eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Orońsko › Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Orońsko oraz organizacja i prowadzenie punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-18

Ogłoszenie nr 109124 - 2017 z dnia 2017-07-18 r.

Orońsko: Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Orońsko oraz organizacja i prowadzenie punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 530433-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy, krajowy numer identyfikacyjny ---, ul. ul. Szkolna 8, 26-505 Orońsko, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. -, faks , e-mail gmina@oronsko.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.oronsko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Orońsko oraz organizacja i prowadzenie punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

IBR.271.6.2017.DT

II.2) Rodzaj zamówienia:

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na odbieraniu zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zbieranych selektywnie, odpadów wielkogabarytowych, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, popiołów i żużla paleniskowego oraz odpadów ulegających biodegradacji od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy z terenu gminy Orońsko i zagospodarowanie odebranych odpadów, tj. odzysk lub unieszkodliwienie, w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r., poz. 250). Realizacja usługi będącej przedmiotem zamówienia powinna być zgodna z obowiązującymiprzepisami, w szczególności z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 ze zm.), ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r., poz. 250) oraz zapisami Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami dla Mazowsza, przyjętego uchwałą Sejmiku Województwa Mazowieckiego Nr 211/12 z dnia 22 października 2012 r. oraz zapisami Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Orońsko, przyjętego uchwałą Nr XXII/118/16 Rady Gminy w Orońsku z dnia 16 lipca 2016 r. Odbiór odpadów będzie odbywał się na terenie całej gminy Orońsko, której obszar zajmuje 8 196 ha, liczba zameldowanych mieszkańców na dzień 30.04.2017 r. wynosi 5930 osób. (Zamawiający nie dysponuje odrębnym wykazem z liczbą osób faktycznie zamieszkałych). Szacunkowa liczba nieruchomości wynosi 1350, w tym liczba nieruchomości w zabudowie jednorodzinnej 1341 , a liczba budynków wielorodzinnych (powyżej czterech lokali) - 9 (Łaziska Osiedle). Ilości nieruchomości są orientacyjne. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości punktów odbioru odpadów. Ich ilość w ciągu okresu realizacji zamówienia może wzrosnąć lub zmaleć i jest zależna od złożonych deklaracji przez właścicieli nieruchomości.W roku 2015 z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Orońsko odebrano 343,6 Mg niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych oraz 249,6 Mg odpadów segregowanych (papier i tektura, metale, tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe; szkło; odpady ulegające biodegradacji; zużyte opony; popiół; zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne; odpady wielkogabarytowe). W roku 2016 z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Orońsko odebrano 368,12 Mg niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych oraz 395,32 Mg odpadów segregowanych (papier i tektura, metale, tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe; szkło; odpady ulegające biodegradacji; zużyte opony; popiół; zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne; odpady wielkogabarytowe). W okresie objętym zamówieniem przewiduje się ilości odebranych odpadów na poziomie lat poprzednich, tj. ok. 370 Mg niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych oraz ok. 400 Mg odpadów segregowanych (papier i tektura, metale, tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe; szkło; odpady ulegające biodegradacji; zużyte opony; popiół; zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne; odpady wielkogabarytowe). Zakres zamówienia obejmuje: 1.Rodzaje i częstotliwość odbioru odpadów stanowiących przedmiot zamówienia: a)Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne i odpady pozostałe po wydzieleniu frakcji zbieranych selektywnie - częstotliwość odbioru: -z obszarów zabudowy zagrodowej, jednorodzinnej i wielorodzinnej do czterech lokali włącznie - jeden raz w miesiącu, -z obszarów zabudowy wielorodzinnej powyżej czterech lokali - dwa razy w miesiącu. b)Odpady zbierane selektywnie (papier i tektura, szkło białe i kolorowe, metale, tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe - częstotliwość odbioru: -w każdym rodzaju zabudowy - jeden raz w miesiącu. c)Odpady ulegające biodegradacji - częstotliwość odbioru: -w każdym rodzaju zabudowy - dwa razy w miesiącu w okresie od 1 kwietnia do 31 października i jeden raz w miesiącu w okresie od 1 listopada do 31 marca. d)Popioły, żużle paleniskowe powstające w związku z ogrzewaniem budynków mieszkalnych: -z obszarów zabudowy zagrodowej, jednorodzinnej i wielorodzinnej do czterech lokali włącznie - jeden raz w miesiącu w okresie od 1 października do 30 kwietnia, e)Odpady wielkogabarytowe oraz zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny - częstotliwość odbioru: -w każdym rodzaju zabudowy - dwa razy w roku (jeden termin na wiosnę, drugi na jesieni). 2.Sposób odbioru odpadów komunalnych a)Odbiór odpadów zgromadzonych w pojemnikach lub workach wystawionych przed wejściem na nieruchomość w zabudowie jednorodzinnej oraz miejsc przeznaczonych na pojemniki w zabudowie wielorodzinnej odbywa się w dni robocze, w sposób zapewniający utrzymanie odpowiedniego stanu sanitarnego, w tym należy zapobiegać wysypywaniu odpadów z pojemników i worków podczas odbioru oraz uprzątać odpady z miejsc ich gromadzenia; należy również zabezpieczyć przewożone odpady przed wysypaniem podczas transportu; w przypadku wysypania Wykonawca obowiązany jest do natychmiastowego uprzątnięcia odpadów oraz skutków ich wysypania (zabrudzeń, plam, itp.); b)Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne i odpady pozostałe po wydzieleniu frakcji zbieranych selektywnie w zabudowie zagrodowej, jednorodzinnej i wielorodzinnej do czterech lokali włącznie odbierane będą w systemie pojemnikowo-workowym z pojemników o pojemnościach od 120 do 1100 litrów lub z worków w kolorze czarnym o pojemności od 60 do 120 litrów; c)Odbiór selektywnie zebranych odpadów w zabudowie zagrodowej, jednorodzinnej i wielorodzinnej do czterech lokali włącznie będzie się odbywać w systemie workowym. Wprowadza się cztery rodzaje worków: - żółty o pojemności od 60 do 120 litrów na odpady z tworzyw sztucznych, metali i opakowania wielomateriałowe; - niebieski o pojemności od 60 do 120 litrów na odpady z papieru i tektury makulatura, w tym: opakowania, gazety, czasopisma, itd.; - zielony o pojemności od 60 do 120 litrów na odpady ze szkła i opakowania szklane; - brązowy o pojemności od 60 do 120 litrów na odpady ulegające biodegradacji; d)Popioły i żużle paleniskowe odbierane będą w systemie pojemnikowo-workowym z pojemników o pojemnościach od 120 do 1100 litrów lub z worków w dowolnym kolorze o pojemności od 60 do 120 litrów o parametrach dostosowanych do odbioru tego rodzaju odpadów; e)Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne i odpady pozostałe po wydzieleniu frakcji zbieranych selektywnie w zabudowie wielorodzinnej powyżej czterech lokali odbierane będą z pojemników o pojemności od 240 do 5500 litrów; f)Odbiór selektywnie zebranych odpadów w zabudowie wielorodzinnej powyżej czterech lokali włącznie odbierane będą z pojemników o pojemności od 240 do 5500 litrów; g)Worki do pierwszego odbioru odpadów w ilości: po 1 szt. z każdego rodzaju, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć właścicielom nieruchomości w terminie do 10 dni od zawarcia umowy; h)Nieodebrane z nieruchomości odpady zgodnie z harmonogramem - należy odebrać w przeciągu 24 godzin od otrzymania zawiadomienia fax. lub e-mail od Zamawiającego. Załatwienie reklamacji należy niezwłocznie potwierdzić - fax nr (48) 618 59 18 lub e-mail: srodowisko@oronsko.pl; i)Wykonawcę obowiązuje zakaz mieszania selektywnie zebranych odpadów komunalnych ze zmieszanymi odpadami komunalnymi odbieranymi od właścicieli nieruchomości; j)Wykonawca ponosi odpowiedzialność za zniszczenie lub uszkodzenie pojemników do gromadzenia odpadów należących do właścicieli nieruchomości, powstałych w związku z realizacją zamówienia. 3.Worki powinny posiadać następujące parametry: materiał folia polietylenowa LDPE, półprzezroczysta, o grubości zapewniającej wytrzymałość worków tj. co najmniej 60 mikronów, opatrzone nadrukiem na jaki rodzaj odpadu są przeznaczone, dodatkowo na workach muszą widnieć adres i dane kontaktowe do Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do uzgodnienia szaty graficznej worków przeznaczonych do segregacji odpadów. Obowiązkiem Wykonawcy będzie: uzupełnianie na własny koszt właścicielom nieruchomości jednorodzinnych worków do zbierania odpadów komunalnych - po każdorazowym odbiorze, poprzez pozostawienie przy wejściu na nieruchomość nowych pustych worków w dniu odbioru zebranych odpadów komunalnych, w ilości odpowiadającej liczbie odebranych worków. 4.Wykonawca zobowiązany jest do opracowania, po uzgodnieniu z Zamawiającym, harmonogramu odbierania odpadów od właścicieli nieruchomości zamieszkałych, z uwzględnieniem ww. sposobu i częstotliwości odbioru odpadów. Harmonogram powinien być sformułowany w sposób jasny i przejrzysty dla całego obszaru gminy Orońsko i powinien zawierać dane kontaktowe Wykonawcy (nr telefonu). Wykonawca jest zobowiązany do przekazania harmonogramu właścicielom nieruchomości - po 1 egz. w formie papierowej dla każdego właściciela w następujących terminach: - za okres od 1 lipca 2017 r. do 31 grudnia 2017 r. - w terminie do 10 dni od zawarcia umowy, - za okres od 1 stycznia 2018 r. do 30 czerwca 2018 r. - w terminie do końca listopada 2017 r.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:


II.5) Główny Kod CPV: 90511000-2
Dodatkowe kody CPV: 90513100-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT200400.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Usługi Ekologiczne "EKO -JAS" Krzysztof JanaS, biuro@eko-jas.com.pl, ul. Kasztanowa 21, 26-625, Garno, kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 216432.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 216432.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 324000.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.