eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zakliczyn › Organizacja placów zabaw dla Oddziałów Przedszkolnych przy Szkołach Podstawowych w Charzewicach, Gwoźdźcu i Stróżach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-05-11

Zakliczyn: Organizacja placów zabaw dla Oddziałów Przedszkolnych przy Szkołach Podstawowych w Charzewicach, Gwoźdźcu i Stróżach
Numer ogłoszenia: 109558 - 2015; data zamieszczenia: 11.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Zakliczynie , Rynek 32, 32-840 Zakliczyn, woj. małopolskie, tel. 14 632 64 52, faks 14 632 64 55.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja placów zabaw dla Oddziałów Przedszkolnych przy Szkołach Podstawowych w Charzewicach, Gwoźdźcu i Stróżach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie organizacji placów zabaw dla oddziałów przedszkolnych przy Szkole Filialnej w Charzewicach przy Zespole Szkoły Podstawowej w Gwoźdźcu i przy Szkole Podstawowej w Stróżach Zakres robót budowlanych z podziałem na części CZĘŚĆ I budowa placu zabaw przy Szkole Filialnej w Charzewicach dz nr 1965 oczyszczenie terenu przeznaczonego pod zagospodarowanie terenów placu zabaw i terenów zieleni korytowanie podbudowę piaskową gr 10cm i kruszywa łamanego gr 15cm wykonanie nawierzchni bezpiecznej syntetycznej z płytek EPDM pokrytych warstwą kolorowego granulatu EPDM w kolorach wg projektu w ilości 126m2 wykonaniem obrzeża systemowego plastycznego z nakładką EPDM w kolorach zielonych w ilości 68 mb na ławie betonowej wykonanie nawierzchni piaskowej w ilości 33,10m2 z obrzeżami systemowymi dostawa i montaż urządzeń zabawowych wg projektu dostawa i montaż urządzeń małej architektury wg wykazu i rysunków CZĘŚĆ II budowa placu zabaw przy Zespole Szkoły Podstawowej i Przedszkola w Gwoźdźcu dz nr 9983 czyszczenie terenu przeznaczonego pod zagospodarowanie terenów placu zabaw i terenów zieleni korytowanie podbudowę piaskową gr 10cm i kruszywa łamanego gr 15cm wykonanie nawierzchni bezpiecznej syntetycznej z płytek EPDM pokrytych warstwą kolorowego granulatu EPDM w kolorach wg projektu w ilości 64 m2 wykonaniem obrzeża systemowego elastycznego z nakładką EPDM w kolorach zielonych w ilości 64,46 mb na ławie betonowej wykonanie nawierzchni piaskowej w ilości 9,52 m3 z obrzeżami systemowymi demontaż i montaż istniejących urządzeń zabawowych dostawa i montaż urządzeń zabawowych wg projektu dostawa i montaż urządzeń małej architektury wg wykazu i rysunków część III budowa placu zabaw przy Szkole Podstawowej w Stróżach dz nr 393 oczyszczenie terenu przeznaczonego pod zagospodarowanie terenów placu zabaw i terenów zieleni korytowanie podbudowę piaskową gr 10cm i kruszywa łamanego gr15cm wykonanie nawierzchni bezpiecznej syntetycznej z płytek EPDM pokrytych warstwą kolorowego granulatu EPDM w kolorach wg projektu w ilości 80,50m2 wykonaniem obrzeża systemowego elastycznego z nakładką EPDM w kolorach zielonych w ilości 44 mb na ławie betonowej wykonanie nawierzchni piaskowej w ilości 30m2 z obrzeżami systemowymi dostawa i montaż urządzeń zabawowych wg projektu dostawa i montaż urządzeń małej architektury wg wykazu i rysunków.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.13-4, 45.22.38.00-4, 45.23.62.10-5, 37.53.00.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: I - Część: Szkoła Filialna w Charzewicach 1.000 zł II - Część Szkoła w Gwoźdźcu 500,00 zł III - Część: Szkoła w Stróżach 600,00 zł

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnieni warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 2).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek wiedzy i doświadczenia będzie potwierdzony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w sposób należyty, zgodnie zasadami sztuki budowlanej wykonali i prawidłowo ukończyli co najmniej dwie roboty budowlane, związane z budową placu zabaw z bezpieczną nawierzchnią bezpieczną

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnieni warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 2).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie potencjału ludzkiego, zamawiający wymaga aby wykonawca dysponował osobą lub osobami posiadającymi uprawnienia budowlane w zakresie budowlane w specjalności konstrukcyjno budowlanej

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek finansowy będzie potwierdzony, spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 200 000 z

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Warunek wiedzy i doświadczenia będzie potwierdzony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej wykonali i prawidłowo ukończyli co najmniej dwie roboty budowlane, związane z budową placu zabaw z bezpieczną nawierzchnią bezpieczną.;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 97
  • 2 - rękojmia - 3

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

gdy konieczność zmiany, w tym w zakresie wysokości wynagrodzenia, związana jest ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT); konieczności zmiany terminu realizacji w związku z: z brakiem możliwości prowadzenia robót na skutek obiektywnych warunków klimatycznych, działaniem siły wyższej,

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zakliczyn.pl/przetargi/2015/przetarg_11.zip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Zakliczynie, Rynek 32, 32-840 Zakliczyn..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.05.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Zakliczynie, Rynek 32, 32-840 Zakliczyn pokój nr 8.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: CZĘŚĆ I budowa placu zabaw przy Szkole Filialnej w Charzewicach dz. nr 196/5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: oczyszczenie terenu przeznaczonego pod zagospodarowanie terenów placu zabaw i terenów zieleni korytowanie podbudowę piaskową gr.10cm i kruszywa łamanego gr 15cm wykonanie nawierzchni bezpiecznej syntetycznej z płytek EPDM pokrytych warstwą kolorowego granulatu EPDM w kolorach wg projektu w ilości 126,00m2 wykonaniem obrzeża systemowego elastycznego z nakładką EPDM w kolorach zielonych w ilości 68,0 mb na ławie betonowej wykonanie nawierzchni piaskowej w ilości 33,10m2 z obrzeżami systemowym i dostawa i montaż urządzeń zabawowych w.g projektu dostawa i montaż urządzeń małej architektury wg wykazu i rysunków.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.13-4, 45.22.38.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. rękojmia - 3

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: CZĘŚĆ II budowa placu zabaw przy Zespole Szkoły Podstawowej i Przedszkola w Gwoźdźcu dz nr 998/3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - oczyszczenie terenu przeznaczonego pod zagospodarowanie terenów placu zabaw i terenów zieleni, korytowanie, podbudowę piaskową gr.10cm i kruszywa łamanego gr.15cm, wykonanie nawierzchni bezpiecznej syntetycznej z płytek EPDM pokrytych warstwą kolorowego granulatu EPDM w kolorach w.g projektu w ilości 64,0 m2, wykonaniem obrzeża systemowego elastycznego z nakładką EPDM w kolorach zielonych w ilości 64,46 mb na ławie betonowej,wykonanie nawierzchni piaskowej w ilości 9,52 m3 z obrzeżami systemowymi demontaż i montaż istniejących urządzeń zabawowych, dostawa i montaż urządzeń zabawowych w.g projektu, - dostawa i montaż urządzeń małej architektury w.g wykazu i rysunków.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.13-4, 45.22.38.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. rękojmia - 3

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: część III budowa placu zabaw przy Szkole Podstawowej w Stróżach dz. nr 393.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: oczyszczenie terenu przeznaczonego pod zagospodarowanie terenów placu zabaw i terenów zieleni, korytowanie, podbudowę piaskową gr.10cm i kruszywa łamanego gr.15cm, wykonanie nawierzchni bezpiecznej syntetycznej z płytek EPDM pokrytych warstwą kolorowego granulatu EPDM w kolorach w.g projektu w ilości 80,50m2, wykonaniem obrzeża systemowego elastycznego z nakładką EPDM w kolorach zielonych w ilości 44,0mb na ławie betonowej, wykonanie nawierzchni piaskowej w ilości 30,00m2 z obrzeżami systemowymi, dostawa i montaż urządzeń zabawowych w.g projektu, dostawa i montaż urządzeń małej architektury w.g wykazu i rysunków.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.13-4, 45.22.38.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. rękojmia - 3

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.