eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Prace budowlano remontowe na terenie Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-04-29

Radom: Prace budowlano remontowe na terenie Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu
Numer ogłoszenia: 108850 - 2016; data zamieszczenia: 29.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu , ul. Ks. Łukasika 3, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3639957 w. 1219, faks 048 3634873.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pupradom.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prace budowlano remontowe na terenie Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych: Część I zamówienia Wykonanie zabezpieczeń przeciwpożarowych w budynku PUP w Radomiu, w zakres których wchodzą prace budowlano remontowe wynikające z Postanowienia Mazowieckiego Komendanta Wojewódzkiego Państwowej Straży Pożarnej (zaleceń ekspertyzy technicznej dotyczącej zabezpieczenia pożarowego w budynku Powiatowego Urzędu Pracy). Szczegółowy zakres prac określa dokumentacja oraz przedmiary robót stanowiące załącznik nr 2a do SIWZ Remont elewacji północnej i częściowo wschodniej budynku PUP w Radomiu, w zakres którego wchodzi naprawa ściany szczytowej od ul. 1905 Roku i malowanie ściany od strony parkingu przy budynku wysokim Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu, przy ul. Ks. Łukasika 3.Szczegółowy zakres prac określa dokumentacja oraz przedmiar robót stanowiące załącznik nr 2b do SIWZ.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.30.00.00-0, 45.44.30.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.08.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający przewiduje wniesienie wadium w wysokości: Część I zamówienia: 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych), Część II zamówienia: 1 000,00 zł (słownie: tysiąc złotych) Wadium w pieniądzu (PLN), należy wnosić na oprocentowane konto: 03 1160 2202 0000 0001 9346 5601 Wadium w pieniądzu uważa się za wniesione jeżeli wpłynie na konto Zamawiającego najpóźniej 19.05.2016r do godz. 10:00. Wadium w formie dokumentów o których mowa art. 45 ust 6 pkt od 2 do 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych musi zawierać zapis, iż zabezpiecza roszczenie Zamawiającego do wskazanej wyżej kwoty na wypadek zaistnienia przesłanek wskazanych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, na cały okres związania ofertą.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie przewiduje szczegółowego warunku w tym zakresie. Na potwierdzenie spełniania warunku Zamawiający wymaga złożenia stosownego oświadczenia w tej kwestii zgodnie z treścią zawartą w dokumencie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, który stanowi Załącznik Nr 3 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga aby Wykonawca składający ofertę dotyczącą I części zamówienia wykazał, iż: - w okresie ostatnich pięciu lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty budowlane polegające na wykonaniu systemu przeciwpożarowego w budynku zakwalifikowanym do kategorii zagrożenia ludzi co najmniej ZL III (także ZL I i ZL II) o wartości co najmniej 150 000,00 PLN brutto każda. Zamawiający wymaga aby Wykonawca składający ofertę dotyczącą II części zamówienia wykazał, iż: - w okresie ostatnich pięciu lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty budowlane polegające na wykonaniu elewacji w budynku co najmniej 4 kondygnacyjnym o wartości co najmniej 40 000,00 PLN brutto każda. Na potwierdzenie spełniania warunków wskazanych wyżej Zamawiający wymaga złożenia stosownego oświadczenia w tej kwestii zgodnie z treścią zawartą w dokumencie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, który stanowi Załącznik Nr 3 do SIWZ, oraz złożenia wykazu wykonanych głównych robót, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których roboty zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów, określających, czy roboty zostały wykonane należycie. Wzór wykazu stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ. Zamawiający za główne roboty uznaje te, które swoim zakresem i wartością potwierdzają spełnianie przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia. Uwaga !!! Wykonawcy wykazują spełnianie tych warunków udziału w postępowaniu, które dotyczą tylko tej części zamówienia, na którą składają ofertę. Składając ofertę na obie części zamówienia Wykonawca wypełnia załącznik nr 4 dla każdej z części zaznaczając której części załącznik dotyczy. Oceny spełniania w/w warunku, zamawiający dokona metodą SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie przewiduje szczegółowego warunku w tym zakresie. Na potwierdzenie spełniania warunku Zamawiający wymaga złożenia stosownego oświadczenia w tej kwestii zgodnie z treścią zawartą w dokumencie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, który stanowi Załącznik Nr 3 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga aby Wykonawca składający ofertę dotyczącą I części zamówienia wykazał, iż dysponuje co najmniej: kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie sieci elektrycznych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. 2013 poz. 1409 póz. zm.)*, Zamawiający wymaga aby Wykonawca składający ofertę dotyczącą II części zamówienia wykazał, iż dysponuje co najmniej: kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. 2013 poz. 1409 póz. zm.)* Na potwierdzenie spełniania warunku Zamawiający wymaga złożenia stosownego oświadczenia w tej kwestii zgodnie z treścią zawartą w dokumencie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, który stanowi Załącznik Nr 3 do SIWZ oraz złożenia wykazu kadry, którego wzór stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ, do którego należy wpisać wymagane informacje o uprawnieniach i doświadczeniu osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia. Zamawiający żąda przedstawienia dokumentów potwierdzających powyższe dopiero przed podpisaniem umowy. Oceny spełniania w/w warunku, zamawiający dokona metodą SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA *Uwaga: Zamawiający dopuszcza uprawnienia budowlane odpowiadające w/w uprawnieniom, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej prawa (Dz. U. z 2016r. poz.65). W przypadku, gdy wskazane przez Wykonawcę w wykazie osoby są obywatelami państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz konfederacji Szwajcarskiej, musza one spełnić wymogi określone w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2013r. , poz. 1409 z póź. zm.) Uwaga !!! Wykonawcy wykazują spełnianie tych warunków udziału w postępowaniu, które dotyczą tylko tej części zamówienia, na którą składają ofertę. Składając ofertę na dwie części zamówienia Wykonawca wypełnia załącznik nr 5, osobno dla każdej z części, zaznaczając której części załącznik dotyczy. Ta sama osoba nie może zostać wskazana do wykonania obu części zamówienia i potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu w odniesieniu do obu zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie przewiduje szczegółowego warunku w tym zakresie. Na potwierdzenie spełniania warunku Zamawiający wymaga złożenia stosownego oświadczenia w tej kwestii zgodnie z treścią zawartą w dokumencie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, który stanowi Załącznik Nr 3 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

KOSZTORYS OFERTOWY- stanowiący podstawę wyliczenia ceny oferty, sporządzony na podstawie przedmiarów. Kosztorysy mogą zawierać także dodatkowe pozycje, poza pozycjami wymienionymi w przedmiarach jeżeli wykonawca uzna, że do wykonania zadania konieczne jest wykonanie dodatkowych prac niewskazanych w przedmiarach - forma dokumentu oryginał

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Dodatkowa przedłużona gwarancja - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Strony dopuszczają zmianę terminu zakończenia realizacji umowy w formie aneksu do umowy, jeżeli niedotrzymanie pierwotnego terminu stanowi konsekwencję: 2.Strony dopuszczają zmianę terminu zakończenia realizacji umowy, jeżeli niedotrzymanie pierwotnego terminu stanowi konsekwencję: a) udokumentowania przestojów w realizacji przedmiotu umowy niezawinionych przez Wykonawcę, o czas trwania przestoju, b) siły wyższej, c) wprowadzenia robót zamiennych, które ze względu na technologię wykonania w znacznym stopniu wpływają na terminową realizację przedmiotu umowy. d) konieczności wykonania robót dodatkowych zgodnie z art. 67 ust.1 pkt 5 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 3. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w formie aneksu, jeżeli zajdzie potrzeba w sytuacji zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 14 dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiana ta może spowodować wydłużenie terminu wykonania prac i nie spowoduje zmiany wynagrodzenia Wykonawcy. 4. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w formie aneksu w sytuacji, kiedy nastąpi ustawowa zmiana stawki VAT. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 14 dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiana ta nie wpłynie na termin wykonania prac i spowoduje zmianę wynagrodzenia wykonawcy brutto. Kwota netto wynagrodzenia pozostanie bez zmian. 5. Zamawiający dopuszcza zmianę kierownika robót oraz innych osób biorących po stronie Wykonawcy udział w realizacji zamówienia, w sytuacji zdarzeń losowych uniemożliwiających im pełnienie funkcji z zastrzeżeniem, że taka zmiana musi nastąpić na osoby, które spełniają warunki określone w SIWZ. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 3 dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiana ta nie wpłynie na termin wykonania prac i nie spowoduje zmiany wynagrodzenia Wykonawcy. 6. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w formie aneksu w przypadku: a) wystąpienia nieprzewidzianych warunków i zjawisk atmosferycznych (kataklizmy), b) konieczności wykonania zamiennej dokumentacji projektowej, c) konieczności przeprowadzenia uzgodnień prawnych lub technicznych, d) wstrzymania budowy przez właściwy organ z przyczyn nie zawinionych przez Wykonawcę robót budowlanych, e) wystąpienia siły wyższej np.: trąby powietrznej, pożaru, powodzi, f) wystąpienia przedłużenia się okresu osiągania parametrów technologicznych nie zawinionego przez Wykonawcę, 7.Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania projektów i rozwiązań zamiennych w trakcie realizacji inwestycji ze względu na dostosowanie realizowanego obiektu do aktualnych przepisów i norm budowlanych, zmiany te nie spowodują zmiany terminu wykonania prac. 8. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania w trakcie realizacji inwestycji zmian do projektu, jeżeli takie zmiany będą wymagane dla osiągnięcia optymalnych parametrów funkcjonalnych inwestycji. 9. W wypadku wprowadzenia przez Zamawiającego zmian do projektu, Zamawiający jest zobowiązany w sposób określony ustawą Prawo Budowlane przekazać zakres zmian Wykonawcy. 10. W wypadku wprowadzenia zmian przez Zamawiającego, o których powyżej, każdorazowo, Wykonawca winien takie zmiany umieścić w dokumentacji powykonawczej, o której mowa w niniejszej umowie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pupradom.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu, ul. Ks. Łukasika 3,26-600 Radom.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.05.2016 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu, ul. Ks. Łukasika 3,26-600 Radom po. 137 Kancelaria Urzędu.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie zabezpieczeń przeciwpożarowych w budynku PUP w Radomiu, w zakres których wchodzą prace budowlano remontowe wynikające z Postanowienia Mazowieckiego Komendanta Wojewódzkiego Państwowej Straży Pożarnej (zaleceń ekspertyzy technicznej dotyczącej zabezpieczenia pożarowego w budynku Powiatowego Urzędu Pracy).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie zabezpieczeń przeciwpożarowych w budynku PUP w Radomiu, w zakres których wchodzą prace budowlano remontowe wynikające z Postanowienia Mazowieckiego Komendanta Wojewódzkiego Państwowej Straży Pożarnej (zaleceń ekspertyzy technicznej dotyczącej zabezpieczenia pożarowego w budynku Powiatowego Urzędu Pracy).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.30.00.00-0, 31.62.52.00-5, 45.31.21.00-8, 45.34.30.00-3, 45.34.31.00-4, 45.40.00.00-1, 45.31.11.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Dodatkowa przedłużona gwarancja - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont elewacji północnej i częściowo wschodniej budynku PUP w Radomiu, w zakres którego wchodzi naprawa ściany szczytowej od ul. 1905 Roku i malowanie ściany od strony parkingu przy budynku wysokim Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu, przy ul. Ks. Łukasika 3.Szczegółowy zakres prac określa dokumentacja oraz przedmiar robót stanowiące załącznik nr 2b do SIWZ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont elewacji północnej i częściowo wschodniej budynku PUP w Radomiu, w zakres którego wchodzi naprawa ściany szczytowej od ul. 1905 Roku i malowanie ściany od strony parkingu przy budynku wysokim Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu, przy ul. Ks. Łukasika 3. Szczegółowy zakres prac określa dokumentacja oraz przedmiar robót stanowiące załącznik nr 2b do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.30.00-4, 45.32.40.00-4, 45.32.00.00-6, 45.41.00.00-4, 45.42.21.10-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Dodatkowa przedłużona gwarancja - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.