Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-05-02
Kołaczyce: Przebudowa drogi Lublica - Czarna dz. Nr ewid. 806 i 807 w km 0+000-0+678
w miejscowości Lublica.
Numer ogłoszenia: 109518 - 2016; data zamieszczenia: 02.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kołaczyce , Rynek 1, 38-213 Kołaczyce, woj. podkarpackie, tel. 13 4460258, faks 13 4460258.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kolaczyce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi Lublica - Czarna dz. Nr ewid. 806 i 807 w km 0+000-0+678 w miejscowości Lublica..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wykonanie robót przygotowawczych obejmujących: - usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humus) - 1026 m2 - karczowanie pni - 1 szt. 2. Wykonanie robót ziemnych: -wykonanie rowu przydrożnego gł. 0,50 m -132 m3 -uzupełnianie korpusu drogi gruntem pozyskanym z wykopów wraz z zagęszczeniem -64 m3 -wykonanie koryta w obrębie poszerzeń pod doziarnienie gł. 15 cm - 812m2 3. Wykonanie odwodnienia korpusu drogowego obejmującego: -ułożenie dwóch przepustów drogowych pod zjazdami o śr. Fi 50cm i łącznej długości 12m z tworzywa SN 8 na ławie żwirowej + ścianki czołowe prefabrykowane - 4 szt. -ułożenie przepustu drogowego pod koroną drogi o śr. Fi 50 cm i długości 6 m, rury żelbetowe VIPRO lub z tworzywa SN 12 na ławie żwirowej + ścianki czołowe prefabrykowane - 2 szt. -ułożenie ścieków betonowych typu muldo 50/60 na ławie z chudego betonu gr. 10 cm - 46 m - ułożenie koryt typu przejezdnego gł. 7 cm z kratą żeliwną D400 na ławie z chudego betonu gr. 20 cm - 7m 4. Wykonanie podbudowy obejmującej: -wykonanie doziarnienia pospółką warstwa 15 cm w miejscach poszerzeń jezdni i poboczy -812 m2 -mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża przy użyciu równiarki i walca -1531 m2 -wzmocnienie podłoża nawierzchni metodą mieszania wgłębnego, gr. 30 cm, śr. szer. m z domieszką hydraulicznego spoiwa drogowego w ilości zapewniającej uzyskanie wytrzymałości R28 = 2,5 - 5,0 Mpa - szer. 4,4 m - 1531 m2 -wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszyw łamanych 0/31,5 mm o gr. 12 cm - 1645 m2 -skropienie asfaltem nawierzchni drogowej, 5.Wykonanie nawierzchni obejmującej: -ułożenie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC 16W o gr. 4cm po zagęszczeniu -skropienie asfaltem nawierzchni drogowej, -ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 11S o gr. 4 cm po zagęszczeniu z uzyskaniem normatywnych spadków poprzecznych 2-2,5% na prostych odcinkach i 2,5 - 4% na łukach, -umocnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 mm, gr. warstwy 8 cm 6.Roboty wykończeniowe polegające na: -wykonanie zabezpieczenia antykorozyjnego betonu ścianki czołowe przepustu w km 0+340 polegające na wypiaskowaniu powierzchni betonu, szpachlowaniu nierówności i zabezpieczeniu środkami PCC -humusowanie i obsianie skarp -490 m2 7.Urządzenia bezpieczeństwa ruchu: -ustawienie barier energochłonnych SP-04 -ustawienie znaków drogowych na słupkach z rur ocynkowanych Fi 70 U-9b II gen.- 4 szt. A-7 - 1 szt. Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót..
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.24.51 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi spełnić następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, oceniane będzie ich łączne doświadczenie): wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał co najmniej dwie roboty budowlane w zakresie rzeczowo-finansowym porównywalnym z przedmiotem zamówienia (budowa ogrodzenia) o wartości co najmniej 250 000,00 zł każde oraz potwierdzi, że te roboty budowlane zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz robót budowlanych oraz dokumenty potwierdzające, że te roboty budowlane zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi spełnić następujące warunki: wykaże, że dysponuje odpowiednią osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej wpisaną do właściwej izby inżynierów budownictwa. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku, Wykonawca zobowiązany jest wskazać osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej wpisaną do właściwej izby inżynierów budownictwa. (według załącznika nr 5 do SIWZ) Wykonawca złoży oświadczenie, że w/w osoba posiada wymagane uprawnienia budowlane.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Okres gwarancji i rekojmi - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany umowy będą mogły nastąpić w następujących okolicznościach: 1) Zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku, rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej: - o charakterze nie zależnym od stron, - którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, - którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, której nie można przypisać drugiej stronie; Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii, promieniowanie lub skażenia. 2) Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron; 3) Powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony; 4) Zmiany lub innej istotnej zmiany w ilości jakiegokolwiek elementu prac objętych umową; 5) Wystąpienia istotnych wad dokumentacji projektowej, skutkujących koniecznością dokonania poprawek lub uzupełnień, jeżeli uniemożliwia to lub istotnie wstrzymuje realizację określonego rodzaju robót mających wpływ na zmianę terminu realizacji - zmianie ulegnie odpowiednio termin realizacji zamówienia; 6) Gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie z SIWZ - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności terminu realizacji zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kolaczyce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Kołaczycach, ul. Rynek 1, 38-213 Kołaczyce.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.05.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Kołaczycach, ul. Rynek 1, 38-213 Kołaczyce.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI KOŁACZYCE
- Kompleksowe prace renowacyjno - konserwatorskie zabytkowej kapliczki Matki Bożej położonej na dz. nr ewid. 1268 w Sowinie
- "Kompleksowe prace renowacyjno - konserwatorskie zabytkowej kapliczki Św. Jana Nepomucena położonej na dz. nr ewid. 355 w Nawsiu Kołaczyckim"
- "Kompleksowe prace renowacyjno - konserwatorskie zabytkowej kapliczki Jezusa Frasobliwego położonej na dz. nr ewid. 546 w Kołaczycach"
- Kompleksowe prace renowacyjno - konserwatorskie na zabytkowym Cmentarzu z I Wojny Światowej Nr 41 w Bieździadce
- Kompleksowe prace renowacyjno - konserwatorskie zabytkowej kapliczki św. Anny w Kołaczycach położonej na dz. nr ewid. 632/1 w Kołaczycach
- Remont oraz bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Kołaczyce
więcej: przetargi KOŁACZYCE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa i modernizacja dróg w Gminie Niedźwiedź - II etap
- Rozbudowa drogi gminnej nr K601506 w km od 0+003,16 do 1+250,16 w miejscowości Węgrzce, Bosutów, Gmina Zielonki oraz Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w rejonie ul. C3 (...)
- Remonty bieżące dróg powiatowych na terenie Powiatu Polkowickiego
- "Remont i przebudowa dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Bochnia 2"
- Remont drogi powiatowej Nr 2738W ul. Siennicka Władzin - Podgórzno
- Przebudowa układu komunikacyjnego na terenie Zespołu Szkół im. Marii Konopnickiej w Pyskowicach, 44-120 Pyskowice, ul. Kard. Wyszyńskiego 37
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.