eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wadowice › Budowa chodników wg 2 zadańZADANIE NR 1 - Budowa chodnika wraz z kanalizacją w ciągu drogi powiatowej nr 1780K Wadowice - Wysoka w m. Wadowice, ZADANIE NR 2 - Budowa chodnika wraz z kanalizacją w ciągu drogi powiatowej nr 1731K Stryszów - Klecza w m. Klecza - Dolna,

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-07-23

Wadowice: Budowa chodników wg 2 zadań: ZADANIE NR 1 - Budowa chodnika wraz z kanalizacją w ciągu drogi powiatowej nr 1780K Wadowice - Wysoka w m. Wadowice, ZADANIE NR 2 - Budowa chodnika wraz z kanalizacją w ciągu drogi powiatowej nr 1731K Stryszów - Klecza w m. Klecza - Dolna,
Numer ogłoszenia: 109311 - 2015; data zamieszczenia: 23.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wadowicki , ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, tel. 033 8734200, faks 033 8232433.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwo.wadowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa chodników wg 2 zadań: ZADANIE NR 1 - Budowa chodnika wraz z kanalizacją w ciągu drogi powiatowej nr 1780K Wadowice - Wysoka w m. Wadowice, ZADANIE NR 2 - Budowa chodnika wraz z kanalizacją w ciągu drogi powiatowej nr 1731K Stryszów - Klecza w m. Klecza - Dolna,.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót drogowych zawiązanych z budową chodników polegające na: Zadanie nr 1- Budowa chodnika wraz z kanalizacją w ciągu drogi powiatowej nr 1780K Wadowice - Wysoka w m. Wadowice;- robotach pomiarowych, - cięciu nawierzchni,- rozebraniu nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych,- rozebraniu nawierzchni z betonu,- wywozie gruzu z rozbiórki,- wykonaniu wykopów z transportem urobku,- wykonaniu nasypów,- wykonaniu podłoża z piasku pod kanały i przykanaliki,- ułożeniu rurociągu z rur z tworzyw sztucznych,- wykonaniu studni rewizyjnych, studzienek ściekowych, przykanalików,- wykonaniu podbudowy z kruszywa,- ustawieniu krawężników betonowych na ławie betonowej,- ustawieniu obrzeży betonowych- wykonaniu nawierzchni chodnika z kostki betonowej,- uzupełnieniu szczeliny między krawężnikiem a jezdnią zalewą asfaltową,- wykonaniu ścianki czołowej z betonu,- uzupełnieniu nawierzchni masą asfaltową. Zadanie nr 2 - Budowa chodnika wraz z kanalizacją w ciągu drogi powiatowej nr 1731K Stryszów - Klecza w m. Klecza Dolna; - robotach pomiarowych, - cięciu nawierzchni,- rozebraniu nawierzchni z kostki betonowej,- rozebraniu nawierzchni z betonu,- wywozie gruzu z rozbiórki,- wykonaniu wykopów z transportem urobku,- wykonaniu nasypów,- wykonaniu podłoża z piasku pod kanały,- ułożeniu rurociągu z rur z tworzyw sztucznych, - wykonaniu studni rewizyjnych, studzienek ściekowych, przykanalików,- wykonaniu podbudowy z kruszywa,- ustawieniu krawężników betonowych na ławie betonowej,- ustawieniu obrzeży betonowych,- wykonaniu nawierzchni chodnika z kostki betonowej,- wykonaniu poszerzenia z masy mineralno - asfaltowej,- wykonaniu ścianki czołowej z betonu,- wykonaniu oznakowania poziomego i pionowego..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót drogowych zawiązanych z budową chodników polegające na: Zadanie nr 1- Budowa chodnika wraz z kanalizacją w ciągu drogi powiatowej nr 1780K Wadowice - Wysoka w m. Wadowice;- robotach pomiarowych, - cięciu nawierzchni,- rozebraniu nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych,- rozebraniu nawierzchni z betonu,- wywozie gruzu z rozbiórki,- wykonaniu wykopów z transportem urobku,- wykonaniu nasypów,- wykonaniu podłoża z piasku pod kanały i przykanaliki,- ułożeniu rurociągu z rur z tworzyw sztucznych,- wykonaniu studni rewizyjnych, studzienek ściekowych, przykanalików,- wykonaniu podbudowy z kruszywa,- ustawieniu krawężników betonowych na ławie betonowej,- ustawieniu obrzeży betonowych- wykonaniu nawierzchni chodnika z kostki betonowej,- uzupełnieniu szczeliny między krawężnikiem a jezdnią zalewą asfaltową,- wykonaniu ścianki czołowej z betonu,- uzupełnieniu nawierzchni masą asfaltową. Zadanie nr 2 - Budowa chodnika wraz z kanalizacją w ciągu drogi powiatowej nr 1731K Stryszów - Klecza w m. Klecza Dolna; - robotach pomiarowych, - cięciu nawierzchni,- rozebraniu nawierzchni z kostki betonowej,- rozebraniu nawierzchni z betonu,- wywozie gruzu z rozbiórki,- wykonaniu wykopów z transportem urobku,- wykonaniu nasypów,- wykonaniu podłoża z piasku pod kanały,- ułożeniu rurociągu z rur z tworzyw sztucznych, - wykonaniu studni rewizyjnych, studzienek ściekowych, przykanalików,- wykonaniu podbudowy z kruszywa,- ustawieniu krawężników betonowych na ławie betonowej,- ustawieniu obrzeży betonowych,- wykonaniu nawierzchni chodnika z kostki betonowej,- wykonaniu poszerzenia z masy mineralno - asfaltowej,- wykonaniu ścianki czołowej z betonu,- wykonaniu oznakowania poziomego i pionowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7, 45.23.32.22-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: zadanie nr 1 - 1.800,00 zł -zadanie nr 2 - 2.200,00 zł

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia powyższego warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, że w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał - co najmniej dwie roboty odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia dla zadania nr 1 i 2, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone w formie załączonego do oferty - wykazu . Dowodami o których mowa wyżej, są poświadczenia lub inne dokumenty jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. Ocena spełnienia powyższego warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia powyższego warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (w ramach danego zadania), posiadają wymagane kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, w szczególności osoba pełniąca funkcję kierownika budowy winna posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, oraz przedstawić informację o podstawie do dysponowania tymi osobami. Ocena spełnienia powyższego warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia powyższego warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykaz najważniejszych wykonanych robót budowlanych o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Zamawiający wymaga aby do co najmniej dwóch wykazanych, jako spełniających postawiony warunek, robót wykonawca załączył dowody potwierdzające, że zostały one wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Zamawiający nie wymaga wykazywania robót niewykonanych lub wykonanych nienależycie.;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Kosztorys ofertowy (w ramach danego zadania) opracowany wg indywidualnej kalkulacji Wykonawcy na podstawie przedmiaru robót, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, rysunków, wymagań niniejszej SIWZ oraz ewentualnych oględzin w terenie. Suma poszczególnych pozycji w kosztorysie ofertowym w ramach danego zadania, będzie stanowiła wartość robót brutto i winna odpowiadać wartości w formularzu ofertowym. Kwota ta będzie ceną za przedmiot zamówienia w ramach zadania. Przedstawione w kosztorysie ceny jednostkowe muszą zawierać należny podatek VAT, koszty ogólne, zysk, uporządkowanie placu budowy oraz ewentualnie opusty itp.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Wydłużenie okresu gwarancji na roboty budowlane - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana umowy, w zakresie terminu wykonania, może być dokonana w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w szczególności: 1) z powodu wystąpienia dodatkowych, a niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy przez doświadczonego Wykonawcę, robót, 2) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze Stron, 3) z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, to jest m. in. klęski żywiołowej (huragany, powodzie, trzęsienie ziemi), 4) wystąpieniu nadzwyczajnych warunków pogodowych, które nie pozwalają na realizację robót zgodnie z warunkami określonymi w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót np. długotrwałe i intensywne opady deszczu, niskie temperatury itp. 4. Zmiana wartości umowy może być dokonana wyłącznie w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.wadowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Wadowicach ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.08.2015 godzina 10:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Wadowicach, ul. Batorego 2 w sekretariacie pok. nr 314 (III piętro)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE NR 1 - Budowa chodnika wraz z kanalizacją w ciągu drogi powiatowej nr 1780K Wadowice - Wysoka w m. Wadowice,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa chodnika wraz z kanalizacją w ciągu drogi powiatowej nr 1780K Wadowice - Wysoka w m. Wadowice w tym: - robotach pomiarowych, - cięciu nawierzchni, - rozebraniu nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych, - rozebraniu nawierzchni z betonu, - wywozie gruzu z rozbiórki, - wykonaniu wykopów z transportem urobku, - wykonaniu nasypów, - wykonaniu podłoża z piasku pod kanały i przykanaliki, - ułożeniu rurociągu z rur z tworzyw sztucznych, - wykonaniu studni rewizyjnych, studzienek ściekowych, przykanalików, - wykonaniu podbudowy z kruszywa, - ustawieniu krawężników betonowych na ławie betonowej, - ustawieniu obrzeży betonowych - wykonaniu nawierzchni chodnika z kostki betonowej, - uzupełnieniu szczeliny między krawężnikiem a jezdnią zalewą asfaltową, - wykonaniu ścianki czołowej z betonu, - uzupełnieniu nawierzchni masą asfaltową..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7, 45.23.32.22-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Wydłużenie okresu gwarancji na roboty budowlane - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE NR 2 - Budowa chodnika wraz z kanalizacją w ciągu drogi powiatowej nr 1731K Stryszów - Klecza w m. Klecza - Dolna,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa chodnika wraz z kanalizacją w ciągu drogi powiatowej nr 1731K Stryszów - Klecza w m. Klecza Dolna w tym: - robotach pomiarowych, - cięciu nawierzchni, - rozebraniu nawierzchni z kostki betonowej, - rozebraniu nawierzchni z betonu, - wywozie gruzu z rozbiórki, - wykonaniu wykopów z transportem urobku, - wykonaniu nasypów, - wykonaniu podłoża z piasku pod kanały, - ułożeniu rurociągu z rur z tworzyw sztucznych, - wykonaniu studni rewizyjnych, studzienek ściekowych, przykanalików, - wykonaniu podbudowy z kruszywa, - ustawieniu krawężników betonowych na ławie betonowej, - ustawieniu obrzeży betonowych, - wykonaniu nawierzchni chodnika z kostki betonowej, - wykonaniu poszerzenia z masy mineralno - asfaltowej, - wykonaniu ścianki czołowej z betonu, - wykonaniu oznakowania poziomego i pionowego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7, 45.23.32.22-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Wydłużenie okresu gwarancji na roboty budowlane - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.