eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pruszków › Dzierżawa drukujących urządzeń wielofunkcyjnych.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-04-29

Pruszków: Dzierżawa drukujących urządzeń wielofunkcyjnych.
Numer ogłoszenia: 108998 - 2016; data zamieszczenia: 29.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Pruszkowski , ul. Drzymały 30, 05-800 Pruszków, woj. mazowieckie, tel. 022 7381400, faks 022 728 92 47.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.pruszkow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dzierżawa drukujących urządzeń wielofunkcyjnych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem umowy jest dzierżawa wraz z usługą pełnego utrzymania ciągłości pracy dzierżawionych drukujących urządzeń wielofunkcyjnych i kompleksową obsługą eksploatacyjną. Przedmiotowa usługa składa się z następujących czynności: dostarczenia, wdrożenia, uruchomienia i utrzymania w okresie obowiązywania umowy w siedzibie Zamawiającego drukujących urządzeń wielofunkcyjnych, w tym pierwszej transzy 21 urządzeń oraz kolejnych urządzeń zgodnie z przekazywanym przez Zamawiającego zapotrzebowaniem, będących własnością Wykonawcy, fabrycznie nowych, wyprodukowanych nie wcześniej niż rok przed dostarczeniem, zwanych dalej sprzętem, o parametrach zgodnych z Ofertą Wykonawcy stanowiącą Załącznik nr 1 do umowy; dostarczenia, wdrożenia, uruchomienia i utrzymania w infrastrukturze Zamawiającego przez okres obowiązywania umowy, kompleksowego zestawu oprogramowania, w tym również licencjonowanego, w ramach centralnego systemu wydruku, zwanego dalej ,,systemem, o parametrach zgodnych z Ofertą Wykonawcy stanowiącą Załącznik nr 1 do umowy; kompleksowej obsługi serwisowej sprzętu, systemu i wszystkich elementów powiązanych; zapewniania możliwości rozbudowy sprzętu o dodatkowe 50% zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego, o parametrach zgodnych z Ofertą Wykonawcy stanowiącą Załącznik nr 1 do umowy. W związku z powyższym Wykonawca w ciągu 7 dni roboczych od otrzymania zgłoszenia o konieczności rozbudowy sprzętu zapewni jego dostarczenie i wdrożenie; przeprowadzenia szkoleń dla osób wskazanych przez Zamawiającego: - kompleksowe szkolenie z obsługi sprzętu w formie e-learningowej lub stacjonarnej w siedzibie Zamawiającego oraz przygotowanie i dostarczenie kompleksowej instrukcji obsługi w języku polskim w formie elektronicznej - dla dowolnej liczby osób; - zaawansowane szkolenie z obsługi sprzętu i systemu w formie stacjonarnej w siedzibie Zamawiającego dla technicznych pracowników Zamawiającego oraz udostępnienie dokumentacji producentów dostarczonych rozwiązań - dla co najmniej 6 osób. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Urządzenie A3 (16 urządzeń w pierwszej transzy): Drukowanie i kopiowanie laserowe w czerni i kolorze, skanowanie w kolorze z wysyłaniem dokumentów pocztą elektroniczną (możliwość ustawienia maksymalnego rozmiaru skanowanego załącznika, skanowanie do udziałów na serwerze (poufność prac)), funkcja druku podążającego (poufnego); Czas wydruku pierwszej strony (A4, w czerni) - Nie dłużej niż 12 s; Jakość druku (w czerni, tryb normalny) - Nie mniej niż 600 x 600 dpi; Prędkość drukowania (A4, w czerni i kolorze, tryb normalny) - Nie mniej niż 30 str./min; Druk dwustronny (duplex wbudowany) - Automatyczny; Standardowe języki drukarki - PostScript 3 (dopuszczona emulacja), PCL 6; Moduł czytnika karty zbliżeniowej obsługujący standard kart posiadanych przez Zamawiającego - UNIQUE 125 kHz, (umożliwiający autoryzację użytkownika na urządzeniu i realizowanie funkcji druku podążającego); Zmniejszanie/powiększanie kopii w zakresie nie mniejszym niż 25-400%; Wbudowane porty USB 2.0 i 10/100/1000Base-T; Zainstalowana pamięć - Nie mniej niż 2 GB; Pojemność dysku twardego - Nie mniej niż 250 GB; Skaner płaski z szybą, automatyczny podajnik dokumentów; Rozdzielczość skanowania - Nie mniej niż 600 x 600 dpi; Maksymalny format skanowania - Nie mniej niż A3; Podajnik oryginałów - Automatyczny, dwustronny na min 100 kartek; Skanowanie w kolorze; Szybkość skanowania przy 600x600 dpi - Nie mniej niż 30 str./min w kolorze; Format pliku zawierającego zeskanowany obraz - co najmniej: TIFF, JPEG, PDF, PDF - przeszukiwalny, PDF; Funkcja skanowania: SMB/CIFS, do pliku, do e-mail, do pamięci USB; Standardowe wymiary nośników, co najmniej: A3, A4, A5; Gramatura papieru - co najmniej w zakresie 60-200 g/m2; Pojemność podajników papieru - Nie mniej niż 1000 kartek (80 g/m2); Obsługiwane systemy operacyjne: Windows 7, Windows 8, Windows 10; Panel sterowania - Dotykowy wyświetlacz LCD min. 8; Urządzenie A4 (5 urządzeń w pierwszej transzy): Drukowanie i kopiowanie laserowe w czerni, skanowanie w kolorze z wysyłaniem dokumentów pocztą elektroniczną (możliwość ustawienia maksymalnego rozmiaru skanowanego załącznika, skanowanie do udziałów na serwerze (poufność prac)), funkcja druku podążającego (poufnego); Czas wydruku pierwszej strony (A4, w czerni) - Nie dłużej niż 10 s; Jakość druku (w czerni, tryb normalny) - Nie mniej niż 600 x 600 dpi; Prędkość drukowania (A4, w czerni i kolorze, tryb normalny) - Nie mniej niż 40 str./min; Druk dwustronny (duplex wbudowany) - Automatyczny; Standardowe języki drukarki - PostScript 3 (dopuszczona emulacja), PCL 6; Moduł czytnika karty zbliżeniowej obsługujący standard kart posiadanych przez Zamawiającego - UNIQUE 125 kHz, (umożliwiający autoryzację użytkownika na urządzeniu i realizowanie funkcji druku podążającego); Zmniejszanie/powiększanie kopii w zakresie nie mniejszym niż 25-400%; Wbudowane porty USB 2.0 i 10/100/1000Base-T; Zainstalowana pamięć - Nie mniej niż 2 GB; Pojemność dysku twardego - Nie mniej niż 160 GB; Skaner płaski z szybą, automatyczny podajnik dokumentów; Rozdzielczość skanowania - Nie mniej niż 600 x 600 dpi; Maksymalny format skanowania - Nie mniej niż A4; Podajnik oryginałów - Automatyczny, dwustronny na min 100 kartek; Skanowanie w kolorze; Szybkość skanowania przy 600x600 dpi - Nie mniej niż 35 str./min w kolorze; Format pliku zawierającego zeskanowany obraz - co najmniej: TIFF, JPEG, PDF, PDF - przeszukiwalny, PDF; Funkcja skanowania: SMB/CIFS, do pliku, do e-mail, do pamięci USB; Standardowe wymiary nośników, co najmniej: A4, A5; Gramatura papieru - co najmniej w zakresie 60-200 g/m2; Pojemność podajników papieru - Nie mniej niż 500 kartek (80 g/m2); Obsługiwane systemy operacyjne: Windows 7, Windows 8, Windows 10; Panel sterowania - Dotykowy wyświetlacz LCD min. 7; Oferowany sprzęt i system: Sprzęt ma możliwość uruchomienia zadań: wydruku, kopiowania i skanowania dopiero w chwili zalogowania się (autoryzacja użytkownika na podstawie danych z AD) oraz autoryzacji kartą zbliżeniową; Sprzęt jest wyposażony w panel operacyjny z obsługą w języku polskim; Sprzęt ma umożliwiać nadawania użytkownikom indywidualnych uprawnień i uprawnienia pobierane są z AD, w którym będą definiowane; Całość sprzętu pochodzić będzie od jednego producenta; System zapewnia dla jednej domeny, licencje na co najmniej 300 jednoczesnych użytkowników jak również na co najmniej 50 monitorowanych urządzeń MFP. System zostanie zainstalowany na platformie sprzętowej Zamawiającego lub dostarczony na własnym serwerze sprzętowym, z zainstalowanym systemem operacyjnym wymaganym dla zapewnienia pełnej funkcjonalności systemu rozliczającego oraz wydruku centralnego. Będzie zawierał wszystkie wymagane do pracy licencje (w tym bazodanowe); System będzie funkcjonował i umożliwiał zdalne zarządzanie w oparciu o sieć Zamawiającego; System będzie rejestrował każdego logującego się do urządzenia użytkownika; Awaria serwera Systemu nie może doprowadzić do zatrzymania pracy na sprzęcie. W każdym przypadku użytkownik może wykonać kopię, skan czy wydruk w tym bezpośredni do portu urządzenia lub też z klucza USB; System będzie rejestrował ilość wydruków, kopii, skanów na użytkownika w podziale na kolor i mono, format A3 i A4 na urządzeniach wielofunkcyjnych zarządzanych i monitorowanych przez system; System będzie naliczał tylko wykonane przez sprzęt wydruki/kopie/skany w formatach A4 i A3 na poziomie użytkownika. Wydruki wysłane do kolejki, ale niewydrukowane (np. usunięte z poziomu kolejki lub maszyny), nie są zliczane; System posiada funkcjonalność wydruku podążającego, umożliwiać odbieranie druku na żądanie w różnych lokalizacjach (piętrach siedziby Zamawiającego); System umożliwia alternatywne metody autoryzacji poprzez wprowadzenie loginu i hasła domenowego lub podanie kodu PIN na pulpicie sterującym urządzenia; System posiada możliwość zarządzania identyfikatorami zbliżeniowymi - ich rejestrację, wyłączanie i kojarzenie z kontami użytkowników w zakresie domeny; System umożliwia kontrolę kosztów z podziałem na użytkowników, komórki organizacyjne; System tworzy raporty ilościowe (wydruki/kopie/skany), jak również raporty finansowe na poziomie użytkownika oraz komórki organizacyjnej; System automatycznie generuje i wysyła raporty pocztą elektroniczną zgodnie z kalendarzem i jego konfiguracją; Raporty Systemowe umożliwią podział kosztów na poszczególne funkcje w posiadanym urządzeniu (na przykład: format papieru A3/A4, kopiowanie, drukowanie, mono-kolor, skanowanie, fax, druk USB); Parametry techniczne i wymagania dotyczące zastosowanej platformy zostały dobrane przez Wykonawcę, adekwatnie do wielkości oferowanego środowiska, ilości urządzeń i użytkowników (potencjalnie ok 300 użytkowników), tak by zapewnić optymalną wydajność całego Systemu; Pozostałe wymagania: Obsługą serwisową objęty jest cały system i cały sprzęt dostarczone przez Wykonawcę w trakcie trwania umowy; Wykonawca będzie przyjmował zgłoszenia serwisowe Zamawiającego telefonicznie i poprzez mail; Przyjmowanie zgłoszeń serwisowych oraz świadczenie usług serwisowych odbywać się będzie w godzinach od 8:00 do 16:00, od poniedziałku do piątku każdego tygodnia, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy; W przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego awarii, Wykonawca podejmie czynności zmierzające do usunięcia awarii w czasie określonym w ofercie jako Gwarantowany czas usunięcia zgłoszonej awarii od chwili przyjęcia zgłoszenia awarii, w godzinach, w których świadczone będą usługi serwisowe; W przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego konieczności dostawy materiałów eksploatacyjnych lub konserwacji Urządzeń, nastąpi ona do końca następnego dnia roboczego po otrzymaniu przez Wykonawcę zgłoszenia; Do obsługi serwisowej należy: wykonywanie bieżącej obsługi na wezwanie Zamawiającego, gwarantującej dobrą jakość kopii oraz zapewnienie ciągłej pracy sprzętu, dokonywanie okresowych konserwacji oraz przeprowadzanie napraw wszystkich elementów objętych umową wraz z wymianą części zamiennych, dostarczanie i instalowanie wszelkich niezbędnych części i podzespołów oraz materiałów eksploatacyjnych (z wyjątkiem papieru), zagospodarowanie, jako należące do wytwórcy odpadów, wszelkich zużytych części eksploatacyjnych i pojemników po materiałach eksploatacyjnych, zgodnie z obowiązującymi przepisami; Koszty materiałów eksploatacyjnych oraz części zamiennych wszystkich urządzeń ponosi Wykonawca; Wydruki będą rozliczane według założeń: jednostronne A3 = 2 x A4, dwustronne A4 = 2 x A4; Miesięczny koszt dzierżawy poszczególnych urządzeń stanowić będzie równowartość łącznego kosztu dzierżawy podzielonego na ilość pełnych miesięcy pozostałych do zakończenia umowy; Koszt dzierżawy sprzętu uwzględnia całość kosztu systemu; Wykonawca zobowiązuję się niezwłocznie (tj. maksymalnie w ciągu 2 dni roboczych) po podpisaniu umowy dostarczyć co najmniej 50% docelowego lub sprzętu zastępczego o nie gorszych parametrach na czas zaproponowany jako Termin dostarczenia pierwszej transzy sprzętu. Wykonawca zapewni możliwość rozbudowy sprzętu o dodatkowe 50% zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego. W związku z powyższym Wykonawca w ciągu 7 dni roboczych od otrzymania zgłoszenia o konieczności rozbudowy sprzętu zapewni jego dostarczenie i wdrożenie. Wykonawca musi być autoryzowanym Partnerem sprzedażowym i serwisowym producenta sprzętu..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00 - Usługi drukowania i powiązane 50.32.30.00 - Naprawa i konserwacja komputerowych urządzeń peryferyjnych 30.12.00.00 - Urządzenia fotokopiujące i do druku offsetowego 30.23.21.20 - Drukarki igłowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Warunkiem ważności oferty jest wniesienie przez Wykonawcę WADIUM o wartości 10.000,00 zł. (słownie: dziesięć tysięcy złotych).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności Zamawiający nie określa szczególnych wymagań. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w przedstawionych przez Wykonawcę dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, świadczył w ramach co najmniej 2 umów usługi kompleksowej dzierżawy drukujących urządzeń wielofunkcyjnych wraz z utrzymaniem, tożsame z oferowanym rozwiązaniem o wartości minimum 200 000 zł brutto każda (słownie: dwieście tysięcy złotych). Ocena spełniania warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w przedstawionych przez Wykonawcę dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Zamawiający nie określa szczególnych wymagań. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w przedstawionych przez Wykonawcę dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający nie określa szczególnych wymagań. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w przedstawionych przez Wykonawcę dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 200 000 zł brutto (słownie: dwieście tysięcy złotych). Ocena spełniania warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w przedstawionych przez Wykonawcę dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

formularz ofertowy; stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z odpisu z właściwego rejestru - załącznik Wykonawcy; w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego - załącznik Wykonawcy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 35
  • 2 - Cena wydruku 100 stron A4 w odcieniach szarości na urządzeniu A3 - 10
  • 3 - Cena wydruku 100 stron A4 w kolorze na urządzeniu A3 - 10
  • 4 - Cena wydruku 100 stron A4 w odcieniach szarości na urządzeniu A4 - 5
  • 5 - Szybkość wydruku strony A4 w odcieniach szarości na urządzeniu A3 - 10
  • 6 - Szybkość wydruku strony A4 w kolorze na urządzeniu A3 - 5
  • 7 - Szybkość skanu strony A4 w kolorze na urządzeniu A3 - 10
  • 8 - Gwarantowany czas usunięcia awarii - 10
  • 9 - Termin dostarczenia pierwszej transzy sprzętu - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w odniesieniu do: 1) zmiany terminu realizacji zamówienia gdy zaistnieje niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, albo zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które były niemożliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy; 2) zmiany świadczenia na lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości przedmiotu zamówienia; 3) zmiany zobowiązania dotyczącego samodzielnego wykonania zamówienia, zmiany podwykonawcy oraz zakresu podwykonywanych prac

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.powiat.pruszkow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 05-800 Pruszków, ul. Drzymały 30, piętro I, pok. nr 105.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.05.2016 godzina 09:30, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Pruszkowie, 05-800 Pruszków, ul. Drzymały 30, piętro III, pok. nr 318 (wejście A).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.