eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chojnice › Administrowanie i utrzymanie cmentarza komunalnego przy ul. Kościerskiej w Chojnicach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-17

Ogłoszenie nr 108614 - 2017 z dnia 2017-07-17 r.

Chojnice: Administrowanie i utrzymanie cmentarza komunalnego przy ul. Kościerskiej w Chojnicach
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 538760-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski, krajowy numer identyfikacyjny 52345900000, ul. ul. Stary Rynek 1, 89600 Chojnice, państwo Polska, woj. pomorskie, tel. 523 971 800, faks 523 972 194, e-mail buchwald@miastochojnice.pl
Adres strony internetowej (URL): www.miastochojnice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Administrowanie i utrzymanie cmentarza komunalnego przy ul. Kościerskiej w Chojnicach

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie zadań związanych z administrowaniem i utrzymaniem cmentarza komunalnego przy ulicy Kościerskiej w Chojnicach. 1. Administrowanie cmentarzem obejmuje w szczególności następujące czynności: 1) Prowadzenie dokumentacji cmentarza w zakresie wymaganym stosownymi przepisami, tj. prowadzenie księgi osób pochowanych na cmentarzu, księgi grobów na cmentarzu oraz alfabetycznego spisu osób pochowanych na cmentarzu (księgi cmentarne). Wykonawca: a) całość powyższej dokumentacji winien prowadzić w systemie informatycznym oraz przy zachowaniu zasad określonych w przepisach określonych w Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 1 sierpnia 2001 r. w sprawie sposobu prowadzenia ewidencji grobów (Dz. U. z 2001 r. Nr 90 poz. 1013 ze zm.), b) powinien na bieżąco uzupełniać istniejącą dokumentację. W przypadku braku dokumentacji, należy ją uzupełnić poprzez dokonanie inwentaryzacji z natury, c) zapewni biuro zlokalizowane w Chojnicach, na potrzeby obsługi klienta i prowadzenia spraw administracyjnych, d) zobowiązany jest do przekazania Burmistrzowi Miasta Chojnice kopii sporządzonej dokumentacji zapisanej na trwałym elektronicznym nośniku informacji wraz z wydrukami do dnia 10 stycznia każdego roku, e) w zakresie likwidacji grobów nieopłaconych będzie podejmował działania określone przepisami prawa, f) będzie wykonywał wszelkie czynności administracyjno-organizacyjne wynikające z obowiązujących przepisów prawa, g) będzie prowadził racjonalną gospodarkę miejscami grzebalnymi, egzekwował od wykonawców usług pogrzebowych, kamieniarskich i ogrodniczych uporządkowanie miejsca po wykonywanych pracach. 2) Pobieranie opłat za korzystanie z cmentarzy według stawek określonych zarządzeniem Burmistrza Miasta Chojnice. Wykonawca: 1. zobowiązany jest do poboru opłaty w każdym przypadku określonym w Zarządzeniu, w kwocie tam ustalonej. Zamawiający będzie kontrolować prawidłowość poboru opłat, stwierdzenie nieprawidłowości w tym zakresie traktowane będzie jako niewłaściwe wykonywanie umowy zagrożone stosowaniem kar umownych, 2. przy pobieraniu opłaty zobowiązany jest dokumentować tę czynność w kwitariuszu przychodowym, pobranym z Urzędu Miejskiego w Chojnicach. Dokumentacja wpływu opłat sporządzana jest w następujący sposób - oryginał pokwitowania wydaje się wpłacającemu, pierwszą kopię przedkłada się do rozliczenia pobranych opłat, druga kopia pozostaje w kwitariuszu, 3. będzie rozliczał pobrane opłaty w systemie miesięcznym, w terminie do 10 dnia po upływie miesiąca w kasie Urzędu Miejskiego w Chojnicach, 4. pokrywa koszty: ? związane z opłatami za wodę pobraną na cmentarzu komunalnym, energią elektryczną, utrzymaniem toalet przenośnych. ? wywozu i utylizacji nieczystości, ? związane z nasadzeniami, koszeniem, cięciami pielęgnacyjnymi i wycinką drzew, ? letniego i zimowego utrzymania w stanie należytym alejek. 3) Wykonawca odpowiedzialny jest za prawidłowe, zgodne z zasadami wynikającymi z odpowiednich przepisów, wyznaczanie miejsc pochówku oraz właściwe zagospodarowanie pól grzebalnych. Wykonawca: a) uzgadnia i czuwa nad prawidłowym ustawianiem nagrobków i budową grobowców, głównie pod kątem zachowania ich wymiarów, w granicach powierzchni kwatery, b) czuwa nad właściwym przebiegiem ceremonii pogrzebowych, dbając o właściwe przygotowanie miejsca pochówku, zapewniając prawidłowy dojazd lub dojście do tego miejsca oraz ochronę sąsiednich grobów i nagrobków, c) zapewnia możliwość kontaktu z pracownikiem administracyjno-technicznym poza godzinami pracy biura Wykonawcy, d) pełni nadzór nad robotami wykonywanymi na terenie cmentarza przez podmioty gospodarcze świadczące usługi pogrzebowe. 4) Wykonawca udostępnia (otwiera bramy) teren cmentarza m.in. na potrzeby wykonania pochówku i prac kamieniarskich w godzinach pracy Wykonawcy. 5) Pracownik administracyjno-techniczny powinien codziennie sprawdzić teren cmentarza pod kątem prawidłowości wykonywanych prac przez firmy kamieniarskie, prawidłowości wnoszonych opłat. 6) Utrzymywanie cmentarza komunalnego przy ul. Kościerskiej w Chojnicach w zakresie wykonywania prac porządkowych, pielęgnacji zieleni oraz zimowego utrzymania poprzez: a) wyposażenie cmentarza w 2 kabiny sanitarne WC (opróżnianie, dezynfekcja, mycie), b) wyposażenie cmentarza w 4 dodatkowe kabiny WC w okresie Dnia Wszystkich Świętych, tj. od 30 października do 3 listopada. c) wyposażenie cmentarza w kontenery na odpady (ilość wg potrzeb), d) zapewnienie prawidłowego utrzymania zieleni, poprzez odpowiednią jej pielęgnację. Wszelkie zmiany w szacie roślinnej terenów cmentarza dokonywać można jedynie za zgodą Zamawiającego (uzgodnienie ze specjalistą do spraw zieleni), 5. utrzymanie czystości alejek w okresie letnim, 6. odśnieżanie i posypywanie alejek w okresie zimowym, 7. utrzymywanie w stanie należytym sieci wodociągowej, oświetleniowej, ogrodzenia i dróg. W przypadku wystąpienia konieczności dokonania napraw lub remontów czynności te należy zgłosić pisemnie do Zamawiającego, 8. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z kontrolami służb sanitarnych, jak też ponosi pełną odpowiedzialność za nieprawidłowości stwierdzone w trakcie tych kontroli, 9. Wykonawca wyposaży cmentarz w odpowiednie tablice informacyjne, na których zamieszczać będzie informacje wynikające ze stosownych przepisów oraz będzie dbać o ich aktualizację i odpowiedni wygląd estetyczny. Tablice powyższe nie mogą być wykorzystywane do zamieszczania na nich reklam, 10. Wykonawca dołoży wszelkich starań i będzie podejmować niezbędne czynności zapewniające przestrzeganie porządku i ochronę wyposażenia terenu cmentarza, 11. Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia na swój koszt wszelkich szkód, które powstały w trakcie wykonywania prac. 2. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę co najmniej jednej osoby wykonującej czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie zawiera cechy stosunku pracy określone w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku Kodeks Pracy (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 ze zm.). Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania, to zarządzanie cmentarzem komunalnym. Zamawiający wymaga udokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osoby wykonującej czynności w zakresie realizacji zamówienia. Zamawiający uprawniony jest do przeprowadzenia kontroli w zakresie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu, w zakresie zarządzania cmentarzem oraz nakładania sankcji z tytułu jego niespełnienia. Rodzaj sankcji oraz warunki w jakich mogą one być nakładane, określone zostały przez Zamawiającego w niniejszej umowie. Wykonawca ma obowiązek przedstawienia na wezwanie Zamawiającego (w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 2 dni robocze) dowodu zatrudnienia osoby wykonującej czynności w zakresie realizacji zamówienia na umowę o pracę w postaci oświadczenia o zatrudnieniu takich osób ze wskazaniem liczby osób i wymiaru ich zatrudnienia oraz powołaniem czasookresów zatrudnienia. W przypadku wygaśnięcia lub rozwiązania stosunku pracy, z którymś z pracowników wykonujących czynności objęte umową Wykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia w jego miejsce innej osoby, która będzie w dalszym czasie wykonywać te czynności.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 98371111-5
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT634146.34
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Zakład Pogrzebowy Tadeusz Porożyński, , ul. Gdańska 3, 89-600, Chojnice, kraj/woj. pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 780000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 780000
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 780000
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.