Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-07-23
Lubliniec: Rozdrabnianie gałęzi na powierzchniach po przeprowadzonych pracach z pozyskania drewna oraz awansowe przygotowanie gleby pod odnowienia.
Numer ogłoszenia: 109401 - 2015; data zamieszczenia: 23.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Lubliniec , ul. Myśliwska 1, 42-700 Lubliniec, woj. śląskie, tel. 034 3513339, faks 034 3513339.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubliniec.katowice.lasy.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Organizacyjna Lasy Państwowe.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozdrabnianie gałęzi na powierzchniach po przeprowadzonych pracach z pozyskania drewna oraz awansowe przygotowanie gleby pod odnowienia..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi leśne polegające na wykonaniu prac z zakresu ; - rozdrabniania gałęzi na powierzchniach po przeprowadzonych pracach z pozyskania drewna - zakres usług do wykonania - 182,82 ha - przygotowaniu gleby pod odnowienia -orka pasy- zakres usług do wykonania - 69,60 ha - przygotowaniu gleby pod odnowienia -wykonanie rabatowałków- zakres usług do wykonania - 114,07 ha..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości ; Zadanie nr 1 - 7000,00 zł Zadanie nr 2 - 7000,00 zł
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność objęta przedmiotem zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień w związku z czym zamawiający nie precyzuje tego warunku.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że powyższy warunek został spełniony, jeżeli wykonawca w sposób należyty w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał lub wykonuje usługi leśne ściśle związanych z przedmiotem zamówienia na łączną kwotę co najmniej 100 000 zł brutto.- ocena na podstawie dokumentów załączonych do oferty - Załącznik nr 3 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże że dysponuje w odniesieniu do; Zadanie nr 1 - minimum 2 pracowników do wykonania zadania , - sprzęt techniczny - minimum 2 ciągniki o mocy 80 KM i więcej, 1 maszynę z aktywnym frezem do rozdrabniania gałęzi, 1 pług leśny typu LPZ do orki bruzd z pogłębiaczem, 1 maszynę z aktywnym frezem leśnym wraz z wałem dociskowym. Zadanie nr 2 - minimum 2 pracowników do wykonania zadania , - sprzęt techniczny - minimum 2 ciągniki o mocy 80 KM i więcej, 1 maszynę z aktywnym frezem do rozdrabniania gałęzi, 1 pług leśny typu LPZ do orki bruzd z pogłębiaczem, 1 maszynę z aktywnym frezem leśnym wraz z wałem dociskowym.- ocena na podstawie dokumentów załączonych do oferty - Załącznik nr 4 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zadanie nr 1 - minimum 2 pracowników do wykonania zadania , Zadanie nr 2 - minimum 2 pracowników do wykonania zadania , - ocena na podstawie dokumentów załączonych do oferty - Załącznik nr 5 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej w której wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę co najmniej 50.000,00 zł, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - ocena warunku na podstawie dokumentów załączonych do oferty - informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Wypełniony zgodnie z treścią i podpisany formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. 2.Wskazanie części zamówienia, które wykonawca zamierza zlecić podwykonawcom - oświadczenie na formularzu ofertowym. 3.W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo do złożenia oferty lub złożenia oferty i podpisania umowy .Dołączone do oferty pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać postępowanie do którego się odnosi i precyzować zakres umocowania oraz wymieniać wszystkich wykonawców , którzy wspólnie ubiegają się o udzielenia zamówienia. 4.W przypadku gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo do złożenia oferty. Dołączone do oferty pełnomocnictwo winno jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi i precyzować zakres umocowania. 5.Potwierdzenie wniesienia wadium. 6.Oświadczenie według wzoru stanowiącego zał. nr 10 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - potencjał techniczny niezbędny do wykonania zamówienia - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_katowice/nadl_lubliniec/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Lubliniec, 42-700 Lubliniec, ul. Mysliwska 1.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.08.2015 godzina 10:00, miejsce: Nadleśnictwo Lubliniec, 42-700 Lubliniec, ul. Mysliwska 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Rozdrabnianie gałęzi na powierzchniach po przeprowadzonych pracach z pozyskania drewna oraz awansowe przygotowanie gleby pod odnowienia..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - Przedmiotem zamówienia są usługi leśne w leśnictwach Łopian, Lubliniec. Kokotek, Solarnia, Koszwice i Łagiewniki. polegające na wykonaniu prac z zakresu ; - rozdrabniania gałęzi na powierzchniach po przeprowadzonych pracach z pozyskania drewna - zakres usług do wykonania - 94,44 ha - przygotowaniu gleby pod odnowienia -orka pasy - zakres usług do wykonania - 34,08 ha - przygotowaniu gleby pod odnowienia - wykonanie rabatowałków - zakres usług do wykonania - 60,36 ha.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. potencjał techniczny niezbędny do wykonania zamówienia - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Rozdrabnianie gałęzi na powierzchniach po przeprowadzonych pracach z pozyskania drewna oraz awansowe przygotowanie gleby pod odnowienia..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 - Przedmiotem zamówienia są usługi leśne w leśnictwach Sieraków, Rędziny, Brzezinki, Wystrzyca, Bór, Ponoszów i Ciasna polegające na wykonaniu prac z zakresu ; - rozdrabniania gałęzi na powierzchniach po przeprowadzonych pracach z pozyskania drewna - zakres usług do wykonania - 88,38 ha - przygotowaniu gleby pod odnowienia - orka pasy - zakres usług do wykonania - 35,52 ha - przygotowaniu gleby pod odnowienia - wykonanie rabatowałków - zakres usług do wykonania - 53,71 ha.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. potencjał techniczny niezbędny do wykonania zamówienia - 10
INNE PRZETARGI Z LUBLIŃCA
- Koszenie zieleńców i terenów zieleni na terenie miasta Lublińca w okresie wiosennym
- Zakup paliwa dla potrzeb SPZOZ w Lublińcu
- Odbiór stałych odpadów komunalnych oraz biodegradowalnych
- Dostawa drobnego sprzętu łączności i informatyki dla Jednostki Wojskowej Nr 4101 w Lublińcu
- Dostawa sprzętu i odzieży sportowej dla Jednostki Wojskowej Nr 4101 w Lublińcu
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznych dot. budowy zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych na nieruchomości położonej przy ul. Wiejskiej w Paczynie
więcej: przetargi w Lublińcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonywanie usług z zakresu gospodarki łowieckiej na terenie Ośrodka Hodowli Zwierzyny w Nadleśnictwie Spała w roku 2024
- Utrzymanie siedlisk ptaków lęgowych w obszarze Natura 2000 Zbiornik Nyski PLB160002 - zabezpieczenie powierzchni lęgowisk
- Wykonanie usług z zakresu pozyskania i zrywki drewna w Nadleśnictwie Kościerzyna w 2006 roku.
- Usługi z zakresu gospodarki leśnej i remontu dróg planowane do wykonania w Nadleśnictwie Torzym w 2006r.
- usługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Międzylesie w 2006 roku.
- Kompleksowe wykonawstwo prac leśnych na terenie Nadleśnictwie Białogard w roku 2006.
więcej: Usługi leśnictwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.