eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Karlino › Przebudowa dróg gminnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Domacyno, gmina Karlino

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-04-29

Karlino: Przebudowa dróg gminnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Domacyno, gmina Karlino
Numer ogłoszenia: 108596 - 2016; data zamieszczenia: 29.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Karlino , Plac Jana Pawła II 6, 78-230 Karlino, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 3117273, faks 94 3117410.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg gminnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Domacyno, gmina Karlino.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie robót zgodnie z dokumentacją projektową w tym m.in.: Przebudowa dróg gminnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą w m. Domacyno a) Roboty drogowe w całym zakresie objętym dokumentacją techniczną na odcinkach oznaczonych jako: odc. A odc. B; odc. C - roboty pomiarowe, - roboty przygotowawcze, - roboty rozbiórkowe, - roboty ziemne, - wykonanie ław betonowych, krawężników betonowych najazdowych i wystających oraz obrzeży betonowych, - wykonanie jezdni o nawierzchni asfaltowej: odcinek A długości 228 mb - szerokość zasadnicza 5m , - szerokość nawierzchni skrzyżowania z drogą powiatową dostosowana do istniejących szerokości na drodze powiatowej od 3,3, 4,2, 4,5 do 5m odcinek B długości 796,4 mb + 17 mb - zasadnicza szerokość na odcinku -17 do 508,40 - 5m, - na odcinku 508,4 do 600,9 szerokość 4,5m, - na odcinku od 600,9 do 740 szerokość 3,5m z lokalnymi poszerzeniami poprzez zatoki o szerokości 3m, z wyłączeniem drogi nad przepustem nad rzeką Młynówka, - na odcinku od 740 do zjazdu do drogi powiatowej szerokość 5 m odcinek długości C 478,4 mb - szerokość zasadnicza 5m remont skrzyżowania (na początku odcinka B, przed km 0,0) wykonanie zabruku na łukach drogi B i C, wykonanie zjazdów o nawierzchni z kostki betonowej brukowej prostokątnej o wym. 20x10x8 cm - koloru czerwonego, wykonanie terenów zielonych, w tym nasadzeń krzewów miododajnych, regulacja istniejącej infrastruktury (kratki, włazy, zawory, studzienki), elementy zabezpieczenia ruchu drogowego: poręcze ochronne - 40m, progi zwalniające - 3szt., elementy odblaskowe na jezdni - 36m, stała organizacja ruchu - oznakowanie pionowe i poziome. b) Kanalizacja deszczowa w całym zakresie objętym dokumentacją, z zastrzeżeniem: Zamawiający wskazuje, że przekroje rur w kanalizacji deszczowej ulegną zmianie w odniesieniu do dokumentacji projektowej zgodnie z poniższym schematem: - rurę O250 zamienić na rurę O315, - rurę O315 zamienić na rurę O400, - rurę O400 pozostają bez zmian, Koszty wynikające z zamiany rur należy uwzględnić w ofercie. Zakres: - roboty pomiarowe, - roboty ziemne i rozbiórkowe związane z wykonaniem kanalizacji deszczowej jezdni, zjazdów, chodników, - wykonanie sieci kanalizacji deszczowej grawitacyjnej wraz z przykanalikami do wpustów ulicznych - wykonanie wylotu do rzeki - kanał deszczowy z rur PVC DN/OD 200 SN8 SDR 34 (lite) - L= 90,9 m - kanał deszczowy z rur PP-B DN/OD 315 SN8 - L= 1035,3 m - kanał deszczowy z rur PP-B DN/OD 400 SN8 SDR 34 - L= 302,0 m - studnia betonowa DN/ID 1200 - 5 szt. - studnia betonowa DN/ID 1000 - 28 szt. - wpusty uliczne betonowe dn 500 z osadnikiem H=0,5m - 29 szt. - Separator koalescencyjny z osadnikiem - 1 szt. - uporządkowanie terenu, - wykonanie prób szczelności instalacji kanalizacji deszczowej, c) Oświetlenie drogowe wg projektu budowlanego: Obwód nr I kier. Karwin/Zwartowo: - sieć kablowa kabel YAKY 4x16mm2 - 714 m, - Słup oświetleniowy rurowy aluminiowy , oprawa oświetleniowa kompletna o mocy 40W - 16 szt., Obwód nr II kier. Rokosowo: - sieć kablowa kabel YAKY 4x16mm2 - 671 m, - Słup oświetleniowy wysięgnikowy rurowy aluminiowy + wysięgnik - 1,5m, oprawa oświetleniowa kompletna o mocy 40W - 15 szt., Obwód nr II kier. Ramlewo: - sieć kablowa kabel YAKY 4x16mm2 - 539 m, - Słup oświetleniowy rurowy aluminiowy, oprawa oświetleniowa kompletna o mocy 40W - 10 szt., w zakresie: - roboty pomiarowe, - wykonanie wykopów liniowych, - ułożenie kabli zasilających, - ułożenie kabli pod drogami - przecisk, - montaż fundamentów pod słupy oświetleniowe, - montaż słupów oświetleniowych stalowych ocynkowanych 8m i 6m, - montaż opraw oświetleniowych ledowych, - podłączenie przewodów, - uporządkowanie terenu, - pomiary i badania instalacji, d) Kanalizacja teletechniczna: - roboty pomiarowe, - budowa kanalizacji 1 - otworowej z rur RHDPE O 40 - 157,0 m - budowa kanalizacji 1 - otworowej z rur RRP O 110/ 3,7 - 1182,0 m - budowa kanalizacji 1 - otworowej z rur RHDPEp O 110/6.3 - 171,0 m - budowę studni telefonicznych oznaczonych jako SKR-1 z ramą lekką i z zabezpieczeniem zamkiem - 50 szt. - uporządkowanie terenu, - pomiary i badania instalacji..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45.23.23.10 - Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.11.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 55.000,00 zł

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania spełniania warunku dotyczącego wiedzy i doświadczenia Wykonawca powinien wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej: (1) 1 pracę polegającą na wykonaniu robót budowlanych w rozumieniu przepisów ustawy Prawo budowlane obejmujących przebudowę, remont lub budowę drogi z nawierzchnią asfaltowej o powierzchni min. 2.000 m2, (2) 1 pracę polegającą na wykonaniu robót budowlanych w rozumieniu przepisów ustawy Prawo budowlane obejmujących budowę, przebudowę lub remont oświetlenia drogowego bądź parkowego na odcinku o długości co najmniej 500 mb, (3) 1 pracę polegającą na wykonaniu robót budowlanych w rozumieniu przepisów ustawy Prawo budowlane obejmujących budowę, przebudowę lub remont kanalizacji deszczowej o długości co najmniej 500 mb. Zamawiający uzna spełnienie warunku dotyczącego wiedzy i doświadczenia, gdy wykonawca wykaże, że prace określone w ppkt. (1) - (3) zostały wykonane w ramach jednej umowy bądź kilku umów.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca powinien dysponować następującymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: - kierownik budowy: uprawnienia budowlane w specjalności inżynieryjnej drogowej - zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r. poz. 1278) bądź odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów uprawniające do pełnienia funkcji kierownika budowy przy wykonywaniu robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia; doświadczenie:co najmniej 36 miesięcy doświadczenia zawodowego przy realizacji robót drogowych o zakresie podobnym do niniejszego zamówienia, jako kierownik budowy lub kierownik robót (w rozumieniu art.12 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane - tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 ze zm. - dalej Prawo Budowlane), - kierownik robót elektrycznych: Uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń - zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r. poz. 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów uprawniające do pełnienia funkcji kierownika robót przy wykonywaniu robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia; doświadczenie: co najmniej 24 miesiące doświadczenia zawodowego przy realizacji robót elektrycznych o zakresie podobnym do niniejszego zamówienia, jako kierownik budowy lub kierownik robót (w rozumieniu art.12 ust. 1 pkt. 2 Prawa Budowlanego), - kierownik robót sanitarnych: uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń - zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r. poz. 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów uprawniające do pełnienia funkcji kierownika robót przy wykonywaniu robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia; doświadczenie: co najmniej 24 miesiące doświadczenia zawodowego przy realizacji robót sanitarnych o zakresie podobnym do niniejszego zamówienia, jako kierownik budowy lub kierownik robót (w rozumieniu art.12 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo Budowlane).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca ubiegający się o realizację zamówienia: (1) powinien posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000 zł (słownie: jeden milion złotych); (2) powinien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 1.000.000 zł (słownie: jeden milion złotych)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Długość okresu gwarancji jakości - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany Umowy będą mogły być wprowadzane w związku z zaistnieniem okoliczności, których wystąpienia Strony nie przewidywały w chwili zawierania Umowy. Okoliczności te nie mogą być wywołane przez którąkolwiek ze Stron, ani nie mogą być przez Strony zawinione i muszą wywoływać ten skutek, iż (i) Umowa nie może być wykonana wedle pierwotnej treści, w szczególności z uwagi na rażącą stratę grożącą Stronom bądź jednej ze Stron lub niemożność osiągnięcia celu Umowy albo też (ii) wykonanie Umowy będzie istotnie utrudnione dla jednej bądź obu jej Stron. Okoliczności powyższe odnosić się mogą w szczególności do: - wystąpienia zmian stanu prawnego, w tym w szczególności przepisów podatkowych i z zakresu ochrony środowiska, - działań i zaniechań organów władzy publicznej, w tym zmiany urzędowych interpretacji przepisów dot. realizacji i finansowania Przedmiotu Umowy, - działań i zaniechań instytucji zaangażowanych w realizację, kontrolę lub finansowanie zamówienia, - gwałtownej dekoniunktury, kryzysów finansowych w skali ponadpaństwowej, - powszechnej niedostępności surowców bądź materiałów, - konieczności uwzględnienia wpływu ewentualnych prac dodatkowych i zamiennych na realizację przedmiotu umowy, - warunków atmosferycznych i klimatycznych uniemożliwiających realizację Przedmiotu Umowy w stopniu większym niż można byłoby to racjonalnie przewidywać, - klęsk żywiołowych i ekologicznych oraz siły wyższej, - nieprzewidywalnych warunków gruntowych (w tym w szczególności kolizji z sieciami i obiektami podziemnymi nieujętymi na mapach zasadniczych z państwowego zasobu geodezyjno - kartograficznego, warunków geologicznych nieopisanych w dokumentacji projektowej, których nie dało się przewidzieć pomimo dochowania należytej staranności).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.karlino.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Karlino ul. Plac Jana Pawła II 78-230 Karlino.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.05.2016 godzina 10:00, miejsce: Gmina Karlino ul. Plac Jana Pawła II 78-230 Karlino.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.