Raszyn: Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Raszyn do szkół specjalnych i integracyjnych z zapewnieniem opieki oraz z powrotem
Numer ogłoszenia: 108925 - 2015; data zamieszczenia: 22.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Raszyn , ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn, woj. mazowieckie, tel. 022 7017770, faks 022 7017778.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.raszyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Raszyn do szkół specjalnych i integracyjnych z zapewnieniem opieki oraz z powrotem.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Raszyn do szkół specjalnych i integracyjnych z zapewnieniem opieki oraz z powrotem w roku szkolnym 2015/2016. Usługa świadczona będzie w zakresie zapewnienia uczniom niepełnosprawnym objętym kształceniem specjalnym bezpłatnego transportu i opieki w czasie przewozu do oddziału przedszkolnego, szkoły lub placówki umożliwiającego realizację obowiązku szkolnego lub obowiązku nauki, w terminie od 1 września 2015 r. do 24 czerwca 2016 r. W ramach zamówienia, do szkół specjalnych i integracyjnych dowożonych będzie 14 dzieci do podanych placówek (na poniższych trasach): 1) Warszawa ul. Białobrzeska 44 - Zespół Szkół Specjalnych Nr 109 Dla Dzieci i Młodzieży z Niepełnosprawnością Ruchową i Złożoną - 3 (troje) dzieci: Rybie ul. Mała, Laszczki ul. Leszczynowa oraz Raszyn ul. Lotnicza Wśród dzieci jest 1 (jedno) dziecko poruszające się na elektrycznym wózku inwalidzkim, w związku z tym Wykonawca musi posiadać pojazd dostosowany do przewożenia elektrycznych wózków inwalidzkich. 2) Warszawa ul. Malownicza 31a Gimnazjum nr 114 z Oddziałami Integracyjnymi - 1 (jedno) dziecko: Rybie ul. Topolowa, 3) Warszawa ul. Szczęśliwicka 45/47 - Zespół Szkół Specjalnych Nr 92 - 3 (troje) dzieci: Rybie ul. Południowa, Raszyn, ul. Nadrzeczna, Raszyn, ul. Nadrzeczna 4) Pruszków ul. Wapienna 2 - Specjalny Ośrodek Szkolno- Wychowawczy - 2 (dwoje) dzieci: Raszyn ul. Mieszka I, Sękocin Stary ul. Braci Leśnej, 5) Warszawa ul. Kopińska 6/10 - Niepubliczny Ośrodek Rewalidacyjno-Wychowawczy dla Dzieci i Młodzieży Niewidomej i Słabowidzącej - 1 (jedno) dziecko: Raszyn ul. Mieszka I, 6) Warszawa, ul. Zakroczymska 6- Specjalny Ośrodek Szkolno- Wychowawczy dla Dzieci Słabosłyszących Nr 15 - 1 (jedno) dziecko: Raszyn, Al. Krakowska, 7) Warszawa, ul. Karolkowa 56 - Szkoła Podstawowa Specjalna Nr 147 - 1 (jedno) dziecko: Raszyn ul. Nadrzeczna, 8) Warszawa, ul. Hafciarska 80/86 - Szkoła Podstawowa Specjalna Nr 244 - 1 (jedno) dziecko: Raszyn ul. 19 Kwietnia, 9) Warszawa, ul. Różana 22/24 - Szkoła Podstawowa Specjalna Nr 111 w Zespole Szkół Specjalnych Nr 99- 1 (jedno) dziecko: Raszyn ul. Chrobrego 15. Dowożeniem objęte będą dzieci niepełnosprawne, posiadające skierowanie do nauczania specjalnego zgodnie z art. 71 b pkt 1 Ustawy o systemie oświaty z dnia 7 września 1991 r. (Dz. U. 2004 r. Nr 256, poz. 2572 ze zm.), spełniające obowiązek rocznego przygotowania przedszkolnego w przedszkolu lub szkole, obowiązek szkolny lub obowiązek nauki w szkole podstawowej lub gimnazjum z oddziałami integracyjnymi lub w szkole specjalnej lub ośrodku szkolno - wychowawczym. Wykaz uczniów ich adresy zamieszkania oraz adresy placówek do których są dowożone określał będzie załącznik Nr 1 do umowy..
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający zastrzega możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w okresie 3 lat od dnia zawarcia umowy w wysokości do 30% zamówienia podstawowego, przewidzianych w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2013, poz. 907 z późn. zm.) polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00 - (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego 60.17.20.00 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą 60.11.34.00 - 60.11.34.00 .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 24.06.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 5000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający określa minimalne wymagania wskazując, iż Wykonawca powinien posiadać licencję lub zezwolenie na wykonywanie transportu drogowego wydane na podstawie przepisów ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Odnośnie spełniania warunku dotyczącego wiedzy i doświadczenia Zamawiający określa minimalne wymagania wskazując, iż Wykonawca powinien wykazać się wykonaniem głównych usług w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i przedmiotu, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz z załączeniem dowodów (poświadczeń) dotyczących najważniejszych usług, określających czy usługi zostały wykonane należycie w tym co najmniej, odpowiednio: - 3 (trzy) zamówienia odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. polegającej na transporcie, przewozie osób niepełnosprawnych do szkół, ośrodków szkolno-wychowawczych, zakładów pracy itd. na kwotę nie mniejszą niż: 100 000,00 zł brutto każda z usług (słownie: sto tysięcy złotych);
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Odnośnie spełniania warunku dotyczącego dysponowania potencjałem technicznym do wykonania zamówienia Zamawiający określa minimalne wymagania wskazując, iż Wykonawca dysponuje następującymi sprzętem: - co najmniej 2 (dwoma) sprawnymi technicznie, oznakowanymi pojazdami wyposażonymi w specjalistyczny sprzęt (tj. szyny, rampy lub windy, odpowiednie zabezpieczenie dla przewozu dzieci i wózków, w tym wózków elektrycznych oraz pasy do mocowania wózków, itp.). w sposób umożliwiający przewóz dzieci niepełnosprawnych oraz posiadającymi aktualne badania techniczne dopuszczające pojazdy do ruchu.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: - 1 osobą będąca opiekunem podczas przewozu dzieci, posiadającą odpowiednie kwalifikacje tj. przygotowanie do wykonywania podstawowych czynności pielęgnacyjno - opiekuńczych lub posiadającą potwierdzone, co najmniej 6 miesięczne doświadczenie w opiece nad osobami niepełnosprawnymi oraz przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy medycznej lub pierwszej pomocy przedmedycznej; - 1 kierowcą spełniającym wymagania określone w przepisach ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami (Dz. U. Nr 30, poz. 151, z późn. zm).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Odnośnie spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający określa minimalne wymagania wskazując, iż: a) Wykonawca winien wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 150.000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów. W takiej sytuacji Wykonawca jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oferta Wykonawcy powinna zawierać: a) wypełniony formularz oferty (oryginał), b) pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie poświadczona kopia) do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i złożenia oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności w dokumentach rejestracyjnych lub w przypadku oferty składanej przez Wykonawców występujących wspólnie, pełnomocnictwo dla osoby podpisującej w ich imieniu ofertę (oryginał lub kopia notarialnie poświadczona) . c) dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu, określone w rozdziale VI SIWZ, d) informacyjnie kserokopia dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium .
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Kryterium parametry techniczne pojazdu /rok produkcji pojazdu - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Warunki zmiany umowy. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w poniższych przypadkach: - zmiany ilości dzieci, objętych dowozem do szkół (zmniejszenie bądź zwiększenie ilości dzieci i/lub zmiana adresów ich zamieszkania) - w przypadku zmiany kluczowego personelu Wykonawcy lub Zamawiającego, - w przypadku zamiany składek na obowiązkowe ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, - w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku od towarów i usług VAT, - w przypadku zamiany ustawowej kwoty minimalnego wynagrodzenia za pracę, - w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniom zdrowotnym lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, Zmiany postanowień zawartej umowy będą dokonywane za zgodą stron wyłącznie na podstawie pisemnego aneksu do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.raszyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 05-090 Raszyn, ul. Szkolna 2a.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.07.2015 godzina 10:30, miejsce: siedziba Zamawiającego: ul. Szkolna 2A, 05-090 Raszyn parter, pokój 15 Biuro Obsługi Mieszkańców.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI RASZYN
- Dostawa komputerów i sprzętu komputerowego dla Instytutu Badawczego Leśnictwa
- Modernizacja boiska sportowego "Wronik" w Raszynie
- Remont dachu w ramach zadania: Remont budynku Domu Rolnika w Jaworowej stanowiącego lokalne centrum integracji
więcej: przetargi RASZYN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa dwóch wyjazdów zagranicznych uczniów, opiekunów i nauczycieli ze szkół dla których organem prowadzącym jest Powiat Sokólski w ramach programu ERASMUS+
- 69/TP/ZP/U/2024 - Usługi transportu sanitarnego pacjentów hemodializowanych dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Wojskowej Akademii Medycznej - Centralny Szpital Weteranów w Łodzi
- Świadczenie usług w zakresie transportu zbiorowego o charakterze użyteczności publicznej w ramach funduszu rozwoju przewozów autobusowych
- Usługi przewozowe autokarami
- Świadczenie usługi transportowej dla uczestników projektu pn. "Dziś uczeń-jutro student"- powt.
- Pośrednictwo w organizacji spotkań Grupy Roboczej ds. inteligentnych specjalizacji i Grupy Ekspertów ds. DSI 2030 w ramach projektu "Innowacyjny Dolny Śląsk"
więcej: (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.