To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-18
Ogłoszenie nr 109461 - 2017 z dnia 2017-07-18 r.
Koszalin: Sukcesywne dostawy środków czystości i artykułów gospodarstwa domowego na potrzeby Pomorskiej Instytucji Gospodarki Budżetowej POMERANIA w Koszalinie w podziale na 3 części.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 526514-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 97077-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Pomorska Instytucja Gospodarki Budżetowej "POMERANIA" w Koszalinie, krajowy numer identyfikacyjny
22115305000000, ul.
ul. Strefowa
15,
75-124
Koszalin, państwo
Polska, woj.
pomorskie, tel.
94 3470638, faks
94 3425102, e-mail
Biuro@igb-pomerania.pl
Adres strony internetowej (URL): www.pigbzamowieniapubliczne.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywne dostawy środków czystości i artykułów gospodarstwa domowego na potrzeby Pomorskiej Instytucji Gospodarki Budżetowej POMERANIA w Koszalinie w podziale na 3 części.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część I Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków czystości, artykułów gospodarstwa domowego i środków higieny na potrzeby PIGB Pomerania z siedzibą w Koszalinie z dostawą do siedziby w Koszalinie, do oddziału w Czarnem oraz Fili w Goleniowie. Część II Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków czystości i artykułów gospodarstwa domowego na potrzeby PIGB Pomerania z siedzibą w Koszalinie z dostawą do OKW Posejdon w Ustce Część III Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków czystości i artykułów gospodarstwa domowego na potrzeby PIGB Pomerania z siedzibą w Koszalinie z dostawą do oddziału w Czerwonym Borze, w Kamińsku i zakładu w Białymstoku 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5 SIWZ. 2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie z należytą starannością i zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 7. Wykonawca będzie dostarczał zamówiony asortyment sukcesywnie w miarę potrzeb w ciągu maksymalnie 8 dni roboczych (podlega ocenie) licząc od dnia złożenia zmówienia przez zamawiającego - dokładny opis w rozdziale XIII. Proponowany termin dostawy wykonawca zobowiązany jest wpisać w formularz ofertowy - załącznik nr 1. Nie uzupełnienie tego zapisu spowoduje, że zamawiający uzna iż wykonawca zapewnia 8 dniowy termin dostawy i ten termin zostanie poddany ocenie. 8. Wykonawca gwarantuje, że oferowany asortyment jest dopuszczony do obrotu na terenie RP, posiada karty charakterystyki, produkt dla którego jest to wymagane posiada atesty PZH oraz jest przebadany dermatologicznie. Oferowany towar musi być zgodny z obowiązującymi normami. Zamawiający zażąda kart charakterystyki od Wykonawcy, z którym zostanie podpisana umowa. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy do okazania produktu celem przetestowania i weryfikacji jego właściwości, i zgodności z formularzem asortymentowo-cenowym. Nie zastosowanie się do takiego wezwania lub przedstawienie artykułów niezgodnych z opisem w formularzu asortymentowo-cenowym skutkować będzie odrzuceniem oferty jako niezgodnej ze SIWZ. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian ilościowych (zwiększyć ilość jednego z produktów kosztem innego) zamawianych artykułów pod warunkiem nie przekroczenia wartości umowy. 10. Zamawiający korzystając z prawa opcji określonego w SIWZ określił w załączniku nr 5 do SIWZ maksymalną wielkość przedmiotu zamówienia. Jednocześnie wykazuje, iż minimalny zakup przedmiotu zamówienia przez zamawiającego wyniesie 60% maksymalnej wielkości przedmiotu zamówienia w każdej części. Niewykonanie przez zamawiającego umowy w zakresie ponad 60% maksymalnej wielkości przedmiotu zamówienia w każdej części nie wymaga podania przyczyn i nie stanowi podstawy jego odpowiedzialności z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. 11. Okres ważności oferowanych produktów wynosić będzie minimum 12 miesięcy od dnia dostawy. 12. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 5 znajduje się jakikolwiek znak towarowy, patent, norma lub użyto oznaczeń, parametrów wskazujących na konkretnego producenta, zamawiający dopuszcza składanie ofert zawierających produkty równoważne 13. Przez produkty równoważne zamawiający rozumie takie, które mają cechy techniczne, jakościowe lub funkcjonalne i użytkowe takie same jak te, które zawiera opis przedmiotu zamówienia lecz oznaczone innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. 14. Asortyment równoważny winien posiadać cechy odpowiadające cechom lub lepsze od cech wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia. Potwierdzone to powinno być odpowiednimi dokumentami, które należy dołączyć do oferty: ( np. :oferty katalogowe wraz z opisem, karty charakterystyki itp. na podstawie których Zamawiający będzie mógł jednoznacznie określić iż oferowany asortyment równoważny spełnia parametry przez niego opisane) .
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
39830000-9
Dodatkowe kody CPV:
39800000-0,
39220000-0,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: sukcesywna dostawa środków czystości, artykułów gospodarstwa domowego i środków higieny na potrzeby PIGB Pomerania z siedzibą w Koszalinie z dostawą do siedziby w Koszalinie, do oddziału w Czarnem oraz Fili w Goleniowie. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT164697.40 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 150151.40 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: sukcesywna dostawa środków czystości i artykułów gospodarstwa domowego na potrzeby PIGB Pomerania z siedzibą w Koszalinie z dostawą do OKW Posejdon w Ustce |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT58426.59 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 49104,34 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: sukcesywna dostawa środków czystości i artykułów gospodarstwa domowego na potrzeby PIGB Pomerania z siedzibą w Koszalinie z dostawą do oddziału w Czerwonym Borze, w Kamińsku i zakładu w Białymstoku |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT34389.13 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 30070.77 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- "Zakup wraz z montażem wiat przystankowych - Zielone przystanki w Koszalinie"
- 3.2024 Rozbiórka stropu budynku usługowego po byłej Komendzie Powiatowej Policji w Świdwinie
- Remont siedziby Prokuratury Rejonowej w Drawsku Pomorskim - III etap - wykonanie kanalizacji deszczowej
- Zakup wraz z montażem lamp hybrydowych na terenie Koszalina
- Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Sądu Okręgowego w Koszalinie, Sądu Rejonowego w Sławnie i Sądu Rejonowego w Wałczu.
- Przeglądy serwisowe ciągników z uwagi na przepracowane motogodziny
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.