Ogłoszenie z dnia 2017-07-17
Ogłoszenie nr 108825 - 2017 z dnia 2017-07-17 r.
Kielce: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących na potrzeby Świętokrzyskiego Oddziału Regionalnego ARiMR i Biur Powiatowych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Świętokrzyski Oddział Regionalny, krajowy numer identyfikacyjny
1061308300122, ul.
ul. Warszawska
430,
25414
Kielce, państwo
Polska, woj.
świętokrzyskie, tel.
413 490 900, faks
, e-mail
malgorzata.erlich-smurzynska@arimr.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.arimr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Państwowa osoba prawna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących na potrzeby Świętokrzyskiego Oddziału Regionalnego ARiMR i Biur Powiatowych
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Zamówienie obejmuje dostawę w rozumieniu art. 2 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. zakup i dostawę do siedziby Świętokrzyskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w Kielcach, ul. Warszawska 430, 25-414, fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych (tonerów, wkładów drukujących i bębnów) do drukarek laserowych, atramentowych, faksów i kserokopiarek - szczegółowy wykaz materiałów eksploatacyjnych objętych przedmiotem zamówienia przedstawia Tabela w załączniku nr 1 (pod pojęciem "fabrycznie nowe" należy rozumieć produkty wykonane nie wcześniej niż 2015r. z nowych elementów lub pełnowartościowych komponentów z odzysku, bez śladów uszkodzenia, posiadające wszelkie zabezpieczenia i oznaczenia tj. typ, numer seryjny umieszczone zarówno na obudowie i oryginalnym opakowaniach producenta).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
30125120-8
Dodatkowe kody CPV:
30192113-6,
30124000-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zapytanie o cenę
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT217196 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 217196 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie ZOC
na podstawie art. 70
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zapytania o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015 roku, poz. 2164 ze zmianami), gdyż wszystkie przesłanki z przytoczonego art. są spełnione - materiały eksploatacyjne (takie jak: kasety z tonerami, wkłady atramentowe oraz bębny światłoczułe) do drukarek komputerowych, kopiarek i faksów są powszechnie dostępne, o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia nie przekracza 135 tys. euro. Materiały eksploatacyjne do urządzeń drukujących oferowane są przez liczne podmioty na rynku, co umożliwia łatwy dostęp do w/w praktycznie nieograniczonej grupie konsumentów, co z kolei łączy się wprost z powszechną konsumpcją (zgodnie z obowiązującą wykładnią przesłankę art. 70 należy rozumieć jako możliwość realizacji typowych w danej branży zamówień, przez większość podmiotów tej branży); uznając ustalone standardy jakościowe jako przeciętne typy, wzorce, rodzaje, gatunki, wyroby odpowiadające przeciętnym wymaganiom, należy przez to rozumieć zarówno standardy wynikające z przyjętych dla danych produktów norm określonych przepisami prawa, jak i wymagań przyjętych jako normy w powszechnym odbiorze konsumenckim (istotną cechą tych produktów jest ich typowość, gwarantująca zamawiającemu porównanie cen takiego samego rodzaju produktów, oferowanych przez różnych wykonawców, poprzez podanie nazwy produktu i określenie podstawowych jego parametrów)
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Dostawa materiałów elektrycznych i akcesoriów
- Roboty interwencyjno-remontowe systemu odwodnienia dróg wojewódzkich będących w zarządzie ŚZDW w Kielcach z podziałem na zadania częściowe
- Zakup produktów betonowych na potrzeby Rejonowego Przedsiębiorstwa Zieleni i Usług Komunalnych Sp. z o.o.
- Świadczenie usług medycznych w zakresie medycyny pracy i profilaktycznej opieki zdrowotnej dla pracowników Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach
- Remont wiaduktu nad drogą ekspresową S7 w km 1+305 w m. Jędrzejów
- Sukcesywne dostawy zużywalnych elementów do zestawów automatycznych wstrzykiwaczy kontrastu dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.