eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsk Podlaski › Obsługa bankowa budżetu Gminy Bielsk Podlaski i Gminnych Jednostek Organizacyjnych od 01.09.2015 do 31.08.2019

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-07-23

Bielsk Podlaski: Obsługa bankowa budżetu Gminy Bielsk Podlaski i Gminnych Jednostek Organizacyjnych od 01.09.2015 do 31.08.2019
Numer ogłoszenia: 109079 - 2015; data zamieszczenia: 23.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bielsk Podlaski , ul. Mickiewicza 46, 17-100 Bielsk Podlaski, woj. podlaskie, tel. 085 7306851, 7305031, faks 085 7302015.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielskpodlaski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa bankowa budżetu Gminy Bielsk Podlaski i Gminnych Jednostek Organizacyjnych od 01.09.2015 do 31.08.2019.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na obsłudze bankowej budżetu Gminy Bielsk Podlaski i Gminnych Jednostek Organizacyjnych od 01.09.2015 r. - do 31.08.2019 r. Wykaz jednostek organizacyjnych Gminy Bielsk Podlaski: -Urząd Gminy Bielsk Podlaski -Zespół Szkół w Augustowie -Szkoła Podstawowa w Łubinie Kościelnym -Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej -Gminna Biblioteka Publiczna w Augustowie Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności wskazane niżej czynności: Otwarcie i prowadzenie rachunków bieżących i rachunków pomocniczych dla wszystkich w/w jednostek. Skalę operacji finansowych Zamawiającego i Jednostek Organizacyjnych od 01.07.2014 do 30.06.2015 r. przedstawia załącznik nr 6 do SIWZ. Przyjęte ilości czynności bankowych służą wyłącznie do obliczenia ceny oferty i nie mogą stanowić zamkniętego katalogu usług wymaganych w przyszłości do wykonania przez Wykonawcę. Otwarcie i prowadzenie rachunków bankowych w walucie polskiej. Elektroniczną obsługę rachunku umożliwiającą w szczególności: Pracę co najmniej 8 pracowników jednocześnie (sporządzanie przelewów, ściąganie i sprawdzanie sald, logowanie do systemu itp.). Uzyskiwanie w czasie rzeczywistym wiadomości o wszystkich operacjach i saldach na rachunkach bieżących, ich subkontach, na rachunkach pomocniczych i subkontach tych rachunków. Przeszukiwanie zbioru operacji na wszystkich w/w rachunkach wg nazwy, kontrahenta, daty, okresu, kwoty i innych kryteriów możliwych do wyodrębnienia w zbiorze operacji. Wywołanie dowolnej operacji wg w/w kryteriów. Składanie poleceń przelewu na wszystkich rachunkach. Składanie poleceń tworzenia lokat terminowych ze wszystkich rachunków prowadzonych w PLN. Łączenie dowolnej liczby pojedynczych przelewów bankowych w grupy pozwalające na złożenie na nich akceptacji przez osoby upoważnione. Dostęp do historii operacji wykonanych przelewów bankowych przez okres trwania umowy. Dostęp do właściwego rachunku bankowego poprzez uszeregowanie w bazie prowadzonych rachunków wg ich nazw. Dostęp do aktualnego salda na każdym rachunku bankowym na wybrany dzień. Składanie poleceń przelewu ze wszystkich rachunków w formie papierowej. Potwierdzanie przez bank obrotów i stanu salda w formie wyciągu bankowego na każdy dzień roboczy, w tym wydruki (wtórników) dowodów dokumentujących wpływ środków na rachunek bankowy. Lokowanie wolnych środków finansowych na rachunkach lokat terminowych. Wykonawca zapewni, że zlecenia złożone przez Zamawiającego w danym dniu kanałem elektronicznym (najpóźniej do godz. 15:00) lub w formie papierowej (najpóźniej do godz.15:00) zostaną zrealizowane w dniu ich złożenia, a w pozostałych przypadkach w najbliższym możliwym terminie. Wykonawca zobowiązuje się do księgowania środków finansowych przychodzących z obcych banków na rachunki Zamawiającego co najmniej do godz. 17:00. Środki zostaną zaksięgowane w tym samym dniu, a w pozostałych przypadkach w możliwie najbliższym terminie. Uznanie rachunku w dniu operacji. Zapewnienie obsługi kasowej dla wszystkich rachunków bankowych obejmujące przyjmowanie wpłat gotówkowych w PLN, dokonywanie wypłat gotówkowych w PLN. Przez wpłaty gotówkowe na rachunki bankowe rozumie się wpłaty z kasy Urzędu Gminy Bielsk Podlaski, wpłaty sołtysów z tytułu rozliczeń zobowiązań podatkowych oraz wpłaty pozostałych osób nie związanych z rachunkiem. Udzielanie krótkoterminowych kredytów w rachunku bieżącym do wysokości przyjętej w Uchwale budżetowej na dany rok budżetowy- na warunkach podanych w ofercie przetargowej -zabezpieczonego w formie weksla in blanco wraz z deklaracją wekslową. Wydawanie niezbędnych opinii i zaświadczeń dotyczących prowadzonych rachunków i sytuacji finansowej Zamawiającego (bez dodatkowych opłat). Naliczanie odsetek w cyklu dziennym, każdego dnia roboczego na warunkach przedstawionych w ofercie przetargowej środków pieniężnych gromadzonych na rachunkach bankowych. Ceny i wysokość oprocentowania za poszczególne usługi objęte umową muszą być zgodne z wartościami przedstawionymi w ofercie przetargowej, nie będą podlegały waloryzacji i nie będą zmieniane w okresie obowiązywania umowy. Wykonawca będzie świadczył obsługę bankową budżetu Gminy Bielsk Podlaski oraz Gminnych Jednostek Organizacyjnych poprzez swoje oddziały bądź placówki w Bielsku Podlaskim. Oddziały bądź placówki realizujące czynności obsługi bankowej, winny wykonywać obsługę kasową w pełnym zakresie. Wykonawca powinien posiadać system rozliczeń płatności masowych pozwalający na automatyczną rejestrację oraz uzgadnianie stanu należności. Zamawiający nie dopuszcza pobierania opłat przez Wykonawcę za przelewy międzybankowe. Wykonawca świadczący usługi w Systemie Bankowości Elektronicznej, zapewni bezpieczeństwo dyspozycji wykonywanych przez elektroniczne kanały komunikacji z zachowaniem należytej staranności oraz przy wykorzystaniu właściwych rozwiązań technicznych. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca: Zapewnia świadczenie usług bankowości elektronicznej poprzez udostępnienie Zamawiającemu Systemu Bankowości Elektronicznej. Udostępnia Zamawiającemu System Bankowości Elektronicznej do obsługi rachunków bankowych, umożliwiający dokonywanie wszystkich operacji bankowych zgodnie z wymogami opisu przedmiotu zamówienia. Zapewnia instalację oprogramowania i świadczenie usług bankowości elektronicznej dla Gminy Bielsk Podlaski oraz jej Jednostek Organizacyjnych. Zapewnia darmowe przeprowadzenie kompleksowego przeszkolenia (w siedzibie Zamawiającego i siedzibach Jednostek Organizacyjnych) dla osób wskazanych przez Zamawiającego, w zakresie obsługi Systemu Bankowości Elektronicznej. Zapewnia świadczyć bieżące doradztwo i pomoc techniczną (w godzinach od 8-15:30) z zakresu obsługi systemu. W przypadku awarii usuwanie awarii powinno następować niezwłocznie, nie później niż w ciągu 24 godzin od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego. Zapewnia Zamawiającemu pracę w Systemie elektronicznej obsługi rachunków bankowych, jednolitym dla rachunków bankowych wszystkich Jednostek Organizacyjnych (bez opłat i prowizji). W ramach Systemu elektronicznej obsługi rachunków bankowych, Wykonawca zapewnia Zamawiającemu co najmniej wykonywanie czynności określonych w punkcie 3.4.3 - 3.4.3.10 SIWZ. System elektronicznej obsługi rachunków musi zapewnić ochronę zasobów przed nieautoryzowanym dostępem z zewnątrz i wewnątrz Systemu. Użytkownicy Systemu winni podlegać bezpiecznej identyfikacji i silnej autoryzacji (bezpieczne hasła, okresowo zmieniane) i/lub inne technologie. System musi udostępniać mechanizm wielopoziomowego hierarchizowania uprawnień do jego zasobów z możliwością przydzielania i odbierania uprawnień przez administratora. Praca użytkowników w Systemie musi opierać się o mechanizm sesji zapewniający automatyczne wylogowanie po czasie bez aktywności - długość tego okresu powinna być ustalana przez administratora. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana jako najkorzystniejsza w przedmiotowym postępowaniu, złożył w terminie do 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, projekt umowy, który będzie uwzględniał wszystkie warunki określone w SIWZ. Zamawiający nie będzie związany przedstawionym przez Wykonawcę projektem umowy i zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian do tego projektu, przed podpisaniem umowy w wersji ostatecznej. Oferty proponujące jedynie wykonanie niektórych elementów zamówienia zostaną odrzucone..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.10.00.00 - (3) Usługi bankowe i inwestycyjne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2019.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium przez Wykonawcę

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże posiadanie zezwolenia na prowadzenie działalności bankowej na terenie Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo Bankowe, a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo Bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo Bankowe.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia z art. 22 ust. 1 Prawo zamówień publicznych według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia z art. 22 ust. 1 Prawo zamówień publicznych według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia z art. 22 ust. 1 Prawo zamówień publicznych według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia z art. 22 ust. 1 Prawo zamówień publicznych według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

wypełniony formularz OFERTA-zał. nr 1 do SIWZ, oświadczenie -zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji zasobów na potrzeby wykonania zamówienia-zał. nr 4 do SIWZ, oświadczenie dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej -zał. nr 5 do SIWZ, pełnomocnictwa - jeżeli są wymagane, oświadczenie z art. 22 ust. 1-zał. nr 2 do SIWZ,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 20
  • 2 - Oprocentowanie środków pieniężnych gromadzonych na rachunkach bankowych - 40
  • 3 - Oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym - 40

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza niżej wymienione zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych w następujących przypadkach: Zamawiający przewiduje możliwość zmiany liczby jednostek organizacyjnych (w tym zmian dotyczących ich działalności) na skutek ewentualnych zmian organizacyjnych oraz do zmiany ilości rachunków pomocniczych. W przypadku powołania nowych jednostek organizacyjnych lub utworzenia nowych rachunków ich obsługa bankowa będzie prowadzona na warunkach zgodnych z niniejszą SIWZ i zawartą umową. Zmiany nie mogą pociągać za sobą żadnych dodatkowych kosztów, zmiany warunków oprocentowania oraz dodatkowych opłat. W przypadku zmiany sposobu spełnienia świadczenia: -zmian legislacyjnych przepisów aktów prawnych normujących wykonanie przedmiotu zamówienia, w takim przypadku sposób spełnienia świadczenia zostanie zmieniony na zgodny z obowiązującymi przepisami w tym zakresie, -wystąpienia aktualizacji, wprowadzenia nowych rozwiązań w zakresie prawidłowej technicznej obsługi zamówienia, pojawienia się nowych produktów bankowych lub rozwiązań organizacyjnych, w takim przypadku sposób spełnienia świadczenia zostanie zmieniony na uwzględniający nowe rozwiązania i aktualizacje, -wprowadzenia modyfikacji bądź wymiany systemów informatycznych Zamawiającego, -nałożenia na Zamawiającego dodatkowych zadań lub zmiany jego struktury organizacyjnej, Zmiana postanowień zawartej umowy nastąpi za zgodą obu stron w formie pisemnego aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bielskpodlaski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Bielsk Podlaski ul. Mickiewicza 46 17-100 Bielsk Podlaski pokój nr 7.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.08.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Bielsk Podlaski ul. Mickiewicza 46 17-100 Bielsk Podlaski Biuro Podawcze Urzędu Gminy Bielsk Podlaski.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.