Ogłoszenie nr 108366 - 2017 z dnia 2017-07-14 r.
Janowiec Wielkopolski: Termomodernizacja obiektów szkolnych w Janowcu Wielkopolskim
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Należy wskazać projekt/program: Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 33815-2017
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 68647-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Janowiec Wielkopolski, krajowy numer identyfikacyjny
52751700000, ul.
ul. Gnieźnieńska
3,
88430
Janowiec Wielkopolski, państwo
Polska, woj.
kujawsko-pomorskie, tel.
523 023 034, faks
523 023 020, e-mail
um_inwestycje@um-janowiecwlkp.pl
Adres strony internetowej (URL): www.um-janowiecwlkp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja obiektów szkolnych w Janowcu Wielkopolskim
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):IN.271.1.3.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku szkoły podstawowej w Janowcu Wielkopolskim obejmująca zakres prac: - część 1 Roboty budowlane- docieplenie ścian zewnętrznych, malowanie ściany szczytowej , wymianę pokrycia dachu "Arkady", ocieplenie dachu nad wejściem głównym, ocieplenie poddasza, wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, demontaż i montaż rynien i rur spustowych; -część 2- wymiana instalacji centralnego ogrzewania część 3 - wymiana lamp oświetleniowych
II.4) Główny kod CPV:
45.00.00.00 - Roboty budowlane
Dodatkowe kody CPV:45443000-4,
45442100-8,
45330000-9,
45331100-7,
45310000-3
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Umowy na realizację zamówienia zostały zawarte na okres
-część 1 - od 14.04.2017 r. do 01.08.2017 r.
-część 2 - od 14.04.2017 r. do 10.08.2017 r.
- część 3 - 14.04.2017 r. do 10.08.2017 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Termomodernizacja obiektów szkolnych w Janowcu Wielkopolskim - część 2 -Wymiana instalacji centralnego ogrzewania |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 14/04/2017 IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW: MK INSTAL- BUD P.H.U. Mirosław Kania ,
kania_miroslaw@o2.pl,
ul. Rzemieślnicza 14,
64-520,
Obrzycko, kraj/woj.
wielkopolskie IV.4) INFORMACJE DODATKOWE Informacje dodatkowe: zmiana umowy dotyczy realizacji części 2 zamówienia tj. wymiana instalacji centralnego ogrzewania |
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
10/07/2017
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
zamawiający w umowie z Wykonawcą części 2 w § 13 ust. 2 pkt 1 przewidział możliwość ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy - wartość robót zaniechanych związanych w części z uzupełnieniem ścian lub zamurowaniem otworów - stanowi kwotę brutto 16 942,55 zł
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Część rur instalacji centralnego ogrzewania stanowiących piony i odgałęzienia do grzejników zostanie zamontowana w ścianach a część zostanie zabudowana płytą GK zamiast planowanego umieszczenia tych rur na ścianach w izolacji z otulin piankowych - za kwotę w wysokości bruto 32 058,92 zł oraz dodatkowo zostanie dokonana wymiana rur do naczynia wyrównawczego i montaż zaworów podpionowych - wartość tych prac stanowi kwotę 43 776,06 zł brutto.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Roboty budowlane przy instalacji centralnego ogrzewania:
1) Część rur instalacji centralnego ogrzewania stanowiących piony i odgałęzienia do grzejników zostanie zamontowana w ścianach a część zostanie zabudowana płytą GK zamiast planowanego umieszczenia tych rur na ścianach w izolacji z otulin piankowych. Zmiana ta zagwarantuje całkowite zabezpieczenie instalacji przed możliwością uszkodzenia i zniszczenia jej przez użytkowników budynku ( dzieci i młodzież szkolną) oraz zwiększy skuteczność i wytrzymałość otulin cieplnych rur, a tym samym będą mniejsze straty ciepła w instalacji).
- wartość wprowadzonych zmian określonych w punkcie 1, stanowi kwotę w wysokości brutto 32 058,92 zł w tym:
a) wartość robót zaniechanych, związanych w części z uzupełnieniem ścian lub zamurowaniem otworów stanowi kwotę brutto: 16 942,55 zł,
b) wartość dodatkowych robót budowlanych, nieobjętych zamówieniem podstawowym, stanowi kwotę brutto: 49 001,47 zł.
2. Wymiana rur do naczynia wyrównawczego i montaż zaworów podpionowych: Po demontażu izolacji cieplnej z rur instalacji centralnego ogrzewania w kotłowni stwierdzono, że z uwagi na duży stopień zużycia - skorodowania, rur i oprzyrządowania od kotłów oraz rur przelewowych do naczynia wyrównawczego, zamontowanego na poddaszu budynku - należy wymienić wszystkie rury od kotłów do naczynia wyrównawczego oraz w celu efektywniejszej pracy instalacji c.o , szczególnie w zakresie przepływów na poszczególnych pionach dodatkowo zostanie zamontowanych 16 szt. zaworów podpionowych, co umożliwi również możliwość odcięcia poszczególnych pionów w przypadku konieczności spuszczenia wody z instalacji np. w sytuacji wystąpienia awarii lub prowadzenia prac remontowych ( brak potrzeby spuszczania wody z całej instalacji w budynku szkoły).
- wartość dodatkowych robót budowlanych nieobjętych zamówieniem podstawowym, - stanowi kwotę brutto 43 776,06 zł
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Wartość robót dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym, z uwzględnieniem wartości robót zaniechanych, wynosi brutto 75 834,98 zł co stanowi 32,45% wartości zamówienia określonego w umowie z wykonawcą.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja korytarza na II piętrze z wejściem do auli z łazienką i WC na I piętrze oraz klatkami schodowymi od I piętra do strychu"
- Zaprojektowanie i przebudowa wraz z modernizacją pomieszczeń SOR i współpracujących z nim pracowni diagnostycznych
- Budowa drogi leśnej w Leśnictwie Samlino, obręb Benice, gmina Kamień Pomorski
- Przebudowa i rozbudowa targowiska w Lututowie.
- Budowa placu zabaw w miejscowości Zarośle
- Ulepszenie nawierzchni jezdni w ciągach dróg powiatowych
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.