Ogłoszenie z dnia 2017-07-14
Ogłoszenie nr 108294 - 2017 z dnia 2017-07-14 r.
Dąbrowa Górnicza: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i faksów do Sądu Rejonowego w Dąbrowie Górniczej
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy, krajowy numer identyfikacyjny
32206300000, ul.
ul. Graniczna
23,
41300
Dąbrowa Górnicza, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
322 959 409, faks
322 959 417, e-mail
da@dabrowag.sr.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.dabowag.sr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: sąd
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i faksów do Sądu Rejonowego w Dąbrowie Górniczej
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZPC/02/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek i faksów, sukcesywnie w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający przewiduje składanie zamówień maksymalnie 6 razy w miesiącu. Dostawa winna być zrealizowana w terminie 48 godzin. Rodzaje drukarek i faksów: HP 1018,1022,3030, 1150, 1300, 1100, SAMSUNGI, OKI, EPSONY, CANONY , PANASONIKI, LEXMARKI, BROTHERY. Przedmiot umowy musi być fabrycznie nowy, oryginalny nieużywany i nie może pochodzić z odzysku. Dostarczone materiały nie mogą pochodzić z regeneracji. Kasety z tonerem muszą zapewniać bardzo ostry czarny tekst oraz płynne przejścia w skali szarości i półtonach, a także nie mogą powodować powstawania pasm na wydrukach. Dostawa przedmiotu umowy realizowana będzie do siedziby "Zamawiającego" środkami transportu, na własny koszt i ryzyko "Dostawcy". Dostawca jest odpowiedzialny za właściwą jakość, rodzaj dostarczonego przedmiotu zamówienia. Niezależnie od rękojmi za wady "Dostawca udziela "Zamawiającemu" gwarancji jakości dla przedmiotu zamówienia objętego umową na okres 12 miesięcy licząc od dnia dostawy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
30125110-5
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zapytanie o cenę
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 259997,40 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania o cenę
na podstawie art. 70
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Postępowanie dotyczy dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek i faksów. Artykuły te mają ustalone standardy jakościowe i ze względu na co raz większą informatyzację wszelkich dziedzin życia społecznego są powszechnie dostępne zarówno w biurach jak i w szkolnictwie, a także w gospodarstwach domowych. Dostępność tych materiałów można stwierdzić zarówno w sieciach sprzedaży detalicznej, hurtowej, a także w marketach i hipermarketach. Wartość zamówienia nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
INNE PRZETARGI Z DĄBROWY GÓRNICZEJ
- "Amfiteatr pełen życia"
- Termomodernizacja i przebudowa budynku Szkoły Podstawowej Nr 11 w Dąbrowie Górniczej przy ul. Al. Józefa Piłsudskiego 103 w ramach zadania : Termomodernizacja budynków komunalnych (...)
- Wymiana źródła ogrzewania wraz z instalacją gazu, cwu i c.o. w budynkach wielorodzinnych w Dąbrowie Górniczej przy ul. Związku Orła Białego 11 oraz przy ul. Sikorskiego 10
więcej: przetargi w Dąbrowie Górniczej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.