eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Janów › Wykonanie remontów w następujących placówkach oświatowych1. Zmiana sposobu użytkowania części budynku Szkoły Podstawowej w Lusławicach dla potrzeb Przedszkola, 2. Zmiana sposobu użytkowania części budynku Gimnazjum w Piasku dla potrzeb przedszkola, 3 Zmiana sposobu użytkowania części budynku Szkoły Podstawowej w Janowie dla potrzeb przedszkola

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2016-06-28

Janów: Wykonanie remontów w następujących placówkach oświatowych: 1. Zmiana sposobu użytkowania części budynku Szkoły Podstawowej w Lusławicach dla potrzeb Przedszkola, 2. Zmiana sposobu użytkowania części budynku Gimnazjum w Piasku dla potrzeb przedszkola, 3 Zmiana sposobu użytkowania części budynku Szkoły Podstawowej w Janowie dla potrzeb przedszkola
Numer ogłoszenia: 108625 - 2016; data zamieszczenia: 28.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Janów , ul. Częstochowska 1, 42-253 Janów, woj. śląskie, tel. 034 327 80 48, faks 034 327 80 81.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.janow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontów w następujących placówkach oświatowych: 1. Zmiana sposobu użytkowania części budynku Szkoły Podstawowej w Lusławicach dla potrzeb Przedszkola, 2. Zmiana sposobu użytkowania części budynku Gimnazjum w Piasku dla potrzeb przedszkola, 3 Zmiana sposobu użytkowania części budynku Szkoły Podstawowej w Janowie dla potrzeb przedszkola.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zmiana sposobu użytkowania części budynku Szkoły Podstawowej w Lusławicach dla potrzeb Przedszkola. W przedmiotowym opracowaniu nie przewiduje się żadnej ingerencji w konstrukcję budynku, poza wymianą stolarki drzwiowej w obiekcie, częściowym dostawieniu nowych ścianek działowych ( wykonanie podziału pomieszczeń dla obecnych potrzeb), częściowej wymianie istniejących podłoży i posadzek w obiekcie i do realizacji - rozbudowy - instalacji wod-kan., elektrycznej i CO, jak i wentylacji, zgodnie z opisem niniejszego opracowania. W obiekcie należy wykonać uzupełnienie tynków i położenie nowych wraz z powłokami malarskimi. W sanitariatach wykonać obłożenie ścian płytkami szkliwionymi do wysokości 2 mb., od poziomu posadzki na klej, ścianki działowe pomiędzy kabinowe i kabinowe wykonać z płyt laminowanych o wysokości 2.0 mb., od poziomu posadzki z prześwitem od posadzki 15 cm. jak i w rejonie lokalizacji kuchni i zlewozmywaków należy wykonać lamperie olejne do wysokości 1.5 mb., od posadzki. Należy zmodyfikować stolarkę okienno-drzwiową zgodnie ze szczegółami na rysunkach opracowania. Komunikacja wewnętrzna budynku jak i zewnętrzna pozostaje bez zmian. Zmiana sposobu użytkowania części budynku Gimnazjum w Piasku dla potrzeb przedszkola. Obiekt przeznaczony do zmiany sposobu użytkowania jest zlokalizowany w parterze budynku szkoły, w części zajmowanej przez salę gimnastyczną z pomieszczeniami towarzyszącymi, z których wygospodarowano pomieszczenia dla potrzeb projektowanego przedszkola, który jest niepodpiwniczony bez poddasza, z dachem płaskim, dwuspadowym. Lokalizacja jest pokazana na projekcie zagospodarowania działki. W przedmiotowym opracowaniu nie przewiduje się żadnej ingerencji w konstrukcję budynku, poza wymianą stolarki drzwiowej w obiekcie, częściowym dostawieniu nowych ścianek działowych ( wykonanie podziału pomieszczeń dla obecnych potrzeb), częściowej wymianie istniejących podłoży i posadzek w obiekcie i do realizacji - rozbudowy - instalacji wod-kan., elektrycznej i CO, jak i wentylacji, zgodnie z opisem niniejszego opracowania. W obiekcie należy wykonać uzupełnienie tynków i położenie nowych wraz z powłokami malarskimi. W sanitariatach wykonać obłożenie ścian płytkami szkliwionymi do wysokości 2 mb., od poziomu posadzki na klej, ścianki działowe pomiędzy kabinowe i kabinowe wykonać z płyt laminowanych o wysokości 2.0 mb., od poziomu posadzki z prześwitem od posadzki 15 cm. jak i w rejonie lokalizacji kuchni i zlewozmywaków należy wykonać lamperie olejne do wysokości 1.5 mb., od posadzki. Należy zmodyfikować stolarkę okienno-drzwiową zgodnie ze szczegółami na rysunkach opracowania. Zaprojektowano wykonanie schodów wejściowy i podjazdu dla osób niepełnosprawnych z elementów stalowych malowanych proszkowo z podestami typu kraty pomostowe serratowane w.g szczegółów na rysunkach. Zmiana sposobu użytkowania części budynku Szkoły Podstawowej w Janowie dla potrzeb przedszkola. W przedmiotowym opracowaniu nie przewiduje się żadnej ingerencji w konstrukcję budynku, poza wymianą stolarki drzwiowej w obiekcie, częściowym dostawieniu nowych ścianek działowych ( wykonanie podziału pomieszczeń dla obecnych potrzeb), częściowej wymianie istniejących podłoży i posadzek w obiekcie i do realizacji - rozbudowy - instalacji wod-kan., elektrycznej i CO, jak i wentylacji, zgodnie z opisem niniejszego opracowania. W obiekcie należy wykonać uzupełnienie tynków i położenie nowych wraz z powłokami malarskimi. W sanitariatach wykonać obłożenie ścian płytkami szkliwionymi do wysokości 2 mb., od poziomu posadzki na klej, ścianki działowe pomiędzy kabinowe i kabinowe wykonać z płyt laminowanych o wysokości 2.0 mb., od poziomu posadzki z prześwitem od posadzki 15 cm. jak i w rejonie lokalizacji kuchni i zlewozmywaków należy wykonać lamperie olejne do wysokości 1.5 mb., od posadzki. Należy zmodyfikować stolarkę okienno-drzwiową zgodnie ze szczegółami na rysunkach opracowania. Komunikacja wewnętrzna budynku jak i zewnętrzna pozostaje bez zmian. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje projekt budowlany, przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Przekazane przez zamawiającego przedmiary robót stanowią jedynie opis przedmiotu zamówienia, są elementem pomocniczym, a nie podstawą wyceny prac budowlanych, mają na celu ułatwić Wykonawcy sporządzenie oferty. Zastosowane materiały powinny posiadać certyfikaty zezwalające na zastosowanie w budownictwie. Zgodnie z art.10 Ustawy Prawo Budowlane Wykonawca przedstawi powyższe certyfikaty oraz dołączy do dokumentacji powykonawczej, którą sporządzi po zakończeniu realizacji zamówienia. Użyte w przedmiarach znaki towarowe i nazwy są przykładowe. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.08.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2.000,00 zł (słownie: dwa tysięce złoty). Forma wadium. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Miejsce i sposób wniesienia wadium. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto Zamawiającego: Krakowski Bank Spółdzielczy w Niegowie Oddział w Janowie nr 49 8591 0007 0330 0925 0228 0010 do chwili upływu terminu składania ofert. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. Wadium wnoszone w innych dopuszczalnych formach należy złożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego, w pokoju nr 5, a do oferty dołączyć kopię dokumentu potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek będzie spełniony, jeżeli z oświadczenia o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 będzie wynikało, że wykonawca spełnia przedmiotowy warunek.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek będzie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował, co najmniej jedną robotę budowlaną polegają na budowie, przebudowie lub remoncie budynku mieszkalnego, zamieszkania zbiorowego lub użyteczności publicznej (zdefiniowanego w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie - j.t. Dz. U. z 2015 r. poz. 1422) o wartości robót co najmniej 100.000,00 zł brutto

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek będzie spełniony, jeżeli z oświadczenia o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 będzie wynikało, że wykonawca spełnia przedmiotowy warunek

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek będzie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, które posiadają następujące uprawnienia: kierownik budowy posiadający: uprawnienia konstrukcyjno-budowlane bez ograniczeń zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (j.t. Dz. U. z 2016 r., poz. 290) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r., poz. 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek będzie spełniony, jeżeli z oświadczenia o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 będzie wynikało, że wykonawca spełnia przedmiotowy warunek

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. Kserokopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium. W przypadku kiedy ofertę składa kilka podmiotów do oferty należy dołączyć upoważnienie do pełnienia funkcji przedstawiciela/partnera wiodącego podpisanego przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. W/w zobowiązanie musi być przedstawione w oryginale

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - długość okresu gwarancji - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W szczególności Zamawiający ustanawia następujące warunki umożliwiające zmianę treści umowy: - wystąpienie warunków atmosferycznych i zdarzeń losowych, które istotnie utrudniają lub uniemożliwiają prowadzenie robót w umówiony sposób, - wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, - wystąpienia istotnego błędu w dokumentacji projektowej - termin umowny może zostać wydłużony o czas niezbędny na usunięcie wad w projekcie przez Wykonawcę dokumentacji projektowej - wystąpienie konieczności wykonania robót dodatkowych, od których zależy wykonanie przedmiotu zamówienia. Dopuszczalny zakres zmian umowy w sprawie zamówienia publicznego obejmuje: - możliwość przedłużenia terminu wykonania zamówienia i innych terminów umownych, - możliwość zmiany Inspektora Nadzoru, Kierownika budowy, - zmianę ceny w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT. W takim przypadku strony umowy zobowiązują się do podpisania aneksu do umowy regulującego wysokość podatku VAT i ceny brutto umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.janow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Janów ul. Częstochowska 1, 42-253 Janów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.07.2016 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Janów ul. Częstochowska 1, 42-253 Janów pok. nr 1 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.