eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Janowiec Wielkopolski › Termomodernizacja obiektów szkolnych w Janowcu Wielkopolskim

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2017-07-14

Ogłoszenie nr 108366 - 2017 z dnia 2017-07-14 r.

Janowiec Wielkopolski: Termomodernizacja obiektów szkolnych w Janowcu Wielkopolskim
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej tak
Należy wskazać projekt/program: Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 33815-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia: tak
Numer ogłoszenia: 68647-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Janowiec Wielkopolski, krajowy numer identyfikacyjny 52751700000, ul. ul. Gnieźnieńska 3, 88430 Janowiec Wielkopolski, państwo Polska, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 523 023 034, faks 523 023 020, e-mail um_inwestycje@um-janowiecwlkp.pl
Adres strony internetowej (URL): www.um-janowiecwlkp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Termomodernizacja obiektów szkolnych w Janowcu Wielkopolskim

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

IN.271.1.3.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku szkoły podstawowej w Janowcu Wielkopolskim obejmująca zakres prac: - część 1 Roboty budowlane- docieplenie ścian zewnętrznych, malowanie ściany szczytowej , wymianę pokrycia dachu "Arkady", ocieplenie dachu nad wejściem głównym, ocieplenie poddasza, wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, demontaż i montaż rynien i rur spustowych; -część 2- wymiana instalacji centralnego ogrzewania część 3 - wymiana lamp oświetleniowych


II.4) Główny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane
Dodatkowe kody CPV:45443000-4, 45442100-8, 45330000-9, 45331100-7, 45310000-3

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Umowy na realizację zamówienia zostały zawarte na okres -część 1 - od 14.04.2017 r. do 01.08.2017 r. -część 2 - od 14.04.2017 r. do 10.08.2017 r. - część 3 - 14.04.2017 r. do 10.08.2017 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Termomodernizacja obiektów szkolnych w Janowcu Wielkopolskim - część 2 -Wymiana instalacji centralnego ogrzewania
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 14/04/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

MK INSTAL- BUD P.H.U. Mirosław Kania , kania_miroslaw@o2.pl, ul. Rzemieślnicza 14, 64-520, Obrzycko, kraj/woj. wielkopolskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 300500.36 PL.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE

Informacje dodatkowe: zmiana umowy dotyczy realizacji części 2 zamówienia tj. wymiana instalacji centralnego ogrzewania



SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
10/07/2017


V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp: zamawiający w umowie z Wykonawcą części 2 w § 13 ust. 2 pkt 1 przewidział możliwość ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy - wartość robót zaniechanych związanych w części z uzupełnieniem ścian lub zamurowaniem otworów - stanowi kwotę brutto 16 942,55 zł
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp: Część rur instalacji centralnego ogrzewania stanowiących piony i odgałęzienia do grzejników zostanie zamontowana w ścianach a część zostanie zabudowana płytą GK zamiast planowanego umieszczenia tych rur na ścianach w izolacji z otulin piankowych - za kwotę w wysokości bruto 32 058,92 zł oraz dodatkowo zostanie dokonana wymiana rur do naczynia wyrównawczego i montaż zaworów podpionowych - wartość tych prac stanowi kwotę 43 776,06 zł brutto.


V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Roboty budowlane przy instalacji centralnego ogrzewania: 1) Część rur instalacji centralnego ogrzewania stanowiących piony i odgałęzienia do grzejników zostanie zamontowana w ścianach a część zostanie zabudowana płytą GK zamiast planowanego umieszczenia tych rur na ścianach w izolacji z otulin piankowych. Zmiana ta zagwarantuje całkowite zabezpieczenie instalacji przed możliwością uszkodzenia i zniszczenia jej przez użytkowników budynku ( dzieci i młodzież szkolną) oraz zwiększy skuteczność i wytrzymałość otulin cieplnych rur, a tym samym będą mniejsze straty ciepła w instalacji). - wartość wprowadzonych zmian określonych w punkcie 1, stanowi kwotę w wysokości brutto 32 058,92 zł w tym: a) wartość robót zaniechanych, związanych w części z uzupełnieniem ścian lub zamurowaniem otworów stanowi kwotę brutto: 16 942,55 zł, b) wartość dodatkowych robót budowlanych, nieobjętych zamówieniem podstawowym, stanowi kwotę brutto: 49 001,47 zł. 2. Wymiana rur do naczynia wyrównawczego i montaż zaworów podpionowych: Po demontażu izolacji cieplnej z rur instalacji centralnego ogrzewania w kotłowni stwierdzono, że z uwagi na duży stopień zużycia - skorodowania, rur i oprzyrządowania od kotłów oraz rur przelewowych do naczynia wyrównawczego, zamontowanego na poddaszu budynku - należy wymienić wszystkie rury od kotłów do naczynia wyrównawczego oraz w celu efektywniejszej pracy instalacji c.o , szczególnie w zakresie przepływów na poszczególnych pionach dodatkowo zostanie zamontowanych 16 szt. zaworów podpionowych, co umożliwi również możliwość odcięcia poszczególnych pionów w przypadku konieczności spuszczenia wody z instalacji np. w sytuacji wystąpienia awarii lub prowadzenia prac remontowych ( brak potrzeby spuszczania wody z całej instalacji w budynku szkoły). - wartość dodatkowych robót budowlanych nieobjętych zamówieniem podstawowym, - stanowi kwotę brutto 43 776,06 zł


V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Wartość robót dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym, z uwzględnieniem wartości robót zaniechanych, wynosi brutto 75 834,98 zł co stanowi 32,45% wartości zamówienia określonego w umowie z wykonawcą.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.