Brynek: Roboty budowlane związane z bieżącą konserwacją, utrzymaniem i remontem dróg leśnych wewnątrzzakładowych na terenie Nadleśnictwa Brynek w 2015 roku.
Numer ogłoszenia: 108784 - 2015; data zamieszczenia: 11.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Brynek , ul. Grabowa 3, 42-690 Brynek, woj. śląskie, tel. 032 2857491, faks 032 2857491.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.lasy.gov.pl/brynek
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna Skarbu Państwa nie posiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane związane z bieżącą konserwacją, utrzymaniem i remontem dróg leśnych wewnątrzzakładowych na terenie Nadleśnictwa Brynek w 2015 roku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty budowlane obejmować będą: Bieżąca konserwacja dróg leśnych wewnątrzzakładowych polegająca na uzupełnieniu ubytków w nawierzchni drogi w ilości około 6.000m2. Zakres zadania obejmuje dowiezienie kruszywa jego rozplantowanie w miejscach uszkodzonych drogi i uwałowanie. Średnia warstwa kruszywa po uwałowaniu 20cm. Transport kruszywa do 25km. Rozliczenie za wykonane roboty następować będzie na podstawie obmiaru wykonanych robót polegających na obmierzeniu powierzchni naprawionej drogi i średniej grubości warstwy na jednostkowej powierzchni. W celu pomierzenia grubości warstwy kruszywa Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania odkrywek we wskazanych przez komisję miejscach. Dla średniej grubości warstwy uwałowanego kruszywa 20 cm, przyjmuje się współczynnik 1,0 do stawki wynikającej z oferty Wykonawcy za 1 m2. Każde zmniejszenie lub zwiększenie grubości warstwy uwałowanego kruszywa, wynikające z potrzeb terenowych, o 5 cm będzie skutkowało zmianą współczynnika o 0,2. Zwiększenie lub zmniejszenie będzie polegało na pomiarze grubości uwałowanej warstwy kruszywa, dokonaniu zaokrąglenia do pełnych 5 cm w górę i w dół, przy 2,5 cm w dół od 2,6 cm w górę Mechaniczne profilowanie dróg gruntowych polegające na wyrównaniu podłużnym drogi z nadaniem jezdni prawidłowych spadków o łącznej powierzchni ok. 22750 m2. Roboty te wykonane zostaną równiarką samojezdną. Po wyrównaniu podłużnym odcinka drogowego należy go mechaniczne zagęścić walcem wibracyjnym samojezdnym o min. nacisku 12t. Remont typowych przepustów na drogach leśnych w ilości 9 szt. Zakres zadania obejmuje remont przepustów fi 600 poprzez wymianę starych rur na rury żelbetowe typu Vipro lub równoważne np. Weholite SN8 wraz z wykonaniem uwałowanego najazdu z kamienia na długości 15 mb, po 7,5 m z każdej strony przepustu i wykonania nawierzchni o grubości uwałowanej warstwy kruszywa 30 cm.nad rurą. Zlecenie wykonania poszczególnego zakresu robót nastąpi sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielanie zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy PZP, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju prac, co zostanie określone w odrębnej umowie.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium, które wynosi: 4.000,00 słownie cztery tysiące złotych
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający ustala następujące warunki udziału w przedmiotowym postępowaniu: warunek posiadania wiedzy i doświadczenia - zamawiający wymaga wykazania się przez Wykonawcę posiadaną wiedzą i doświadczeniem w zakresie wykonawstwa przedmiotu zamówienia polegającym na wykazaniu w ofercie, robót z ostatnich 5 lat w zakresie budowy, konserwacji, modernizacji, remontów bieżących lub utrzymania dróg gruntowych w rozumieniu Prawa o ruchu drogowym (art. 2 ust. 2 Dz.U. 1997 Nr 98 poz. 602 ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym) o wartości minimum 200 000 zł.. sposób oceny spełnia, nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek posiadania odpowiedniego potencjału technicznego - zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę posiadania lub dysponowania następującym sprzętem do realizacji zadania, tj. : równiarki samojezdnej o szerokości roboczej lemiesza min. 3,5 m, samochodu ciężarowego samowyładowczego o ładowności do 12 ton, walca samojezdnego z wibracją o minimalnym nacisku 12 ton, sposób oceny spełnia, nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_katowice/nadl_brynek/zamówienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Brynek ul.Grabowa 3, 42-690 Tworóg.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.05.2015 godzina 08:00, miejsce: siedziba Zamawiającego Brynek ul.Grabowa 3 pokój nr 1 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont drogi woj. nr 571 od km 48+400 do 52+114 (od m. Golądkowo do m. Płocochowo) na terenie gmin Winnica, Pokrzywnica, Pułtusk, powiat pułtuski - nr postępowania 087/24
- Postępowanie na realizację zadań pn. Remont cząstkowy nawierzchni masą bitumiczną na gorąco z wycinaniem krawędzi jezdni.
- Remonty cząstkowe i przebudowa nawierzchni asfaltowych na terenie Miasta Luboń w roku 2024.
- "Modernizacja i przebudowa wybranych odcinków dróg powiatowych na terenie Powiatu Bolesławieckiego - Polski Ład"
- Przebudowa (modernizacja) drogi ul. Sportowa
- "Modernizacja dróg na terenie Gminy Ropa w miejscowościach Ropa i Łosie"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.