Szczecin: Dostawa środków ochrony indywidualnej i środków do utrzymania czystości.
Numer ogłoszenia: 109246 - 2014; data zamieszczenia: 01.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4340 , ul. Narutowicza 10A, 70-231 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 451 48 38, faks 91 451 23 98.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wojskowa jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków ochrony indywidualnej i środków do utrzymania czystości..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków ochrony indywidualnej i środków do utrzymania czystości dla służby mundurowej, żywnościowej , infrastruktury JW. 4340 Szczecin. Opis przedmiotu i warunki dostawy zamówienia zostały szczegółowo określone w załączniku (nr 2 , 2a, 2b, opis przedmiotu zamówienia wraz z warunaki dostawy odzielne dla każdej częsci postepowania ) do SIWZ stanowiący jego integralną część..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.42.43.00-0, 19.52.00.00-7, 18.20.00.00-1, 39.83.12.24-0, 39.54.20.00-0, 33.76.40.00-3, 39.83.20.00-3, 24.45.50.00-8, 24.95.50.00-3, 39.51.31.00-2, 39.22.10.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.05.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości : dla części 1 postępowania 2 000,00 zł dla części 2 postępowania 5 700,00 zł dla części 3 postępowania 1 4000,00 zł Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a)w pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (jedn. tekst Dz. U. z 2007 Nr 42, poz.275 z późn. zm.). 8.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek Zamawiającego prowadzony przez: NBP O/Szczecin o numerze rachunku: 65 1010 1599 0024 2413 9120 0000 - z dopiskiem wadium w postępowaniu 17-ZP-04-14 , Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin zaksięgowania środków na rachunku zamawiającego. Wadium wnoszone w jednej z form wymienionych w pkt.8.2 ppkt. 2-5 powinno mieć bezwarunkowy charakter i być płatne na pierwsze wezwanie zamawiającego, w sytuacji, gdy wykonawca: a)odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b)nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, c)zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, d)wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 ustawy pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1 ustawy pzp lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn niezależnych od niego. W przypadku wadium wnoszonego w pozostałych niepieniężnych formach, należy oryginał dokumentu złożyć wraz z ofertą w osobnej kopercie z dopiskiem WADIUM. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta został uznana za najkorzystniejszą, z zastrzeżeniem pkt.8.5.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykażą, że wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną dostawę, polegającą na dostawie środków ochrony indywidualnej i środków do utrzymania czystości o wartości co najmniej 25 000 zł. według załącznika nr Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca dołączy do oferty dowody (poświadczenia), że została wykonana lub jest wykonywana należycie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Potencjał techniczny oraz osoby zdolne do wykonania zamówienia. Wykaz osób (co najmniej 1osoba) z uprawnieniami (świadectwo ukończenia kursu dydaktycznego z zakresu BHP), które będą prowadziły szkolenie w zakresie BHP w tematyce bezpiecznego użytkowania i posługiwania się dostarczonymi środkami higieny kuchennej będącej przedmiotem zamówienia. Dotyczy części 2 zamówienia. według załącznika nr 7
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
decyzję Ministra Zdrowia lub Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, wyrobów medycznych i produktów biobójczych na obrót produktem biobójczym, którą należy dołączyć do oferty w pozycjach: 30,31,34,39,41,42,43,48,49,50,51- dotyczy części 2 postępowania . opinię PZH lub innego niezależnego laboratorium, którą należy dołączyć do oferty w pozycjach: 29-44, 46-51 - dotyczy części 2 postępowania . karty charakterystyki preparatu niebezpiecznego lub chemicznego, które należy dołączyć do oferty i do dostawy w pozycjach: 29-44, 47-51 - dotyczy części 2 postępowania . Wyniki badań potwierdzające biodegradalność i zawartość suchej substancji organicznej przeprowadzone przez niezależne laboratorium, które należy dołączyć do oferty w pozycji 30 - dotyczy części 2 postępowania . certyfikat ISO 9001 lub równoważny, potwierdzający wdrożenie systemu zarządzania jakością , który należy dostarczyć do oferty - dotyczy części 2 postępowania .
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mon.goy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa Nr 4340 ul. Narutowicza 10A , 70-231 Szczecin bud. nr 19 pok. nr 4.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.04.2014 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego , kancelaria jawna ,bud. nr 18 pok. nr -5 -parter.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Środki ochrony indywidualnej i środki do utrzymania czystości dla służby mundurowej..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków ochrony indywidualnej i środków do utrzymania czystości dla służby mundurowej, żywnościowej , infrastruktury JW. 4340 Szczecin. Opis przedmiotu i warunki dostawy zamówienia zostały szczegółowo określone w załączniku (nr 2 , 2a, 2b, opis przedmiotu zamówienia wraz z warunkami dostawy oddzielne dla każdej części postępowania ) do SIWZ stanowiący jego integralną część..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.42.43.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.05.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Środki ochrony indywidualnej i środki do utrzymania czystości dla służby żywnościowej,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków ochrony indywidualnej i środków do utrzymania czystości dla służby mundurowej, żywnościowej , infrastruktury JW. 4340 Szczecin. Opis przedmiotu i warunki dostawy zamówienia zostały szczegółowo określone w załączniku (nr 2 , 2a, 2b, opis przedmiotu zamówienia wraz z warunaki dostawy odzielne dla każdej częsci postepowania ) do SIWZ stanowiący jego integralną część..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.42.43.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.05.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Środki ochrony indywidualnej i środki do utrzymania czystości dla Infrastruktury.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków ochrony indywidualnej i środków do utrzymania czystości dla służby mundurowej, żywnościowej , Opis przedmiotu i warunki dostawy zamówienia zostały szczegółowo określone w załączniku (nr 2 , 2a, 2b, opis przedmiotu zamówienia wraz z warunaki dostawy odzielne dla każdej częsci postepowania ) do SIWZ stanowiący jego integralną część..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.42.43.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.05.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Wymiana oświetlenia na oświetlenie LED w budynku Czerwonego Ratusza w Szczecinie etap II i III oraz w budynku Kapitanatu Portu Szczecin
- Dostawa testera zabezpieczeń średniego napięcia
- Zakup, dostawa, montaż obrotowych krzeseł biurowych dla potrzeb Oddziału ZUS w Szczecinie i podległych terenowych jednostek organizacyjnych.
- Dostawa krwinek wzorcowych oraz odczynników i surowic do badań immunohematologicznych
- ŚWIADCZENIE USŁUGI PRZEGLĄDÓW SERWISOWYCH SYSTEMÓW ELEKTRYCZNYCH I TELETECHNICZNYCH ZAINSTALOWANYCH W BUDYNKU TEATRU POLSKIEGO W SZCZECINIE"
- Dostawa gazu
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa pomocniczych materiałów laboratoryjnych jednorazowego użytku dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno- Epidemiologicznej w Rzeszowie
- Dostawa preparatów przeznaczonych do dezynfekcji na okres 24 miesięcy.
- Dostawa rękawiczek medycznych, bielizny oraz zestawów operacyjnych jednorazowego użytku
- Dostawa artykułów wyposażenia gospodarczo-higienicznego i biurowego na wyposażenie żłobka i przedszkola w miejscowości Wrząca w Gminie Lutomiersk.
- Utworzenie nowych 19 miejsc opieki dla dzieci w wieku do lat 3 w Żłobku Miejskim przy ul. Juliusza Słowackiego 18B w Bierutowie
- Dostawa wyposażenia dla Żłobka Miejskiego nr 4 w Toruniu w ramach Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 "MALUCH+ 2022-2029"
więcej: Odzież wierzchnia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.