eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Malowanie budynku A oraz wyburzenie i odtworzenie muru ogrodzeniowego przed budynkiem B II Oddziału ZUS w Poznaniu przy ul. Starołęckiej 31

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2016-05-02

Poznań: Malowanie budynku A oraz wyburzenie i odtworzenie muru ogrodzeniowego przed budynkiem B II Oddziału ZUS w Poznaniu przy ul. Starołęckiej 31
Numer ogłoszenia: 109330 - 2016; data zamieszczenia: 02.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Poznaniu , ul. Starołęcka 31, 61-361 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8745400, faks 61 8772850.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Malowanie budynku A oraz wyburzenie i odtworzenie muru ogrodzeniowego przed budynkiem B II Oddziału ZUS w Poznaniu przy ul. Starołęckiej 31.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest malowanie budynku A oraz wyburzenie i odtworzenie muru ogrodzeniowego przed budynkiem B II Oddziału ZUS w Poznaniu przy ul. Starołęckiej 31 z podziałem na zadania: a) Zadanie 1 - MALOWANIE POMIESZCZEŃ Przygotowanie pomieszczeń przed przystąpieniem do prac: - zabezpieczenie podłóg, grzejników, balustrad, okien, drzwi, umywalek, sufitów podwieszanych i innych elementów wyposażenia przed zabrudzeniem, - przestawienie/wystawienie z danego pokoju mebli. Naprawa spękań ścianek działowych z pustaków YTONG: - przygotowanie szczeliny do naprawy poprzez oczyszczenie fragmentu ściany przy szczelinie i wybruzdowanie oraz oczyszczenie bruzdy, - umieszczenie kotew/prętów ze stali sprężającej, - wypełnienie bruzd plastobetonem, - przyklejenie warstwy siatki na oczyszczonym fragmencie przylegającym do szczeliny, - wygładzenie - zatarcie fragmentu ściany gipsem. Naprawa spękań tynku na połączeniach elementów konstrukcyjnych z różnych materiałów oraz w innych miejscach: - przygotowanie szczeliny do naprawy poprzez oczyszczenie fragmentu ściany przy szczelinie i wybruzdowanie oraz oczyszczenie bruzdy, - zagruntowanie szczeliny, - przyklejenie taśmy reperacyjnej z włókna szklanego - siatki, - przez naklejoną taśmę w głąb rysy wciśnięcie zaprawy, - wygładzenie - zatarcie fragmentu ściany gipsem. Przygotowanie powierzchni przed malowaniem: - odkurzenie i umycie powierzchni, - oczyszczenie powierzchni z wystających elementów jak niepotrzebne gwoździe, - naprawienie tynków poprzez uzupełnienie braków (wytarcia od foteli) i wygładzenie powierzchni gładzią gipsową, - wygładzenie powierzchni tynku poprzez szpachlowanie w miejscach, które tego będą wymagały - ok 30%, - gruntowanie powierzchni ścian środkiem gruntującym. Malowanie powierzchni: - malowanie dwukrotne farbami akrylowymi starych tynków wewnętrznych ścian, sufitów oraz rur wszystkich pomieszczeń budynku A oddziału w kolorze wg uzgodnień z Zamawiającym, - malowanie dwukrotne farbami klatek schodowych w budynku A - ściany wykończone betonem architektonicznym, - malowanie dwukrotne farbami akrylowymi klatek schodowych (łącznik budynków A i B) - w ramach tej pozycji należy ustawić rusztowanie, - wszystkie pomieszczenia i elementy przeznaczone do malowania - malowane w kolorze wg uzgodnień z Zamawiającym. Montaż kątowników - odbojników na słupach: - po przeprowadzeniu prac malarskich należy zamontować listwy - odbojniki na słupach przy windach, które chronić będą pomalowane powierzchnie przed uderzeniami wózkami, - zastosowane materiały powinny być podobne do już zamontowanych materiałów - kątownik min. 75x75x2000mm grubości min. 10mm oraz wykazywać się odpornością na uderzenia. Posprzątanie po malowaniu: Po zakończeniu prac malarskich należy usunąć wszelkie zabezpieczenia typu folie, które zostały zamontowane w pomieszczeniu przed malowaniem a następnie Wykonawca umyje i posprząta pomieszczenie. Ostatnią czynnością będzie wstawienie mebli. b) Zadanie 2 - WYMIANA KASETONÓW - wymianie będą podlegały kasetony zniszczone mechanicznie bądź zalane w przeszłości różnymi awariami- przed przystąpieniem do prac Wykonawca wraz z Zamawiającym dokona inwentaryzacji i klasyfikacji kasetonów do wymiany, - zamontowane kasetony w budynku to system ROCKFON typ Alaska Sonar, Koral, Plano - część z ww. typów jest już niedostępna toteż Wykonawca zaproponuje nowe kasetony o parametrach równoważnych lub lepszych niż wbudowanych pierwotnie (np. klasa odporności ogniowej itd.) jednak nowy typ kasetonów nie może odbiegać od starych kasetonów wyglądem zewnętrznym, kolorystyką, fakturą, sposobem montażu. Nowe kasetony nie powinny dać się odróżnić od starych w ocenie wizualnej. c) Zadanie 3 - WYMIANA WYKŁADZINY W SOK UWAGA: W związku z wysokim stopniem scalenia boksów prace należy prowadzić bez ich demontażu. - demontaż starej wykładziny podłogowej z zachowaniem ostrożności aby nie zniszczyć boksów, - oczyszczenie i wyrównanie powierzchni pod wykładzinę wraz z wykonaniem wylewki, - montaż wykładziny PVC, - montaż listew przyściennych wzdłuż ściany zewnętrznej budynku w obrębie wymienianej wykładziny, wzdłuż ścian pomieszczenia Kierownika SOK oraz na bocznych ścianach boksów, montaż listew progowych. d) Zadanie 4 - WYMIANA PANELI PODŁOGOWYCH W SEKRETARIACIE ORAZ W BIURACH DYREKCJI - demontaż starych paneli podłogowych, listew przyściennych oraz pianki i izolacji, - oczyszczenie wylewki betonowej, - prace instalacyjne związane z przeniesieniem gniazd, - ułożenie izolacji/ podkładu pod panele z pianki, - ułożenie paneli podłogowych - należy ułożyć panele tak aby długi bok panela znajdował się w płaszczyźnie prostopadłej do płaszczyzny okna- wzdłuż padania światła, - panele ułożyć należy z przesunięciem kolejnych rzędów o ? panela, - należy pozostawić przerwę dylatacyjną przy ścianie na min 10mm, - po zamontowaniu paneli należy zamontować listwy oraz kształtki łączące, kątowniki i zaślepki do listew, - należy zamontować listwy dylatacyjne w progach drzwiowych. Wykonanie przedmiotu umowy obejmuje również: - podkład piankowy rolowany lub maty grubość minimum 3 mm wraz z folią paro, - listwy przyścienne oraz ich akcesoria - dobrane kolorystycznie do paneli, - listwy progowe: płaskie, kątowe z ukrytym elementem montażowym lub klejone, - łączenie paneli (w połowie długości paneli), - materiały instalacyjne związane z przeniesieniem gniazd PEL. e) Zadanie 5 - WYBURZENIE I ODTWORZENIE MURU OGRODZENIOWEGO - Roboty Wyburzeniowe: Istniejący mur należy wyburzyć na całej jego długości łącznie z fundamentem. Prace wyburzeniowe mogą zostać wykonane mechanicznie. Powstałe odpady mają zostać wywiezione oraz z utylizowane przez Wykonawcę na certyfikowanych wysypiskach. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu potwierdzenie sprzedaży elementów metalowych. Wynagrodzenie Wykonawcy zostanie umniejszone o tę wartość. - Opis wykonania nowego muru: Mur ma zostać odtworzony w miejscu wyburzonego. Mur będzie wykonany z pustaków ogrodzeniowych łupanych o wym. 38x22x16 cm, słupy o wym. 38x38x16, daszki muru o wym. 30x25x7 oraz daszki słupów 46x23x7 cm. Mur o łącznej długości 70 mb i wysokości ok. 90 cm to jest 5 warstw pustaków ogrodzeniowych oraz daszek. W ciągu muru 7 słupów o wysokości ok. 200 cm to jest 12 warstw pustaków oraz daszek. Pomiędzy słupami cztery przęsła z siatki panelowej ocynkowanej o wymiarach dł. ok. 250 cm oraz wys. ok. 110 cm. Słupy z przęsłami (4 szt.) z lokalizowane w ciągu muru od strony ul. Bystrej. Pozostałe słupy przy wejściu do budynku. Mur oraz słupy na fundamencie. Fundament o wysokości min. 80 cm oraz szerokości min. 30 cm. Fundament wykonany z betonu o klasie min. C 16/20. Fundament wykonany na podsypce z chudego betonu. Podsypka oraz fundament muszą zostać zagęszczone mechaniczne warstwami. Zbrojenie główne fundamentu 4 prętami żebrowanymi o średnicy min. O 10 mm zbrojenie poprzeczne prętami żebrowanymi O 6 w rozstawie co 20 cm. Fundament może zostać wykonany bezpośrednio w wykopie jeżeli warunki gruntowe będą na to pozwalać. W fundamencie należy wykonać maksymalnie co 10 m dylatację zapobiegająca pękaniu muru. Powierzchnia fundamentu zaciągnięta i zatarta oraz dokładnie wypoziomowana. Na fundamencie należy wykonać izolację przeciwwilgociową z papy termozgrzewalnej. Pustaki użyte do wykonania muru oraz słupów w odcieniach szarości oraz daszki w odcieniach grafitu. Dokładna kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiającym przed przystąpieniem do prac. Pierwsza warstwa pustaków ogrodzeniowych ułożona na zaprawie cementowej. Ogrodzenie należy wykonywać warstwowo. Po ułożeniu pustaków należy wypełnić je półsuchym betonem o klasie min. C 12/15. W słupach ogrodzeniowych należy zastosować 4 pręty zbrojeniowe żebrowane średnicy O 10 w narożach. Następnie wypełnić słupy betonem klasy min. C 12/15. Beton musi zostać odpowiednio zagęszczony, aby szczelnie wypełniać wnętrze muru i słupów. Mur oraz słupki zwieńczone daszkami dwuspadowymi. Daszki należy dokładnie uszczelnić, aby zapobiec dostawaniu się wilgoci do wewnątrz muru. W celu zabezpieczenia muru przed występowaniem przebarwień oraz korozją mechaniczną i biologiczną należy w odstępie ok. miesiąca od zakończenia prac dokonać impregnacji przeznaczonymi do tego preparatami. Zamawiający informuje, że w obrębie Terenu Budowy przebiegają sieci doprowadzające media do budynku. W związku z powyższym Wykonawca musi zachować szczególną ostrożność przy wykonywaniu robót ziemnych. Ze względu na wykonywanie wykopu teren prac musi zostać wydzielony w widoczny i bezpieczny dla postronnych osób sposób przez cały okres wykonywanych prac. Po wykonaniu wszystkich prac budowlanych należy przywrócić teren prac do stanu pierwotnego. To jest dokonać rekultywacji trawników przy murze, dowieźć czarnej ziemi jeżeli wystąpi taka konieczność, poprawić ułożenie kostki brukowej, która mogła ulec uszkodzeniu w wyniku prowadzenia prac np. poprzez użycie ciężkiego sprzętu budowlanego. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki do SIWZ: - opis przedmiotu zamówienia dla zadań 1-4 - załącznik 1 do SIWZ, - opis przedmiotu zamówienia dla zadania 5 - załącznik 1a do SIWZ, - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót dla zadań 1-4 - załącznik nr 2 do SIWZ, - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót dla zadania 5 - załącznik nr 2a do SIWZ, - przedmiar robót dla zadań 1-4 - załącznik nr 3 do SIWZ, - przedmiar robót dla zadania 5 - załącznik nr 3a do SIWZ..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.43.21.30 - Pokrywanie podłóg 45.22.35.00 - Konstrukcje z betonu zbrojonego 45.26.25.22 - Roboty murarskie 45.34.10.00 - Wznoszenie płotów .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 120.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 8 000,00 zł. 2. Wadium może być wniesione w: 2.1. pieniądzu 2.2. poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.3. gwarancjach bankowych, 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 - tekst jednolity). 2.6. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto nr 59 1020 5590 0000 0602 9260 7013, z tytułem przelewu: Wadium - malowanie i mur - Poznań II 3. Wadium winno znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego przed terminem składania ofert. 4. W przypadku wnoszenia wadium: 4.1. w formie pieniężnej - zaleca się, aby dokument potwierdzający wniesienie wadium został załączony do oferty, 4.2. w pozostałych dopuszczalnych formach należy złożyć oryginał dokumentu przed terminem składania ofert w siedzibie Zamawiającego w Poznaniu, ul. Starołęcka 31, budynek B, w Centrum Zamówień Publicznych, piętro III, pok. 347 (kopię zaleca się dołączyć do oferty). 4.3. z dokumentu wniesionego w formie gwarancji bankowej /ubezpieczeniowej/ poręczeniu powinno jednoznacznie wynikać gwarantowanie wypłat należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie i w zakresie określonym w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 4.4. Wadium wniesione w formach określonych w ppkt 2.2-2.5. musi zawierać następujące elementy: a) określenie terminu obowiązywania poręczenia lub gwarancji, nie krótszego niż termin związania ofertą, b) określenie kwoty poręczenia lub gwarancji, c) wskazanie gwaranta poręczenia lub gwarancji, d) wskazanie beneficjenta poręczenia lub gwarancji (Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Warszawie II Oddział ZUS w Poznaniu, ul. Starołęcka 31, 61-361 Poznań) bezwarunkowość dysponowania poręczeniem lub gwarancją (poręczyciel lub gwarant zobowiązany jest do niezwłocznego przekazania kwoty poręczenia lub gwarancji - na pierwsze żądanie - na konto wskazane przez beneficjenta poręczenia lub gwarancji), e) płatność na pierwsze żądanie - poręczyciel lub gwarant zobowiązany jest do przekazania kwoty poręczenia lub gwarancji na pierwsze pisemne żądanie beneficjenta poręczenia lub gwarancji, zawierające oświadczenie dotyczące okoliczności wymienionych w pkt 8 ppkt 8.1- 8.3 oraz pkt 9 niniejszego rozdziału. f) nieodwołalność poręczenia lub gwarancji (poręczyciel lub gwarant nie może odwołać zobowiązania wynikającego z udzielonego poręczenia lub gwarancji). UWAGA: Brak w poręczeniu bankowym, w poręczeniu spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w gwarancji bankowej, w gwarancji ubezpieczeniowej lub w poręczeniu udzielanym przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, jakiegokolwiek z powyższych elementów, jak również wprowadzenie warunków ograniczających Zamawiającego w korzystaniu z wadium, traktowane będzie jako nie wniesienie wadium i skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy prawo zamówień publicznych. 5. Wadium powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. 6. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem pkt 9. 7.1. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 7.2. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7.3. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 7, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 7.4. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 8.1. Odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 8.2. Nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 8.3. Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie formułuje szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Pzp - sporządzone na załączniku nr 4 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej dwie roboty budowlane polegające na wykonaniu robót malarskich o wartości nie mniejszej niż 250 000,00 złotych brutto każda

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie formułuje szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Pzp - sporządzone na załączniku nr 4 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie formułuje szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Pzp - sporządzone na załączniku nr 4 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie formułuje szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Pzp - sporządzone na załączniku nr 4 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo, określające zakres umocowania pełnomocnika. W ofercie należy złożyć oryginał dokumentu potwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa lub jego notarialnie potwierdzoną kopię.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 85
  • 2 - Termin wykonania - 15

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: osobiście lub na wniosek II Oddział ZUS w Poznaniu ul. Starołęcka 31 budynek B, Centrum Zamówień Publicznychg, piętro III, pokój 34761-361 Poznań. SIWZ bezpłatna.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.05.2016 godzina 11:00, miejsce: II Oddział ZUS w Poznaniu ul. Starołęcka 31 budynek A, sekretariat, piętro I, pok. 102 61-361 Poznań.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.