eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Osieck › Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku świetlicy wiejskiej na przedszkole w m. Sobienki- Gmina Osieck



Ogłoszenie z dnia 2017-07-17

Ogłoszenie nr 108978 - 2017 z dnia 2017-07-17 r.

Osieck: Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku świetlicy wiejskiej na przedszkole w m. Sobienki- Gmina Osieck
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 343656

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia: tak
Numer ogłoszenia: 364999

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy, krajowy numer identyfikacyjny 54171800000, ul. ul. Rynek 1, 08445 Osieck, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 025 6857026 w. 14, faks 256 857 090, e-mail gmina@osieck.org
Adres strony internetowej (URL): www.osieck.pl; www.bip.osieck.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku świetlicy wiejskiej na przedszkole w m. Sobienki- Gmina Osieck

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.271.20.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Na przedmiot zamówienia składa się wykonanie przebudowy istniejącego budynku, w którym będzie znajdować się przedszkole. Obecnie budynek jest obiektem jedno kondygnacyjnym, nie podpiwniczonym, z poddaszem nieużytkowym i dachem wielospadowym. Przebudowie na pomieszczenia przedszkola podlegają obecne pomieszczenia świetlicy wiejskiej. Zaplanowane jest przedszkole dwu oddziałowe bez kuchni, które docelowo zaopatrywane będzie przez catering. W istniejących salach zaplanowano oddziały dla dzieci wraz z sanitariatami. Pozostałe zaprojektowane pomieszczenia, które przewidziane są do pobudowania to: szatnia, wc personelu, wc ogólnodostępny, pomieszczenie dla cateringu, kotłownia. Docelowo do przedszkola będą prowadzić następujące wejścia: jedno główne, dwa ewakuacyjne bezpośrednio z oddziałów i osobne do cateringu oraz kotłowni. Zamawiający zleci a Wykonawca wykona następujące roboty budowlane: roboty rozbiórkowe, roboty montażowe, stolarka, wykonanie daszków nad drzwiami, podjazdu dla niepełnosprawnych oraz schody, roboty sanitarne, , kanalizacja , instalacja gazu, roboty elektryczne. Zamawiający informuje, że jest w trakcie procedury przyłączenia budynku do sieci gazowej a planowany termin przyłączenia to luty 2017r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ujęty został w Dokumentacji projektowej, które stanowią załączniki do niniejszego SIWZ: - Projekt przebudowy wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku świetlicy wiejskiej na przedszkole( I etap inwestycji), - projekt instalacji zewnętrznych i wewnętrznych wod.-kan, c.o., wentylacji i gazowych; -przedmiar robót oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót. Zamawiający informuje, że przedmiotem zamówienia z załączonej dokumentacji projektowej jest wykonanie I etapu przedmiotowej inwestycji. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert równoważnych w zakresie zaproponowanych materiałów i urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarach robót. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów potwierdzających parametry tych materiałów lub urządzeń i uzyskania pisemnej akceptacji Zamawiającego. W sytuacji, gdy wykonawca zamierza zastosować inne materiały i urządzenia niż podane w dokumentacji projektowej (materiały i urządzenia równoważne) winien dołączyć do oferty wykaz zawierający materiały i urządzenia zawarte w dokumentacji projektowej oraz podać ich równoważniki (nazwy materiałów i urządzeń zaproponowanych w ofercie).


II.4) Główny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane
Dodatkowe kody CPV:45330000-9, 45331100-7, 45311200-2

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
umowa zawarta w dniu 12.12.2016r. , aneksowano termin wykonania umowy do dnia 25.07.2017r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 12/12/2016
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

BATEX Ewa Batorowicz, batex.biuro@gmail.com, ul. Axentowicza 3 m 38,, 04-644, Warszawa, kraj/woj. mazowieckie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 419897.65 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE

Informacje dodatkowe:



SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
01/06/2017


V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp: rozbudowa c.o.; wykonanie sufitu w sali nr 2 przebudowywanego budynku; instalacja p.poż; instalaja przydomowej oczyszczalni


V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
braki w dokumentacji projektowej


V.4) INFORMACJE DODATKOWE:


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.