eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ujazd › Wyłapywanie bezpańskich zwierząt z terenu administracyjnego Gminy Ujazd oraz ich hotelowanie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-07-23

Ujazd: Wyłapywanie bezpańskich zwierząt z terenu administracyjnego Gminy Ujazd oraz ich hotelowanie
Numer ogłoszenia: 109521 - 2015; data zamieszczenia: 23.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Ujazd , Plac Kościuszki 6, 97-225 Ujazd, woj. łódzkie, tel. 044 7192123, faks 044 7192129.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ujazd.bip.cc

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyłapywanie bezpańskich zwierząt z terenu administracyjnego Gminy Ujazd oraz ich hotelowanie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje : Wyłapywanie bezpańskich zwierząt z terenu administracyjnego Gminy Ujazd oraz ich hotelowanie. Przez użycie w SIWZ określenia (zwierzęta) Zamawiający rozumie wyłącznie psy i koty. 1. Odłowienie (wyłapanie), bezdomnych zwierząt z terenu Gminy Ujazd i lub odbiór ze wskazanego przez Zamawiającego miejsca na terenie Gminy Ujazd. 2. Transport odłowionych (wyłapanych) i - lub odebranych z terenu Gminy Ujazd bezdomnych zwierząt do obiektów schroniska dla bezdomnych zwierząt oraz miesięczne utrzymanie łącznie z obsługą weterynaryjną. 3. O potrzebie odłowienia (wyłapania) psa bezpańskiego Wykonawca każdorazowo będzie informowany telefonicznie przez pracownika Urzędu. Próbę odłowienia zwierzęcia należy podjąć najpóźniej w okresie 24 godzin od dnia zgłoszenia, a w przypadku psów agresywnych w tym samym dniu. Podany czas odłowienia będzie podstawą oceny ofert na zasadach określonych w pkt. 14 SIWZ. 4. Wykonawca odłowi (wyłapie) zgłoszonego przez Zamawiającego bezdomnego zwierzęcia i zapewni mu miejsce w schronisku lub hotelu dla zwierząt oraz opiekę weterynaryjną. 5. Odłowienie (wyłapywanie) zwierząt, a następnie ich przetrzymywanie w schronisku odbywać się ma zgodnie z obowiązującym prawem : 5.1 ustawą z dnia 21 sierpnia 1997roku o ochronie zwierząt (Dz.U. z 2013r. poz. 856 z póżn. zm.), 5.2 ustawa z dnia 11 marca 2004r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt (Dz. U z 2014, poz. 1539 z późn. zm.), 5.3 ustawa z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2013r., poz. 1399 z późn. zm.), 5.4 Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 26 sierpnia 1998r. w sprawie zasad i warunków wyłapywania bezdomnych zwierząt (Dz. U. z 1998r., Nr 116, poz.753), 5.5 Rozporządzenie Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 23 czerwca 2004r. w sprawie szczegółowych wymagań weterynaryjnych do prowadzenia schronisk dla zwierząt (Dz. U. z 2004r., Nr 158, poz. 1657 z późn. zm.) 5.6 Uchwały Nr XX/133/12 Rady Gminy Ujazd z dnia 29 lutego 2012r. w sprawie określenia wymagań, jakie powinien spełniać przedsiębiorca ubiegający się o uzyskanie zezwolenia na prowadzenie działalności na terenie gminy Ujazd w zakresie ochrony przez bezdomnymi zwierzętami oraz prowadzenia schronisk dla bezdomnych zwierząt, a także grzebowisk i spalarni zwłok zwierzęcych i ich części. 6. zapewnienie w schronisku opieki bezdomnym zwierzętom w szczególności : a) pożywienia w odpowiedniej ilości i jakości i ciągłego dostępu do świeżej wody b) ochrony przed warunkami atmosferycznymi 7. zapewnienie opieki lekarsko weterynaryjnej w zakresie kontroli stanu zdrowia, profilaktyki, szczepień co najmniej przeciw wściekliźnie, leczenia oraz zwalczania pasożytów, obligatoryjnej sterylizacji albo kastracji zwierząt przebywających w Schronisku 8. Wykonawca każdemu zwierzęciu odłowionemu (wyłapanemu) na terenie Gminy Ujazd założy kartę informacyjną zawierającą miedzy innymi: opis zwierzęcia (gatunek, płeć, maść), datę przyjęcia do hotelu/schroniska, dane dotyczące kwarantanny, prowadzonych szczepień i zabiegów weterynaryjnych, datę opuszczenia hotelu/schroniska oraz dane osoby, której przekazano zwierzę, datę śmierci zwierzęcia z podaniem przyczyny, fotografie zwierzęcia oraz rejestr, który obejmować będzie w szczególności: 8.1 Wykaz zwierząt odłowionych (wyłapanych) i - lub odebranych z terenu gminy Ujazd wraz z terminem ich wyłapania i - lub odebrania w danym miejscu. 8.2 Wykaz zwierząt z terenu Gminy Ujazd będących w danym miesiącu w schronisku wraz z liczbą dni ich pobytu, 8.3 Wykaz zwierząt poddanych eutanazji z przyczyn humanitarnych, liczbę zwierząt padłych, liczbę zwierząt oddanych nowym właścicielom (adoptowanych), zaszczepionych, leczonych oraz oznakowanych w danym miesiącu. 9. Po odłowieniu (wyłapaniu) zwierzęcia Wykonawca zobowiązany jest dokonać identyfikacji każdego odłowionego zwierzęcia polegającej na wszczepieniu mikrochipa; 10. Wykonawca jest obowiązany nieodpłatnie poddać każdego odłowionego (wyłapanego) psa zabiegowi kastracji bądź sterylizacji. Zabieg ten należy wykonać w okresie przebywania psa w schronisku w terminie jak najkrótszym od czasu umieszczenia psa w schronisku/hotelu, 11. W przypadku, gdy zwierze zostanie adoptowane, a nie zostało poddane zabiegowi kastracji bądź sterylizacji (dotyczy to młodych , które nie osiągnęły dojrzałości płciowej) Wykonawca zobowiązany jest do zamieszczenia w umowie adopcyjnej z właścicielem psa zapisu o konieczności sterylizacji - kastracji w ściśle określonym terminie. Zabieg może być wykonywany tylko przez lekarza weterynarii bądź lecznicę wykonującą zabiegi dla Wykonawcy. Wykonawca może odstąpić od zabiegu sterylizacji - kastracji na życzenie nowego właściciela. 12. Zamawiający dopuszcza możliwość usypiania ślepych miotów zwierząt z terenu Gminy Ujazd (zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997roku o ochronie zwierząt), 13. Psy pochodzące z Gminy Ujazd umieszczone w schronisku - hotelu Wykonawca będzie przekazywał nowym właścicielom. Wykonawca zapewni rotację przyjętych zwierząt poprzez oddawanie odłowionych (wyłapanych) zwierząt do adopcji. Poszukiwanie właścicieli bezdomnych zwierząt leży w gestii Wykonawcy. 14. Wykonawca zobowiązany będzie prowadzić cykliczne akcje adopcyjne na swojej stronie internetowej. Każda z akcji winna się rozpocząć w terminie nie później niż do dnia 10 każdego miesiąca i trwać nie krócej niż do końca danego miesiąca. Z przeprowadzonych akcji adopcyjnych Wykonawca będzie zobowiązany składać Zamawiającemu okresowe (miesięczne) sprawozdania z przeprowadzonych akcji adopcyjnych. Sprawozdanie musi zawierać wykaz zwierząt poddanych akcji adopcyjnych wraz z dokumentacją pozwalającą na identyfikację poszczególnych zwierząt zawierającą : minimum jedno zdjęcie kolorowe, określenie gatunku, rasy, wielkości, płci, opis zwierzęcia, numer oznakowania zwierzęcia, link do strony internetowej (adopcyjnej), datę opuszczenia schroniska oraz imię, nazwisko i adres osoby adoptującej zwierzę. Wykonawca zobowiązany jest do udostępnienia Zamawiającemu adresów internetowych (linków) akcji adopcyjnych zwierząt w celu zamieszczenia przedmiotowych adresów przez Zamawiającego na swojej stronie internetowej. Sprawozdanie musi być dostarczone do zamawiającego najpóźniej do ostatniego dnia miesiąca sprawozdawczego. 15. Wykonawca zapewni w ciągu roku do 80 miejsc w schronisku/hotelu dla zwierząt z terenu Gminy Ujazd. 16. Wykonawca odbierze nieodpłatnie w terminie jednego miesiąca od podpisania umowy zwierzęta z kartami ewidencyjnymi, pochodzące z terenu Gminy Ujazd w ilości ok. 68 szt. (sztuk) przebywające w Hotelu dla Zwierząt i Ptactwa Domowego w miejscowości Łódź ul. Kosodrzewiny nr 56/2 oraz w Schronisku dla zwierząt w miejscowości Wojtyszki, Gmina Brąszewice. 17. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia będą uzgadniane przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 18. Wykonawca określi telefony kontaktowe i nr faksów oraz dokona innych ustaleń niezbędnych do sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 19. Wykonawca realizując usługę będzie informował Zamawiającego o przyjęciu zwierzęcia do schroniska, terminach wykonania zabiegu sterylizacji bądź kastracji, terminie zachipowania zwierzęcia oraz przyczynach zdjęcia z ewidencji zwierzęcia, w comiesięcznych sprawozdaniach dołączonych do faktur. 20. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w zakresie realizowanej umowy w przypadku, gdy konieczność ich wprowadzenia wyniknie z okoliczności, których nie można było przewidzieć. Zmiany mogą dotyczyć okoliczności wynikających z przyczyn: technicznych, gospodarczych, finansowych, zmian w Programie opieki nad zwierzętami bezdomnymi Gminy Ujazd, przepisów prawa, jeżeli będzie to konieczne do uzyskania celu określonego w postanowieniach umowy zawartej z Wykonawcą..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.38.00.00 - Usługi psiarni 85.21.00.00 - Ośrodki pielęgnowania zwierząt domowych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2 000,00 zł.(dwa tysiące złotych) 1. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium musi obejmować okres związania ofertą. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku z następujących form: 2.1 Pieniądzu, 2.2 Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, zapewniających bezwarunkową nieodwołalną płatność przez poręczyciela kwoty wadium na żądanie Zamawiającego w przypadku zajścia okoliczności wymienionych w art. 46 ust 4a oraz 5 Ustawy, 2.3 Gwarancjach bankowych, zapewniających bezwarunkową nieodwołalną płatność przez gwaranta kwoty wadium na żądanie Zamawiającego w przypadku zajścia okoliczności wymienionych w art. 46 ust 4a oraz 5 Ustawy, 2.4 Gwarancjach ubezpieczeniowych zapewniających bezwarunkową nieodwołalną płatność przez gwaranta kwoty wadium na żądanie Zamawiającego w przypadku zajścia okoliczności wymienionych w art. 46 ust 4a oraz 5 Ustawy, 2.5 Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa wart. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275) zapewniających bezwarunkową nieodwołalną płatność przez poręczyciela kwoty wadium na żądanie Zamawiającego w przypadku zajścia okoliczności wymienionych w art. 46 ust 4a oraz 5 Ustawy. 3. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego nr 85 8985 0004 0060 0600 0101 0017 z dopiskiem Wadium na Wyłapywanie bezpańskich zwierząt z terenu administracyjnego Gminy Ujazd oraz ich hotelowanie. W przypadku wnoszenia przez Wykonawcę wadium w formie pieniądza, za termin jego wniesienia zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 4.Potwierdzenie wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dołączyć do oferty. W przypadku złożenia wadium w formie poręczenia lub gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej, należy załączyć oryginał dokumentu gwarancyjnego do oferty. 5. W przypadku gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej niezbędne jest przedłożenie pisemnej bezwarunkowej gwarancji udzielonej przez bank lub firmę ubezpieczeniową (oświadczenie), zgodne z wymogami określonymi przez prawo bankowe. 6. W przypadku poręczenia niezbędne jest złożenie przez poręczyciela oświadczenia pisemnego wobec wierzyciela (Zamawiającego) 7. Złożone poręczenie - gwarancja musi zawierać 7.1 Termin obowiązywania gwarancji -poręczenia od dnia składania ofert do końca okresu związania ofertą na kwotę wskazaną w pkt 7.1 7.2 informacje, że udzielona gwarancja-poręczenie stanowi zabezpieczenie wadium na rzecz Zamawiającego dotyczące przetargu sygn. Akt 271.1.5.2015 7.3 Zobowiązanie zgodne z art. 46 ust 4a ustawy - Prawo zamówień publicznych: Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, jeżeli spowodowało to brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej 7.4Zobowiązanie zgodne z art. 46 ust 5 ustawy- Prawo zamówień publicznych: Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: -Odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - Nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium Wykonawcy, w przypadkach określonych w art. 46 ustawy Pzp.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wymagane jest aby Wykonawcy wykonali w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: - co najmniej 1 usługę polegającą na odławianiu i hotelowaniu bezpańskich zwierząt Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innego podmiotu niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków na zasadzie opisanej w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców dokonana będzie na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wymienionych w pkt. 6.3 SIWZ według formuły spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wymagane jest aby Wykonawcy wykazali, że dysponują jednym środkiem transportu do przewozu zwierząt spełniającym warunki określone w ustawie o ochronie zwierząt. Wykonawca może polegać na potencjale technicznym innego podmiotu niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków na zasadzie opisanej w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców dokonana będzie na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wymienionych w pkt. 6.3 SIWZ według formuły spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oferta powinna zawierać: c) Formularz ofertowy - sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. d) Pełnomocnictwo do podpisania oferty lub inny dokument, z którego wynika umocowanie do podpisania oferty. Pełnomocnictwa należy przedłożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, e) W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika Wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i przy zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwa należy przedłożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, f) Zestaw oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt 6.3. siwz

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Czas reakcji na zgłoszenie potrzeby odłowienia - wyłapania - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian w umowie, pod warunkiem spełnienia przesłanek ustawowych określonych w art. 144 Prawa zamówień publicznych, w szczególności : a) dotyczące zmiany wyznaczonych do realizacji postanowień niniejszej umowy przez wykonawcę, b) wystąpienia opóźnień w realizacji umowy powstałych w wyniku okoliczności będących po stronie Zamawiającego, c) wynikających z opóźnień w realizacji usługi z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy tej usługi, d) w przypadku zwiększenia lub zmiany zakresu umowy o usługi wynikające w szczególności z udzielenia zamówień dodatkowych, e) w przydatku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002r.o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, f) w przydatku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. 2. W przypadku zmiany wysokości obowiązującej stawki podatku od towarów i usług, strony umowy postanawiają, że kwota brutto poszczególnych cen jednostkowych zostanie obliczona na podstawie stawki tego podatku obowiązującej w chwili powstania obowiązku podatkowego. 3. Zamawiający z uwagi na inflację dopuszcza waloryzację poszczególnych cen jednostkowych raz na rok przy czym pierwsza waloryzacja nastąpi dopiero po roku, jeżeli wzrost cen w tym okresie według danych GUS przekroczy o 3% . 4. Przewidziane w pkt 1 powyżej okoliczności, stanowiące podstawę do wprowadzenia aneksu do umowy, stanową uprawnienie Zamawiającego, nie zaś jego obowiązek. Okoliczności te nie mogą również stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy o dodatkowe wynagrodzenie. 5. Formy aneksu nie wymagają : a) aktualizacja danych zamawiającego i Wykonawcy, b) zmiana, o której mowa w pkt 2 6. W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. W takim wypadku Wykonawca może żądać wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ujazd.bip.cc
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Ujeździe, Plac Kościuszki 6, 97-225 Ujazd - pokój Nr 13.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.08.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Ujeździe, Plac Kościuszki 6, 97-225 Ujazd - pokój Nr 1 Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.