eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wyry › Utworzenie Klubu Senior+ w Domu Kultury w Gostyni poprzez modernizację pomieszczeń Domu Kultury w Gostyni przy ul. Pszczyńskiej 366 wraz z wykonaniem podjazdu dla osób niepełnosprawnych. Zadanie jest współfinansowane ze środków otrzymanych w ramach Programu Wieloletniego "Senior+" na lata 2015-2020

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-17

Ogłoszenie nr 108781 - 2017 z dnia 2017-07-17 r.

Wyry: Utworzenie Klubu Senior+ w Domu Kultury w Gostyni poprzez modernizację pomieszczeń Domu Kultury w Gostyni przy ul. Pszczyńskiej 366 wraz z wykonaniem podjazdu dla osób niepełnosprawnych. Zadanie jest współfinansowane ze środków otrzymanych w ramach Programu Wieloletniego "Senior+" na lata 2015-2020
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 542379-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy, krajowy numer identyfikacyjny 27104782700000, ul. ul. Dąbrowszczaków 133, 43175 Wyry, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 323 256 800, faks 323 256 809, e-mail urzad@wyry.pl
Adres strony internetowej (URL): http://bip.wyry.pl
Adres profilu: www.wyry.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Utworzenie Klubu Senior+ w Domu Kultury w Gostyni poprzez modernizację pomieszczeń Domu Kultury w Gostyni przy ul. Pszczyńskiej 366 wraz z wykonaniem podjazdu dla osób niepełnosprawnych. Zadanie jest współfinansowane ze środków otrzymanych w ramach Programu Wieloletniego "Senior+" na lata 2015-2020

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.271.14.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

A. Przedmiot zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: "Utworzenie Klubu Senior+ w domu Kultury w Gostyni poprzez modernizację pomieszczeń Domu Kultury w Gostyni przy ul. Pszczyńskiej 366 wraz z wykonaniem podjazdu dla osób niepełnosprawnych". 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: a) modernizację pomieszczeń Domu Kultury w Gostyni przedstawionych w załączniku D do SIWZ poprzez wykonanie robót rozbiórkowych i wykończeniowych m.in.: skucie starych płytek, a w ich miejsce wykonanie posadzki z płytek podłogowych, przygotowanie ścian i sufitów do dwukrotnego malowania farbami lateksowymi (sufity farbami emulsyjnymi), wykonanie tynków elewacyjnych MARMURIT, rozebranie ścianki z cegieł, montaż nowych drzwi aluminiowych, dwuskrzydłowych z naświetlem górnym (1,60*2,50) w kolorze brązowym, przeszklone szkłem bezpiecznym P2 do klatki schodowej wraz z dobudową ścianki, zerwanie starego parkietu i ułożenie w jego miejsce posadzki z wykładziny homogenicznej z warstwą izolacyjną, demontaż baterii umywalkowej i zmywakowej, demontaż bojlera, montaż przepływowego podgrzewacza wody, wymiana starych lamp sufitowych (4 sztuki) na oświetlenie typu kaseton, w pomieszczeniu 04 i 05 wykonać gładzie gipsowe, montaż skrzydeł drzwiowych wewnętrznych pełnych fabrycznie wykończonych - 4 sztuki, montaż ościeżnic drewnianych - 3 sztuki, rozebranie ściany działowej wraz z demontażem rolety drzwiowej wewnętrznej 2,20 x 0,87 m, montaż rolet dzień-noc - 6 sztuk, wykonanie na ścianie systemu składającego się z tapety magnetycznej zawierającej warstwę metaliczną, którą należy następnie pomalować zmywalną farbą tablicową. Szczegółowy opis prac znajduje się w przedmiarze - załącznik A do SIWZ. a) Wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych, składające się z następujących elementów (szczegółowy opis znajduje się w przedmiarze - załącznik B do SIWZ): o rozbiórka schodów wejściowych wraz z demontażem barierek i wywozem gruzu, o wykonanie nowych schodów żelbetowych, o rozbiórka chodnika na wprost wejścia, o budowa nowego chodnika na wprost wejścia, o budowa chodnika przy podjeździe dla osób niepełnosprawnych, o dostawa i montaż podestu dla osób niepełnosprawnych, o rozebranie muru z cegły i czapek betonowych wraz z wykonaniem nowych czapek oraz siedzisk z drewna. 3. Wykonawca powinien uwzględnić także poniższe prace: o Prace opisane w załączonym przedmiarze szczególnie związane z elektryką, o Wywóz gruzu i jego utylizacja, o Demontaż i montaż grzejników (5 sztuk), o Dwukrotne malowanie farbą olejną grzejników, o Oznaczenie terenu jako placu budowy, ustawienie tablicy informacyjnej, o Zabezpieczenie terenu budowy przed wtargnięciem na teren prac osób niepowołanych, o Zabezpieczenie istniejących obiektów narażonych na zniszczenie w trakcie trwania prac budowlanych, transportu lub składowania materiałów. 4. Roboty budowlane należy prowadzić zgodnie z Ustawą z 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. 2013 poz.1409), Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz.U. z 2003r. Nr 47, poz. 401), pozwoleniem na budowę, dokumentacją projektową i Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz obowiązującymi Polskimi Normami, zasadami wiedzy technicznej. 5. Zamawiający żąda, by dostarczone materiały i urządzenia były nowe oraz posiadały wymagane deklaracje zgodności, aprobaty techniczne, certyfikaty. 6. Wykonawca zobowiązany jest sprawdzić dokumentację oraz przedmiary robót przed terminem złożenia oferty. 7. W przypadku rozbieżności w ustaleniach poszczególnych dokumentów obowiązuje następująca ważność: a) Dokumentacja i przedmiary, b) Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia c) Umowa, d) Oferta Wykonawcy. B. Rozwiązania równoważne 1. Przedmiotu zamówienia nie można opisywać przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważny". 2. Tam, gdzie w dokumentacji projektowej zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych. Pod pojęciem równoważności rozumieć należy, iż zagwarantują one realizację zamówienia w zgodzie z opisem przedmiotu zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionej dokumentacji projektowej. W przypadku urządzeń, których znaki towarowe podano w dokumentacji projektowej, poprzez równoważność zamawiający rozumie zastosowanie takich urządzeń, których parametry techniczne, np.: rodzaj materiału, moc, wydajność, wysokość podnoszenia, obroty, napięcie, ciśnienie lub inne, nie będą gorsze od urządzeń jakie zostały przyjęte w rozwiązaniach technologicznych. Parametry techniczne i jakościowe dla zastosowanych w dokumentacji technicznej materiałów są wartościami minimalnymi. 3. W przypadku, gdy Wykonawca powołuje się na rozwiązanie równoważne z opisanym przez zamawiającego, jest zobowiązany przedstawić dokumenty wykazujące, że oferowane przez niego rozwiązania równoważne spełniają wymagania zamawiającego. Ponadto jeżeli zastosowanie rozwiązań równoważnych pociąga za sobą konieczność dokonania zmian projektowych w dokumentacji załączonej do SIWZ, Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania dokumentacji zamiennej uwzględniającej wprowadzone zmiany na koszt własny i uzyskania jej akceptacji przez zamawiającego i autora projektu oraz o ile jest to niezbędne uzyskania również uzgodnień (zezwoleń, pozwoleń itp.) lub decyzji odpowiednich instytucji, podmiotów i organów administracyjnych. 4. Wykonawcy mogą składać oferty zawierające rozwiązania równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ - zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 Pzp. 5. W przypadku, gdy ze szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia wynika, że przedmiot zamówienia opisano przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt. 2 i ust. 3 Pzp, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazu "lub równoważny". 6. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. C. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Dokumentacja projektowa oraz załącznik A do SIWZ tj. Uszczegółowiony opis przedmiotu zamówienia. D. Kod przedmiotu zamówienia zgodnie z klasyfikacją Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 45 00 00 00-7 Roboty budowlane 45 00 00 00-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych E. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę zgodnie z art. 29 ust. 3a Pzp 1. Zgodnie z art. 29 ust. 3a Pzp zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących bezpośrednie czynności związane z realizacją przedmiotu zamówienia na podstawie umowy o pracę (zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy). 2. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, o których mowa z art. 29 ust. 3a Pzp. Z uwagi na charakter wykonywania robót budowalnych stanowiących przedmiot umowy (tj. w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy), zamawiający wymaga, aby robotnicy budowlani przewidziani do realizacji zamówienia wykonujący roboty budowlane pod kierownictwem Kierownika Budowy zatrudnieni byli przez Wykonawcę i Podwykonawcę/ów na podstawie umowy o pracę w całym okresie realizacji umowy - min. 4 osoby. Zakres czynności związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, które podlegają obowiązkowi zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę obejmuje w szczególności: a) wykonanie robót rozbiórkowych i wykończeniowych, b) wykonanie robót elektrycznych, c) wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych wraz z chodnikami i murem. 3. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp. Przed podpisaniem umowy zamawiający wymaga przedłożenia przez Wykonawcę oświadczenia o zatrudnieniu pracowników, o których mowa w pkt. 2 na umowę o pracę. Ww oświadczenie winno zawierać dane dotyczące: ilości pracowników, zakres obowiązków oraz określenie ilości osób otrzymujących minimalne wynagrodzenie zgodnie z ustawą z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. 2015 poz. 2008) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 11 września 2015r. w sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę w 2016r. (Dz. U. 2015 poz. 1385). 4. Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp. Zmawiający może w każdym czasie realizacji umowy zwrócić się ponownie do Wykonawcy o przedłożenie aktualnego oświadczenia, o którym mowa w pkt. 3. 5. Sankcje za niespełnienie wymogu, o którym mowa w art. 29 ust. 3a Pzp. Sankcje za niespełnienie wymogu, o którym mowa w art. 29 ust. 3a Pzp zostały zawarte w ogólnych warunkach mowy stanowiących załącznik nr 7 do SIWZ. F. Informacja dotycząca wymagań zgodnie z art. 29 ust. 4 Pzp Zamawiający nie przewiduje wymagań zgodnie z art. 29 ust. 4 Pzp. G. Informacja dotycząca wymagań zgodnie z art. 29 ust. 5 Pzp Wymagania dotyczące art. 29 ust. 5 Pzp zostały uwzględnione w załączniku A do SIWZ tj. Uszczegółowionym opisie przedmiotu zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Podstawa prawna: Zamawiający zawiadamia o unieważnieniu ww postępowania na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 (tj. Dz. U. z 2015 poz. 2164 z późn. zm.), ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Uzasadnienie faktyczne: Do upływu terminu wyznaczonego na składanie ofert tj. do dnia 17.07.2017r. godz. 9.30 do siedziby zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta dotycząca "Utworzenia Klubu Senior+ w Domu Kultury w Gostyni poprzez modernizację pomieszczeń Domu Kultury w Gostyni przy ul. Pszczyńskiej 366 wraz z wykonaniem podjazdu dla osób niepełnosprawnych".
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
, , , , , kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.