eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Remont elewacji budynku Przedszkola Publicznego nr 11 na Osiedlu Kasztanowym w Szczecinie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-21

Szczecin: Remont elewacji budynku Przedszkola Publicznego nr 11 na Osiedlu Kasztanowym w Szczecinie
Numer ogłoszenia: 108442 - 2008; data zamieszczenia: 21.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Szczecin - Wydział Oświaty, pl. Armii Krajowej 1, 70-456 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091-4245-643, fax 0-91 42-456-37.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.szczecin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont elewacji budynku Przedszkola Publicznego nr 11 na Osiedlu Kasztanowym w Szczecinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Po zdemontowaniu części listew i desek maskujących elewacji, należy zdemontować płyty azbestowe. Na konstrukcję ścian, przykręcić wodoodporne, zewnętrzne płyty typu fermacell HD grubości 10 mm. W warstwie cokołowej na wys. ok.15 cm. płytki klinkierowe, na pozostałej powierzchni przykleić styropian twardy gr. 3 cm. Na wykończenie zastosować tynk cienkowarstwowy. Ściany zewnętrzne ceglane pomalować. 2. Wymienić parapety podokienne na nowe, z blachy powlekanej w kolorze ciemnego brązu. Pozostałe obróbki blacharskie, po drobnych naprawach, pomalować farba olejną. 3. Na nowo dostosować istniejące rury spustowe i w miarę potrzeby wymienić elementy żeliwne 4. Wykonać naprawy attyki, ościeżnic oraz drzwi balkonowych oraz pomalować wszystkie elementy drewniane w elewacji. 5. Przy ścianach dziedzińca wewnętrznego wyciąć z asfaltu opaskę po odpowiednim wyprofilowaniu terenu, ułożyć nową nawierzchnię z kostki betonowej. 6. Wykonać niezbędne naprawy i wymiany elementów zewnętrznej instalacji elektrycznej i instalacji odgromowej. 7. Na dachu, na naczyniu wzbiorczym wykonać ruszt ze stalowych kątowników i obudować go blachą stalową ocynkowaną. 8. Wymienić na nowe zadaszenie śmietnika z płyt falistych typu onduline

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Oryginalny kod CPV: 45.43.20.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.20.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian Oryginalny kod CPV: 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie Oryginalny kod CPV: 45.44.20.00 - Nakładanie powierzchni kryjących Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.20.00 - Nakładanie powierzchni kryjących Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie pobiera wadium za udział w postępowaniu.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) posiadania takich uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5) prace związane z usunięciem i zabezpieczeniem płyt azbestowych wykona firma do tego uprawniona 6) spełniają następujące warunki dodatkowe: a) dysponują osobami posiadającymi uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, a także sanitarnej b) wykonali należycie w okresie ostatnich pięciu lat minimum 3 prace ogólnobudowlane związane z dociepleniem budynków o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie wykonawcy, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ o spełnianiu warunków określonych w art. 22 :ust. 1 pkt 1,2,3, oraz ust. 1 pkt 4 ustawy 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej 3) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia 4) Potwierdzone przygotowania zawodowego i aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego osób uczestniczących w zamówieniu. 5) Wykaz prac odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, z podaniem daty, miejsca wykonania, wartości i podmiotu zlecającego potwierdzonego referencjami lub innymi dokumentami świadczącymi o ich należytym wykonaniu. 6) Ofertę cenową z wyszczególnieniem etapów i wskaźników pomocnych do jej obliczenia 7) Odpowiednie pełnomocnictwa 8) Oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.szczecin.pl/showpage?chapter=11710

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzędu Miasta Szczecin pok. 353 w godz. 8:00 - 12:00.Do kontaktów z Wykonawcami upoważniona jest Główny Specjalista w Wydziale Oswiaty p. Barbara Żygadło tel. 42-456-42, fax 091 42-456-37.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.06.2008 godzina 11:45, miejsce: Urząd Miasta Szczecin, Pl. Armii Krajowej 1 , pok. 302..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.