eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Roboty budowlane polegające na modernizacji wejścia głównego i wejścia do Planetarium oraz wyciszenie Centrum Konferencyjnego w Centrum Nauki Kopernik



Ogłoszenie z dnia 2016-06-28

Warszawa: Roboty budowlane polegające na modernizacji wejścia głównego i wejścia do Planetarium oraz wyciszenie Centrum Konferencyjnego w Centrum Nauki Kopernik
Numer ogłoszenia: 108371 - 2016; data zamieszczenia: 28.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Nauki Kopernik , ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 20, 00-390 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 596 41 11, faks 22 596 41 13.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.kopernik.org.pl http://bip.kopernik.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja kultury wpisana do RIK.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane polegające na modernizacji wejścia głównego i wejścia do Planetarium oraz wyciszenie Centrum Konferencyjnego w Centrum Nauki Kopernik.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane mające na celu wykonanie robót polegających na modernizacji wejścia głównego i wejścia do Planetarium w Centrum Nauki Kopernik. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane mające na celu wyciszenie Centrum Konferencyjnego Kopernik. Uwaga! Zamawiający, przewiduje wizję lokalną, która odbędzie się w dniu 04.07.2016 r. o godzinie 11.00. Zamawiający informuje, iż dokonanie wizji lokalnej nie będzie możliwe w innym niż wymienionym powyżej terminie..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Część 1 - Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, w trybie i na zasadach określonych w art. 67 ust 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Część 2 - Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, w trybie i na zasadach określonych w art. 67 ust 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 05.10.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający w przedmiotowym Postępowaniu wymaga wniesienia przez Wykonawców wadium, jako zabezpieczenia złożonej Oferty. Wykonawca składający Ofertę wniesie wadium: Część 1 - w kwocie odpowiadającej wartości 24 000 złotych (słownie złotych: dwudziestu czterech tysięcy złotych); Część 2 - w kwocie odpowiadającej wartości 3 000 złotych (słownie złotych: trzech tysięcy złotych). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku z następujących form: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r., poz. 359). Wadium wnoszone w pieniądzu zostanie wpłacone przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego: SWIFT: BPHKPLPK IBAN: PL 31 1060 0076 0000 3310 0017 6119 Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium wnosi się przed upływem terminu do składania Ofert. Wadium uznaje się za wniesione, jeżeli: a) Wnoszone w formie pieniądza zostało uznane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu na składanie Ofert, b) wnoszone w pozostałych formach - Wykonawca załączy oryginał dokumentu, potwierdzającego wniesienie wadium, nie później niż przed upływem terminu składania Ofert. Wadium winno być wniesione na cały okres związania Ofertą. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji, bądź poręczenia z treści powyższych dokumentów winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta (podmiotu, który wystawił gwarancję lub poręczenie) do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium na każde pisemne żądanie Zamawiającego zgłoszone w terminie związania Ofertą po wystąpieniu dowolnej okoliczności wskazanej w art. 46 ust 4a lub 5 Ustawy Pzp. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom zgodnie z postanowieniami art. 46 Ustawy Pzp.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 2) posiadania wiedzy i doświadczenia: a) Zamawiający, w zakresie części 1, uzna spełnienie przedmiotowego warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, że zrealizował* w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania Ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie lub remoncie lub modernizacji budynku (uwzględniając w tym także wartość wyposażenia jeżeli było przedmiotem tej samej umowy), o wartości każdej z nich (tj. jednej roboty budowlanej) nie mniejszej niż 800 000,00 brutto zł.* b) Zamawiający, w zakresie części 2, uzna spełnienie przedmiotowego warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, że zrealizował* w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania Ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie lub remoncie lub modernizacji budynku (uwzględniając w tym także wartość wyposażenia jeżeli było przedmiotem tej samej umowy) o wartości każdej z nich (tj. jednej roboty budowlanej) nie mniejszej niż 150 000,00 brutto zł.* *W celu ustalenia, czy Wykonawca spełnia warunek zrealizowania odpowiedniej ilości robót, Zamawiający za jedną robotę będzie przyjmował robotę, która została odebrana przez Zamawiającego/odbiorcę jako wykonana w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona, i która była przedmiotem odrębnej umowy. **W przypadku gdy rozliczenie pomiędzy Wykonawcą/podmiotem a Zamawiającym/odbiorcą za wykonane zamówienie zostało dokonane w innej walucie niż w złotych polskich, Zamawiający dokona przeliczenia wartości wykonanych zamówień w innej walucie na złote polskie - na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych określonego w Tabeli Kursów Narodowego Banku Polskiego na dzień wszczęcia postępowania, tj. 28.06. 2016 r. Uwaga! W zakresie każdej z części: -W przypadku składania Oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie Zamówienia (konsorcjum), spełnienie powyższego warunku wiedzy i doświadczenia muszą wykazać łącznie Wykonawcy występujący wspólnie. - W przypadku gdy Wykonawca będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów - Wykonawca ma złożyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów (Załącznik nr 6 do SIWZ) w zakresie wiedzy i doświadczenia na potrzeby wykonania Zamówienia. - W przypadku gdy Wykonawca wykaże, na potwierdzenie spełnienia powyższego warunku udziału w Postępowaniu, usługę, przy realizacji której brał udział jako członek konsorcjum, z dowodów czy usługi zostały wykonane należycie, powinien wynikać zakres prac wykonanych przez Wykonawcę jako członka konsorcjum.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający, w zakresie części 1, uzna spełnienie przedmiotowego warunku, jeżeli Wykonawca wykaże się: a) dysponowaniem co najmniej jedną osobą wyznaczoną do sprawowania funkcji kierownika robót, posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; b) dysponowaniem co najmniej jedną osobą wyznaczoną do sprawowania funkcji kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń. Zamawiający, w zakresie części 2, uzna spełnienie przedmiotowego warunku, jeżeli Wykonawca wykaże się: dysponowaniem co najmniej jedną osobą wyznaczoną do sprawowania funkcji kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - bez ograniczeń. Uwaga! W zakresie każdej z części: - W przypadku składania Oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie Zamówienia (konsorcjum), dysponowaniem odpowiednim potencjałem muszą wykazać się łącznie Wykonawcy występujący wspólnie. - W przypadku gdy Wykonawca będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów - Wykonawca ma złożyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów (Załącznik nr 6 do SIWZ) w zakresie osób zdolnych do wykonania Zamówienia na potrzeby wykonania Zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Na Ofertę składają się: a) wypełniony Formularz Oferty, którego wzór stanowi Załącznik nr 8 do SIWZ; b) oświadczenia i dokumenty na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu z pkt. 12 SIWZ; c) Zakres (część) przedmiotu zamówienia, który Wykonawca zamierza powierzyć do wykonania podwykonawcom lub nazwy (firmy) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się w celu spełniania warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 9 do SIWZ). d) Kosztorysy ofertowe sporządzone metodą uproszczoną, zgodnie z zasadami określonymi w pkt 13.10-13.13 SIWZ - w formie papierowej, podpisane przez osobę-osoby mające prawo do reprezentacji Wykonawcy; e) Pełnomocnictwo do podpisania Oferty (jeżeli dotyczy); W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do Oferty musi zostać załączone pełnomocnictwo na zasadach określonych pkt. 7 SIWZ. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie Zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w Postępowaniu albo do reprezentowania w Postępowaniu i do zawarcia Umowy; f) dowód wniesienia wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Okres gwarancji zamówienia - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ust. 1 Ustawy, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień Umowy w stosunku do treści Oferty, wobec czego ww. zmiany oraz warunki tych zmian zostały określone we Wzorze Umowy (w szczególności w § 1 i 12 Umowy) - stanowiącej Załącznik nr 10 do SIWZ i Załącznik nr 11 do SIWZ. Zmiana Umowy dokonana z naruszeniem zasad wyrażonych w pkt. 18.3. - 18.5 jest nieważna. Wszelkie zmiany i uzupełnienia postanowień Umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.kopernik.org.pl http://bip.kopernik.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Nauki Kopernik ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 20 00-390 Warszawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.07.2016 godzina 09:20, miejsce: Centrum Nauki Kopernik Sekretariat ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 20 00-390 Warszawa, Polska.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Roboty budowlane polegające na modernizacji wejścia głównego i wejścia do Planetarium.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane mające na celu wykonanie Robót polegających na modernizacji wejścia głównego i wejścia do Planetarium w Centrum Nauki Kopernik. Szczegółowy opis wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się w: 1. Projektach budowlano - wykonawczych - Załącznik nr 12 do SIWZ, 2. Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) - Załączniki nr 13 do SIWZ, 3. Przedmiarach robót - Załączniki nr 14 do SIWZ. Ponadto opis przedmiotu Zamówienia określa: Wzór Umowy (część 1 - Załącznik nr 10 do SIWZ)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.45.00.00-6, 45.33.00.00-9, 45.33.10.00-6, 45.33.20.00-3, 45.31.12.00-2, 45.00.00.00-7, 45.31.56.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.10.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wyciszenie Centrum Konferencyjnego w Centrum Nauki Kopernik.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane mające na celu wyciszenie Centrum Konferencyjnego Kopernik. Szczegółowy opis wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się w: 1. Projektach budowlano - wykonawczych - Załącznik nr 12 do SIWZ, 2. Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) - Załączniki nr 13 do SIWZ, 3. Przedmiarach robót - Załączniki nr 14 do SIWZ. Ponadto opis przedmiotu Zamówienia określa: Wzór Umowy (część 2 - Załącznik nr 11 do SIWZ)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.10.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji zamówienia - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.