eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kamienna Góra › Zimowe utrzymanie dróg gminnych i powiatowych na terenie powiatu kamiennogórskiego w sezonie zimowym 2016/2017

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-06-29

Kamienna Góra: Zimowe utrzymanie dróg gminnych i powiatowych na terenie powiatu kamiennogórskiego w sezonie zimowym 2016/2017
Numer ogłoszenia: 109125 - 2016; data zamieszczenia: 29.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Kamiennogórski , ul. W. Broniewskiego 15, 58-400 Kamienna Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 64 50 100, faks 075 64 50 111.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kamienna-gora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg gminnych i powiatowych na terenie powiatu kamiennogórskiego w sezonie zimowym 2016/2017.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia dotyczy zimowego utrzymania dróg gminnych i powiatowych na terenie powiatu kamiennogórskiego w sezonie 2016/2017. Na terenie Gminy Kamienna Góra oraz Gminy Lubawka przedmiotem zimowego utrzymania objęte są drogi gminne i wewnętrzne-dojazdowe o różnej nawierzchni (utwardzone, nieutwardzone). Podana długość dróg na terenie Gminy Kamienna Góra jest wielkością szacunkową przyjętą na podstawie średniej ilości odśnieżanych dróg w okresie 3 ostatnich sezonów zimowego utrzymania. Rzeczywista ilość dróg do zimowego utrzymanie może ulec zmianie z uwagi na fakt przyjęcia utrzymania odcinków dróg przy nowo powstałych budynkach. Zamówienie podzielone zostało na 12 zadań - wykaz dróg w podziale na zadania: Zadanie 1 Czadrów - Krzeszów - Grzędy I (na terenie gminy Kamienna Góra) długość dróg powiatowych 15,600 km, gminnych i wewnętrznych 10,000km, Zadanie 2 Krzeszów - Krzeszówek - Gorzeszów - Kochanów - Grzędy II (na terenie gminy Kamienna Góra) oraz Dobromyśl długość dróg powiatowych 11,700 km, gminnych i wewnętrznych 6,550 km, Zadanie 3 Krzeszów - Jawiszów - Olszyny - Lipienica (na terenie gminy Kamienna Góra) długość dróg powiatowych 14,100 km, gminnych i wewnętrznych 6,200 km, Zadanie 4 Raszów - Rędziny - Pisarzowice - Czarnów (na terenie gminy Kamienna Góra) długość dróg powiatowych 15,500 km, gminnych i wewnętrznych 19,250 km, Zadanie 5 Janiszów - Przedwojów (na terenie gminy Kamienna Góra) długość dróg powiatowych 11,300 km, gminnych i wewnętrznych 10,300 km, Zadanie 6 Ogorzelec - Leszczyniec - Szarocin (na terenie gminy Kamienna Góra) długość dróg powiatowych 4,800 km, gminnych i wewnętrznych 13,400 km, Zadanie 7 Gmina Marciszów, długość dróg powiatowych 43,100 km, Zadanie 8 Ptaszków - Debrznik (Gmina Kamienna Góra) długość dróg gminnych i wewnętrznych 7,000 km, Zadanie 9 Opawa - Niedamirów - Bukówka - Szczepanów - Jarkowice - Miszkowice (na terenie gminy Lubawka) długość dróg powiatowych 5,300 km, gminnych i wewnętrznych 19,210 km, Zadanie 10 Błażkowa - Stara Białka - Paprotki - Paczyn (na terenie gminy Lubawka) długość dróg powiatowych 18,950 km, gminnych i wewnętrznych 2,770 km, Zadanie 11 Chełmsko Śląskie - Błażejów - Uniemyśl - Okrzeszyn (na terenie gminy Lubawka) długość dróg powiatowych 19,700 km, gminnych i wewnętrznych 9,355 km, powierzchnia chodników w m. Chełmsko Śląskie 450 m2, Zadanie 12 Lubawka miast, długość dróg gminnych 13,200 km, powierzchnia chodników w m. Lubawka 3 081 m2. Wykonawca podejmujący się świadczenia usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg przejmuje na siebie obowiązek odśnieżania i posypywania dróg, zapewniając całodobową gotowość do pracy 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu (dni robocze i święta) po zgłoszeniu potrzeby przez Zamawiającego oraz utrzymywania w pełnej gotowości technicznej środków sprzętowych wraz z osprzętem. Dla przedmiotowego zamówienia utrzymanie dróg gminnych i powiatowych prowadzone będzie zgodnie ze standardem, utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu kamiennogórskiego, przyjętym Uchwałą Zarządu Powiatu Kamiennogórskiego Nr 136/2016 z dnia 14.06.2016 r. Standard zimowego utrzymania chodników - chodnik odśnieżony i posypany na co najmniej ? szerokości, może występować warstwa udeptanego śniegu o grubości nie utrudniająca ruchu pieszego, śnieg luźny będzie usunięty w czasie do dwóch godzin po ustaniu opadów śniegu, gołoledź i śliskość pośniegową należy likwidować na bieżąco bez zbędnej zwłoki. W przypadku dróg gminnych będących w zarządzie Wójta Gminy Kamienna Góra, Wykonawca obowiązany jest do posprzątania z jezdni materiału uszortstniającego wraz z jego wywiezieniem po sezonie zimowym 2016/2017 do końca kwietnia 2017 r. Sprawdzenie wykonania sprzątnięcia materiału uszorstniającego z dróg gminnych zostanie przeprowadzone przez pracowników Urzędu Gminy wraz Wykonawcą. Usługa sprzątania i wywiezienia materiałów uszorstniających musi być wliczona do ceny usługi zaproponowanej w ofercie cenowej. W przypadku dróg gminnych będących w zarządzie Burmistrza Miasta Lubawka Wykonawca zobowiązany jest do posprzątania jezdni i chodników z materiałów szorstkich na wiosnę w terminie 15 dni od daty zakończenia akcji zimowej na drogach gminnych i wewnętrznych o nawierzchni asfaltowej. Zabezpieczenie materiału do zwalczania śliskości (piasek, sól drogowa) leży po stronie Wykonawcy. Koszt zakupu materiałów uszorstniających ma być wliczony do ceny usługi zaproponowanej w ofercie cenowej. Likwidowanie lub łagodzenie śliskości zimowej prowadzone będzie przy użyciu mieszanki piasku z 10 % dodatkiem soli drogowej. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyrywkowej kontroli składu mieszanki używanej przez Wykonawców do likwidowania śliskości. Okres zimowego utrzymania dróg w ramach zadań 1 - 10 ustala się od dnia zawarcia umowy do dnia 30.04.2017 r. Okres zimowego utrzymania dróg w ramach zadania 11 ustala się od dnia zawarcia umowy do dnia 30.04.2017 r., natomiast utrzymanie chodników w m. Chełmsko Śląskie 12 (w rozliczeniu ryczałtowym) ustala się od dnia 15.11.2016 r. do 31.03.2017 r. Okres zimowego utrzymania dróg w ramach zadania 12 (w rozliczeniu ryczałtowym) ustala się od dnia 15.11.2016 r. do 31.03.2017 r. Przy wykonywaniu usługi zimowego utrzymania dróg Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia śniegu z całej szerokości jezdni oraz terenów przyległych (zatoki autobusowe, mijanki). Odległość do zadania w którym wykonywana jest akcja odśnieżania i likwidowania śliskości, powrót z miejsca wykonywanej usługi do siedziby Wykonawcy oraz odległość do magazynu w celu załadunku materiałów uszorstniających nie będą wliczane w ogólną ilość kilometrów. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia całodobowego punktu dyspozytorskiego lub osoby koordynatora do kontaktu telefonicznego do i od Zamawiającego. Polecenia wykonania usługi w imieniu Zamawiającego wydają upoważnieni do tego przedstawiciele gmin i powiatu - każdy w zakresie dróg będących w ich zarządzie. Po telefonicznym zleceniu wykonania usługi. Wykonawca zobowiązany jest rozpocząć wykonanie prac w czasie nie dłuższym niż 60 minut od otrzymania zlecenia lub w terminie określonym przez zlecającego. Wykonawca zobowiązuje się do informowania Zamawiającego (przedstawiciela powiatu, gminy) o trudnościach związanych z prawidłowym utrzymywaniem dróg. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia zestawień (zgodnie z podanym wzorem), dotyczących prowadzenia akcji zimowej, zawierających dane w zakresie - miejsca wykonywanej pracy, ilości przejechanych km, czasu pracy pojazdów (czas rozpoczęcia i zakończenia), rodzaju wykonywanej pracy, rodzaju użytego sprzętu, panujących warunków atmosferycznych, uwagi Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli stanu dróg, ich przejezdności oraz sposobu prowadzenia usługi zimowego utrzymania dróg. Jednostką rozliczeniową dla zadań od 1 do 10 jest 1 km odśnieżania i lub posypywania dróg. Jednostką rozliczeniową dla zadania 11 jest 1 km odśnieżania i/lub posypywania dróg, oraz rozliczenie ryczałtowe dla odśnieżania i lub posypywania chodników. Rozliczenie zadania 12 prowadzone będzie w systemie ryczałtowym. W przypadku braku konieczności wykonywania usługi związanej z odśnieżaniem i zwalczaniem śliskości, w odniesieniu do zadania 11 i zadania 12, w czasie mniejszym niż jeden trzeciej okresu rozliczeniowego - wynagrodzenie ryczałtowe miesięczne zostanie pomniejszone o 10%. Zamawiający wymaga zabezpieczenia odpowiedniej liczby pracowników lub sprzętu niezbędnego do utrzymania chodników w zadaniu 11 i zadaniu 12. Zamawiający (Gmina Lubawka, zadanie 12) wymaga dokonania wywozu nadmiaru śniegu z ul. Kombatantów - Aleja Wojska Polskiego, Placu Wolności, Kościuszki - Plac Jana Pawła II, Kamiennogórskiej i Pocztowej jeśli zaistnieje taka potrzeba na polecenie Zamawiającego jednak nie częściej niż jeden raz w miesiącu. Wyjątek stanowi odcinek ul. Kombatantów, t.j.: od ul. Ogrodowej do Aleja Wojska Polskiego na którym zlokalizowany jest przystanek PKS - wymaga się aby usuwanie śniegu i jego wywózka z chodnika i jezdni odbywała się na bieżąco w sposób zapewniający prawidłowe korzystanie podróżnym z przystanku. Jeden kilometr utrzymania na gotowo obejmuje przejazd w obu kierunkach, a jeżeli istnieje konieczność poszerzenie lub powtórzenie przejazdu. W przypadku wystąpienia wyjątkowo trudnych warunków atmosferycznych (intensywne opady śniegu, zamiecie śnieżne, zawieje) Zamawiający wyda dyspozycję kolejnych wyjazdów. Wykonawca musi dysponować odpowiednią ilością sprzętu dla każdej części osobno (sprzęty nie mogą się powtarzać a Wykonawca zobowiązany będzie wykazać iż dysponuje potencjałem sprzętowym lub ma do niego dostęp poprzez dzierżawę, wynajem lub w inny sposób). Rozliczenie wykonania przedmiotu umowy odbywać się będzie na podstawie danych zapisanych w zestawieniach z prowadzenia akcji zimowej. Za każdy okres rozliczeniowy Wykonawca, przedłoży Zamawiającemu do zatwierdzenia, uzupełnione zestawienie dotyczące prowadzenia akcji zimowej. Podstawą do wystawienia faktury przez Wykonawcę jest zatwierdzone przez Zamawiającego (przedstawiciela powiatu, gminy) zestawienia z prowadzenia akcji zimowej. Faktura zostanie wystawiona po zakończeniu miesięcznego okresu rozliczeniowego. Przy prowadzeniu akcji zimowej na drogach powiatowych i gminnych, Wykonawca zobowiązany jest do wystawienia osobnej faktury dla każdego będącego stroną umowy (powiatu, gminy w zakresie dróg będących w ich zarządzie). Nawierzchnie jezdni oczyszcza się ze śniegu poprzez zgarnięcie zalegającej pokrywy śnieżnej odpowiednio dociśniętym pługiem. Wykonawca powinien skutecznie zapobiegać powstaniu naboi lodowych na jezdniach a w przypadku nieuniknionego pojawienia się naboju zobowiązany jest do niezwłocznego jego usunięcia. Wykonawca zobowiązany jest wykonywać czynności związane z odśnieżaniem w taki sposób, aby nie utrudniać użytkownikom sąsiednich terenów korzystania z nich. Zakazuje się wykonywania czynności odśnieżania mechanicznego z nadmierną prędkością pojazdu z pługiem.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 90.61.10.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: 1 000,00 PLN (słownie złotych: jeden tysiąc) - dla zadania 1, 700,00 PLN (słownie złotych: siedemset) - dla zadania 2, 900,00 PLN (słownie złotych: dziewięćset) - dla zadania 3, 2 100,00 PLN (słownie złotych: dwa tysiące sto) - dla zadania 4, 1 100,00 PLN (słownie złotych: jeden tysiąc sto) - dla zadania 5, 1 300,00 PLN (słownie złotych: jeden tysiąc trzysta) - dla zadania 6, 2 200,00 PLN (słownie złotych: dwa tysiące dwieście) - dla zadania 7, 240,00 PLN (słownie złotych: dwieście czterdzieści) - dla zadania 8, 3 100,00 PLN (słownie złotych: trzy tysiące sto złotych) - dla zadania 9, 1 400,00 PLN (słownie złotych: jeden tysiąc czterysta) - dla zadania 10, 2 200,00 PLN (słownie złotych: dwa tysiące dwieście) - dla zadania 11,6 600,00 PLN (słownie złotych: sześć tysięcy sześćset) - dla zadania 12. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j.: Dz. U. z 2016 r., poz. 359). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. Dowód potwierdzenia złożenia wadium należy załączyć do oferty. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto Zamawiającego nr 36 2030 0045 1110 0000 0207 5160. Na przelewie należy umieścić informację: Zimowe utrzymanie dróg gminnych i powiatowych - zadanie ___. Należy wpisać numer zadania, którego dotyczy wadium. Wadium winno być na koncie Zamawiającego nie później niż przed upływem terminu składania ofert. Wadium w formie innej niż pieniężna należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Kamiennej Górze z/s przy ul. Wł. Broniewskiego 15 - wyłącznie w Kancelarii Ogólnej. Przy przekazaniu tych dokumentów osoba je składająca otrzyma odpowiednie potwierdzenie. Zamawiający dopuszcza złożenie wadium, w formie innej niż pieniężna, łącznie z ofertą, tzn. w tym samym opakowaniu. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie innej niż pieniądz wadium powinno być sporządzone adekwatnie do formy, w której jest wnoszone i winno zawierać następujące elementy: nazwę dającego zlecenie, beneficjenta gwarancji poręczenia, gwaranta lub poręczyciela wraz ze wskazaniem ich siedzib, określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją lub poręczeniem, kwotę gwarancji lub poręczenia, termin ważności wadium, zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłacenia kwoty wadium na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca - w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 Ustawy, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Ustawy co, powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Zwrot wadium oraz sytuacja jego ewentualnego zatrzymania uregulowana jest w art. 46 Ustawy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia dla - zadania 1minimum 1 ciągnikiem z pługiem klinowym i lemieszowym z napędem na obie osie o mocy minimum 80 KM oraz zamontowanym rozrzutnikiem, minimum 1 pojazdem samochodowym do zwalczania śliskości zimowej z zamontowaną piaskarką i pługiem odśnieżnym podgumowanym z napędem na obie osie, zadania 2 minimum 1 ciągnikiem z pługiem klinowym i lemieszowym z napędem na obie osie o mocy minimum 80 KM oraz zamontowanym rozrzutnikiem, minimum 1 pojazdem samochodowym do zwalczania śliskości zimowej z zamontowaną piaskarką i pługiem odśnieżnym podgumowanym z napędem na obie osie, zadania 3 minimum 1 ciągnikiem z pługiem klinowym i lemieszowym z napędem na obie osie o mocy minimum 80 KM oraz zamontowanym rozrzutnikiem, minimum 1 pojazdem samochodowym do zwalczania śliskości zimowej z zamontowaną piaskarką i pługiem odśnieżnym podgumowanym z napędem na obie osie, zadania 4 minimum 2 ciągnikami z pługiem klinowym i lemieszowym z napędem na obie osie o mocy minimum 80 KM oraz zamontowanym rozrzutnikiem każdy, minimum 1 pojazdem samochodowym do zwalczania śliskości zimowej z zamontowaną piaskarką i pługiem odśnieżnym podgumowanym z napędem na obie osie, zadania 5 minimum 1 ciągnikiem z pługiem klinowym i lemieszowym z napędem na obie osie o mocy minimum 80 KM oraz zamontowanym rozrzutnikiem, minimum 1 pojazdem samochodowym do zwalczania śliskości zimowej z zamontowaną piaskarką i pługiem odśnieżnym podgumowanym z napędem na obie osie, zadania 6 minimum 2 ciągnikami z pługiem klinowym i lemieszowym z napędem na obie osie o mocy minimum 80 KM oraz zamontowanym rozrzutnikiem każdy, minimum 1 pojazdem samochodowym do zwalczania śliskości zimowej z zamontowaną piaskarką i pługiem odśnieżnym podgumowanym z napędem na obie osie, zadania 7 minimum 1 ciągnikiem z pługiem klinowym i lemieszowym z napędem na obie osie o mocy minimum 80 KM oraz zamontowanym rozrzutnikiem, minimum 1 pojazdem samochodowym do zwalczania śliskości zimowej z zamontowaną piaskarką i pługiem odśnieżnym podgumowanym z napędem na obie osie, zadania 8 minimum 1 ciągnikiem z pługiem klinowym i lemieszowym z napędem na obie osie o mocy minimum 80 KM oraz zamontowanym rozrzutnikiem, minimum 1 pojazdem samochodowym do zwalczania śliskości zimowej z zamontowaną piaskarką i pługiem odśnieżnym podgumowanym z napędem na obie osie, zadania 9: minimum 1 ciągnikiem z pługiem klinowym i lemieszowym z napędem na obie osie o mocy minimum 80 KM oraz zamontowanym rozrzutnikiem, minimum 1 pojazdem samochodowym do zwalczania śliskości zimowej z zamontowaną piaskarką i pługiem odśnieżnym podgumowanym z napędem na obie osie, zadania 10 minimum 1 ciągnikiem z pługiem klinowym i lemieszowym z napędem na obie osie o mocy minimum 80 KM oraz zamontowanym rozrzutnikiem, minimum 1 pojazdem samochodowym do zwalczania śliskości zimowej z zamontowaną piaskarką i pługiem odśnieżnym podgumowanym z napędem na obie osie, zadania 11 minimum 1 ciągnikiem z pługiem klinowym i lemieszowym z napędem na obie osie o mocy minimum 80 KM oraz zamontowanym rozrzutnikiem, minimum 1 pojazdem samochodowym do zwalczania śliskości zimowej z zamontowaną piaskarką i pługiem odśnieżnym podgumowanym z napędem na obie osie, zadania12 minimum 1 ciągnikiem z pługiem klinowym i lemieszowym z napędem na obie osie o mocy minimum 80 KM oraz zamontowanym rozrzutnikiem, minimum 1 pojazdem samochodowym do zwalczania śliskości zimowej z zamontowaną piaskarką i pługiem odśnieżnym podgumowanym z napędem na obie osie. Zamawiający, na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, dokona oceny spełniania warunków podmiotowych według formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Oświadczenia i dokumenty oceniane będą pod względem ich aktualności i treści odnoszącej się do warunków udziału w postępowaniu. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą posiadanie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 45 000,00 zł dla każdego z zadań odrębnie. W przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia na kilka zadań ubezpieczenie stanowi iloczyn wymaganej kwoty i ilości zadań o które ubiega się wykonawca bez względu na późniejszy wynik postępowania. Zamawiający, na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, dokona oceny spełniania warunków podmiotowych według formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Oświadczenia i dokumenty oceniane będą pod względem ich aktualności i treści odnoszącej się do warunków udziału w postępowaniu. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza wprowadzenie do umowy zmian wymienionych wyłącznie w niniejszym punkcie w drodze aneksu, poprzedzonego pisemnym umotywowanym wnioskiem z uwzględnieniem zasad ich wprowadzenia. Dopuszczalna jest zmiana wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku urzędowej zmiany wysokości podatku VAT oraz zmiany wysokości środków finansowych przeznaczonych na realizację umowy w roku budżetowym 2016 oraz 2017. Pozostałe zmiany - w każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystana dla Zamawiającego (np. powoduje skrócenie terminu realizacji umowy), przypadki losowe (np. katastrofy lub inne czynniki zewnętrzne i niemożliwe do przewidzenia wydarzenia), które będą miały wpływ na treść umowy, zmiana podwykonawcy - podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w złożonej ofercie, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu - w przypadku akceptacji przez Zamawiającego wskazanego innego podwykonawcy po wykazaniu, iż proponowany inny podwykonawca spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia, rezygnacji z podwykonawcy - podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w złożonej ofercie, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu - w przypadku wykazania Zamawiającemu, iż Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 Ustawy - zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy, zmiana danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między stronami.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kamienna-gora.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Kamiennej Górze z/s przy ul. Wł. Broniewskiego 15, pokój nr 202 (I piętro).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.07.2016 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Kamiennej Górze przy ul. Wł. Broniewskiego 15, wyłącznie w Kancelarii Ogólnej (parter) lub listownie, przesyłką na adres Zamawiającego.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1 Czadrów - Krzeszów - Grzędy I (na terenie gminy Kamienna Góra).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg gminnych i powiatowych w sezonie 2016/2017. Długość dróg powiatowych 15,600 km, gminnych i wewnętrznych 10,000 km.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 90.61.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2 Krzeszów - Krzeszówek - Gorzeszów - Kochanów - Grzędy II ( na terenie gminy Kamienna Góra) oraz Dobromyśl.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg gminnych i powiatowych w sezonie 2016/2017. Długość dróg powiatowych 11,700 km gminnych i wewnętrznych 6,550 km.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 90.61.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3 Krzeszów - Jawiszów - Olszyny - Lipienica (na terenie gminy Kamienna Góra).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg gminnych i powiatowych w sezonie 2016/2017. Długość dróg powiatowych 14,100 km, gminnych i wewnętrznych 6,200 km.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 90.61.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4 Raszów - Rędziny - Pisarzowice - Czarnów (na terenie gminy Kamienna Góra).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg gminnych i powiatowych w sezonie 2016/2017. Długość dróg powiatowych 15,500 km, gminnych i wewnętrznych 19,250 km.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 90.61.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie 5 Janiszów - Przedwojów (na terenie gminy Kamienna Góra).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg gminnych i powiatowych w sezonie 2016/2017. Długość dróg powiatowych 11,300 km, gminnych i wewnętrznych 10,300 km.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 90.61.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie 6 Ogorzelec - Leszczyniec - Szarocin (na terenie gminy Kamienna Góra).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg gminnych i powiatowych w sezonie 2016/2017. Długość dróg powiatowych 4,800 km, gminnych i wewnętrznych 13,400 km.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 90.61.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie 7 Gmina Marciszów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie 2016/2017. Długość dróg powiatowych 43,100 km.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 90.61.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie 8 Ptaszków - Dębrznik (gmina Kamienna Góra).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych w sezonie 2016/2017. Długość dróg gminnych i wewnętrznych 7,000 km.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 90.61.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie 9 Opawa - Niedamirów - Bukówka - Szczepanów - Jarkowice - Miszkowice (na terenie gminy Lubawka).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg gminnych i powiatowych w sezonie 2016/2017. Długość dróg powiatowych 5,300 km, gminnych i wewnętrznych 19,210 km.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 90.61.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie 10 Błażkowa - Stara Białka - Paprotki - Paczyn (na terenie gminy Lubawka).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg gminnych i powiatowych w sezonie 2016/2017. Długość dróg powiatowych 18,950 km, gminnych i wewnętrznych 2,770 km.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 90.61.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zadanie 11 Chełmsko Śląskie - Błażejów - Uniemyśl - Okrzeszyn (na terenie gminy Lubawka).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg gminnych i powiatowych w sezonie 2016/2017. Długość dróg powiatowych 19,700 km, gminnych i wewnętrznych 9,355 km, powierzchnia chodników 450 m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 90.61.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zadanie 12 Lubawka miasto.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2016/2017. Długość dróg gminnych i wewnętrznych 13,200 km, powierzchnia chodników 3 081 m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 90.61.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.