To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-18
Ogłoszenie nr 109124 - 2017 z dnia 2017-07-18 r.
Orońsko: Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Orońsko oraz organizacja i prowadzenie punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 530433-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy, krajowy numer identyfikacyjny
---, ul.
ul. Szkolna
8,
26-505
Orońsko, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
-, faks
, e-mail
gmina@oronsko.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.oronsko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Orońsko oraz organizacja i prowadzenie punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):IBR.271.6.2017.DT
II.2) Rodzaj zamówienia:II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na odbieraniu zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zbieranych selektywnie, odpadów wielkogabarytowych, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, popiołów i żużla paleniskowego oraz odpadów ulegających biodegradacji od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy z terenu gminy Orońsko i zagospodarowanie odebranych odpadów, tj. odzysk lub unieszkodliwienie, w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r., poz. 250). Realizacja usługi będącej przedmiotem zamówienia powinna być zgodna z obowiązującymiprzepisami, w szczególności z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 ze zm.), ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r., poz. 250) oraz zapisami Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami dla Mazowsza, przyjętego uchwałą Sejmiku Województwa Mazowieckiego Nr 211/12 z dnia 22 października 2012 r. oraz zapisami Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Orońsko, przyjętego uchwałą Nr XXII/118/16 Rady Gminy w Orońsku z dnia 16 lipca 2016 r. Odbiór odpadów będzie odbywał się na terenie całej gminy Orońsko, której obszar zajmuje 8 196 ha, liczba zameldowanych mieszkańców na dzień 30.04.2017 r. wynosi 5930 osób. (Zamawiający nie dysponuje odrębnym wykazem z liczbą osób faktycznie zamieszkałych). Szacunkowa liczba nieruchomości wynosi 1350, w tym liczba nieruchomości w zabudowie jednorodzinnej 1341 , a liczba budynków wielorodzinnych (powyżej czterech lokali) - 9 (Łaziska Osiedle). Ilości nieruchomości są orientacyjne. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości punktów odbioru odpadów. Ich ilość w ciągu okresu realizacji zamówienia może wzrosnąć lub zmaleć i jest zależna od złożonych deklaracji przez właścicieli nieruchomości.W roku 2015 z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Orońsko odebrano 343,6 Mg niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych oraz 249,6 Mg odpadów segregowanych (papier i tektura, metale, tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe; szkło; odpady ulegające biodegradacji; zużyte opony; popiół; zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne; odpady wielkogabarytowe). W roku 2016 z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Orońsko odebrano 368,12 Mg niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych oraz 395,32 Mg odpadów segregowanych (papier i tektura, metale, tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe; szkło; odpady ulegające biodegradacji; zużyte opony; popiół; zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne; odpady wielkogabarytowe). W okresie objętym zamówieniem przewiduje się ilości odebranych odpadów na poziomie lat poprzednich, tj. ok. 370 Mg niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych oraz ok. 400 Mg odpadów segregowanych (papier i tektura, metale, tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe; szkło; odpady ulegające biodegradacji; zużyte opony; popiół; zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne; odpady wielkogabarytowe). Zakres zamówienia obejmuje: 1.Rodzaje i częstotliwość odbioru odpadów stanowiących przedmiot zamówienia: a)Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne i odpady pozostałe po wydzieleniu frakcji zbieranych selektywnie - częstotliwość odbioru: -z obszarów zabudowy zagrodowej, jednorodzinnej i wielorodzinnej do czterech lokali włącznie - jeden raz w miesiącu, -z obszarów zabudowy wielorodzinnej powyżej czterech lokali - dwa razy w miesiącu. b)Odpady zbierane selektywnie (papier i tektura, szkło białe i kolorowe, metale, tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe - częstotliwość odbioru: -w każdym rodzaju zabudowy - jeden raz w miesiącu. c)Odpady ulegające biodegradacji - częstotliwość odbioru: -w każdym rodzaju zabudowy - dwa razy w miesiącu w okresie od 1 kwietnia do 31 października i jeden raz w miesiącu w okresie od 1 listopada do 31 marca. d)Popioły, żużle paleniskowe powstające w związku z ogrzewaniem budynków mieszkalnych: -z obszarów zabudowy zagrodowej, jednorodzinnej i wielorodzinnej do czterech lokali włącznie - jeden raz w miesiącu w okresie od 1 października do 30 kwietnia, e)Odpady wielkogabarytowe oraz zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny - częstotliwość odbioru: -w każdym rodzaju zabudowy - dwa razy w roku (jeden termin na wiosnę, drugi na jesieni). 2.Sposób odbioru odpadów komunalnych a)Odbiór odpadów zgromadzonych w pojemnikach lub workach wystawionych przed wejściem na nieruchomość w zabudowie jednorodzinnej oraz miejsc przeznaczonych na pojemniki w zabudowie wielorodzinnej odbywa się w dni robocze, w sposób zapewniający utrzymanie odpowiedniego stanu sanitarnego, w tym należy zapobiegać wysypywaniu odpadów z pojemników i worków podczas odbioru oraz uprzątać odpady z miejsc ich gromadzenia; należy również zabezpieczyć przewożone odpady przed wysypaniem podczas transportu; w przypadku wysypania Wykonawca obowiązany jest do natychmiastowego uprzątnięcia odpadów oraz skutków ich wysypania (zabrudzeń, plam, itp.); b)Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne i odpady pozostałe po wydzieleniu frakcji zbieranych selektywnie w zabudowie zagrodowej, jednorodzinnej i wielorodzinnej do czterech lokali włącznie odbierane będą w systemie pojemnikowo-workowym z pojemników o pojemnościach od 120 do 1100 litrów lub z worków w kolorze czarnym o pojemności od 60 do 120 litrów; c)Odbiór selektywnie zebranych odpadów w zabudowie zagrodowej, jednorodzinnej i wielorodzinnej do czterech lokali włącznie będzie się odbywać w systemie workowym. Wprowadza się cztery rodzaje worków: - żółty o pojemności od 60 do 120 litrów na odpady z tworzyw sztucznych, metali i opakowania wielomateriałowe; - niebieski o pojemności od 60 do 120 litrów na odpady z papieru i tektury makulatura, w tym: opakowania, gazety, czasopisma, itd.; - zielony o pojemności od 60 do 120 litrów na odpady ze szkła i opakowania szklane; - brązowy o pojemności od 60 do 120 litrów na odpady ulegające biodegradacji; d)Popioły i żużle paleniskowe odbierane będą w systemie pojemnikowo-workowym z pojemników o pojemnościach od 120 do 1100 litrów lub z worków w dowolnym kolorze o pojemności od 60 do 120 litrów o parametrach dostosowanych do odbioru tego rodzaju odpadów; e)Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne i odpady pozostałe po wydzieleniu frakcji zbieranych selektywnie w zabudowie wielorodzinnej powyżej czterech lokali odbierane będą z pojemników o pojemności od 240 do 5500 litrów; f)Odbiór selektywnie zebranych odpadów w zabudowie wielorodzinnej powyżej czterech lokali włącznie odbierane będą z pojemników o pojemności od 240 do 5500 litrów; g)Worki do pierwszego odbioru odpadów w ilości: po 1 szt. z każdego rodzaju, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć właścicielom nieruchomości w terminie do 10 dni od zawarcia umowy; h)Nieodebrane z nieruchomości odpady zgodnie z harmonogramem - należy odebrać w przeciągu 24 godzin od otrzymania zawiadomienia fax. lub e-mail od Zamawiającego. Załatwienie reklamacji należy niezwłocznie potwierdzić - fax nr (48) 618 59 18 lub e-mail: srodowisko@oronsko.pl; i)Wykonawcę obowiązuje zakaz mieszania selektywnie zebranych odpadów komunalnych ze zmieszanymi odpadami komunalnymi odbieranymi od właścicieli nieruchomości; j)Wykonawca ponosi odpowiedzialność za zniszczenie lub uszkodzenie pojemników do gromadzenia odpadów należących do właścicieli nieruchomości, powstałych w związku z realizacją zamówienia. 3.Worki powinny posiadać następujące parametry: materiał folia polietylenowa LDPE, półprzezroczysta, o grubości zapewniającej wytrzymałość worków tj. co najmniej 60 mikronów, opatrzone nadrukiem na jaki rodzaj odpadu są przeznaczone, dodatkowo na workach muszą widnieć adres i dane kontaktowe do Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do uzgodnienia szaty graficznej worków przeznaczonych do segregacji odpadów. Obowiązkiem Wykonawcy będzie: uzupełnianie na własny koszt właścicielom nieruchomości jednorodzinnych worków do zbierania odpadów komunalnych - po każdorazowym odbiorze, poprzez pozostawienie przy wejściu na nieruchomość nowych pustych worków w dniu odbioru zebranych odpadów komunalnych, w ilości odpowiadającej liczbie odebranych worków. 4.Wykonawca zobowiązany jest do opracowania, po uzgodnieniu z Zamawiającym, harmonogramu odbierania odpadów od właścicieli nieruchomości zamieszkałych, z uwzględnieniem ww. sposobu i częstotliwości odbioru odpadów. Harmonogram powinien być sformułowany w sposób jasny i przejrzysty dla całego obszaru gminy Orońsko i powinien zawierać dane kontaktowe Wykonawcy (nr telefonu). Wykonawca jest zobowiązany do przekazania harmonogramu właścicielom nieruchomości - po 1 egz. w formie papierowej dla każdego właściciela w następujących terminach: - za okres od 1 lipca 2017 r. do 31 grudnia 2017 r. - w terminie do 10 dni od zawarcia umowy, - za okres od 1 stycznia 2018 r. do 30 czerwca 2018 r. - w terminie do końca listopada 2017 r.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
II.5) Główny Kod CPV:
90511000-2
Dodatkowe kody CPV:
90513100-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT200400.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 216432.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.