - 2008; data zamieszczenia: 26.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Drugi Urząd Skarbowy w Białymstoku, ul. Plażowa 17, 15-502 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 8785100, 7433640, 7433943, fax 085 7413489.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://drugius-bialystok.pbip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usług ochrony osób i mienia..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA obejmuje wykonanie następujących usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej: - stałej w godzinach pracy urzędu tj. w poniedziałki od 8:10 do 18:10, wtorki, środy, czwartki i piątki od 7:40 do 15:40 (przez jednego licencjonowanego pracownika). Usługa ta sklasyfikowana jest wg CPV w kat. 74610000-8 pod nazwą usługi ochroniarskie; - doraźnej poza godzinami pracy przez tzw. załogi patrolowo-interwencyjne (składające się z licencjonowanych pracowników). Usługi te sklasyfikowane są wg CPV w kategorii 74611000-5 pod nazwą usługi nadzoru przy użyciu alarmu; - polegającej na stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych. Potocznie usługi te określane są jako tzw. monitoring antywłamaniowy. Sklasyfikowane są one wg CPV w kat. 74611000-5 pod nazwą usługi nadzoru przy użyciu alarmu;

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie Oryginalny kod CPV: 74.61.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Tak.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 48.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1800.00 PLN.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie przesłanek wskazanych w art. 24 ust. 1 pkt. 1-10 i ust. 2 pkt. 1-3 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 p.z.p. ustalone przez Zamawiającego w sposób następujący: A.Warunki formalne (potwierdzające prawo do ubiegania się o zmówienie publiczne): 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z uwagi na okoliczności wskazane przepisami art. 24 ust. 1 pkt.1-10 oraz ust. 2 pkt. 1 - 3 p.z.p. B.Warunki materialne (potwierdzające zdolność do wykonania przedmiotowego zamówienia): 1.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Warunek zostanie uznany za spełniony jeśli Wykonawca ubiegający się o zamówienie wykaże, że w okresie 3 lat (przed wszczęciem postępowania), a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie wykonał lub wykonuje przynajmniej 2 zamówienia o charakterze ciągłym (dotyczące ochrony osób i mienia) na rzecz 2 uprzednio Zamawiających i za każde z 2 zrealizowanych (albo częściowo zrealizowanych) zamówień otrzymał wynagrodzenie nie mniejsze jak 30.000,00 zł (wartość brutto). 2.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. C.Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił. Wykonawcy, którzy nie spełnią wymaganych warunków, zostaną wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia. D.Niespełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę wykonawcy, wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz umożliwienia oceny i wyboru najkorzystniejszej oferty, oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1. Formularz ofertowy (na lub wg wzoru jak na załączonym druku) 2. Formularz cenowy (na lub wg wzoru jak na załączonym druku - zał. Nr 1) 3. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania w myśl postanowień art. 24 ust. 1 pkt. 1-10 i ust. 2 pkt.1 - 3 oraz że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 p.z.p. - na lub wg wzoru jak na załączonym druku zał. Nr 2; 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5. Aktualna koncesja MSWiA na wykonywanie usług w zakresie ochrony osób i mienia realizowane w formie bezpośredniej ochrony fizycznej (stałej lub doraźnej) oraz polegającej na stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych, wydaną na podstawie art. 15 ustawy z dn. 22.08.1997r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. Nr 114, poz. 740 z późn. zm.),. 6. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 7. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 8. a) Wykaz dwóch wykonanych lub wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (na lub wg wzoru jak na załączonym druku - zał. Nr 3). b) Dwa dokumenty np. w formie referencji, zaświadczeń itp. potwierdzające, że usługi wskazane w wykazie zostały wykonane należycie.. 9. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 10. Pełnomocnictwo do podpisania oferty bądź oferty i zawarcia umowy - jeżeli uprawnienie do reprezentacji wykonawcy nie wynika z dokumentów określonych w pkt. 4 11. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ust. 2 p.z.p. pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Dokument ten powinien być opatrzony pieczęciami wszystkich wykonawców oraz podpisany przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu poszczególnych wykonawców. 12. W przypadku oferty składanej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy z wykonawców indywidualnie zobowiązany jest załączyć do oferty dokumenty określone w pkt. 3 - 7. 13. W przypadku gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o którym mowa w pkt. 4, 6 i 7 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 14. Dokumenty o których mowa w pkt. 13 lit. a powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. 13 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składnia ofert. 15. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 13, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 16. Kserokopia dowodu wniesienia wadium w formie pieniężnej lub oryginał dowodu wniesienia wadium w pozostałych akceptowalnych formach. 17. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 18. Wszystkie własne dokumenty muszą być złożone w formie oryginalnej. 19. Dokumenty uzyskane z innych organów lub instytucji (z wyjątkiem dokumantu potwierdzającego wniesienie wadium w formie niepieniężnej) mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Wybór formy w jakiej zostanie złożony dany dokument należy do Wykonawcy. W wypadku załączenia do oferty kserokopii dokumentu koniecznym jest wpisanie na każdej stronie kserokopii daty i złożenie własnoręcznego podpisu osoby uprawnionej do składania oświadczeń w imieniu Wykonawcy poprzedzonego klauzulą: za zgodność z oryginałem świadczę. 20. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli w/w dokumenty, zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, nie później niż w dniu wyznaczonym przez zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://drugius-bialystok.pbip.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Plażowa 17, 15-502 Białystok, pok. 204 - II piętro.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.06.2008 godzina 11:00, miejsce: Drugi Urząd Skarbowy, ul. Plażowa 17, 15-502 Białystok, pok. 204 - II piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.