To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-17
Ogłoszenie nr 108576 - 2017 z dnia 2017-07-17 r.
Świdwin: Naprawa budynku nr 1 - P.O nr 13 Jednostki Wojskowej nr 4281 w Niechorzu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 525875-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: 21 Baza Lotnictwa Taktycznego w Świdwinie, krajowy numer identyfikacyjny
33102935500000, ul.
ul. Połczyńska
32,
78-301
Świdwin, państwo
Polska, woj.
zachodniopomorskie, tel.
261 533 509, faks
261 533 509, e-mail
zam.publ.21blt@ron.mil.pl
Adres strony internetowej (URL): www.21blot.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: jednostka wojskowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Naprawa budynku nr 1 - P.O nr 13 Jednostki Wojskowej nr 4281 w Niechorzu
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP/30/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest naprawa budynku nr 1 -P.O nr 13 Jednostki Wojskowej 4281 w Niechorzu. Zakres prac remontowych. a)Remont tynków wewnętrznych sufitów. b) Remont tynków wewnętrznych ścian. c) Roboty malarskie sufity / ściany. d) Wykonanie lamperii żywicznych. e) Remont posadzek cementowych. f) Okładziny ścienne / glazura. g) Posadzki terakota. h) Wykładziny podłogowe PCV o wzmocnionej klasie ścieralności. i) Wymiana stolarki drzwiowej. j) Remont instalacji centralnego ogrzewania pomieszczeń sanitarnych. k) Remont instalacji wodno-kanalizacyjnej, ciepłej wody pomieszczeń sanitarnych. l) Remont instalacji elektrycznej pom. sanitarnych. m) Wykonanie wentylacji sufitowej pom. sanitarnych. n) Wykonanie instalacji wody użytkowej zimnej. o) Wykonanie instalacji wody użytkowej ciepłej. p) Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania. q) Remont instalacji elektrycznej, które obejmują: - Instalacje elektryczne gniazd ogólnego użytku, gniazd teleinformatycznych i gniazd komputerowych -Instalacji oświetleniowej, awaryjnej i ewakuacyjnej Wszystkie standardy jakościowe, związane z realizacją przedmiotu zamówienia, zostały opisane w dokumentacji technicznej wskazanej w pkt. 4 , rozdział 3 SIWZ, w szczególności: Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) - Roboty ogólnobudowlane -załącznik 7 do SIWZ; Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) -Remont instalacji elektrycznej -załącznik 9 do SIWZ; Projekt budowlany załącznik nr 11 do SIWZ, Rysunki. Szczegółowy opis, zakres przedmiotu zamówienia i kolejność wykonywania prac, w tym roboty towarzyszące i prace tymczasowe określają załączone do specyfikacji istotnych warunków zamówienia dokumenty, które stanowią jej integralną część, wskazane w pkt. 4, rozdział 3 SIWZ. Wykonawca winien uwzględnić w ofercie cenowej środki pozyskane ze sprzedaży odpadów w tym również i złomu stalowego - ofertę cenową należy pomniejszyć o wartość uzyskana ze sprzedaży odpadów i złomu. Terenem budowy jest obiekt budowlany usytuowany na terenie zamkniętym, w kompleksie wojskowym przy ulicy Klifowej 1 w Niechorzu. Roboty budowlane będą mogły być prowadzone codziennie (również w soboty i niedziele) w godzinach 7:00 -18:00. Inwestor przekaże protokolarnie teren budowy Wykonawcy w terminie 5 dni od dnia zawarcia umowy. Po stronie Wykonawcy leży wykonanie na swój koszt utylizacji odpadów powstałych wyniku realizacji niniejszego zamówienia zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21 z późn. zm.) Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane stanowiące przedmiot umowy, nie może być krótszy niż 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego bez wad i usterek przez Strony, zgodnie z kartą gwarancyjną dołączoną do protokołu odbioru robót. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub jego Podwykonawcę (o ile występuje) na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r. poz.1502 z późn. zm.) osoby bezpośrednio wykonujące roboty budowlane określone dokumentacji technicznej -stanowiącej załączniki nr 7-11 do SIWZ, z wyjątkiem osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 290 ze zm.), tj. kierowników robót. Jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. -Kodeksu pracy (Dz. U. z 2016r. poz. 1666 z poźn. zm.). Zamawiający, przewiduje zwołanie zebrania wykonawców w przedmiotowym postępowaniu w terminie określonym w SIWZ (rozdział 3, pkt. 12)
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45410000-4,
45420000-4,
45431100-8,
45431200-9,
45442100-8,
45432111-5,
45300000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT403067.32 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 624320.50 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ŚWIDWINA
- ZP/13/2024 OBSŁUGA, SERWIS I KONSERWACJA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW I PRZEPOMPOWNI
- ZP/14/2024 - Dostawa urządzeń warsztatowych II
- Utworzenie żłobka miejskiego w Świdwinie.
- ZP/11/2024 Dostawa środków czystości
więcej: przetargi w Świdwinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.