eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › na świadczenie usługi wsparcia w zakresie przygotowania narzędzia zawierającego zbiór algorytmów, procedur, funkcji oraz reguł dotyczących oceny wniosków o dofinansowanie budowy sieci szerokopasmowych, poprawy jakości danych z inwentaryzacji infrastruktury i usług oraz poprawy siatki dróg na potrzeby realizacji Działania 1.1 Wyeliminowanie terytorialnych różnic w możliwości dostępu do szerokopasmowego Internetu o wysokich przepustowościach w ramach I Osi priorytetowej POPC - Powszechny dostęp do szybkiego Internetu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-04-29

Warszawa: na świadczenie usługi wsparcia w zakresie przygotowania narzędzia zawierającego zbiór algorytmów, procedur, funkcji oraz reguł dotyczących oceny wniosków o dofinansowanie budowy sieci szerokopasmowych, poprawy jakości danych z inwentaryzacji infrastruktury i usług oraz poprawy siatki dróg na potrzeby realizacji Działania 1.1 Wyeliminowanie terytorialnych różnic w możliwości dostępu do szerokopasmowego Internetu o wysokich przepustowościach w ramach I Osi priorytetowej POPC - Powszechny dostęp do szybkiego Internetu
Numer ogłoszenia: 109122 - 2016; data zamieszczenia: 29.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Komunikacji Elektronicznej , ul. Kasprzaka 18/20, 01-211 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5349259, 5349169, faks 022 5349341.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uke.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: na świadczenie usługi wsparcia w zakresie przygotowania narzędzia zawierającego zbiór algorytmów, procedur, funkcji oraz reguł dotyczących oceny wniosków o dofinansowanie budowy sieci szerokopasmowych, poprawy jakości danych z inwentaryzacji infrastruktury i usług oraz poprawy siatki dróg na potrzeby realizacji Działania 1.1 Wyeliminowanie terytorialnych różnic w możliwości dostępu do szerokopasmowego Internetu o wysokich przepustowościach w ramach I Osi priorytetowej POPC - Powszechny dostęp do szybkiego Internetu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi wsparcia w zakresie przygotowania narzędzia zawierającego zbiór algorytmów, procedur, funkcji oraz reguł dotyczących oceny wniosków o dofinansowanie budowy sieci szerokopasmowych, poprawy jakości danych z inwentaryzacji infrastruktury i usług oraz poprawy siatki dróg na potrzeby realizacji Działania 1.1 Wyeliminowanie terytorialnych różnic w możliwości dostępu do szerokopasmowego Internetu o wysokich przepustowościach w ramach I Osi priorytetowej POPC - Powszechny dostęp do szybkiego Internetu. 2.2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) świadczenie usługi wsparcia procesu opracowania narzędzia do oceny wniosków o dofinansowanie projektów składanych w ramach I Osi priorytetowej POPC - Powszechny dostęp do szybkiego Internetu, Działania 1.1 Wyeliminowanie terytorialnych różnic w możliwości dostępu do szerokopasmowego Internetu o wysokich przepustowościach umożliwiającego m.in.: a) automatyczne ładowanie wniosków do baz danych, b) zautomatyzowaną weryfikację poprawności danych, c) zautomatyzowaną ocenę zgodności danych z wytycznymi dla sieci NGA, d) stworzenie plików wektorowych na podstawie danych przekazanych przez Wnioskodawców za pomocą załącznika nr 4 opublikowanego na stronie http://cppc.gov.pl/programy/popc-2/po-polska-cyfrowa-1-1nabor-wnioskow-popc-1-1 oraz wizualizację danych dla poszczególnych obszarów w narzędziu GIS, e) wyznaczenie KPI dla projektów, f) inne funkcjonalności uzgodnione z Zamawiającym; 2) świadczenie usługi wsparcia w zakresie wdrożenia narzędzia raportowania danych o usługach i infrastrukturze szerokopasmowej. Usługa będzie obejmowała proces analizy danych pochodzących w szczególności z inwentaryzacji infrastruktury i usług szerokopasmowych prowadzonej w 2016 roku z uwzględnieniem: a) wdrożenia narzędzia obejmującego zestaw algorytmów, procedur, funkcji i reguł do walidacji danych poprzez: - integrację, automatyzację i rozbudowę funkcji i procedur dotychczas zaimplementowanych w środowisku Oracle posiadanym przez Zamawiającego, obejmujących: weryfikację poprawności danych, standaryzację danych, poprawę jakości danych, wzbogacenie danych (w tym, z wykorzystaniem innych źródeł danych, np. NOBC, PESEL), eksport danych do zestandaryzowanej bazy raportowej, obejmującej m.in. referencyjną bazę adresową wraz ze współrzędnymi geograficznymi, dane nt. infrastruktury i usług oraz ich parametrów technicznych i powiązań w ustrukturyzowanej formie, - rozszerzenie narzędzia o: procedury cyklicznej aktualizacji i rozbudowy referencyjnej bazy adresowej wraz z informacjami o historii zmian, zautomatyzowane raportowanie przebiegu i rezultatów operacji, zautomatyzowaną identyfikację nieprawidłowości w procesach, - świadczenie usługi wsparcia w zakresie migracji danych o infrastrukturze i usługach z lat 2011 - 2014 do zestandaryzowanej bazy raportowej oraz migracji danych o punktach adresowych w celu stworzenia jednolitej referencyjnej bazy adresowej, w szczególności poprzez: b) stworzenie mechanizmu śledzenia zmian poszczególnych punktów adresowych w czasie, c) wdrożenie i przeprowadzanie, na oprogramowaniu i w siedzibie Zamawiającego, procesu czyszczenia danych z inwentaryzacji za rok 2015 obejmującego co najmniej przygotowanie bazy raportowej o usługach i infrastrukturze szerokopasmowej na koniec 2015 roku, w tym: weryfikację (jakościową i ilościową) stanu jakości danych pozyskanych w procesie inwentaryzacji infrastruktury i usług szerokopasmowych, poprawę jakości danych dla w/w zbioru, eksport danych do ujednoliconej bazy raportowej, przeprowadzenie analiz porównawczych zebranych danych od operatorów telekomunikacyjnych dla aktualnej inwentaryzacji oraz inwentaryzacji z lat poprzednich; d) opracowanie dokumentacji z procesów zdefiniowanych w pkt a) - c); e) warsztaty dla pracowników Zamawiającego w zakresie zadań zdefiniowanych w przedmiocie zamówienia, jak również w zaproponowanych rozwiązaniach technologicznych, obejmujących przeprowadzenie wszystkich etapów procesu przez pracowników Zamawiającego. 3) wsparcie procesu przygotowania danych przestrzennych zgodnie ze standardami wymaganymi w trakcie wyznaczania obszarów interwencji na potrzeby I Osi priorytetowej POPC - Powszechny dostęp do szybkiego Internetu, Działania 1.1 Wyeliminowanie terytorialnych różnic w możliwości dostępu do szerokopasmowego Internetu o wysokich przepustowościach obejmujące integrację danych o sieci drogowej z różnych źródeł, w tym danych z bazy bdot10k oraz zasobów openstreetmap dostępnych w licencji odbl 1.0, a także doprowadzenie danych do spójności topologicznej zgodnie z wyznaczonymi regułami topologicznymi i transformacja do wybranego formatu oraz struktury danych; 4) wsparcie w zakresie rozszerzenia funkcjonalności narzędzia raportowania danych o usługach i infrastrukturze o moduł analiz przestrzennych w zakresie uzgodnionym z Zamawiającym. 3. Przedmiot zamówienia będzie realizowany z wykorzystaniem oprogramowania będącego w posiadaniu Zamawiającego - Oracle Database 11g Enterprise Edition, FME Database, ArcGIS for Desktop Advanced 10.3 4. Przedmiot umowy realizowany będzie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego w wymiarze maksymalnie 2100 godzin, przy czym 1 godzina rozumiana jest jako 60 minut. 5. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany został we wzorze umowy stanowiącym załącznik numer 7 do SIWZ. 6. Realizacja przedmiotu zamówienia następuje w ramach projektu nr POPC.04.01.01-00-0007_15 Finansowanie zaplecza technicznego i szkoleniowego dla Urzędu Komunikacji Elektronicznej - instytucji o charakterze specjalistycznym zaangażowanej w realizację Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa w 2016 r. w ramach Pomocy Technicznej Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa 2014-2020. 7. Zamawiający informuje, że w przypadku gdy określił w SIWZ wymagania z użyciem znaków towarowych, patentów, pochodzenia, norm, aprobat, specyfikacji technicznych lub systemów odniesienia, to należy traktować takie określenie jako przykładowe. W każdym takim przypadku Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.26.00.00 - Usługi w zakresie oprogramowania 72.40.00.00 - Usługi internetowe 72.30.00.00 - Usługi w zakresie danych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości - 9.000,00 PLN (słownie: dziewięć tysięcy złotych, 00/100 groszy)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca dla spełnienia powyższego warunku zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie w ramach wykonanych lub wykonywanych usług, należycie wykonał: a) co najmniej 1 (jedną) usługę wykonaną w ramach jednej umowy w zakresie standaryzacji, poprawy i wzbogacenia danych adresowych (do poziomu budynku) wraz ze współrzędnymi geograficznymi w zbiorze składającym się z co najmniej pięciu milionów unikalnych rekordów, o wartości nie mniejszej niż 150 000 zł brutto; b) co najmniej 1 (jedną) usługę wykonaną w ramach jednej umowy, której przedmiotem były: standaryzacja, poprawa i wzbogacenie oraz doprowadzenie do spójnej wspólnej postaci danych (z różnych źródeł o różnej strukturze i poziomie kompletności) o siatce drogowej (lub innych elementach liniowych np. sieci telekomunikacyjnych, elektrycznych) na obszarze co najmniej jednego województwa. Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć na PLN (polskie złote) według średniego kursu NBP na dzień opublikowania w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenia o zamówieniu, dotyczącego niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia. W sytuacji gdy ogłoszenie o zamówieniu zostanie opublikowane w dniu, w którym nie są publikowane kursy walut obcych przez Narodowy Bank Polski, Wykonawca przyjmuje do przeliczeń średni kurs walut obcych Narodowego Banku Polskiego z najbliższego dnia, następującego po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu, w którym Narodowy Bank Polski opublikuje średnie kursy walut obcych.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca dla spełnienia powyższego warunku zobowiązany jest wykazać, że dysponuje osobami (Zespołem Projektowym), które posiadają poniżej określone wykształcenie, kwalifikacje i doświadczenie: a) Kierownik Projektu: posiada wykształcenie wyższe, prowadził jako kierownik projektu co najmniej 2 (dwa) projekty, których głównym przedmiotem była analiza danych adresowych, w tym co najmniej jeden projekt o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł brutto, posiada minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie budowy i funkcjonowania sieci telekomunikacyjnych, posiada minimum 3-letnie doświadczenie z modelowania kosztów budowy i utrzymania infrastruktury telekomunikacyjnej, b) Programista baz danych: posiada wykształcenie wyższe, posiada co najmniej 3-letnie doświadczenie w zakresie tworzenia i utrzymania kodu SQL, PL/SQL, brał udział w co najmniej 2 (dwóch) projektach związanych ze standaryzacją, poprawą i wzbogaceniem danych adresowych do poziomu budynku. c) Ekspert systemów informacji geograficznej: posiada wykształcenie wyższe: posiada co najmniej 3-letnie doświadczenie w zakresie analizy danych przestrzennych, brał udział w co najmniej 2 (dwóch) projektach dotyczących zautomatyzowanego przygotowania za pomocą narzędzi GIS rzeczywistej sieci dróg (lub innych elementów liniowych np. sieci telekomunikacyjnych, elektrycznych) na obszarze co najmniej jednego województwa, które to projekty obejmowały również kosztowe aspekty planowania przebiegu infrastruktury przy wykorzystaniu istniejącej infrastruktury liniowej (np. siatki dróg, kanalizacji teletechnicznej, podbudowy elektrycznej). Każda wskazana w wykazie, o którym mowa w pkt 7.1.5) SIWZ osoba może potwierdzić spełnianie warunku tylko dla jednej ze wskazanych powyżej funkcji (tj. Kierownika projektu, Programisty baz danych albo Eksperta systemów informacji geograficznej).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykonawca w wykazie zobowiązany jest do wskazania usług potwierdzających spełnienie warunku udziału w postępowaniu, określonego w III.3.2) Ogłoszenia tj. wskazania usług spełniających poniższe określone wymagania: że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie w ramach wykonanych lub wykonywanych usług, należycie wykonał: a) co najmniej 1 (jedną) usługę wykonaną w ramach jednej umowy w zakresie standaryzacji, poprawy i wzbogacenia danych adresowych (do poziomu budynku) wraz ze współrzędnymi geograficznymi w zbiorze składającym się z co najmniej pięciu milionów unikalnych rekordów, o wartości nie mniejszej niż 150 000 zł brutto; b) co najmniej 1 (jedną) usługę wykonaną w ramach jednej umowy, której przedmiotem były: standaryzacja, poprawa i wzbogacenie oraz doprowadzenie do spójnej wspólnej postaci danych (z różnych źródeł o różnej strukturze i poziomie kompletności) o siatce drogowej (lub innych elementach liniowych np. sieci telekomunikacyjnych, elektrycznych) na obszarze co najmniej jednego województwa.;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) formularz oferty sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ, 2) w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, 3) pełnomocnictwo w przypadku, gdy uprawnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru, 4) dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt 7 SIWZ, 5) dokument wniesienia wadium - zgodnie z pkt 10.3 SIWZ, 6) uzasadnienie Wykonawcy, że informacje wskazane w pkt 10 załącznika nr 1 do SIWZ - wzór formularza ofertowego, stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 7) opis sposobu realizacji przedmiotu zamówienia, sporządzony w sposób umożliwiający ocenę oferty Wykonawcy w kryterium Wartość merytoryczna oferty zgodnie z pkt 19.5 SIWZ. Brak opisu i jego elementów nie stanowi przesłanki do odrzucenia oferty w trybie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, 8) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, 9) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy; 10) jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej w pkt III.4.3.1) niniejszego Ogłoszenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Wartość merytoryczna oferty - 40

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwości zmiany umowy zawartej z wykonawcą. Zmiana umowy jest możliwa jedynie w szczególnie uzasadnionych okolicznościach i na warunkach określonych w SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uke.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Komunikacji Elektronicznej w Warszawie, ul. M. Kasprzaka 18/20, 01-211 Warszawa, pok. 315 lub na stronie internetowej Zamawiającego.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.05.2016 godzina 14:00, miejsce: Urząd Komunikacji Elektronicznej w Warszawie, ul. M. Kasprzaka 18/20, 01-211 Warszawa, pokój nr 4 (Kancelaria Główna).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Realizacja projektu występuje częściowo poprzez dofinansowanie z Unii Europejskiej ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa, 2014-2020, projektu nr POPC.04.01.01-00-0007/15 Finansowanie zaplecza technicznego i szkoleniowego dla Urzędu Komunikacji Elektronicznej - instytucji o charakterze specjalistycznym zaangażowanej w realizację Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa w 2016 r. w ramach Pomocy Technicznej Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa 2014-2020. Numer referencyjny nadany sprawie przez Zamawiającego:BAK.WZP.26.12.2016.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.