eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Morzeszczyn › Udzielenie długoterminowego kredytu w wysokości 1.500.000 PLN na porycie deficytu budżetu praz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-17

Ogłoszenie nr 108809 - 2017 z dnia 2017-07-17 r.

Morzeszczyn: Udzielenie długoterminowego kredytu w wysokości 1.500.000 PLN na porycie deficytu budżetu praz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 536233-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Morzeszczyn, krajowy numer identyfikacyjny 53452300000, ul. Kociewska 12, 83-132 Morzeszczyn, państwo Polska, woj. pomorskie, tel. 058 5362724 w. 14, faks 585 362 792, e-mail urzad@morzeszczyn.pl
Adres strony internetowej (URL): www.morzeszczyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Udzielenie długoterminowego kredytu w wysokości 1.500.000 PLN na porycie deficytu budżetu praz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

IN.271.ZP-2.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest udzielenie długoterminowego kredytu dla Gminy Morzeszczyn w wysokości 1.500.000 PLN (słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych 00/100) o okresie spłaty do 31.12.2027 roku. 3.2 Kredyt jest przeznaczony na pokrycie planowanego deficytu roku 2017 oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań. 3.3. Uruchomienie kredytu nastąpi w 2 transzach zgodnie ze złożoną dyspozycją Zamawiającego. 3.4. Spłaty rat kredytu /kapitału/ przewidziane na lata 2025-2027 dokonywane będą w ratach kwartalnych, w terminie do końca każdego kwartału. Okres karencji w spłacie rat kapitałowych do 31.03.2025 r. Ostatnia rata kredytu do 31.12.2027r. Wysokość rat kredytu oraz termin spłaty określa Harmonogram spłaty długoterminowego kredytu, stanowiący załącznik Nr 2 do niniejszej specyfikacji. Spłata odsetek dokonywana będzie, zgodnie z harmonogramem spłat na koniec każdego miesiąca, począwszy od miesiąca, w którym uruchomiono kredyt. 3.5. Oprocentowanie kredytu w wysokości: zmienna stopa procentowa WIBOR 1M + niezmienna stała marża banku, Celem przygotowania oferty w niniejszym postępowaniu Wykonawca winien przyjąć wysokość stawki WIBOR 1M na dzień 2017-06-14 (1,66%). O wysokości oprocentowania w danym miesiącu Wykonawca (bank) powiadomi Zamawiającego na piśmie w terminie 7 dni roboczych od daty ustalenia oprocentowania dla danego okresu odsetkowego. Oprocentowaniu podlega kwota faktycznie wykorzystanego kredytu przyjmując rzeczywistą liczbę dni w miesiącu oraz założenie, że rok liczy 365 dni, ilość dni w roku przestępnym 366. Za miesiąc przyjmuje się miesiąc kalendarzowy. Zmiana oprocentowania wynikająca ze stawki WIBOR 1 M nie stanowi zmiany warunków umowy i nie wymaga jej wypowiedzenia. 3.6. Kredytobiorca ma prawo do wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych opłat. O zmianie terminu spłaty kredytu Zamawiający poinformuje w formie pisemnej Wykonawcę. Jeżeli termin spłaty odsetek lub rat kapitałowych przypadnie na sobotę, niedzielę, święto lub inny dzień ustawowo wolny od pracy, spłata odsetek lub rat kapitałowych nastąpi w dniu roboczym poprzedzającym ten termin. 3.7. Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel własny in blanco. Koszty związane z ustanowieniem prawnego zabezpieczenia kredytu ponosi Zamawiający. Zamawiający nie przewiduje oświadczenia o poddaniu się egzekucji w trybie przepisów bankowych. 3.8. Dokumenty niezbędne do udzielenia kredytu dostępne na stronie Biuletynu Informacji Publicznej (BIP) Zamawiającego http://morzeszczyn.biuletyn.net w zakładce Budżet i majątek, w tym: a. sprawozdania Rb-NDS, Rb-Z, Rb-N, Rb-27S i Rb-28S za 2016 r. oraz I kwartał 2017 r. b. sprawozdanie opisowe z wykonania budżetu za 2016 rok oraz uchwałę RIO w sprawie wyrażenia opinii o przedłożonym sprawozdaniu z wykonania budżetu Gminy Morzeszczyn za rok 2016, c. uchwałę RIO w sprawie opinii o projekcie budżetu Gminy Morzeszczyn na 2017r. oraz o możliwości sfinansowania deficytu budżetu oraz pozostałe dokumenty dostepne na stronie BIP w tym ; d. uchwała Nr XXIV/162/2017 Rady Gminy Morzeszczyn z dnia 29 marca 2017 r. w sprawie wyrażenia zgody na zaciągnięcie kredytu długoterminowego, e. zestawienie zobowiązań Gminy Morzeszczyn, f. wykaz jednostek organizacyjnych gminy, g. zaświadczenie o wyborze Wójta, h. uchwała rady o powołaniu skarbnika, i. zaświadczenie o nadaniu Gminie statystycznego numeru identyfikacji REGON j. zaświadczenie o nadaniu numeru identyfikacji podatkowej NIP.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 66113000-5
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT495082.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
, , , , , kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 453109.32
Oferta z najniższą ceną/kosztem 403016.46
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 467765.74
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.